Haaviston luottamus

Anonyymi

Missähän Mikko Savola oli kun ei äänestänyt Haaviston luottamusta vastaan?

14

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ottamassa vastuuta eli kannatan mutta samalla vastustan.Terv.Kepuli

      • Anonyymi

        Oli kepulta surkea esitys, mutta mitä muuta noilta enää voi odottaakaan, täysin munatonta hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kepulta surkea esitys, mutta mitä muuta noilta enää voi odottaakaan, täysin munatonta hommaa.

        Mikko osaa pakoilla ikäviä asioita ja vastuuta.


    • Anonyymi

      No eipä Haavistoa vastaan äänestäneetkään kuin ääliöt.

      • Anonyymi

        Jos kun on poissa vaikka baarissa kun on äänestys on todellista rintama karkuruutta


    • Anonyymi

      Eipä ole pelkoo et gallupit kokoon.
      Kepu häviää ku siniset

      • Anonyymi

        Mikko reservin käoykaartilainen joka lähti piiloon kun piti näyttää esimerkkiä.
        Syy kunnallisvaalit muutaman kuukauden päästä ja pitää pysyä piilossa ja olla. Ottamatta kantaa asioihin.Vain näin Kepu voi saada kunnissa ylösaseman mutta luulen että Persut vie puolet Kepun paikoista kunnissa.
        Kepun tappio miinus 35%
        Ei ole enää puoluetoimistot kunnantaloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikko reservin käoykaartilainen joka lähti piiloon kun piti näyttää esimerkkiä.
        Syy kunnallisvaalit muutaman kuukauden päästä ja pitää pysyä piilossa ja olla. Ottamatta kantaa asioihin.Vain näin Kepu voi saada kunnissa ylösaseman mutta luulen että Persut vie puolet Kepun paikoista kunnissa.
        Kepun tappio miinus 35%
        Ei ole enää puoluetoimistot kunnantaloilla.

        Takalinjoilla tekemässä mustan pörssin kauppaa.Mikä lie hevosmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takalinjoilla tekemässä mustan pörssin kauppaa.Mikä lie hevosmies.

        Kepulla on nuo nuorisosäätiön asiat taakkana mitä ilmeisimmin ja niistä ei juuri ylläpidetä, näin se menee ja edelleen Haavistoa haihatellaan presidentiksi, kyllä tuollaiseen presidenttiin ei voisi luottaa yhtään........ Huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulla on nuo nuorisosäätiön asiat taakkana mitä ilmeisimmin ja niistä ei juuri ylläpidetä, näin se menee ja edelleen Haavistoa haihatellaan presidentiksi, kyllä tuollaiseen presidenttiin ei voisi luottaa yhtään........ Huh huh.

        Mummuhan aikoinaan lehdessä kehui äänestävänsä Haavistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummuhan aikoinaan lehdessä kehui äänestävänsä Haavistoa.

        Ministerin yksityistielle 300 000 ekeä. Noin sitä pitää.....


    • Anonyymi

      Aivan turhanpäivänen koko Savola. Enää en äänestä häntä.

      • Anonyymi

        Oliko sabola kaapissa?


      • Anonyymi

        En minäkään mutta eipä meidän äänet ratkaise sinne tai tänne!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe