BMW B47 moottorin suunnittelussa on virhe.
Yksi tärkein asia ahdinmoottorin suunnittelussa on että imupuolelle ei pääse ei pääse muodostumaan jäätä, missään olosuhteissa.
Jos se on unohdettu niin jossakin vaiheessa jääpaloja alkaa mennä ahtimen siipiin, kun siipi pyöriä useita kymmeniä tuhansia kierroksia tai enemmän niin ohut siipi vääntyy helposti. Tai siitä irtoaa paloja.
Jokainen näkee missä vika on kun katsoo teknisiä kuvia tuosta moottorista ja katsoo miten tehty ja vertaa esim volsin koneisiin.
Ahtimen vaihto on nelinumeroinen euromäärä uudella ahtimella ja seuraavan siipi voi vääntyä vaikka viikon päästä.
Suunnitteluvirhe.
B47 imupuolen suunnittelussa virheitä.
9
160
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan tästä mitään kokemuksia juuri jään muodostumisen kannalta?
Tiedän, että b47 koneesta on mennyt turboja.
Edeltäjästä, n47 oli arka jakoketjuongelmille, mutta b47 ei niitä ole ollut.- Anonyymi
B47:ssa on sitten se EGR venttiilin jäähdytin ongelma mikä on aiheuttanut tulipaloja. Niitä on uutisoitu suhteellisen paljon.
kalliissa autossa on kalliit kulut.
- Anonyymi
Mistä se jää muodostuu sinne imupuolelle?
- Anonyymi
"Jokainen näkee missä vika on kun katsoo teknisiä kuvia tuosta moottorista ja katsoo miten tehty ja vertaa esim volsin koneisiin. "
Nämä "jokainen näkee, kun katsoo"-tyylin lauseet ovat sitten aina metkoja!
Miksei kirjoittaja vaivaudu selittämään sitä "näkyään" edes muutamalla sanalla , jos se kerran on niin helppo juttu - eikä edes linkkaa mitään "teknisiä kuvia"....
Tuollaisia arvoituksellisia epämääräisyyksiä pieraisemalla on helppo antaa itsestään asiantunteva leima, toki! - Anonyymi
Alepasta pahvilaatikko ja siitä keulapahvi nokalle. ok.
- Anonyymi
Miksi? B47 koneisissa on automaattinen kaihdin jäähdyttimen edessä.
- Anonyymi
bemupojuissa on myös virhe. toki "imuhommat" bemupojuilta kuulemma onnistuu...
t: a n l. p n - Anonyymi
Tässä varmasti muodostuu turbon imupuolelle kondensiota pakokaasun syöttämisestä kylmällä koneella startista lähtien. Lämpimissä maissa jäätä ei muodosta vaan kondensio pisaroita, jo riittävän paljon vesipisaroi voi vahingoittaa ahtimen siipipyörää.
Puhumattakaan jäästä jollaiseksi suomessa ja muualla kosteus ja vesipisarat mudostuvat.- Anonyymi
Lisätään Eli BMW ei ole testannut moottoria kunnolla - asteisen ulkolämpötilan olosuhteissa käytännössä ollenkaan. Pitää testata että kondesiota ei pääse syntymään millään ajalla tai lukemittomilla starttauksilla ja kylmäkäynnistyksillä.
Suunnitteluvirhe, tuote käymätön muualle kuin ulkoilmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa
ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?854550- 1273958
Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."
Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai332511Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta
Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu1961513Wiisaat Lappajärvellä iät.
Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.121286Missä Steffe hiihtää?
Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko221243Olet elämäni rakkaus
On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el361198Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä
Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?621193Milloin nainen, milloin?
Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä611153Olen menettänyt yöunet kokonaan
Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel171055