Minkä kouluarvosanan (4-10) antaisit tälle kaudelle? https://www.suomi24.fi/viihde/reino-nordin-aluksi-olin-etta-v-u-mita-paskaa-myontaa-halveksineensa-vain-elamaa-ohjelmaa?s24
Reino Nordin: "Aluksi olin että v***u mitä paskaa!" Myöntää halveksineensa Vain elämää -ohjelmaa
9
1762
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan oikein ajatteli.Turhaa lätinää ei mene jatkoon. Isot miehet tippa silmässä ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ai niin 4 arvosana.
- Anonyymi
Ennen Vain elämää-ohjelmaa en tykännyt Reino Nordinista yhtään. Inhosin. En arvostanut.
Nyt ohjelmaa seuratessani hän on lempilapsiani. Kirkasotsainen , kaunisääninen hauska poika.
Tukan taaksepäin kampaaminen auttoi asiaa. Niin pienestä on fanitus kiinni.
Hyvää joulua Reiska. - Anonyymi
ai niin arvosana 9
- Anonyymi
arvosana 7 1/2.
En tykkää Stigin kaksimielisistä lauluista yhtään.
Paras on ollut se ulkomailla kuvattu osio. - Anonyymi
Reino Nordin. Aluksi olin että v***u mitä paskaa, sitten olin että vittu mitä p*****a.
- Anonyymi
Reino "limbinen järjestelmä" Nordin on oksettava wänkkeri.
- Anonyymi
Minäkin ajattelin että Reino on hirveetä paskaa. Olin oikeassa.
- Anonyymi
Vain Elämää on täyttä vvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiitun passsssssskaa saaaataana...hah hah hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877