Muistin ostokset maksettuani että kyseessä oli kuponkitarjous. Kysyin myyjältä että voiko korjata. Hän sanoi ettei voi ja piste.
Minä menin ilmaisen kahvin sijaan pöytään istumaan ja kirjoitin hesburger sivuilla valituksen.
Kun sain ruuat käteeni niin sanoin toiselle myyjälle että tein valituksen. Olin jo menossa ulos kun hän kysyi että miksi. Vastasin että kysy kassalta.
Minä en tässä kohtaa enää jäänyt selittelemään asiaa joka oli jo yhdelle selitetty ja mitään ei ollut kuulemma tehtävissä. Ruuat siis käsissä kylmenemässä olisi pitänyt jäädä ja kun en jäänyt niin oma vika.
Sitten tulee vastaus heseltä että tämä kassamyyjä olisikin halunnut hakea vuoropäällikön apuun mutta olen kieltäytynyt.
Ahaa? Itse en tiennyt tällaista tapahtuneen.
Jälkeenpäin selitetään että OLISIKIN voitu hyvittää tarjoushinnan ja normaalihinnan ero.
Eli älä ikinä usko mitä yksi myyjä sanoo vaan varmista asia muilta myyjiltä ja esimiehiltä ja ketä nyt paikalla onkaan.
Hesburger Nummela
Anonyymi
1
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ensikerralla sitten kuponki lapaan heti kättelyssä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716217- 1335594
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4713465Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091847Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 381276
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889