Kaksi rokoteleiriä

Anonyymi

Kyllä tässä on kemistikin ihmeissään ottaako koronarokotteen. Uskovista monet lääkärit Räsänen ja jopa luominen.fin lääkärit puoltavat rokotetta. Samoin uskovista Pasi Turunen ja Heimo Enbuska.

Menestysteologit ei taida puoltaa? Ei varmaan muutkaan kollegat Polvijärven pastori tai Mauno Mattila joka sanoo vain 25 prosentin Israelin kansasta ottavan rokotteen. Kumma kun itse valmistavat.

Mitä kehnompi koulutus sitä parempi rokotustietous koronarokotuksen huonoudesta. Se ei kuulemma toimi. Sisältää pedonmerkkejä ja mikrosiruja jotka antavat pilven kautta ohjata ihmistä ja tekevät abortteja jne.

214

2898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Usein Trumpin kannattaja on rokotusasiantuntija

      • Anonyymi

        Antikristukset tietää kaiken pahan tiedon puusta ....Adam .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikristukset tietää kaiken pahan tiedon puusta ....Adam .

        KANSAN EI TULE OLLA ITSEKÄSTÄ.
        ETU
        OIKEUTETTU
        ELIITTI
        Sauli Jenni ja pojat kuuluu ensimmäisiin rokotettaviin. Myös Sanna joka kujeilee saulilla kuuluu 10 ensimmäiseen.
        Seuraavaksi tulee Poliisi johto joka johtaa uuden TAUTI LAIN (Toimitettu eduskuntaan10 12 2020) turvin hyökkäyksiä perheiden toisitaan erottamiseksi. Kansan tulevat johtajat KOKOOMUS tulee rokottaa seraavaksi jotta isoveljen käskytys menee läpi mutkitta.
        TÄMÄN JÄLKEEN UUSI NORMAALI VOI KESKITTYÄ ISÄNMAAN HAUTAAMIS URAKOINTIIN TÄYSIPÄIVÄISETI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KANSAN EI TULE OLLA ITSEKÄSTÄ.
        ETU
        OIKEUTETTU
        ELIITTI
        Sauli Jenni ja pojat kuuluu ensimmäisiin rokotettaviin. Myös Sanna joka kujeilee saulilla kuuluu 10 ensimmäiseen.
        Seuraavaksi tulee Poliisi johto joka johtaa uuden TAUTI LAIN (Toimitettu eduskuntaan10 12 2020) turvin hyökkäyksiä perheiden toisitaan erottamiseksi. Kansan tulevat johtajat KOKOOMUS tulee rokottaa seraavaksi jotta isoveljen käskytys menee läpi mutkitta.
        TÄMÄN JÄLKEEN UUSI NORMAALI VOI KESKITTYÄ ISÄNMAAN HAUTAAMIS URAKOINTIIN TÄYSIPÄIVÄISETI.

        Päiväunissani näen rokotuskampanjan päärahoittajan, Gatesin, istuvan haastattelussa livenä, ja sivusta tulee äkkiä joku ruiskun kanssa ja oikeasti pistää oikean rokotteen hänen käsivarteensa. Mikä paniikki ja raivo siitä seuraisikaan! Totuus paljastuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päiväunissani näen rokotuskampanjan päärahoittajan, Gatesin, istuvan haastattelussa livenä, ja sivusta tulee äkkiä joku ruiskun kanssa ja oikeasti pistää oikean rokotteen hänen käsivarteensa. Mikä paniikki ja raivo siitä seuraisikaan! Totuus paljastuisi.

        Trump kannatti valkaisuaineen ruiskuttamista suoneen, se johtaisi varmaan kuolemaan. Ei paljon tyhmempi voisi olla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päiväunissani näen rokotuskampanjan päärahoittajan, Gatesin, istuvan haastattelussa livenä, ja sivusta tulee äkkiä joku ruiskun kanssa ja oikeasti pistää oikean rokotteen hänen käsivarteensa. Mikä paniikki ja raivo siitä seuraisikaan! Totuus paljastuisi.

        Rokotusta ei anneta vaatteitten läpi vaan steriilisti, ja lisäksi rokote on säilytettävä erittäin kylmässä. Noin vastuuttomasti tuikattu piikki voisi tosiaan olla hyvin vaarallinen.

        Mikä totuus paljastuisi? No ainakin se, että rokotusvastaisissa on todella seinähullua porukkaa, joka Jeesuksen kirkastamiseksi on valmis pistämään vihaamaansa ihmiseen todennäköisesti pilaantuneen rokotteen ja vielä vaatteitten kuituja sen mukana.

        Olette te kammottavaa sakkia, ei voi muuta sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump kannatti valkaisuaineen ruiskuttamista suoneen, se johtaisi varmaan kuolemaan. Ei paljon tyhmempi voisi olla...

        Trump ei liity asiaan josta täällä keskustellaan, eikä hän tuollaista ehdottanut.


    • Ei Turunen ole puolanut, ellei ole nyt kääntänyt takkiaan.


      Turunen on sanonut koronaviruksen asettajan olevan Jumala, joten miksi hän Jumalaa vastaan haluaisi rokottaa.

      • Anonyymi

        Ei saa sanoa ketään hulluksi mutta syö kuin hullu puuroa ja sana rististä on hullutus kadotukseen menijöille ja saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ja Jumalan hulluus on viisaampaa kuin ihmisen viisaus ....


      • Anonyymi

        Katsopa Turusen fb sivuja. Aikoo ottaa rokotteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsopa Turusen fb sivuja. Aikoo ottaa rokotteen

        Ottaa suolaliuospiikin, näin sanoo Herra, Herra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaa suolaliuospiikin, näin sanoo Herra, Herra.

        Ei ole tehty koskaan tutkimusta suolaliuospiikin ja myrkkypiikin erosta.
        Kuitenkin aika varmasti suolaliuoksen saaja elää elämänsä terveempänä.
        Sen vuoksi noita tutkimuksia ei halutakaan lääkäreitten osalta tehdä. Haluttomia ovat ja lääketehtaa sitä vähemmän tällaista tietoa todellisesta uhasta rokotteista haluavat.
        Sehän veisi tuloja ja raha hallitsee varsinkin amerikkalaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tehty koskaan tutkimusta suolaliuospiikin ja myrkkypiikin erosta.
        Kuitenkin aika varmasti suolaliuoksen saaja elää elämänsä terveempänä.
        Sen vuoksi noita tutkimuksia ei halutakaan lääkäreitten osalta tehdä. Haluttomia ovat ja lääketehtaa sitä vähemmän tällaista tietoa todellisesta uhasta rokotteista haluavat.
        Sehän veisi tuloja ja raha hallitsee varsinkin amerikkalaisia.

        Minkä Hiton myrkkypiikin? Mitä se sisältää ja mistä sellaisen saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tehty koskaan tutkimusta suolaliuospiikin ja myrkkypiikin erosta.
        Kuitenkin aika varmasti suolaliuoksen saaja elää elämänsä terveempänä.
        Sen vuoksi noita tutkimuksia ei halutakaan lääkäreitten osalta tehdä. Haluttomia ovat ja lääketehtaa sitä vähemmän tällaista tietoa todellisesta uhasta rokotteista haluavat.
        Sehän veisi tuloja ja raha hallitsee varsinkin amerikkalaisia.

        Normaali ihminen olettaa ilman muuta, että turkimuksissa verrokkiryhmälle annetaan suolaliuospiikki. Mutta totuus on karmeampi: heille annetaan jokin toinen rokote, esimerkiksi tetanus tai jokin muu, jossa on kaikki samat haitta-aineet kuin 'oikeassakin', virukset vain puuttuvat. Elohopeaa, alumiinia, formaldehydiä, polyetyleeniglykolia, abortoitujen sikiöiden soluja. Ja kun hekin saavat 'sivuvaikutuksia', 'oikea' rokote julistetaan 'turvalliseksi'.


      • Anonyymi

        Onko turusella suora linja taivaaseen ohi Jeesuksen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen olettaa ilman muuta, että turkimuksissa verrokkiryhmälle annetaan suolaliuospiikki. Mutta totuus on karmeampi: heille annetaan jokin toinen rokote, esimerkiksi tetanus tai jokin muu, jossa on kaikki samat haitta-aineet kuin 'oikeassakin', virukset vain puuttuvat. Elohopeaa, alumiinia, formaldehydiä, polyetyleeniglykolia, abortoitujen sikiöiden soluja. Ja kun hekin saavat 'sivuvaikutuksia', 'oikea' rokote julistetaan 'turvalliseksi'.

