Arkkipiispa avautuu koronavirusrokotteesta

Anonyymi

12

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä että kommentoi. Ehkä tuo nyt jonkun epäröivän saa ottamaan rokotteen.

      • Anonyymi

        Msalo
        Mikä rokotuksissa ja seksuaaliterveydessä kiihottaa enemmän kuin Nato tai poronhoitolaki? Että siis Vapariliiton ukkojoukko otta kantaa palstoilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Msalo
        Mikä rokotuksissa ja seksuaaliterveydessä kiihottaa enemmän kuin Nato tai poronhoitolaki? Että siis Vapariliiton ukkojoukko otta kantaa palstoilla

        Kas, persun parodia (olethan sinä parodiaa, olethan...) ehti tännekin.

        Häntä nyt kovasti riepoo se, että va-liitolla ei ole joka asiaan kantaa. Tai siis ei ainakaan maahanmuuttokiintiöön ja kielipolitiikkaan. Kaikilla yhdistyksillä kun pitäisi olla.

        Ja herkkä mieli on vieläkin järkyttynyt, kun toisen laajasti käytetyn et-oppikirjasarjan yhden kirjan yhdellä sivulla oli ikävä kuvateksti. Nyt ei kenenkään pidä va-liittoon vaan hakea jäseneksi kun ollaan moista menty tekemään. Tai siis oikeastaan ei olla, kun ei olla kirjankustantajia, mutta kumminkin.


    • Anonyymi

      Tiede voitti Raamatun

    • Anonyymi

      Luoma ei ole lääketieteen asiantuntija.

      • Anonyymi

        Onko yhtään lääketieteen asiantuntijaa, joka ei kannata rokotteen ottamista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko yhtään lääketieteen asiantuntijaa, joka ei kannata rokotteen ottamista?

        Määrittele asiantuntija... Mutta olihan ufotutkija Luukanen-Kide lääkäri, ja Antti Heikkilän koulutus taitaa olla ortopedi. En tiedä heidän kantaansa rokotteisiin, mutta en yllätyisi jos se olisi (ollut) kielteinen. Kyllä se vähän niin on, että joka alalla on omat vastavirran kiiskensä täysin vakuuttuneina omasta totuudestaan.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Määrittele asiantuntija... Mutta olihan ufotutkija Luukanen-Kide lääkäri, ja Antti Heikkilän koulutus taitaa olla ortopedi. En tiedä heidän kantaansa rokotteisiin, mutta en yllätyisi jos se olisi (ollut) kielteinen. Kyllä se vähän niin on, että joka alalla on omat vastavirran kiiskensä täysin vakuuttuneina omasta totuudestaan.

        Kummastuttaa, että oman alansa asiantuntija on oman alansa tutkimustietoa vastaan. Toisaalta, Luukanen-Kilde tienasi hörhöilyllään ilmeisesti paremmin kuin tavallinen kehnohko lääkäri.
        Heikkilän tapaus on mielenkiintoinen. Kuinka kukaan syöpää sairastava voi pitää ortopedia parhaana asiantuntijana? No, uskovathan jotkun Jumalaankin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummastuttaa, että oman alansa asiantuntija on oman alansa tutkimustietoa vastaan. Toisaalta, Luukanen-Kilde tienasi hörhöilyllään ilmeisesti paremmin kuin tavallinen kehnohko lääkäri.
        Heikkilän tapaus on mielenkiintoinen. Kuinka kukaan syöpää sairastava voi pitää ortopedia parhaana asiantuntijana? No, uskovathan jotkun Jumalaankin...

        On kai syvästi ihnimillinen ajatus ikääkuin koukuttua omasta ajatuksestaan. Jotenkin se näyttää joillakin johtavan ikäänkuin kierteeseen, jossa muiden asiantuntijoiden kanta vain ohitetaan.

        Joskus vilkaisen erotilastoja ja keksin mielenkiintoisen jutun. Alan ehkä jo hahmotella avainsanoja lehdistötiedotteeseenkin. Sitten alan käymään läpi lukuja tarkemmin, sitä osaa joka tiedotteessa tulee korkeintaan "tiedoksi toimistuksille" -kohtaan jos sinnekään -- ja huomaan että havaintoni olikin vain satunnaisvaihtelua. Se on joka kerta vaikeasti selitettävä pettymys, vaikka en olisi kenellekään edes kertonut alkuperäisestä huomiostani. Ehkä tässä on jotain samaa.


      • jori.mantysalo kirjoitti:

        On kai syvästi ihnimillinen ajatus ikääkuin koukuttua omasta ajatuksestaan. Jotenkin se näyttää joillakin johtavan ikäänkuin kierteeseen, jossa muiden asiantuntijoiden kanta vain ohitetaan.

        Joskus vilkaisen erotilastoja ja keksin mielenkiintoisen jutun. Alan ehkä jo hahmotella avainsanoja lehdistötiedotteeseenkin. Sitten alan käymään läpi lukuja tarkemmin, sitä osaa joka tiedotteessa tulee korkeintaan "tiedoksi toimistuksille" -kohtaan jos sinnekään -- ja huomaan että havaintoni olikin vain satunnaisvaihtelua. Se on joka kerta vaikeasti selitettävä pettymys, vaikka en olisi kenellekään edes kertonut alkuperäisestä huomiostani. Ehkä tässä on jotain samaa.

        Kvanttimaailma, jonka edustajia olemme, on satunnainen :)


      • Anonyymi
        Rmtob kirjoitti:

        Kvanttimaailma, jonka edustajia olemme, on satunnainen :)

        Jumala heittää noppaa


    • Anonyymi

      Arkkipiispa näkyy kannattavan yleensä sitä mikä on enemmistön mielipide, ihan sama mikä näkemys, jos enemmistö on sitä mieltä, arkkipiispakin on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe