Ei paljon päätä pakottanut.
Öljysorat pohjavesialueelle.
10
752
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kukaan huomannut käydä katsomassa (niininevan soranottoalueella). Mitä sinne kuuluu.
- Anonyymi
Taidan tutkituttaa kaivoveteni. Tulee tuon harjun kautta.
- Anonyymi
Viitaharju vastuuseen
- Anonyymi
On tää kauheeta kun sotketaan vetet ja järvet. Tämä on minulle sokki kun luontoa
kiusataan. - Anonyymi
Ei sentään soraalueilla talvivaaran kaltaista vahinkoa mutta siellä olikin kepu asialla niin kuin maataloudessakin soraalueet kautta suomen sekavia no aina kuin otettaan vesi tulee esiin ja säännöt kiristyy aletaan murskaan vaan kallioita saadaan hintaa ja sitten nekin suojeluun
- Anonyymi
Maasta se öljykin on tullu, ei kannata olla huolissaan.
- Anonyymi
Onko tosiaan ihan pakko sotkea luontoa maksaakseen kaiken maailman kuorma-auto romuja?
- Anonyymi
Vähän santaa päälle niin ei enää näy.
- Anonyymi
Kyllä on todellakin hullun työtä repiä ja kaivaa joka palkka vain jonkun rattori ja automiesten vehkeitten maksamista varten.
- Anonyymi
Juuri näin se menee. Soraahan ajetaan sinne pankin pihaan että saadaan velkaa maksuun. Onko juolahtanut mieleen että soraa tarvitaan muunmuassa betoniin, teihin ja rakennuksien perustustöihin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620