        40 vuotta sitten rokotteet annettiin siis lapsille rokotusohjelman mukaan,eikä kukaan kertonut,ettei sovi,vaikka oireitakin tuli,sit se vaikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen olettaa ilman muuta, että turkimuksissa verrokkiryhmälle annetaan suolaliuospiikki. Mutta totuus on karmeampi: heille annetaan jokin toinen rokote, esimerkiksi tetanus tai jokin muu, jossa on kaikki samat haitta-aineet kuin 'oikeassakin', virukset vain puuttuvat. Elohopeaa, alumiinia, formaldehydiä, polyetyleeniglykolia, abortoitujen sikiöiden soluja. Ja kun hekin saavat 'sivuvaikutuksia', 'oikea' rokote julistetaan 'turvalliseksi'.

        Kaameaa jos noin on. Ja sitten todisteet, jotka taas pääsivät jotenkin unohtumaan.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Minkä Hiton myrkkypiikin? Mitä se sisältää ja mistä sellaisen saa?

        Koronamyrkky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko turusella suora linja taivaaseen ohi Jeesuksen ?

        Ei. Turunen kuuluu menestysteologeihin, Patmokseen - älkää uskoko häntä.
        Samoin useimmat uskovat ovat ihan hukassa tämän koronan kanssa, ikävä kyllä.

        Mutta tässä teille oikea totuus.

        https://tokentube.net/v/2753585117/Sokaistunut-Suomi-ja-Lääketieteellinen-Diktatuuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen olettaa ilman muuta, että turkimuksissa verrokkiryhmälle annetaan suolaliuospiikki. Mutta totuus on karmeampi: heille annetaan jokin toinen rokote, esimerkiksi tetanus tai jokin muu, jossa on kaikki samat haitta-aineet kuin 'oikeassakin', virukset vain puuttuvat. Elohopeaa, alumiinia, formaldehydiä, polyetyleeniglykolia, abortoitujen sikiöiden soluja. Ja kun hekin saavat 'sivuvaikutuksia', 'oikea' rokote julistetaan 'turvalliseksi'.

        Miksi rokotteita testataan toisiin rokotteisiin, kuten esim koronarokotetta aivokalvontulehdusrokotteeseen. Hullua touhua, mutta tiedettä ei pidä kenenkään epäillä, vaan uskoa. Tiede on kaikki!

        Ihmiset ovat täysin sekaisin ja tätä sekaisinoloa vielä puolustellaan ”tutkitusti tieteellisellä”.

        Ja kuitenkin, rokotteet ovat vieneet tieteen ojasta allikkoon. Rokotteista kieltäytyjien kerrotaan tv:ssa profiloituneen ko ajattelutapaan. Eivätkö rokotefanaatikot sitten ole profiloituneet mihinkään, vaikka tv päivästä toiseen suoltaa rokotteiden ihanuutta, ja että mitä useampi ottaa rokotteen, sen parempi kaikille. Ihanaa Orwell ihanaa. Olit niiiiiin oikeassa tämän tieteellisen menestysteologian suhteen. Isoveli kertoo tästä jo kaiken oleellisen tv:ssa, eivätkä ihmiset vieläkään ymmärrä, missä oikein mennään?

        Elämisen ehto on jatkuva rokottelu. Bisnesmaailma huolehtii sinusta joka käänteessä. Pelkkä käden ojennus ja pisto. Joka vuosi uusi. Ethän epäile tiedettä, joka antaa sinulle passin mennä ihan minne vaan. Kunhan vain alistut ja uskot, etkä lainkaan epäile.

        Viitisen prosenttia kansaedustajista on kannattanut terveydenhoidollista totalitarismia, pakkorokotuksia. Tieteellinen vallanhalu pakkolääkintään istuu syvällä ja pakottamiseen taipuvat saavat vapaasti esitellä vallanhaluaan. Käsittämätöntä, kun vihapuhetta muutoin ollaan suitsimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa sanoa ketään hulluksi mutta syö kuin hullu puuroa ja sana rististä on hullutus kadotukseen menijöille ja saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ja Jumalan hulluus on viisaampaa kuin ihmisen viisaus ....

        Kaksi tuhatta vuotta vanhaa sontaa vatvotaan.
        Kun raamattua lukee, ei voi tulla muuhun johtopäätökseen kun, että tunkiolle joutaa.
        Unille vaaditaan selityksiä ja tulevat mukamas nähdään. Mielikuvituksen tuotetta.
        Trumpin kannattajista iso osa on valkoisia, vähän koulutettuja miehiä. On vielä uskonnollinen tausta ja ampuma-ase, jolla kaikki ratkeaa.


    • Anonyymi

      Räsäsen mukaan tietysti ,Räsänen sovitti syntimme ja pelastaa meidät .

    • Anonyymi

      Näihän se on aina ollut. Mitä vähemmän tietää, sen varmemmin tietää. Mitä enemmän tietää, sitä vähemmän luulee tietävänsä.:)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Myrkyn kehittäjät oli egyptiläisiä tai juutalaisia noitia . Messias tuli jo eikä sitä saa enää tekemättömäksi.


    • Anonyymi

      Myös Etelä-Afrikasta leviää uusi korona viirusmuutos - tarttuu entistä helpommin. Koroavirus leviää etenkin nuorten keskuudessa. Ulkomaat 19.12. 19:45

    • Anonyymi

      Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Jes.45:5-7 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtäkään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra, eikä toista ole, minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Aam.3:6

    • Anonyymi

      3Moos.26:21-22. 5Moos.32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni. 5Moos.4:35.

      • Anonyymi

        Mooseksen uskoiset on rikkonut koko lain . Eläinuhri muistuttaa synnistä.


    • Anonyymi

      Jos osaat englantia sujuvasti, kuuntele asiasta BitChutesta tai Rumblesta hakusanalla vaccination. Suomeksi ei paljon tietoa löydy. Ota selvää faktoista. Niitä et löydä suomalaisesta mediasta etkä poliitikoilta, lääkäreiltä tai opettajilta. Älä vähättele tätä piikkiä vaan ajattele itse.

      • >Älä vähättele tätä piikkiä vaan ajattele itse.

        En vähättele ja taatusti osaan ajatella. Siispä otan rokotuksen heti kun sen saa.

        Ajattelemalla et varmasti ole voinut päätyä tulokseen että kaikki Suomen mediat, poliitikot, lääkärit ja opettajat huijaavat. Päinvastoin olet lopettanut ajattelun kokonaan ja ulkoistanut sen huuhaamaakareille.


      • Anonyymi

        Olen tutustunut useisiin tieteellisiin lähteisiin, mitä rokotusten haittoihin ja hyötyihin tulee. Haittoja ei voi kiistää, mutta ne onvat niin harvinaisia, että hyödyt ovat moninkertaiset.

        Nyt on varma tieto kuudesta koronarokotteen aiheuttamasta anafylaktisesta reaktiosta. Kukaan ei ole menehtynyt.
        Yhtä varma tieto on, että koronaan on kuollut ainakin 1,7 miljoonaa ihmistä ja kun tiedämme kehitys,aiden järjestelmien puutteellisuuden, todellinen arvo on varmasti yli 2 miljoonaa.

        Miten rinnastat nämä haitat?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Älä vähättele tätä piikkiä vaan ajattele itse.

        En vähättele ja taatusti osaan ajatella. Siispä otan rokotuksen heti kun sen saa.

        Ajattelemalla et varmasti ole voinut päätyä tulokseen että kaikki Suomen mediat, poliitikot, lääkärit ja opettajat huijaavat. Päinvastoin olet lopettanut ajattelun kokonaan ja ulkoistanut sen huuhaamaakareille.

        Onhan se aika pelottava askel tuntemattomaan, kun oivaltaa, että 'eliitti' ei ole meidän hyvinvointimme puolella. Kuinka paljon sinulle pitäisi maksaa, että valitsisit oman urasi yleisen hyvän sijaan?


      • Anonyymi

        >> Suomeksi ei paljon tietoa löydy. Ota selvää faktoista. <<

        Kyllä asiasta löytyy ihan suomalaistakin tietoa, suomeksi tekstitettynä ja äänessä on muitakin kuin Saulusmedia tai Petri Paavola. Esimerkiksi vastaääniä. On tästä sen verran paljon väännetty kuukausien aikana.


      • Anonyymi

        Selvähän se, että juutuubi tietää enemmän kuin immunologit ja tutkijat. :D


    • Anonyymi

      Meille ehdottomasti pitää tilata Venäjältä rokotteet kaikille. SE sopii eikä kukaan sitä halua kieltää ottamatta. Paras rokote ja paras apu. Eikös vain=

      • Anonyymi

        Putin on patrioottinen presidentti (ja nyk. Venäjän johto pääosin) ja toisin kuin meillä Suomessa, huolehtii ensisijaisesti omasta maastaan, kansastaan ja sen hyvinvoinnista. Pyhän Venäjänmaan kansaa ei tökitä millä tahansa piikeillä!

        Meikäläinen mielellään vetää ruusuhuivin päähänsä, huopikkaat jalkoihinsa ja sanoo jonossa kaikille ystävällisesti: "Strastui! 😌"


      • Anonyymi

        Hyi . Kalman hajua .


