KESKUSTAN KAUHUSKENAARIO

CITY-Suomen-Keskusta

.


Keskustan kauhuskenaario saattaa pahimmillaan
piillä tässä yhtälössä:
*********************************************


Hakaniemi, -Heinäluoma, historialliset -ja sotaisat perinteet!


Velvottavatko Hakaniemen sotaisat perinteet myös SDP:n tulevaa puheenjohtajaa Eero Heinäluomaa?

Kiistatta hänelle asettuu Hakaniemen pitkästä osin kansainvälisestä historiasta tiettyjä paineita.
Entä miten Heinäluoma rakentaa siltoja SDP:n opiskelijajärjestöön, jonka jäsenyys lienee ollut ongelmallinen entiselle YLE:n varastopojalle. (YLE:n varasto oli Heinäluoman työelämän pätevöitymisen näytön paikkoja)

Tässä arvoisat lukijat hieman Hakaniemen historian siipien havinnaa ja tätä päivää..

Miten Eero olisi kynäillytkään toveri N. Leninille..?

*** ( Vastoin Hakaniemen tämänpäivän politrukkien kiivasta protestointia olivat SDP:n johdon sotahaukat jo vuonna 1917 sopineet Lenin-Stalin -akselilla Suomen liittämisestä perusteilla olevaan Neuvostoliittoon. Asian hoitamiseksi piti SDP:llä olla kapinaan ryhtyvää sotaväkeä, johonka tehtävään sopi mainiosti Hakaniemessä perustetttu punakaarti!

Kapina kuitenkin kukistettiin, mutta pääsyylliset pääsivät pakenemaan Neuvostoliittoon. Täällä rauha palasi, kiitos lujatahtoisten isänmaallisten voimien. Hyvä kyllä meille ja itsenäiselle Suomelle ei SDP:n verinen puankapina päässyt jatkumaan vallankumoukseksi. Siitä saamme kiittää Valkoisen suomen armeijaa, jääkäreitä ja C.G.E. Mannerheimia.)***


Kapinan suunittelijat saivat kehotussanoja itseltään N. Leniniltä SDP:n puoluekokouksen marraskuussa 1917:


TÄSSÄ TUO LENININ TÄRKEÄ ROHKAISUKIRJE SALAISEN
HAKANIEMESTÄ NEUVOSTOLIITTOON -SOPIMUKSEN TOVEREILLE:
************************************************


Leninin kirje SDP:n vallankumoussiiven johtajille 24.11.1917

"Hyvät toverit!
Suurella ilolla olen saanut kuulla suomalaisilta ystäviltäni, että Te seisotte suomalaisen sosiaalidemokraattisen työväen puolueen vallankumouksellisen siiven kärjessä ja puolustatte köyhälistön sosialistisen vallankumouksen asiaa!

Olen vakuuttunut siitä, että voin Venäjän vallankumouksellisen köyhälistön nimissä lausua, että suomalaisten työläisten suuri organisatorinen kyky, heidän korkeampi sivistyksensä ja pidempi poliittinen koulunsa demokraattisissa laitoksissa tulevat auttamaan heitä Suomen sosialistisen uudelleenjärjestelyn toteuttamisessa.

Me luotamme Suomen vallankumouksellisen sosialidemokratian apuun. Eläköön kansainvälinen sosialistinen vallankumous."***


Parhain terveisin

N. Lenin

http://www.uta.fi/suomi80/vko48a.htm


Tässä SDP:n "työkalu" Suomen saattamiseksi sopimuksen mukaisesti osaksi Neuvostoliittoa:


http://www.uta.fi/suomi80/teema13.htm


*****

Raskaat perinteet ja kriittiset viidennen kolonnan kätyrit velvottavat SDP:n opiskeijaliittoa tänäkin päivänä:


http://www.valt.helsinki.fi/blogs/osy/esittely.htm

****

JOS oikein huonosti kaikki käy niin tässä on Suomen tuleva pääministeri:


http://www.heinaluoma.net/



Toivomme kuitenkin parempaa


Seppo Hietanen
”kerimäki st”

CITY-Keskusta
***************

5

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle

      Seppo Hietanen P. K:n komppaniapäällikkö, vaarallinen kiihottaja, vakoilija.

      • saunan takaa?

        Kalle, oot tyhmä punikki, samaa rotua kuin Hakaniemen pikku-politrukit...

        Motto; Toverit, kun järki loppuu niin painetaan sisulla..


    • Elät

      väärällä vuosituhannella. Me olemme jo vuodessa 2005! Koetahan rämpiä sieltä juoksuhaudasta ylös.

    • CITY-perskärpänen

      enemmän täällä demaripalstalla, kuka on tuo kerimäen esittelemä N.Lenin. Kysyin sitä kepupalstalla ja ottivat ja suuttuivat perskuleet.

    • Mene hyvä mies hoitoon! Taidat olla yksi niistä yliväsyneistä, jotka " viimeiseen mieheen"
      puolustavat tätä ihanaa turbokapitalismia vaikka henki menisi!
      vom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe