Ikäero tai muuta vastaavaa

Anonyymi

Hei!

Olen yli 50v mies ja minua viehättää ajatus ikäerosta. Aikuinen nainen ja nuori poika joutuva :-) vahingossa samaan sänkyyn. Sitten sattuu ja tapahtuu.

Klippinä vaikka tuollaista hotellissa.
https://spankbang.com/4bjtn/video/new jodi west and stepson

33

723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nam nam

• Anonyymi
    • Anonyymi

Muakin viehättää ikäero, nuoren miehen seura :-). Jäin vahingossa koukkuun

• Anonyymi

Nainen vai mies ja mistäpäin Suomea??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Märkä päiväuni että nuori poika olis riittävän kokenut ja kuuman kiihkon vallassa. Saisin tuntea tulleeni otetuksi. Muodon vuoksi vastustelisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Märkä päiväuni että nuori poika olis riittävän kokenut ja kuuman kiihkon vallassa. Saisin tuntea tulleeni otetuksi. Muodon vuoksi vastustelisin.

Minkä ikäinen ja mistäpäin Suomea??
        Sama kuin aiemmin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen Pohjois-Pohjanmaalta. Entä sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täällä olis mies pohjois pohjanmaalta kanssa ja kiinnostunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saisko suhun jotenkin yhteyttä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkemmin mistäpäin pohjoispohjanmaata?

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä poika voisi olla kokematon. Olisi hänelle kuin tutkimusmatka tuntemattomaan.

• Anonyymi

Moi. Kyllä nuo ikäeroasiat alkaa väkisin kiinnostamaan, kun on itsellä ikää jo jonkin verran ja sexi kiinnostaa vielä kovasti.
      T:Jaakko

• Anonyymi

Sua kiinnostaa nuori tyttö? Tai tytöt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sua kiinnostaa nuori tyttö? Tai tytöt?

Molempi parempi😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molempi parempi😁

Jaakkoa kiinnostaa Heinolassa asuva mukava setä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaakkoa kiinnostaa Heinolassa asuva mukava setä.

Kyllä mä jätän nämä setä hommat ihan muille, jotka niistä tykkää. Ikäero ei kyllä haittaa mitään, jos pari nauttii toisista.

• Anonyymi

Rakkaani, miksi sitten käyt paljastelemassa itseäsi pikkutytöille puistossa?

• Anonyymi

Vanhempi nainen ja minä nuorempana-yhdistelmä on toiminut hyvin. Naisella oli kolme lastakin, eikä sekään tuntunut. Iloista seksiä kautta linjan ja molemmille tyytyväinen olo.

• Anonyymi

Miksi ei... sellaisesta haaveilen... Onko teillä iso ikäero?

