Monoliitit

Anonyymi

Onko arvauksia/ tietoa, mistä monoliitit tulevat? Savonlinnasta löytyi Olavinlinnan viereiseltä kalliolta ja nyt Virroilta pellolta. Tällä sivulla on paljon kirjoitettu Whiten obeliskista, joka muistuttaa monoliittia. Näitä putkahtelee ympäri maapalloa.
https://www.usatoday.com/story/travel/news/2020/12/08/monolith-timeline-appearances-disappearances-around-world/6491015002/

8

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä voisi myös kysyä mitä näillä pystytyksillä ajetaan takaa? Ei ole aivan halpaa hommaa tehdä tuollaista metallipilaria ja rahdata kenenkään huomaamatta.

    • Anonyymi

      > Onko arvauksia/ tietoa, mistä monoliitit tulevat?

      KEskinkertaisilta peltisepiltä.

      • Anonyymi

        Nyt ei tarvitse adventistien mennä pyhiinvaellusmatkalle Sisar Ellenin Obeliskin luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei tarvitse adventistien mennä pyhiinvaellusmatkalle Sisar Ellenin Obeliskin luokse.

        Ai, sinä luulet, että siellä ravaavat. Sallit minun nauraa! Mutta, olihan tuokin mielipide.
        so. kuin persujen aivopesemä ajatustakamon tuote. Luullaan ja puhutaan, mutta todellisuus on toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, sinä luulet, että siellä ravaavat. Sallit minun nauraa! Mutta, olihan tuokin mielipide.
        so. kuin persujen aivopesemä ajatustakamon tuote. Luullaan ja puhutaan, mutta todellisuus on toinen.

        Aivopestyt puolustavat
        A. Elleniään
        B. Saatanan synbolia obeliskia joka löytyy Whiten haudalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivopestyt puolustavat
        A. Elleniään
        B. Saatanan synbolia obeliskia joka löytyy Whiten haudalta

        Valheesi ei meitä hetkauta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan perus autotallissa niitä ei ole valmistettu, näyttävät sen verran huolellisesti tehdyiltä. Runko lienee hitsattu esim neliöputkesta ja pellit kiinnitetty runkoon pop-niiteillä. Välissä tiivistysmassaa. Jalustan tarvii olla kohtuu iso/leveä, ettei koko hökötys kaadu ekasta kosketuksesta. Näin ainakin itse olisin ne tehnyt. Ja tietenkin rosterista.

      Tähän aikaan vuodesta riittää pimeää, joten sooivaan maaperään pystytys ei muutaman miehen ryhmällä ole ongelma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe