Kotimaa
Sairaanhoitajien hermo pettämässä keskellä koronakriisiä, lähes 90 % harkitsee alanvaihtoa: ”Tilanne on todella huolestuttava”
Hoitajista on sairaanhoitajien mukaan jo nyt huutava pula, ja koronan jälkeen joukkoirtisanoutumisia pelätään. Hoitajat kertovat kärsivänsä muun muassa väsymyksestä ja arvostuksen puutteesta.
otsikko IS
Tehy puhui ihmisoikeuksista
8
153
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4395327-sttkn-palola-sote-ammattilaisille-koronakorvaus-yhteiskunnan-varoista
Hallitus on nyt pahasti hukassa-erotkaa - Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/toimittajan-kommentti-sairaan-hyva-hoitaja-olin-teho-osastolla-toissa-kunnes-minulle-riitti-ja-irtisanouduin/8015610#gs.oe0pow
niin
miksi täältä poistetaan asiaa koskevat kommentit? - Anonyymi
Mitä sitten? Ei kenenkää ole pakko lähteä aamulla töihin jossei huvita.
- Anonyymi
Ei niin minä saanut jo 120 hoitajaa ja 72 lääkäriä' muuttaan 8 vuodessa töihin kotimaahani norjaan ja lisää lähtee koko ajan.Tavoite on kaikki pois suomesta ammattilaiset ja norjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin minä saanut jo 120 hoitajaa ja 72 lääkäriä' muuttaan 8 vuodessa töihin kotimaahani norjaan ja lisää lähtee koko ajan.Tavoite on kaikki pois suomesta ammattilaiset ja norjaan.
Ja joka vuosi kouluista valmistuu lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaasti voi lähteä tai jäädä, ei sillä sen suurempaa merkitystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5456853Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202550Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97939Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802