Minkä kouluarvosanan (4-10) antaisit tälle kaudelle? https://www.suomi24.fi/viihde/reino-nordin-aluksi-olin-etta-v-u-mita-paskaa-myontaa-halveksineensa-vain-elamaa-ohjelmaa?s24
Reino Nordin: "Aluksi olin että v***u mitä paskaa!" Myöntää halveksineensa Vain elämää -ohjelmaa

9
1813
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan oikein ajatteli.Turhaa lätinää ei mene jatkoon. Isot miehet tippa silmässä ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ai niin 4 arvosana.
- Anonyymi
Ennen Vain elämää-ohjelmaa en tykännyt Reino Nordinista yhtään. Inhosin. En arvostanut.
Nyt ohjelmaa seuratessani hän on lempilapsiani. Kirkasotsainen , kaunisääninen hauska poika.
Tukan taaksepäin kampaaminen auttoi asiaa. Niin pienestä on fanitus kiinni.
Hyvää joulua Reiska. - Anonyymi
ai niin arvosana 9
- Anonyymi
arvosana 7 1/2.
En tykkää Stigin kaksimielisistä lauluista yhtään.
Paras on ollut se ulkomailla kuvattu osio. - Anonyymi
Reino Nordin. Aluksi olin että v***u mitä paskaa, sitten olin että vittu mitä p*****a.
- Anonyymi
Reino "limbinen järjestelmä" Nordin on oksettava wänkkeri.
- Anonyymi
Minäkin ajattelin että Reino on hirveetä paskaa. Olin oikeassa.
- Anonyymi
Vain Elämää on täyttä vvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiitun passsssssskaa saaaataana...hah hah hah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225556
- 715208
- 994295
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451927
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733