Olemme siirtyneet totaaliseen isoraha valvoo yhteiskuntaan. Tästä isoraha apureineen on aina haaveillut. Kuka tahansa voidaan laittaa kotiarestiin (karanteeni) vaikka väärennetyllä testituloksella (isorahalla omat testaajat). Eliminoida voidaan sädetysaseilla ja kuolemat menee koronan piikkiin.
http://www.whitetv.se/mind-control-mk-ultra/1149.html
Olemme kusessa!
Isoraha valvoo
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Psykotroninen sodankäynti on sodankäyntiä, jossa käytetään laitteita, joilla lähetetään näkymättömiä taajuuksia ja/tai energiasättoja hyökkäyksen kohteena olleiden ihmisten kehoon ja aivoihin. Niitä voidaan käyttää yksilöä vastaan, mutta myös ihmisryhmiä vastaan. Nämä aseet eivät ole tieteiskirjallisuutta, vaan niitä käyttävät ja kehitivät nykyään sotilas- ja salainen palvelu.
https://www.psychotronicweapons.com/
Kaikki ei toivotut henkilöt saadaan poistettua yhreiskunnasta ja lopuista tehdään lamapaita jotka tottelevat hallituksia kuin koneet. Tähän on tultu ja koronan varjolla voidaan tappamiset jo aloittaa. Helppoa kuin heinän teko. Moni julkisuuden henkilö on menettänyt henkensä näillä aseilla.Kuinka moni kävelee 'vapaaehtoisesti' junan alle Suomessa?
Vastalääke on SISU. En p@rkkele! Minkä vuoksi pitäisi?
Kävele ite supon m*lkku. Maanpetturit.temppuilija kirjoitti:
Kuinka moni kävelee 'vapaaehtoisesti' junan alle Suomessa?
Vastalääke on SISU. En p@rkkele! Minkä vuoksi pitäisi?
Kävele ite supon m*lkku. Maanpetturit.Olen niin pettynyt koko ihmiskuntaan.
https://search.ohchr.org/results.aspx?k=electronic harassment
Quo vadis?temppuilija kirjoitti:
Olen niin pettynyt koko ihmiskuntaan.
https://search.ohchr.org/results.aspx?k=electronic harassment
Quo vadis?En näe mittään. Pelkoihin perustuvat toimintamalllit, skeemat.
https://www.ohchr.org/_layouts/15/WopiFrame.aspx?sourcedoc=/Documents/Issues/Torture/Call/Individuals/Mindcontroltechnology.pdf&action=default&DefaultItemOpen=1
On kovin valitettavaa, mutta totta.
- Anonyymi
Mitä hyötyä "isolle rahalle" on siitä, jos se laittaa vaikkapa sinut ja muut salaliittohörhöt kotiarestiin?
- Anonyymi
En kyllä usko että isoraha on kovin kiinnostunut aloittajasta, onkohan tietoinen hänen olemassaolostansakaaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä usko että isoraha on kovin kiinnostunut aloittajasta, onkohan tietoinen hänen olemassaolostansakaaan.
https://www.thesun.co.uk/news/11304226/molka-south-korea-suicide-dooley/
Tairat olla oikeassa. Ei isoraha henkilökohtaisesti ole kiinnostunut vakoilemaan minua, mutta joku muu voi olla joka pelkää että paljastan jotain sellaista mikä kääntäisi kansan katseet vaikka oikeisiin terroristeihin jotka suunnittelevat par'aikaakin jotain kepposia jotta saisivat vaikka lehtien myynnin kasvuun. Mitä kaikkea ne ovatkaan tehneet tolla saralla. He siis lavastavat terroriiskuja saadakseen laillistettua ihmisten seuraamisen. Laitoin ton "molka" jutun tohon alkuun kun se tuli äsken telkkarista.
Heidän (isorahan apurit) ei tarvitse asennella mitään kameroita mihinkään sillä heillä on sellaiset etävalvontalaitteet millä voi tirkistellä kattojen läpi yläilmoista vaikka kahvi-pöytääsi kun luet aamulla lehteä ja siten paljastat mitä olet minäkin aamuna lukenut. Sinut on profiloitu ja he tietävät mistä olen minkökin tiedon saanut. Omia ajatuksia sinulla tuskin on kun aloit minuakin haukkumaan ettei isoraha ole minusta kiinnostunut.
En tiedä ovatko isorahan apurit sinusta kiinnostuneita, kun mielipiteesi myötäilee vai sitä mitä lehdissä on kirjoitettu. Estonian uppoamisestakin ole sitä mieltä, että joko aalto tai joku pommi tai sukellusvene upotti sen. Sitten kun missään noista ei ole mitään järkeä niin olet onneton ja avuton ajattelemaan mitään muuta vaihtoehtoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tairat olla oikeassa. Ei isoraha henkilökohtaisesti ole kiinnostunut vakoilemaan minua, mutta joku muu voi olla joka pelkää että paljastan jotain sellaista mikä kääntäisi kansan katseet vaikka oikeisiin terroristeihin jotka suunnittelevat par'aikaakin jotain kepposia jotta saisivat vaikka lehtien myynnin kasvuun. Mitä kaikkea ne ovatkaan tehneet tolla saralla. He siis lavastavat terroriiskuja saadakseen laillistettua ihmisten seuraamisen. Laitoin ton "molka" jutun tohon alkuun kun se tuli äsken telkkarista.
Heidän (isorahan apurit) ei tarvitse asennella mitään kameroita mihinkään sillä heillä on sellaiset etävalvontalaitteet millä voi tirkistellä kattojen läpi yläilmoista vaikka kahvi-pöytääsi kun luet aamulla lehteä ja siten paljastat mitä olet minäkin aamuna lukenut. Sinut on profiloitu ja he tietävät mistä olen minkökin tiedon saanut. Omia ajatuksia sinulla tuskin on kun aloit minuakin haukkumaan ettei isoraha ole minusta kiinnostunut.
En tiedä ovatko isorahan apurit sinusta kiinnostuneita, kun mielipiteesi myötäilee vai sitä mitä lehdissä on kirjoitettu. Estonian uppoamisestakin ole sitä mieltä, että joko aalto tai joku pommi tai sukellusvene upotti sen. Sitten kun missään noista ei ole mitään järkeä niin olet onneton ja avuton ajattelemaan mitään muuta vaihtoehtoa.Kun lukee noita sinun ajatuksiasi, niin vahvistuu edelleen käsitys, ettei isoraha ole sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ovatko isorahan apurit sinusta kiinnostuneita, kun mielipiteesi myötäilee vai sitä mitä lehdissä on kirjoitettu. Estonian uppoamisestakin ole sitä mieltä, että joko aalto tai joku pommi tai sukellusvene upotti sen. Sitten kun missään noista ei ole mitään järkeä niin olet onneton ja avuton ajattelemaan mitään muuta vaihtoehtoa.Sinut on profiloitu ja he tietävät mistä olet minkäkin tiedon saanut. Omia ajatuksia sinulla tuskin on kun aloit minuakin haukkumaan ettei isoraha ole minusta kiinnostunut.
Sanoin vahingossa 'mistä olen' vaikka tarkoitin 'mistä olet minkäkin tiedon saanut'. Sitten haukuin sinut. Anna anteeksi. Sulla voi olla vaikka kummosia hienoja omia ajatuksia vaikka sain kuvan että puolustat "isorahaa" tai isoa rahaa (suurpääomaa). Ei kenelläkään todelakaan isokengällä ole viitteliäisyyttä valvoa mitä meikäläinen lukee tai tekee kaiket päivät mutta jos joku tekee sinusta profiilia kertoakseen sen sitten vaikka työhön-ottajalle millainen maailmankuva sinulla vaikka on. Oletko radikaali tai joku vasemman laitapuolen kulkija. Se saattaisi kapitalistia kiinnostaa. Kohta ne ei enää palkkaa ketään jolla on vasemmistolaisia ajatuksia päässä. Minä olen jo vanhuuseläkkeellä ettei minulle tee mitään vaikka profiloisivat minut vaikka miksi. Anonyymi kirjoitti:
Sinut on profiloitu ja he tietävät mistä olet minkäkin tiedon saanut. Omia ajatuksia sinulla tuskin on kun aloit minuakin haukkumaan ettei isoraha ole minusta kiinnostunut.
Sanoin vahingossa 'mistä olen' vaikka tarkoitin 'mistä olet minkäkin tiedon saanut'. Sitten haukuin sinut. Anna anteeksi. Sulla voi olla vaikka kummosia hienoja omia ajatuksia vaikka sain kuvan että puolustat "isorahaa" tai isoa rahaa (suurpääomaa). Ei kenelläkään todelakaan isokengällä ole viitteliäisyyttä valvoa mitä meikäläinen lukee tai tekee kaiket päivät mutta jos joku tekee sinusta profiilia kertoakseen sen sitten vaikka työhön-ottajalle millainen maailmankuva sinulla vaikka on. Oletko radikaali tai joku vasemman laitapuolen kulkija. Se saattaisi kapitalistia kiinnostaa. Kohta ne ei enää palkkaa ketään jolla on vasemmistolaisia ajatuksia päässä. Minä olen jo vanhuuseläkkeellä ettei minulle tee mitään vaikka profiloisivat minut vaikka miksi.SUPO:n janttereiden elämäntyö, 7000€ lentoliput ja audit, on jahdata jokaista suomalaista, joka heidän tielleen sattuu. Järjestelmällisesti tuhota yhteiskuntaa kannattelevia yksilöitä kaikin mahdollisin laillisin ja laittomin keinoin.
