Öljysorat pohjavesialueelle.

Anonyymi

Ei paljon päätä pakottanut.

10

752

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko kukaan huomannut käydä katsomassa (niininevan soranottoalueella). Mitä sinne kuuluu.

• Anonyymi

Taidan tutkituttaa kaivoveteni. Tulee tuon harjun kautta.

• Anonyymi

Viitaharju vastuuseen

• Anonyymi

On tää kauheeta kun sotketaan vetet ja järvet. Tämä on minulle sokki kun luontoa
      kiusataan.

• Anonyymi

Ei sentään soraalueilla talvivaaran kaltaista vahinkoa mutta siellä olikin kepu asialla niin kuin maataloudessakin soraalueet kautta suomen sekavia no aina kuin otettaan vesi tulee esiin ja säännöt kiristyy aletaan murskaan vaan kallioita saadaan hintaa ja sitten nekin suojeluun

• Anonyymi

Maasta se öljykin on tullu, ei kannata olla huolissaan.

• Anonyymi

Onko tosiaan ihan pakko sotkea luontoa maksaakseen kaiken maailman kuorma-auto romuja?

• Anonyymi

Vähän santaa päälle niin ei enää näy.

• Anonyymi

Kyllä on todellakin hullun työtä repiä ja kaivaa joka palkka vain jonkun rattori ja automiesten vehkeitten maksamista varten.

• Anonyymi

Juuri näin se menee. Soraahan ajetaan sinne pankin pihaan että saadaan velkaa maksuun. Onko juolahtanut mieleen että soraa tarvitaan muunmuassa betoniin, teihin ja rakennuksien perustustöihin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6130
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3736
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2931
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2620
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2560
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2026
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1924
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1620
    Aihe