BMW B47 moottorin suunnittelussa on virhe.
Yksi tärkein asia ahdinmoottorin suunnittelussa on että imupuolelle ei pääse ei pääse muodostumaan jäätä, missään olosuhteissa.
Jos se on unohdettu niin jossakin vaiheessa jääpaloja alkaa mennä ahtimen siipiin, kun siipi pyöriä useita kymmeniä tuhansia kierroksia tai enemmän niin ohut siipi vääntyy helposti. Tai siitä irtoaa paloja.
Jokainen näkee missä vika on kun katsoo teknisiä kuvia tuosta moottorista ja katsoo miten tehty ja vertaa esim volsin koneisiin.
Ahtimen vaihto on nelinumeroinen euromäärä uudella ahtimella ja seuraavan siipi voi vääntyä vaikka viikon päästä.
Suunnitteluvirhe.
B47 imupuolen suunnittelussa virheitä.
9
189
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan tästä mitään kokemuksia juuri jään muodostumisen kannalta?
Tiedän, että b47 koneesta on mennyt turboja.
Edeltäjästä, n47 oli arka jakoketjuongelmille, mutta b47 ei niitä ole ollut.- Anonyymi
B47:ssa on sitten se EGR venttiilin jäähdytin ongelma mikä on aiheuttanut tulipaloja. Niitä on uutisoitu suhteellisen paljon.
kalliissa autossa on kalliit kulut.
- Anonyymi
Mistä se jää muodostuu sinne imupuolelle?
- Anonyymi
"Jokainen näkee missä vika on kun katsoo teknisiä kuvia tuosta moottorista ja katsoo miten tehty ja vertaa esim volsin koneisiin. "
Nämä "jokainen näkee, kun katsoo"-tyylin lauseet ovat sitten aina metkoja!
Miksei kirjoittaja vaivaudu selittämään sitä "näkyään" edes muutamalla sanalla , jos se kerran on niin helppo juttu - eikä edes linkkaa mitään "teknisiä kuvia"....
Tuollaisia arvoituksellisia epämääräisyyksiä pieraisemalla on helppo antaa itsestään asiantunteva leima, toki! - Anonyymi
Alepasta pahvilaatikko ja siitä keulapahvi nokalle. ok.
- Anonyymi
Miksi? B47 koneisissa on automaattinen kaihdin jäähdyttimen edessä.
- Anonyymi
bemupojuissa on myös virhe. toki "imuhommat" bemupojuilta kuulemma onnistuu...
t: a n l. p n - Anonyymi
Tässä varmasti muodostuu turbon imupuolelle kondensiota pakokaasun syöttämisestä kylmällä koneella startista lähtien. Lämpimissä maissa jäätä ei muodosta vaan kondensio pisaroita, jo riittävän paljon vesipisaroi voi vahingoittaa ahtimen siipipyörää.
Puhumattakaan jäästä jollaiseksi suomessa ja muualla kosteus ja vesipisarat mudostuvat.- Anonyymi
Lisätään Eli BMW ei ole testannut moottoria kunnolla - asteisen ulkolämpötilan olosuhteissa käytännössä ollenkaan. Pitää testata että kondesiota ei pääse syntymään millään ajalla tai lukemittomilla starttauksilla ja kylmäkäynnistyksillä.
Suunnitteluvirhe, tuote käymätön muualle kuin ulkoilmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888