Meillä on terroristijärjestö hallinnon sisällä.
Saattaa kuulostaa epätodelliselta, mutta kun sattuu omalle kohdalle - ymmärrätte sitten. DDR:n perintö.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut on profiloitu ja he tietävät mistä olet minkäkin tiedon saanut. Omia ajatuksia sinulla tuskin on kun aloit minuakin haukkumaan ettei isoraha ole minusta kiinnostunut.
Sanoin vahingossa 'mistä olen' vaikka tarkoitin 'mistä olet minkäkin tiedon saanut'. Sitten haukuin sinut. Anna anteeksi. Sulla voi olla vaikka kummosia hienoja omia ajatuksia vaikka sain kuvan että puolustat "isorahaa" tai isoa rahaa (suurpääomaa). Ei kenelläkään todelakaan isokengällä ole viitteliäisyyttä valvoa mitä meikäläinen lukee tai tekee kaiket päivät mutta jos joku tekee sinusta profiilia kertoakseen sen sitten vaikka työhön-ottajalle millainen maailmankuva sinulla vaikka on. Oletko radikaali tai joku vasemman laitapuolen kulkija. Se saattaisi kapitalistia kiinnostaa. Kohta ne ei enää palkkaa ketään jolla on vasemmistolaisia ajatuksia päässä. Minä olen jo vanhuuseläkkeellä ettei minulle tee mitään vaikka profiloisivat minut vaikka miksi.No älä laita facebookkiin mitään niin eipä työhön-ottaja näe mitään maailmankuviasi.
Anonyymi kirjoitti:
No älä laita facebookkiin mitään niin eipä työhön-ottaja näe mitään maailmankuviasi.
Hö, meitsin kohdalla, jos sattuunatsaamaan työhaastattelu, siel on jo käyny supon jamppa kortin kanssa varmistamassa, et eivät palkkaa minua. Polpo on polpo. Meitsillä on väärän puolueen puoluekirja. Näinä päivinä, kuten aina ennenkin, USA ei ole ollut polpon näkökulmasta meriitti. Pitäisi olla ystäviä Moskovassa, mut kun ei oo.
Koska minulla ei ole ystäviä Moskovassa, olen SUPO:n mustalla listalla.
Ja kuten ennenkin jo totesin: ne nuolet ei toimi. Kusitte väärän jampan ystävien nilkoille.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älä laita facebookkiin mitään niin eipä työhön-ottaja näe mitään maailmankuviasi.
Ri sen takia ihmisen pidä alkaa muuttamaan tapojaan että jos ja kun epäilee tai pelkää että häntä vakoillaan. Jos et tee rikoksia niin ei sinua saisi vakoilaa nykyaikaisilla laitteilla jotka niin kuin sanoin antavat kuvaa ja ääntä jopa kallion sisästä. Tai en tiedä kuinka paksun kallion niiden kaikuluotaimet ja tutkat läpäisee. Suomeen saatiin uus siviilitiedustelulaki pari vuotta siiten ilman äänestystä eduskunnassa ja siitä ei olla pahemmin puhuttu sen jälkeen. Saako viranomaiset nyt urkkia kansalaisia ihan vapaasti.
- Anonyymi
temppuilija kirjoitti:
Hö, meitsin kohdalla, jos sattuunatsaamaan työhaastattelu, siel on jo käyny supon jamppa kortin kanssa varmistamassa, et eivät palkkaa minua. Polpo on polpo. Meitsillä on väärän puolueen puoluekirja. Näinä päivinä, kuten aina ennenkin, USA ei ole ollut polpon näkökulmasta meriitti. Pitäisi olla ystäviä Moskovassa, mut kun ei oo.
Koska minulla ei ole ystäviä Moskovassa, olen SUPO:n mustalla listalla.
Ja kuten ennenkin jo totesin: ne nuolet ei toimi. Kusitte väärän jampan ystävien nilkoille.Kyllä ne kommunisteja enemmän vihaa. Vaikka ei sillä periaatteessa ole mitään merkitystä mutta Suomi on kuitenkin perinteikäs natsivaltio. Yhtä kaikki verikoirat ei pidä niistä jotka eivät tuota mitään ja jotka eivät kuluta ja saastuta luontoa riittävästi. Eli eivät tuota hyötyjä varakkaille tahoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781