    • Anonyymi

      2Moos.3:13-14 Mooses sanoi Jumalalle: Katso, kun minä menen israelilaisten luo ja sanon heille: Teidän isienne Jumala on lähettänyt minut teidän luoksenne, ja kun he kysyvät minulta: Mikä hänen nimensä on? niin mitä minä heille vastaan? Jumala vastasi Moosekselle: Minä olen se, joka minä olen. Ja hän sanoi vielä: Sano israelilaisille näin: Minä olen lähetti minut teidän luoksenne. Minä olen, hebreaksi ehjee; muistuttaa Herran nimeä Jahve.

    • Anonyymi

      Vaimoni on jotenkin mennyt hysteeriseksi näistä rokotevastaisista viedoista joita jotkut lähettävät, minua on alkanut ärsyttää tälläinen. Itse olen rokotekriittinen, enkä todennäköisesti ota rokotetta, mutta kun tämä hysteria jo vaikuttaa perheeseeni niin tässä alkaa jo hermot menemään..

      • Anonyymi

        Heti kun tv:n avaa, alkaa rokotehysteria. Ääripositiiviset mainosiskut vastuuntuntoisille. Normaaliudesta ei ole tietoakaan. Suomen laki on tyystin unohdettu ja koronarokoteiskut tunkeutuvat jokaisen katsojan tajuntaan. Siis mitä ihmettä?

        Ainahan rokotteissa on menetelty mielivaltaisesti, mutta tämä tämänkertainen on jo kaiken huippu. Tavallisesti mediassa on tiedotettu, että rokotteista kieltäytyvät pääasiassa pitemmälle koulutetut naiset, mutta nyt kieltäytyjät ovatkin kouluttamatonta pohjasakkaa, joka ei mistään mitään tiedä. Hallelujaa tätä ihmislogiikkaa!

        Olipa sitten koulutettu tai kouluttamaton, eikö tällä ole lakiin perustuva oikeus myös kieltäytyä rokotteesta ilman että kaiken maailman heinähatut päättävät ottaa tämän kysymyksen vallan välineekseen?


    • Anonyymi

      Koettakaapa etsiä monipuolista tietoa tasavertaisesti vaikka Suomen iltapäivälehdistä!!?
      EI TUNNU LÖYTYVÄN - MAFIA TOIMII - RAHA RATKAISEE - KUN IRWIN LAULOIKIN TAANNOIN!
      Etsikääpä vaikka rokotuskuolemia, ei mitään haluta julkaista.
      Kyllä mainosta löytyy mitä typerimpinä muotoina, esim. "50 julkkista haluaa (myrkky) rokotuksen. ON NIIN PERIN LAPSELLISTA PUUHAA, ETTÄ SÄÄLITTÄÄ TUO - EI OSTETA TUON VUOKSI!

      • >RAHA RATKAISEE - KUN IRWIN LAULOIKIN TAANNOIN!

        Joo, ihan taannoin, 54 vuotta sitten. 😅


    • Anonyymi

      Kuva ja sana julkaisee uuden kirjan ensi vuonna "Maskistit korona ajan jehovan todistajiako?" Kirjassa taustoitetaan korona hysteriaa ja sen ympärille rakennettua tiedeuskontoa maskismia. Raamatussa lukee että lopun aikana, kirkot täyttyvät kuulijoista mutta löytäneekö aitoa uskoa. Ne täytyy tiede-uskonnon kannattajista. Maskismissa ei ole pappeja tai vanhemmistoa vaan johtajat on koronaattoreita joiksi on kutsuttu henkilöitä kuten Lasse Lehtonen, Eeva Ruotsalainen yms. tutkimukset jotka tukee maskismia ovat heille niitä pyhiä kirjoituksia. Uskonnollinen asuste maski on myös erilaisen marian palvonnan tapaisen palvonnan kohde.

      Jumala, jehova, allah saa monet pidentämään askeltaan, mutta nyt kristittyjäkin yritetään eksyttää kultti/uskonnon keinoin jopa pohjaakin tieteeseen. Jos koronaattorit julistaa että, ämpäri päässä pelastaa niin silloin kiivaimmat maskistit suuntaa ämpäreitä myyvään liikkeeseen jopa saman illan aikana.

      Monet korona hysteriasta joka on samaan aikaan mielenterveysongelma ja kultti uskonto selvää ottaneet asiantuntijat kertovat miksi maskismi on sellaista mihin ei uskovaisen kannata lähteä mukaan.

      • Anonyymi

        Dosentti Ahvio on ainoa joka on perillä näistä. Muut menevät virran mukana. Melleristä ei ota selvää.
        Mitäs jos se onkin se mistä Raamattu puhuu ilmestyskirjassa? Aasinsiltana tästä, valitutkin eksyvät.
        Kerrotaan, että se muunnetaan sellaiseksi, että piikkipelkoisetkin voivat sen ottaa, eli se on sellainen missä on pieniä piikkejä ja se aiheuttaa tatuoinnin kaltaisen leiman jota voidaan lukea.
        Ehkä ensimmäiset on tavallisia neuloja mutta jos se muunnetaan toisenlaiseksi juuri pelkojen takia? Ja kerrotaan, että se merkitään rekisteriin joka on ottanut ja sellainen voi matkustaa ja sellaiselle annetaan paljon vapauksia, taas muille jotka kieltäytyvät ei tule matkustuslupia, pikkuhiljaa ei mitään.
        Kysymys kuuluukin, milloinka se sitten tulee se pedon merkki? Ja millaisena, nämä rokotteen ihailijat sitten kuvittelevat sen tulevan sen pedon merkin?
        Raamattuhan kehoittaa valvomaan, eikö valvominen ole sitä, että tutkii asiat itse ja on valveilla?
        En tule ottamaan rokotetta, tämä on elämän ja kuoleman kysymys. Sitäpaitsi jos se lisäksi sairastuttaa? Kuka takaa että se ei sitä tee? Ei kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dosentti Ahvio on ainoa joka on perillä näistä. Muut menevät virran mukana. Melleristä ei ota selvää.
        Mitäs jos se onkin se mistä Raamattu puhuu ilmestyskirjassa? Aasinsiltana tästä, valitutkin eksyvät.
        Kerrotaan, että se muunnetaan sellaiseksi, että piikkipelkoisetkin voivat sen ottaa, eli se on sellainen missä on pieniä piikkejä ja se aiheuttaa tatuoinnin kaltaisen leiman jota voidaan lukea.
        Ehkä ensimmäiset on tavallisia neuloja mutta jos se muunnetaan toisenlaiseksi juuri pelkojen takia? Ja kerrotaan, että se merkitään rekisteriin joka on ottanut ja sellainen voi matkustaa ja sellaiselle annetaan paljon vapauksia, taas muille jotka kieltäytyvät ei tule matkustuslupia, pikkuhiljaa ei mitään.
        Kysymys kuuluukin, milloinka se sitten tulee se pedon merkki? Ja millaisena, nämä rokotteen ihailijat sitten kuvittelevat sen tulevan sen pedon merkin?
        Raamattuhan kehoittaa valvomaan, eikö valvominen ole sitä, että tutkii asiat itse ja on valveilla?
        En tule ottamaan rokotetta, tämä on elämän ja kuoleman kysymys. Sitäpaitsi jos se lisäksi sairastuttaa? Kuka takaa että se ei sitä tee? Ei kukaan.

        Amerikassa poistettiin rokotteiden valmistajilta vastuu jo 1989, ja asia vahvistettiin helmikuussa tänä vuonna. Rokotteet ovat sen takia valtavan tuottoisia valmistajille; niiden ei tarvitse pelätä tulevia valituksia. Valtio maksaa jonkin verran korvauksia rahastosta, johon rahat on otettu veronmaksajilta itseltään. Britanniassa valmistaudutaan valitustulvaan tekoälyä käyttämällä.

        Nähdäänkö Suomessakin rokote 'biologisen aseen torjuntana'? Käytetäänkö Suomessakin armeijaa rokottamaan? Jos valinta on luoti tai myrkkypiikki, toki otan luodin. Jeesus varmisti minullekin taivaspaikan. En ota rokotetta, joka tekee ihmisestä geenimuunnellun olion. Abortoitujen lasten solujen hyväksyminen omaan kehoon on satanistinen rituaali. En halua menetää pelastustani.


      • Anonyymi

        Kummaa lietsontaa makeista. Itse käytän ja aion käyttää kun tarve. Olen käymme iä vuosia työssäni käyttänyt.. Itäs sanot jos hoitajat ei käyttäisi kun olet täysin heidän armoillaan


    • Ottakoot ne ketkä pelkää ja ne ketkä luottavat ihmiseen, ei Jumalaan.