• Anonyymi

Muisto nuoruudesta n.40 vuoden takaa. Olin töissä eräässä autoliikkeessä toimistotöissä. Siellä oli nuori poika n. 15-16 vanha. Hänellä oli tapana käydä selän takana seisomassa ja samalla enemmän tai vähemmän kosketella rintojani. Sain kuulla jälkeenpäin eräältä työkaverilta että samaa hänkin oli saanut kokea. Aluksi oli kiusaantunut mutta myöhemmin vaan nautin ja annoin tapahtua. Joitain kertoja oli pakko käydä vc reissulla hieman kuivaamassa. itse olin noihin aikoihin 25v.
      Reilun parikymmentä vuotta myöhemmin työmatkalla tapahtui enemmän. Olin illalla syömässä Hesan eräässä ravintolassa. Pöytääni tuli hyvin nuori mies ja pyysi saada istua. Lupasin kun olin yksin. Miellyttävä sellainen lutunen hyvä käytöksinen pitkä sopusuhtainen. Juteltiin niitä näitä. Yhtäkkiä tunsin kun polvemme kohtasivat pöydän alla. Hetken päästä uudestaan ja silloin huomasin että pojalla taitaa olla jotain mielessä. Nuoruuden työpaikan juoksupoika tuli mieleeni. Olin lähdössä hotellille hä pyysi saada kävellä yhtämatkaa ja suostuin. Hänen seura vaikutti turvalliselta ja hänen hyvä käytös auttoi asiaa. Ratikalla mentiin pikku matka. Hän istui hyvän intiimin lähellä. Jäimme Finlandiatalon kulmalla pois ratikasta. Hän otti minut kainaloon ja lähti määrätietoisesti viemään kohti hotellia. Menin mukana ja emme puhuneet sanaakaan loppu matkan aikana. Ala-aulasta jatkoimme suoraan hissiin ja hän ei otettaan löysännyt enkä enää sitä halunnutkaan. Painoin kerrosnappia, hissi lähti liikkeelle. Tunsin kun minun otsalleni tuli suukko, seuraava suulle. Olin aivan sulaa vahaa.
      Avasin huoneen oven ja pysätytin pojan ovella... toki sisäpuolella ja kysyin oletko nyt varma tästä. Sanoi että olevansa. Kerroin hänelle että olen naimisissa ja olen myös kolmen lapsen äiti. Omat lapseni oli tuolloin nuorempia kuin hän.
      Tämä poika ei paljon aikaillut enkä minäkään vastustellut kuin mallin vuoksi hieman. Voi sitä nuoren miehen himoa. Se oli jotain ennen kokematonta. Aika pian hänen kalunsa täytti jo mun pimpsaa ja pian hän laukseikin. Sitten tapahtui jotain minulle ennen kokematonta. Normi kotiseksi sekä aikaisemmat kokemukseni olivat sitä että miehen lauettua loppusuukot ja siinä se on.
      Tämä poika ei päästänyt mua pesulle, hän sormeili mua jo ennen kuin hengitykseni ehti tasaantua. Kokeilin kädellä hänen kaluaan ja se oli jo melkein valmis uuteen koitikseen. Annoin hetken suuseksiä niin oli jo juhlakunto. Sain uudestaan ja nyt kesti jo pidempään. Laukesin itse melkein heti. Pyysin hetkeksi pysähtymään sisääni. Pääsin pian uudestaan mukaan. Hetken kuluttua hän lauksesi uudelleen.
      Tätä jatkui aina aamuyön tunneille asti. Opetin häntä nuolemaan itseääni miellyttävällä tavalla. Samalla kertaan pojan sanojensa mukaan hän sai ekakertaa peppuseksiä. Minulle se on sellainen salainen sauvanautinto. Mieheni ei siitä välitä. Minä jopa laukeankin peppuyhdynnässä.
      Myöhemmin kun vierailin Hesassa työmatkoilla tapsimme tämän pojan kanssa kunnes hän alkoi seurustelemaan. Vieläkin muutama viesti vaihdetaan vuosittain.
      Oi niitä aikoja :-)

• Anonyymi

Kiihoittavaa ja kostuttavaa :-)

• Voiko sulle kirjoitella?

• Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

Voiko sulle kirjoitella?

Ai mulle vai? Vai aloittajalle?

• Anonyymi kirjoitti:

Ai mulle vai? Vai aloittajalle?

Sulle?

• Viehättävä ajatus kulku voisi olla vaikka seuraava.
      Poikien urheilujoukkue. Huoltojoukoissa vanhempi nainen.
      Turnausmatkalla valmentaja käskee poikien vapaapäivänä hankkia seuraa ja tyhjentää pussinsa ettei tytöt häiritse ajattelua pelissä.
      Nainen sitten "uhrautuu" joukkueen edestä.

• Anonyymi

Niin... voishan se olla että se ujo ja arka poika tarvis helpotuksen niin Nainen antaa hänelle helpotuksen. Yllättäen paljastuu että hän on perehtynyt naisen tyydyttämiseen videoiden kautta ja osaa asiansa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6038
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2837
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2069
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1405
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1382
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      299
      1375
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1307
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1236
    Aihe