Minä haluan vittua jokin naista mikä on paras seksisivu Suomessa?
Mikä on paras nettisivu seksiä varten Suomessa
13
2699
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon käyttäny Xu Suomea vuoden verran. Maksaa kyllä mut pillua saa ihan käsittämättömän helposti ainakin Varsinais-Suomen alueella ja tuolta löydät sinkkunaisia ja pariskuntiakin jos niistä tykkäät. Miittejä järjestetään ja panotreffit helppo tehdä. Eihän tuolla kaikki mitään missejä oo, mut jos ei ylimääräiset kilot tai ikä haittaa niin varma saanti. Löytyy kyllä tosi kauniitakin, mut sit menee kovaksi kilpailuksi muiden miesten kanssa.
- Anonyymi
Voi naisparkoja joutuu tuollaselle pesää antamaan
- Anonyymi
🤣 on siel pari hoikkaakin listoilla! Mulle kelpaa läskitkin ja ollut jäsenenä jo puoli vuotta ja koskaan en ole pillua saanut niin paljon kuin nyt
Rimaa pitää kyllä tiputtaa mutta ronkelit runkkaa😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 on siel pari hoikkaakin listoilla! Mulle kelpaa läskitkin ja ollut jäsenenä jo puoli vuotta ja koskaan en ole pillua saanut niin paljon kuin nyt
Rimaa pitää kyllä tiputtaa mutta ronkelit runkkaa😆Totta, ronkelit naiset tilaa mieluummin hyvän didon kuin laskee rimaa.
- Anonyymi
On hyvä👍 mut ei kai kukaan tuolt mitään vakavaa kyl haekkaan🙄
Oon ite ainaki pistäny viestii sit kun pussit on täynnä ja muuta ei ole ollu tarjolla ja aina on helpotus löytyny - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä👍 mut ei kai kukaan tuolt mitään vakavaa kyl haekkaan🙄
Oon ite ainaki pistäny viestii sit kun pussit on täynnä ja muuta ei ole ollu tarjolla ja aina on helpotus löytynyKäväisin siinä Turun viereisessä kaupungissa viikonloppuna naimassa ja löytyi juuri tuolta
- Anonyymi
En tiiä tulin kysymään sitä itekki mutta oon nainen ja haluan munaa
- Anonyymi
Saat multa munaa niin kun haluut , missä oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat multa munaa niin kun haluut , missä oot
Hevon persreijässä trollaan
- Anonyymi
No voi ja mä haluaisin pillua
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046