      • Anonyymi

        Päin vastoin. Tuolla asenteella vaarantaa ihmishenkiä. Rokote on ainoa, jolla tauti voidaan saada kuriin. Mitä useampi kieltäytyy, sitä useampi kuolee turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päin vastoin. Tuolla asenteella vaarantaa ihmishenkiä. Rokote on ainoa, jolla tauti voidaan saada kuriin. Mitä useampi kieltäytyy, sitä useampi kuolee turhaan.

        Jos rokote muka pelastaisi joltain muka hiurmu vaaralliselta taudilta, rokotettujen luulisi säälivän niitä, jotka eivät sitä ota. Miksi pelko ja painostus, jos se piikki kerran pelastaa teidät?


    • Anonyymi

      50 vastausta tunnetuilta suomalaisilta: Tämän takia aion ottaa korona­rokotteen
      Eri alojen vaikuttajat kertovat IS:lle, miksi ottavat rokotteen.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007670344.html


      9.12.

      Koronarokotteesta liikkuu paljon väärää tietoa, ja moni empii sen ottamista.

      Valtiojohdon huipulta sekä Tasavallan presidentti Sauli Niinistö että pääministeri Sanna Marin ovat kertoneet ottavansa rokotteen heti, kun heidän vuoronsa tulee.

      6. Päivi Räsänen, kansanedustaja

      – Rokotteilla on ollut valtavia terveyshyötyjä ihmiskunnan historiassa. Eivät mitkään muut innovaatiot ole tuottaneet yhtä paljon terveyttä kuin rokotteet. Luotan siihen, että hyödyt ovat suuremmat kuin mahdolliset sivuvaikutukset ja riskit. Alustavien tutkimustulosten mukaan ne ovat hyvin vähäisiä.

      25. Tapio Luoma, arkkipiispa

      – Aion ottaa koronarokotteen, koska niin suojaan paitsi itseäni myös muita. Elämä on kallisarvoinen lahja, ja sitä on suojeltava. Luoja on antanut meille ihmisille myös järjen ja ymmärryksen, ja niiden ansiosta meillä on apunamme nykyaikainen lääketiede.

    • Anonyymi

      http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm

      12.2.2009

      Annen uni "pedon merkistä" v. 2003

      Unessa oli joitakin uskovaisia, olin heidän kanssaan. Oli tullut yleinen määräys, että käteen piti laittaa injektioruiskulla jokin merkki tai kapseli.

      Sen piti olla vaaraton ja jotkut uskovaiset olivat sitä mieltä, että sen
      merkin voi ottaa, kun se ei vielä ole se Raamatussa ennustettu ja varoitettu "pedon merkki" (Ilm.13:16-17).

      He olivat ottaneet sen ja puolustivat sitä ja eräs henkilö ("uskovainen" hänkin) antoi ymmärtää, että ei siinä ole paljoakaan tietoa/informaatiota (nk. mikrosirussa/pedon merkissä pitäisi olla), kun jotakin vain vähän siitä ihmisestä, kehen se laitetaan.

      Minä olin ainoa, joka sanoin ja varoitin, että älkää missään tapauksessa sitä ottako.

      Sanoin, että vihollinen on tämän näin pimittänyt, saadakseen uskovaisetkin ottamaan sen. Tiesin (minulle oli Herralta siitä annettu erityisesti tieto), että se oli juuri se Raamatussa ennustettu tappava merkki, että kuka sen ottaa "uskovainenkin", niin hänellä ei ole enää mahdollisuutta koskaan pelastua ja päästä taivaaseen.

      Jotkut epäröivät kun siitä varoitin.

      Kun eräs mummukin kuunteli minua, hän kallistui minun puolelle. Mutta kun hän meni sellaisten uskovaisten seuraan, jotka olivat toista mieltä asiasta, niin kun hän tuli heidän luotaan, niin hän oli menossa ottamaan merkkiä.

      Erikoista oli se, että ne uskovaiset, jotka olivat sen jo ottaneet, olivat edelleen vielä olevinaan uskossa ja niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.

      Sanoin heille, että kyse voi olla valhe-Jeesuksesta, koska jos ihminen on ottanut sen merkin, josta Raamtussa varoitetaan, niin hän ei enää voi olla uskossa. He vastasivat minulle, että "pitää vain turvata Jumalan armoon".

      Erikoista tässä myös vielä oli se, että ne jotka eivät olleet sitä ottaneet, saivat edelleen ostaa ja myydä. Eli se ei vaikuttanut siihen, niin kuin Raamatussa on sanottu.

      Sekin oli eräs syy, miksi uskovaiset eivät uskoneet, että se on juuri se Raamatussa varoitettu asia, senkin tähden he menivät ottamaan sen.

      Mutta käsitin, että sekin oli silmälumetta ja vihollisen hämäystä, että uskovaiset menisivät lankaan. Siihen heräsin.

      Tämän jälkeen otin aamulla Raamatun ja peukalopaikan, sillä mielellä että Herra vahvistaisi, oliko kyseinen uni Häneltä,
      vai mitä tuo tarkoitti. Silmieni eteen tuli ensimmäisenä seuraavat sanat:

      "Tämän kehottamisen minä aikaisempien, sinusta annettujen ennustusten mukaisesti uskon sinun tehtäväksesi, poikani Timoteus, jotta niiden nojalla taistelisit tuon jalon taistelun, säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon, jonka eräät ovat työntäneet luotaan ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet."
      (1.Tim.1:18-19)

      _ _ _ _ _ _ _

      • Anonyymi

        Jouko Pihon kommentti 12.2.2009

        Annen uni on varoittava ja vakava. Tulee käymään juuri noin kuten Anne kirjoitti. Ihon alle laitettavaa sirua, joka sisältää henkilö- ja pankkitiedot, tullaan aluksi markkinoimaan hitaasti ja varovaisesti.

        Lisäksi heti alkuun ei kieltäytyville tule mitään seuraamuksia. Kaikki tämä ystävällinen ja diplomaattinen lähestymistapa on kuitenkin vain uuden Maailmanjärjestyksen viisasta ja hienostunutta uuden asian sisäänajoa siten, että ihmisiä ei säikäytetä, vaan heille annetaan aikaa tottua uuteen järjestelmään.

        Koska uudessa systeemissä on kieltämättä myös monia hyviä puolia, on lopulta suurin osa ihmisistä, myös osa uskovista, sitä mieltä, että kyseessä on vain tekninen toimenpide, jonka vaarallisuutta vähätellään tai se kielletään kokonaan.

        Samalla ihmiset unohtavat Raamatun yksiselitteisen kiellon, että otsaan tai oikeaan käteen laitettavaa Pedon merkkiä ei tule ottaa, tai joutuu samaan paikkaan kuin Petokin eli helvettiin.

        Jos siis ottaa Pedon merkin, niin kyseessä on samalla alistuminen Pedon valtaan ja hänen mahtinsa tunnustaminen.

        Sen jälkeen onkin edessä jo vaatimus, että myös Pedon kuvaa on kumarrettava, aivan kuten alkukristittyjä vaadittiin kumartamaan Rooman keisarin kuvaa, mutta he kieltäytyvät ja joutuivat marttyyreinä polttorovioille.

        Vähitellen Uusi maailmanhallitus alkaa kuitenkin kiristää otettaan ja pikku hiljaa aletaan vaatia, että kaikkien olisi oltava alamaisia uudelle järjestykselle ja otettava uuden systeemin henkilötunnus. Kun yhä löytyy niitä, jotka kieltäytyvät
        merkin ottamisesta, tulee ensin erinäisiä rajoituksia vastustelijoiden elämään,

        mutta lopulta pääsee vallalle täysimittainen, raaka ja suorasukainen merkistä kieltäytyvien vaino, jolloin he eivät voi enää asioida missään kaupoissa, liikkeissä tai virastoissa ilman merkkiä.

        Sen lisäksi näitä kieltäytyviä aletaan pitää yhteiskunnan vihollisina, jolloin heitä aletaan vangita ja kuljettaa keskitysleireihin, joissa osa uskovista tapetaan.

        Uskova, oletko valmis olemaan uskollinen Jeesukselle kuolemaan asti?

        Älä ota mitään merkkiä itseesi, jos se vaaditaan laittamaan siruna ihon alle. Se on se Pedon merkki, josta Raamattu meitä varoittaa sitä ottamasta. Merkin ottanut joutuu Kaikkivaltiaan Jumalan vihan kohteeksi. On parempi kokea Pedon
        ja maailman vihaa kuin joutua Jumalan vihan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouko Pihon kommentti 12.2.2009

        Annen uni on varoittava ja vakava. Tulee käymään juuri noin kuten Anne kirjoitti. Ihon alle laitettavaa sirua, joka sisältää henkilö- ja pankkitiedot, tullaan aluksi markkinoimaan hitaasti ja varovaisesti.

