Mikä on paras nettisivu seksiä varten Suomessa

Anonyymi

Minä haluan vittua jokin naista mikä on paras seksisivu Suomessa?

13

2747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä oon käyttäny Xu Suomea vuoden verran. Maksaa kyllä mut pillua saa ihan käsittämättömän helposti ainakin Varsinais-Suomen alueella ja tuolta löydät sinkkunaisia ja pariskuntiakin jos niistä tykkäät. Miittejä järjestetään ja panotreffit helppo tehdä. Eihän tuolla kaikki mitään missejä oo, mut jos ei ylimääräiset kilot tai ikä haittaa niin varma saanti. Löytyy kyllä tosi kauniitakin, mut sit menee kovaksi kilpailuksi muiden miesten kanssa.

• Anonyymi

Voi naisparkoja joutuu tuollaselle pesää antamaan

• Anonyymi

🤣 on siel pari hoikkaakin listoilla! Mulle kelpaa läskitkin ja ollut jäsenenä jo puoli vuotta ja koskaan en ole pillua saanut niin paljon kuin nyt
        Rimaa pitää kyllä tiputtaa mutta ronkelit runkkaa😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣 on siel pari hoikkaakin listoilla! Mulle kelpaa läskitkin ja ollut jäsenenä jo puoli vuotta ja koskaan en ole pillua saanut niin paljon kuin nyt
        Rimaa pitää kyllä tiputtaa mutta ronkelit runkkaa😆

Totta, ronkelit naiset tilaa mieluummin hyvän didon kuin laskee rimaa.

• Anonyymi

On hyvä👍 mut ei kai kukaan tuolt mitään vakavaa kyl haekkaan🙄
        Oon ite ainaki pistäny viestii sit kun pussit on täynnä ja muuta ei ole ollu tarjolla ja aina on helpotus löytyny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä👍 mut ei kai kukaan tuolt mitään vakavaa kyl haekkaan🙄
        Oon ite ainaki pistäny viestii sit kun pussit on täynnä ja muuta ei ole ollu tarjolla ja aina on helpotus löytyny

Käväisin siinä Turun viereisessä kaupungissa viikonloppuna naimassa ja löytyi juuri tuolta

• Anonyymi

En tiiä tulin kysymään sitä itekki mutta oon nainen ja haluan munaa

• Anonyymi

Saat multa munaa niin kun haluut , missä oot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat multa munaa niin kun haluut , missä oot

Hevon persreijässä trollaan

• Anonyymi

No voi ja mä haluaisin pillua

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe