Haaviston luottamus

Anonyymi

Missähän Mikko Savola oli kun ei äänestänyt Haaviston luottamusta vastaan?

14

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ottamassa vastuuta eli kannatan mutta samalla vastustan.Terv.Kepuli

      • Anonyymi

        Oli kepulta surkea esitys, mutta mitä muuta noilta enää voi odottaakaan, täysin munatonta hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kepulta surkea esitys, mutta mitä muuta noilta enää voi odottaakaan, täysin munatonta hommaa.

        Mikko osaa pakoilla ikäviä asioita ja vastuuta.


    • Anonyymi

      No eipä Haavistoa vastaan äänestäneetkään kuin ääliöt.

      • Anonyymi

        Jos kun on poissa vaikka baarissa kun on äänestys on todellista rintama karkuruutta


    • Anonyymi

      Eipä ole pelkoo et gallupit kokoon.
      Kepu häviää ku siniset

      • Anonyymi

        Mikko reservin käoykaartilainen joka lähti piiloon kun piti näyttää esimerkkiä.
        Syy kunnallisvaalit muutaman kuukauden päästä ja pitää pysyä piilossa ja olla. Ottamatta kantaa asioihin.Vain näin Kepu voi saada kunnissa ylösaseman mutta luulen että Persut vie puolet Kepun paikoista kunnissa.
        Kepun tappio miinus 35%
        Ei ole enää puoluetoimistot kunnantaloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikko reservin käoykaartilainen joka lähti piiloon kun piti näyttää esimerkkiä.
        Syy kunnallisvaalit muutaman kuukauden päästä ja pitää pysyä piilossa ja olla. Ottamatta kantaa asioihin.Vain näin Kepu voi saada kunnissa ylösaseman mutta luulen että Persut vie puolet Kepun paikoista kunnissa.
        Kepun tappio miinus 35%
        Ei ole enää puoluetoimistot kunnantaloilla.

        Takalinjoilla tekemässä mustan pörssin kauppaa.Mikä lie hevosmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takalinjoilla tekemässä mustan pörssin kauppaa.Mikä lie hevosmies.

        Kepulla on nuo nuorisosäätiön asiat taakkana mitä ilmeisimmin ja niistä ei juuri ylläpidetä, näin se menee ja edelleen Haavistoa haihatellaan presidentiksi, kyllä tuollaiseen presidenttiin ei voisi luottaa yhtään........ Huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulla on nuo nuorisosäätiön asiat taakkana mitä ilmeisimmin ja niistä ei juuri ylläpidetä, näin se menee ja edelleen Haavistoa haihatellaan presidentiksi, kyllä tuollaiseen presidenttiin ei voisi luottaa yhtään........ Huh huh.

        Mummuhan aikoinaan lehdessä kehui äänestävänsä Haavistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummuhan aikoinaan lehdessä kehui äänestävänsä Haavistoa.

        Ministerin yksityistielle 300 000 ekeä. Noin sitä pitää.....


    • Anonyymi

      Aivan turhanpäivänen koko Savola. Enää en äänestä häntä.

      • Anonyymi

        Oliko sabola kaapissa?


      • Anonyymi

        En minäkään mutta eipä meidän äänet ratkaise sinne tai tänne!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      56
      2906
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      988
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      987
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe