Missähän Mikko Savola oli kun ei äänestänyt Haaviston luottamusta vastaan?
Haaviston luottamus
14
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ottamassa vastuuta eli kannatan mutta samalla vastustan.Terv.Kepuli
- Anonyymi
Oli kepulta surkea esitys, mutta mitä muuta noilta enää voi odottaakaan, täysin munatonta hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kepulta surkea esitys, mutta mitä muuta noilta enää voi odottaakaan, täysin munatonta hommaa.
Mikko osaa pakoilla ikäviä asioita ja vastuuta.
- Anonyymi
No eipä Haavistoa vastaan äänestäneetkään kuin ääliöt.
- Anonyymi
Jos kun on poissa vaikka baarissa kun on äänestys on todellista rintama karkuruutta
- Anonyymi
Eipä ole pelkoo et gallupit kokoon.
Kepu häviää ku siniset- Anonyymi
Mikko reservin käoykaartilainen joka lähti piiloon kun piti näyttää esimerkkiä.
Syy kunnallisvaalit muutaman kuukauden päästä ja pitää pysyä piilossa ja olla. Ottamatta kantaa asioihin.Vain näin Kepu voi saada kunnissa ylösaseman mutta luulen että Persut vie puolet Kepun paikoista kunnissa.
Kepun tappio miinus 35%
Ei ole enää puoluetoimistot kunnantaloilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko reservin käoykaartilainen joka lähti piiloon kun piti näyttää esimerkkiä.
Syy kunnallisvaalit muutaman kuukauden päästä ja pitää pysyä piilossa ja olla. Ottamatta kantaa asioihin.Vain näin Kepu voi saada kunnissa ylösaseman mutta luulen että Persut vie puolet Kepun paikoista kunnissa.
Kepun tappio miinus 35%
Ei ole enää puoluetoimistot kunnantaloilla.Takalinjoilla tekemässä mustan pörssin kauppaa.Mikä lie hevosmies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takalinjoilla tekemässä mustan pörssin kauppaa.Mikä lie hevosmies.
Kepulla on nuo nuorisosäätiön asiat taakkana mitä ilmeisimmin ja niistä ei juuri ylläpidetä, näin se menee ja edelleen Haavistoa haihatellaan presidentiksi, kyllä tuollaiseen presidenttiin ei voisi luottaa yhtään........ Huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulla on nuo nuorisosäätiön asiat taakkana mitä ilmeisimmin ja niistä ei juuri ylläpidetä, näin se menee ja edelleen Haavistoa haihatellaan presidentiksi, kyllä tuollaiseen presidenttiin ei voisi luottaa yhtään........ Huh huh.
Mummuhan aikoinaan lehdessä kehui äänestävänsä Haavistoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummuhan aikoinaan lehdessä kehui äänestävänsä Haavistoa.
Ministerin yksityistielle 300 000 ekeä. Noin sitä pitää.....
- Anonyymi
Aivan turhanpäivänen koko Savola. Enää en äänestä häntä.
- Anonyymi
Oliko sabola kaapissa?
- Anonyymi
En minäkään mutta eipä meidän äänet ratkaise sinne tai tänne!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483