Mies ampui valkoposkihanhen Hangon keskustassa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d7b455ca-73d7-42fa-8300-7e439a2da074
Voi kunpa te idiootit tietäisitte montako joutsenta ja noita hanhia minä olen jo lahdannut! Hah ha.
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan oikein, että eläinrääkkäyksestä tuli rangaistus ja sama pitäisi olla kaikille sadistisille metsästäjille.
- Anonyymi
Mikäs siinä. Hyvä liha ja kanta niin runsas, ettei metsästys haittaa. Turha noudattaa naurettavia lakeja jotka ovat haitaksi ihmiselämälle.
- Anonyymi
"Voi kunpa te idiootit tietäisitte montako joutsenta ja noita hanhia minä olen jo lahdannut! Hah ha."
Kerro. Olisi mukava tietää, kuinka paljon joutsenia ja noita hanhia idiootti on lahdannut. - Anonyymi
En ole ampunut yhtään hanhea 2 ihmistä kylläkin enkä kiinni jäänyt
- Anonyymi
Aloittajan kanssa olen siinä samaa mieltä Joutsenkanta on liian suuri sitä täytys verottaa kesyyntyvät lisääntyvät eikä hanhille suomessa ole sijaa jossainkin määrin Joutsenia täytys verottaa ihmistaposta taitaa saara pienempi tuomio nykyään samaten menköön merihanhet ja osittain kanahaukat Sudet Karhut saapi olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle402797Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962114Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401971Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131752- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271133