        Lisäksi heti alkuun ei kieltäytyville tule mitään seuraamuksia. Kaikki tämä ystävällinen ja diplomaattinen lähestymistapa on kuitenkin vain uuden Maailmanjärjestyksen viisasta ja hienostunutta uuden asian sisäänajoa siten, että ihmisiä ei säikäytetä, vaan heille annetaan aikaa tottua uuteen järjestelmään.

        Koska uudessa systeemissä on kieltämättä myös monia hyviä puolia, on lopulta suurin osa ihmisistä, myös osa uskovista, sitä mieltä, että kyseessä on vain tekninen toimenpide, jonka vaarallisuutta vähätellään tai se kielletään kokonaan.

        Samalla ihmiset unohtavat Raamatun yksiselitteisen kiellon, että otsaan tai oikeaan käteen laitettavaa Pedon merkkiä ei tule ottaa, tai joutuu samaan paikkaan kuin Petokin eli helvettiin.

        Jos siis ottaa Pedon merkin, niin kyseessä on samalla alistuminen Pedon valtaan ja hänen mahtinsa tunnustaminen.

        Sen jälkeen onkin edessä jo vaatimus, että myös Pedon kuvaa on kumarrettava, aivan kuten alkukristittyjä vaadittiin kumartamaan Rooman keisarin kuvaa, mutta he kieltäytyvät ja joutuivat marttyyreinä polttorovioille.

        Vähitellen Uusi maailmanhallitus alkaa kuitenkin kiristää otettaan ja pikku hiljaa aletaan vaatia, että kaikkien olisi oltava alamaisia uudelle järjestykselle ja otettava uuden systeemin henkilötunnus. Kun yhä löytyy niitä, jotka kieltäytyvät
        merkin ottamisesta, tulee ensin erinäisiä rajoituksia vastustelijoiden elämään,

        mutta lopulta pääsee vallalle täysimittainen, raaka ja suorasukainen merkistä kieltäytyvien vaino, jolloin he eivät voi enää asioida missään kaupoissa, liikkeissä tai virastoissa ilman merkkiä.

        Sen lisäksi näitä kieltäytyviä aletaan pitää yhteiskunnan vihollisina, jolloin heitä aletaan vangita ja kuljettaa keskitysleireihin, joissa osa uskovista tapetaan.

        Uskova, oletko valmis olemaan uskollinen Jeesukselle kuolemaan asti?

        Älä ota mitään merkkiä itseesi, jos se vaaditaan laittamaan siruna ihon alle. Se on se Pedon merkki, josta Raamattu meitä varoittaa sitä ottamasta. Merkin ottanut joutuu Kaikkivaltiaan Jumalan vihan kohteeksi. On parempi kokea Pedon
        ja maailman vihaa kuin joutua Jumalan vihan alle.

        . Itäs sinäkin teet jos haluat Israeliin ja lentoyhtiö vaatii koronarokotuksen. Kohta kaikki ottaa rokotuksen


    • Anonyymi

      Jos esimerkiksi Patmos vastustaa aborttia mutta kuitenkin hyväksyisi rokotteen johon käytetty abortoitujen sikiöiden juttuja niin joku tuossa haisee. Koronahysteria vallannut Turusen ja kumppanit. Itse en koe edes eettisesti oikein uskovaisen ottaa tuota rokotetta kaiken muun epämääräisyyden lisäksi joka siihen liittyy.

      • Anonyymi

        Yhdessäkään Suomeen tulevassa rokotteessa ei ole abortoitujen sikiöiden "juttuja". Niksi kristillisillä palstoilla levitetään suoranaisia valheita?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pedon merkki on jo täällä

      24.2.2015

      Hän on täällä tänään….lauloi Tuomari Nurmio 80-luvulla. Niin on täällä tänään myös Raamtun pedon merkki. Jos et usko, niin lue vaikka Kauppalehden shokeeraava uutinen: Ensimmäinen rahansiirto ihmiseen tehdään Suomessa!

      http://www.kauppalehti.fi/uutiset/maailman-ensimmainen-rahansiirto-ihmis

      Että pitääkin – juuri Suomessa. Mutta olemmehan tekniikan edelläkävijämaa; ensimmäinen gsm puhelu soitettiin niinikään Suomessa joskus 80-luvulla.

      Mitä asiasta sanoo Raamattu?

      Ilm 13:16

      16. Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin. 17. Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku*.
      18. Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.

      Mitä sanoo Kauppalehti?

      "Myymälä 2015 -tapahtumassa on luvassa huomenna historian havinaa, kun Bittiraha.fi:n toimitusjohtaja Henry Brade lähettää matkapuhelimella rahaa Digital Health Solutionsin toimitusjohtajan Pekko Vehviläisen käteen. Kyseessä on ensimmäinen kerta maailmassa, kun ihmisessä olevaan mikrosiruun siirretään rahaa."

      Jo nuorena miehenä opiskellessani Elokuvataiteen laitoksella tein erikoisen vaikutuksen kanssaopiskelijoihini puhumalla julkisesti näistä asioista: "Pedon merkki tulee, kohta et voi ostaa etkä myydä ilman merkkiä!" Herätin ansaittua huomiota tuolloin. Mutta jos nyt puhuisin samaa, minulle vastattaisiin, ettei siruteknologia nyt mikään pedon merkki ole.

      Ei ehkä olekaan. Vielä. Mutta kohta on. Raamattu puhuu pedosta, antikristuksesta ja väärästä profeetasta. Eli merkin tulee selkeästi henkilöityä johonkin ihmiseen tai järjestelmään. Raamattu myös selkeästi sanoo mihin kohtaan merkki laitetaan; joko otsaan tai oikeaan käteen.

      Miksi juuri näihin paikkoihin? On tutkittu, että latautuakseen siru tarvitsee pienen pientä lämmönvaihtelua ja ihmiskehossa yllättäen juuri noissa em. paikoissa sellaista esiintyy.

      Onko tällä teknologialla mahdollisuus menestyä? Lainataan edelleen Vehviläistä:

      "Vehviläinen muistuttaa, että kyse on myös turvallisuudesta: biohakkerointi yleistyy ja toisaalta kädessä oleva virtuaalilompakko kulkee aina mukana. Siitä ei käyttäjän huomaamatta voi viedä rahaa tai tietoja."

      Ja vielä:

      ”Muu käyttö on lähinnä jonkun sovelluksen avaamista matkapuhelimessa. Kun kosketat kättä, haluttu sovellus matkapuhelimessa aukeaa. Näin voi helposti esimerkiksi soittaa tiettyyn numeroon. Kun autossa koskettaa telineessä olevaa matkapuhelinta, soitto käynnistyy ja puhut suoraan hands-freehen.”

      Kannattaa myös huomata, että tuleva Windows 10 sisältää biotunnisteanturin; kohta mikään laite ei enää toimi ilman kädessä olevaa mikrosirua; autot eivät käynnisty, ratikkamatkaa ei voi muuten maksaa ja jopa kutsuntoja et voi enää välttää. Sinut löydetään mistä vaan ja milloin vaan. Siru on myös GPS lähetin.

      Hurjimmat teoreetikot sanovat, että sirun avulla pystyy muokkaamaan ihmisen psyykettä. Nortistä saadaan julma tappaja lähettämällä tiettyjä signaaleita hänen siruunsa. Mene ja tiedä…

      Eli voiko siis sirun ottaa ilman seuraamuksia?

      Ilm 14:9

      9. Näiden kahden jäljessä tuli vielä kolmas enkeli, joka kuulutti kovalla äänellä: "Se, joka kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa otsaansa tai käteensä sen merkin, 10. joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä. 11. Tulesta, joka ihmisiä kiduttaa, nousee savu aina ja ikuisesti. Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa – ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon nimen merkikseen. 12. Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen."

      Älä siis ota pedon merkkiä. Äläkä myöskään sen esiastetta; sirua käteesi tai otsaan.

      Jos kuitenkin otat; niin muista vielä tämä:

      Ilm. 16:2

      2. Ensimmäinen enkeli lähti ja tyhjensi maljansa maan päälle. Silloin tuli pahoja märkiviä haavoja niihin ihmisiin, joilla oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.

      EDIT: Vehviläisen siru on vasemmassa kädessä kuten joku osasi oikein huomauttaa. Raamattu puhuu sirusta oikeassa kädessä. Eli Vehiläisen siru ei tule toimimaan kunnolla koska vasemmassa kädessä ei ole siis riittävää lämmönvaihtelua

      • Anonyymi

        http://artolehkamo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/188006-pedon-merkki-on-jo-taalla

        Arto Lehkamo näki parisen vuotta sitten pedon merkin jo olevan teknisesti toteutettu.

        Nyt samaa ihmisen siruttamistekniikkaa on toteutettu laajemmin:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201704032200096455_ul.shtml

        Tuollaisen sirun tulee olla tosi kätevä, että se yleistyisi. Käteen upotettu pankkisiru on esimerkiksi kätevämpi kuin kortti, jolla raha on, koska kortin voi hukata helpommin. Sama siru voi toimia sitten myös mm. passina.

        Ilmestyskirja: "Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin. Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku."

        Ilmestyskirjan kirjoitamisaikaan ensimmäisenä mieleen tullut merkintätapa on ehkä ollut tatuointi. Siru on kuitenkin tatuointia kätevämpi mm. siksi, että sirussa on sekä tunniste että rahamäärä. Tatuoinnissa ei kovin helposti ole muuttuvaista summaa.

        Että siru voisi sijaita myös otsassa, se saattaisi vielä vaatia jonkinlaista silmän liikkeen seuraamista sirulta. Ajatellen, että saataisiin sama toiminnallisuus kuin kädellä ojentamalla.

        Täydestä teknisestä valmiudesta edes 50% kattavuuteen saattaa mennä aikaa. Kuitenkin Ilmestyskirjan mainitsema pakottaminen voisi tuntua enemmistöstä järkevältä, jos enemmistöllä on jo "kätevä" siru käytössään.

        Viimeisiä aikoja on kaiketi vietetty Jeesuksen ylösnousemuksesta lähtien. Henkilötasolla kuitenkaan emme kaikki voi taata olevamme hengissä edes ylihuomenna. Siksi on hyvä tehdä tilit selviksi elämän ja kuoleman Herran kanssa jo tänään. Vaikkei sitä sirua tulisi käteen edes ylihuomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        http://artolehkamo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/188006-pedon-merkki-on-jo-taalla

        Arto Lehkamo näki parisen vuotta sitten pedon merkin jo olevan teknisesti toteutettu.

        Nyt samaa ihmisen siruttamistekniikkaa on toteutettu laajemmin:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201704032200096455_ul.shtml

        Tuollaisen sirun tulee olla tosi kätevä, että se yleistyisi. Käteen upotettu pankkisiru on esimerkiksi kätevämpi kuin kortti, jolla raha on, koska kortin voi hukata helpommin. Sama siru voi toimia sitten myös mm. passina.

        Ilmestyskirja: "Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin. Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku."

        Ilmestyskirjan kirjoitamisaikaan ensimmäisenä mieleen tullut merkintätapa on ehkä ollut tatuointi. Siru on kuitenkin tatuointia kätevämpi mm. siksi, että sirussa on sekä tunniste että rahamäärä. Tatuoinnissa ei kovin helposti ole muuttuvaista summaa.

        Että siru voisi sijaita myös otsassa, se saattaisi vielä vaatia jonkinlaista silmän liikkeen seuraamista sirulta. Ajatellen, että saataisiin sama toiminnallisuus kuin kädellä ojentamalla.

        Täydestä teknisestä valmiudesta edes 50% kattavuuteen saattaa mennä aikaa. Kuitenkin Ilmestyskirjan mainitsema pakottaminen voisi tuntua enemmistöstä järkevältä, jos enemmistöllä on jo "kätevä" siru käytössään.

        Viimeisiä aikoja on kaiketi vietetty Jeesuksen ylösnousemuksesta lähtien. Henkilötasolla kuitenkaan emme kaikki voi taata olevamme hengissä edes ylihuomenna. Siksi on hyvä tehdä tilit selviksi elämän ja kuoleman Herran kanssa jo tänään. Vaikkei sitä sirua tulisi käteen edes ylihuomenna.

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/maailman-ensimmainen-rahansiirto-ihmiseen-tehdaan-suomessa/9a698eca-398b-3183-8daa-a4e980d022e7

        Maailman ensimmäinen rahansiirto ihmiseen tehdään Suomessa

        24.2.2015

        Tulevaisuudessa käteen voi syöttää vaikkapa bussikortin, passin, ajokortin, avaimet ja luottokortin.

        Myymälä 2015 -tapahtumassa on luvassa tänään historian havinaa, kun Bittiraha.fi:n toimitusjohtaja Henry Brade lähettää matkapuhelimella rahaa Digital Health Solutionsin toimitusjohtajan Pekko Vehviläisen käteen.

        LUE LOPUT LINKISTÄ!

        ------------------------------

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201704032200096455

        Ruotsalaisfirma ryhtyi asentamaan työntekijöihinsä mikrosiruja

        03.04.2017

        Mikrosirun avulla voi avata ovia tai ostaa ruokaa.

        Ruotsalainen yrityskeskittymä Epicenter on ryhtynyt asentamaan työntekijöidensä käsiin mikrosiruja.

        Riisinjyvän kokoinen mikrosiru laitetaan ruiskulla ihmisen käden ihon alle peukalon ja etusormen väliin. Operaatio on lähes kivuton ja veretön.

        Mikrosirun avulla voi esimerkiksi avata ovia, käyttää printtereitä tai ostaa ruokaa.

        Epicenterissä pitää majaansa sata teknologia-alan yritystä ja niissä on yhteensä 2000 työntekijää. Palvelu on saatavilla kaikille halukkaille työntekijöille.

        Projekti aloitettiin vuonna 2015 ja nyt jo yli 150 työntekijää on ottanut mikrosirun käteensä.

        - Haluan olla osa tulevaisuutta, mikrosirun ottanut 25-vuotias Sandra Haglöf perustelee päätöstään.

        Käteen asennetuilla mikrosirulla ei ole terveydellisiä sivuvaikutuksia, mutta ruotsalaistutkija varoittaa, että hakkerit voivat halutessaan yrittää kerätä tietoja ihmisistä niiden avulla.

        Myös työnantajien olisi mikrosirujen avulla halutessaan helpompi valvoa työntekijöidensä käyttäytymistä.

        Asiasta raportoi uutistoimisto AP.

        - Suurin hyöty mikrosiruista on se, että ne ovat niin käteviä. Ne korvaavat useita asioita, kuten luottokortin tai avaimet, itsekin mikrosirun ihonsa alle ottanut Epicenterin johtaja Patrick Mesterton sanoi AP:lle.

        - Kyllähän ihmisiin on asennettu jo muitakin teknologisia laitteita, kuten vaikkapa sydämentahdistimia, Mesterton perusteli.

        Myös belgialainen NewFusion-yritys asentaa työntekijöihinsä mikrosiruja. Niiden avulla työntekijät pääsevät sisään työpaikalleen ja saavat tietokoneensa avattua. Niille, jotka eivät halua ottaa mikrosirua ihonsa alle, NewFusion tarjoaa vaihtoehdoksi mikrosirun sisältävän sormuksen.


    • Anonyymi

      Tiedon ääni: "Arkkipiispa kehottaa ottamaan koronarokotteen ja olemaan uskomatta maailmanlopun saarnaajia: "Raamatulla ei voi perustella rokotevastaisuutta"

      Tapio Luoman mielestä ihmisten on syytä luottaa rokoteasiassa viranomaisiin."

      Tämä siruhöhlä sotkeutuu naruihinsa. Älkää pelätkö paskapuhetta!

      • Anonyymi

        >> Arkkipiispa kehottaa ottamaan koronarokotteen ja olemaan uskomatta maailmanlopun saarnaajia <<

        Mitähän se arkkipiispa oikein tunnustaa uskontonaan, jos hän kehottaa olemaan uskomatta maailmalopun saarnaamista, mikä on kristinuskon raamatussa ennustettu...?


    • Anonyymi

      https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kateinen-haviaa-ruotsista-arvion-mukaan-naapurimaassa-eletaan-ilman-kateista-viimeistaan-vuonna-2030/97df7926-9845-343a-8fcd-6f84492eeb77

      Käteinen häviää Ruotsista - arvion mukaan naapurimaassa eletään ilman käteistä viimeistään vuonna 2030

      13.8.2017

      Jo nykyisin 80 prosenttia Ruotsin ostotapahtumista tehdään kortilla.

      -------------------

      https://www.kauppalehti.fi/uutiset/paivamaarakin-jo-arvioitu-kateinen-katoaa-ruotsista-ensimmaisena-maailmassa/a48ceebd-7a01-3f52-bd6b-293b7682c717

      Päivämääräkin jo arvioitu - käteinen katoaa Ruotsista ensimmäisenä maailmassa

      7.10.2017

      Tutkijoiden mukaan käteistä ei enää 24. maaliskuuta vuonna 2023 kannata ottaa vastaan. Ruotsissa muutosta haluavat kuluttajat ja pankit.
      .......................
      LUKEKAA LOPUT LINKEISTÄ!

    • Anonyymi

      RNA-ROKOTE (Moderna, Pfizer-BioNTech)

      mRNA-rokotteet toimivat hyvin eri tavalla kuin perinteinen rokote. Perinteisillä rokotteilla stimuloidaan vasta-ainevastetta ruiskuttamalla ihmiseen antigeenejä (proteiineja tai peptidejä), heikennettyä virusta tai rekombinanttia antigeeniä koodaavaa virusvektoria. Nämä ainesosat valmistetaan ja kasvatetaan ihmiskehon ulkopuolella.

      RNA-rokote tai mRNA (lähetti-RNA) -rokote on rokote, joka käyttää keinotekoista kopiota luonnollisesta kemikaalista nimeltään lähetti-RNA (mRNA) immuunivasteen tuottamiseksi. Rokote transfektoi synteettisen RNA:n molekyylit ihmissoluihin. Mentyään solujen sisään rokotteen RNA toimii mRNA:na, mikä saa solut rakentamaan vieraan proteiinin, jonka normaalisti tuottaisi patogeeni (kuten virus) tai syöpäsolu. Nämä proteiinimolekyylit stimuloivat sopeutuvaa immuunivastetta, joka opettaa kehoa tunnistamaan ja tuhoamaan vastaavat patogeeni- tai syöpäsolut.

      Synteettinen mRNA-fragmentti on kopio virus-RNA:n spesifisestä osasta, joka sisältää ohjeet viruksen antigeenin rakentamiseksi (proteiinipiikki useimmissa koronaviruksen mRNA-rokotteissa).

      Ennen vuotta 2020 mikään mRNA-teknologia-alusta (lääke tai rokote) ei ollut hyväksytty käytettäväksi ihmisillä, joten oli olemassa riski tuntemattomista vaikutuksista.

      Lähde: Wikipedia, https://en.wikipedia.org/wiki/RNA_vaccine



      SUOMEN VALTIO KANTAA KORVAUSVASTUUN KORONAROKOTTEIDEN MAHDOLLISISTA HAITOISTA

      Koronarokotteita hankkineet maat ovat solmineet lääkeyhtiöiden kanssa sopimuksen, jossa lääkeyhtiöt eivät joudu korvausvastuuseen kehittämistään rokotteista.

      Lähde: YLE, https://yle.fi/uutiset/3-11700240



      RNA-ROKOTTEET: JOHDANTO

      Turvallisuus: rokotteen haittavaikutusten parempi ymmärtäminen on tarpeellista - ne voivat olla tulehduksia tai autoimmuunireaktioita.

      Lähde: PHG Foundation, University of Cambridge, https://www.phgfoundation.org/briefing/rna-vaccines



      VOISIKO mRNA COVID-19 -ROKOTTEET OLLA VAARALLISIA PITKÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ?

      Mutta hän myönsi, että lähetti-RNA -rokotteilla on ainutlaatuisia ja tuntemattomia riskejä, mukaan lukien paikalliset ja laajat tulehdusreaktiot, jotka voivat johtaa autoimmuunisairauksiin.

      Lähde: The Jerusalem Post. Tal Brosh, head of the Infectious Disease Unit at Samson Assuta Ashdod Hospital, https://www.jpost.com/health-science/could-an-mrna-vaccine-be-dangerous-in-the-long-term-649253



      mRNA-ROKOTTEET - UUSI AIKAKAUSI ROKOTETIETEESSÄ

      Mahdollinen huolenaihe voi olla, että jotkut mRNA-pohjaiset rokotealustat indusoivat voimakkaita tyypin I interferonivasteita, jotka ovat liittyneet paitsi tulehdukseen, mutta myös mahdollisesti autoimmuniteettiin.
      Toinen tutkimus osoitti, että solunulkoinen RNA edisti veren hyytymistä ja vakavan veritulpan muodostumista.

      Lähde: National Center for Biotechnology Information, U.S. National Library of Medicine
      Norbert Pardi, Michael J. Hogan, Frederick W. Porter, and Drew Weissman (Department of Medicine, University of Pennsylvania and Duke Human Vaccine Institute, Duke University School of Medicine)
      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5906799/



      VETOOMUS/EHDOTUS

      Esimerkiksi reesusmakakeilla, jotka rokotettiin SARS-CoV -viruksen piikkiproteiinilla, ilmeni vakavia, äkillisiä keuhkovaurioita sen jälkeen, kun ne altistuivat SARS-CoV:lle, kun taas niillä apinoilla, joita ei rokotettu, ei ilmennyt.
      SARS-Cov-2 -tunnistuksen testauskäytännön uudelleentutkimuksen valossa...me olemme tunnistaneet huolestuttavia virheitä ja olennaisia virhepäätelmiä, jotka tekevät SARS-CoV-2 PCR-testistä käyttökelvottoman.

      Allekirjoittajana mm. Dr. Michael Yeadon BSs(Hons) Biochem Tox U Surrey, PhD Pharmacology U Surrey. Managing Director, Yeadon Consulting Ltd, former Pfizer Chief Scientist, United Kingdom
      https://2020news.de/en/dr-wodarg-and-dr-yeadon-request-a-stop-of-all-corona-vaccination-studies-and-call-for-co-signing-the-petition/
      https://dryburgh.com/wp-content/uploads/2020/12/Wodarg_Yeadon_EMA_Petition_Pfizer_Trial_FINAL_01DEC2020_signed_with_Exhibits_geschwarzt.pdf



      AUTOIMMUUNISAIRAUS

      Kilpirauhasen tulehdus ja nivelreuma ovat yleisiä autoimmuunisairauksia. Myös esimerkiksi autoimmuunihepatiittia, keliakiaa, kroonista väsymysoireyhtymää, MS-tautia, narkolepsiaa, perniöösiä anemiaa, psoriasista ja punahukkaa pidetään autoimmuunisairauksina.

      Lähde: Wikipedia, https://fi.wikipedia.org/wiki/Autoimmuunisairaus

      • Anonyymi

        Rokotteilla ja autoimmuunisairauksilla on erittäin vähän yhteyksiä. Se käy ilmi kun lukee lääketietellisten arkistojen aihetta koskevia tutkimuksia. Olen sattumoisin viime kuukausina lukenut. En tosin koronan vuoksi.

        Autoimmuunisairaus on yksittäisen henkilön oma reaktio, joka on osittain perinnöllinen. Joidenkin bakteeri- tai virustautien sairastaminen - ei rokotus - voi sen sijaan saada immuunijärjestelmän tuhoamaan omia soluja.

        Itselläni on useampi autoimmuunisairaus. Osa suoraan periytyviä. Olen saanut elämäni aikana useita rokotteita, joskus useamman yhtä aikaa. Eikä niillä ole ollut mitään vaikutusta sairauksiin. Ylipäätään ei mainittavia reaktioita.


    • Anonyymi

      http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm

      Teija K:n näkemä näky v. 2005

      Tämän kansan identiteettiä uhkaa kolminkertainen vaara. Se koskee kansallisen identiteetin ja siihen liittyvät itsemääräämisoikeuden katoamista:

      1. Suomi-leijona karjui väkevänä voimiensa tunnossa. Yhtäkkiä EU-keihäs lävisti sen kyljen, mutta leijona edelleen karjui, mutta heikentyneenä.

      2. Tämän jälkeen Nato-keihäs lävisti sen kyljen ja leijona karjahteli vaimentuneella äänellä ja heikentyi edelleen.

      3. Viimeiseksi sen kylkeen lensi Venäjä-keihäs, jolloin leijona kaatui maahan karjahtaen kuin kuollut.

      -------------------------------------------------------------------------

      Tauno Rantalan profetia 23.10.2007 Järvenpäässä

      Suomi, tuomiot tulevat, koska kansa ei ole kääntynyt Herran puoleen tässä maassa.

      YHDESSÄ YÖSSÄ NYKYINEN HYVINVOINTI AJETAAN ALAS

      Entiseen ei ole paluuta, vaikka ihmiset toivovat, että entinen hyvä aika palaisi, mutta se ei ole mahdollista.

      Mutta Jumala alkaa tehdä voimallisia ihmeitä: vaikeavammaisia parantuu ja ihmisille tulee hätä Herran puoleen, niin että ihmisiä tulee uskoon kaduilla ja kirkot täyttyvät.

      Tämä aika ei ole kaukana. Ihmiset sanovat, että onhan sitä puhuttu samoin ennenkin, mutta kaikki on pysynyt ennallaan.

      Tämän ilmoituksen toteutuminen on kuitenkin pian käsillä.

      • Anonyymi

        Tauno W. Rantalan näkyprofetia 15.4.1997

        Itke Suomi - itke Eurooppa

        EU - NATO

        Aamurukouksen aikana 15.4.1997 valtasi minut sanoinkuvaamaton murhe ja itku. Samalla näin EU:n tähtikuvion. Jokainen tähti alkoi ikään kuin elää. Sitten ne alkoivat vuotaa verta. Tämän jälkeen nuo vertavuotavat tähdet muuttuivat mustiksi risteiksi.

        Mieleni täytti aivan maahan painava murhe.
        Kun aloin edellä näkemääni paperille kirjoittaa, alkoi tulla henkeeni ja eteeni seuraava ilmestysprofetia.

        Tästedes sanoo Herra: Jokainen valtakunta ja sen päämiehet, jokainen heistä tulee saamaan oman palkkansa, joka on yhteyksissä tämän liittouman ja sen hengen kanssa. Koska tästä muotoutuu se portto, josta on ennustus Ilmestyskirjaan kirjoitettu. Maan porttojen ja kauhistusten äiti. Ja sen nähtiin olevan juovuksissa pyhien verestä. Ilm.17:1-18. Kaikki ne, jotka ovat kannattaneet tai liittoutuneet tähän, Minä ne tuomitsen.

        Liittouma on ensin kaupallinen. Sitten se laajentaa otettaan ja saa kenraaleja puolelleen. Erikoisesti yksi heistä juo niin sitä henkeä, että on aivan täynnä sitä. Se on antikristillinen henki. Se on vallan ja herruuden tavoittelun henki. Samaan mieleen liittyy monien eri maiden hallitsijoita. Se on sama henki, joka vaikutti Adolf Hitlerissäkin. Nyt näen, että armeijaa kootaan. Päälliköitä valitaan ja suuret palkat luvataan. Mutta joksikin ajaksi siirtyy vielä joukkojen liikkeelle lähtö heidän keskuudessaan vallitsevien erimielisyyksien vuoksi. Mutta ne sovittiin muutamien henkilövaihdosten jälkeen. Ja kädenpuristuksin paperit allekirjoitettiin suurien juhlien ja juominkien yhteydessä.

        Liikkeelle lähti "hallava hevonen", jota sotajoukot lähtivät seuraamaan. Määräys annettiin, että jokaisen on luovutettava omaisuutensa valtiolle. Jos joku sanoi jotakin vastaan, niin lain ankaralla kouralla hänet siihen pakotettiin. Jotkut menettivät henkensäkin. Ihmiset riisuttiin niin puhtaiksi omaisuudestaan, että heille ei jäänyt mitään.

        Tämä on määrätietoista toimintaa, jolla tehdään kaikki riippuvaisiksi EU-tuesta ja avusta.

        Matt:24:12,13. Näen suuren kulkueen, jonka kärjessä paavi kulkee vaippoineen, kaapuineen ja ristisauvoineen. Häntä seuraa eri maiden liberaaliset, uskonnolliset johtajat. He vakuuttavat uskollisuuttaan "isälle, paaville". Alkoi suuri eri uskontojen yhteinen kokous. Siellä käytiin läpi, mihin suuntaan yhdessä EU:n kanssa uskonnon linjat viedään. Ensin vedotaan yhteishenkisen rakkauden nimissä.

        Mutta kun ei ala tulla toivottua tulosta, aletaan kirkkokunnittain koordinoida eri maissa, ketkä ovat puolella, ketkä vastaan. Vedotaan Raamatun Sanaan: "Mitä tekevät akanat jyvien joukossa." Paavi kulkee eri puolilla maailmaa, pitäen näyttäviä kulkueita ja kokouksia, joihin tämä uskonnollisuuden henki lähettää ihmisiä saaden heidät vakuuttumaan suuresta johtajasta ja ainoasta oikeasta uskosta.

        Nyt on saavutettu kaikki kolme päälinjaa: 1. kaupallinen 2. sotilaallinen, Nato. 3. uskonnollinen, paavi. Sama yhdistelmä, joka näytettiin Johannekselle Patmoksella: Antikristus - peto - väärä profeetta. Ilm. 13.

        Vielä katsotaan ja selvitellään, jokainen tahollaan, miten tämä kaikki sulautuu kansaan? Sitten alettiin otetta kiristää kaikilla linjoilla. Taloudellisen avun syrjintää niiden kohdalla, jotka eivät olleet tyytyväisiä EU:n toimiin.

        Nyt nousee valtaan mies, röyhkeä ja juonissa taitava. Dan. 7:8 ; 8:22,23. Hän syrjäyttää muutamia ja järjestelee uudelleen vallassa olevia. Ja kaikki ne, joilla on vähääkään inhimillistä mieltä ja sääliä, hän syrjäyttää nämä vallasta. Valitsee vain kovan linjan edustajia.

        Taivaalla lensi enkeli ja laski ja julisti aikaa parannuksen tekoon. Niille jotka vielä haluavat nöyrtyä ja katua, ennen tuomioiden liikkeelle lähtöä. Lähti liikkeelle voimakas Jumalan hengen aalto, jolloin kirkot ja rukoushuoneet täyttyivät kuulijoista. Jopa uusia seurakuntia syntyi. Sairaita parantui hyvin paljon. Voimallisia tunnustekoja tapahtui. Myös kuolleita herätettiin. Jooel 2:28-32. Luuk. 12:11,12.

        Tämän siunauksen ilmenemisestä johtuen vastavoimat alkoivat vastustaa uskovia. Ja muutamia heistä vangittiin. Matt. 24:9-13. Dan. 3:28. Luuk. 21:25-28.

        Mutta tämän vastustuksen noustua, Herra Jeesus yhtäkkiä ilmestyi pilviin väkevällä voimalla ja kirkkaudella vieden ylöstempauksessa omansa taivaisiin ja ovi suljettiin. 1.Tess. 4:16-18. Matt. 24:27,39. ; 25:10.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tauno W. Rantalan näkyprofetia 15.4.1997

        Itke Suomi - itke Eurooppa

        EU - NATO

        Aamurukouksen aikana 15.4.1997 valtasi minut sanoinkuvaamaton murhe ja itku. Samalla näin EU:n tähtikuvion. Jokainen tähti alkoi ikään kuin elää. Sitten ne alkoivat vuotaa verta. Tämän jälkeen nuo vertavuotavat tähdet muuttuivat mustiksi risteiksi.

        Mieleni täytti aivan maahan painava murhe.
        Kun aloin edellä näkemääni paperille kirjoittaa, alkoi tulla henkeeni ja eteeni seuraava ilmestysprofetia.

        Tästedes sanoo Herra: Jokainen valtakunta ja sen päämiehet, jokainen heistä tulee saamaan oman palkkansa, joka on yhteyksissä tämän liittouman ja sen hengen kanssa. Koska tästä muotoutuu se portto, josta on ennustus Ilmestyskirjaan kirjoitettu. Maan porttojen ja kauhistusten äiti. Ja sen nähtiin olevan juovuksissa pyhien verestä. Ilm.17:1-18. Kaikki ne, jotka ovat kannattaneet tai liittoutuneet tähän, Minä ne tuomitsen.

        Liittouma on ensin kaupallinen. Sitten se laajentaa otettaan ja saa kenraaleja puolelleen. Erikoisesti yksi heistä juo niin sitä henkeä, että on aivan täynnä sitä. Se on antikristillinen henki. Se on vallan ja herruuden tavoittelun henki. Samaan mieleen liittyy monien eri maiden hallitsijoita. Se on sama henki, joka vaikutti Adolf Hitlerissäkin. Nyt näen, että armeijaa kootaan. Päälliköitä valitaan ja suuret palkat luvataan. Mutta joksikin ajaksi siirtyy vielä joukkojen liikkeelle lähtö heidän keskuudessaan vallitsevien erimielisyyksien vuoksi. Mutta ne sovittiin muutamien henkilövaihdosten jälkeen. Ja kädenpuristuksin paperit allekirjoitettiin suurien juhlien ja juominkien yhteydessä.

        Liikkeelle lähti "hallava hevonen", jota sotajoukot lähtivät seuraamaan. Määräys annettiin, että jokaisen on luovutettava omaisuutensa valtiolle. Jos joku sanoi jotakin vastaan, niin lain ankaralla kouralla hänet siihen pakotettiin. Jotkut menettivät henkensäkin. Ihmiset riisuttiin niin puhtaiksi omaisuudestaan, että heille ei jäänyt mitään.

        Tämä on määrätietoista toimintaa, jolla tehdään kaikki riippuvaisiksi EU-tuesta ja avusta.

        Matt:24:12,13. Näen suuren kulkueen, jonka kärjessä paavi kulkee vaippoineen, kaapuineen ja ristisauvoineen. Häntä seuraa eri maiden liberaaliset, uskonnolliset johtajat. He vakuuttavat uskollisuuttaan "isälle, paaville". Alkoi suuri eri uskontojen yhteinen kokous. Siellä käytiin läpi, mihin suuntaan yhdessä EU:n kanssa uskonnon linjat viedään. Ensin vedotaan yhteishenkisen rakkauden nimissä.

        Mutta kun ei ala tulla toivottua tulosta, aletaan kirkkokunnittain koordinoida eri maissa, ketkä ovat puolella, ketkä vastaan. Vedotaan Raamatun Sanaan: "Mitä tekevät akanat jyvien joukossa." Paavi kulkee eri puolilla maailmaa, pitäen näyttäviä kulkueita ja kokouksia, joihin tämä uskonnollisuuden henki lähettää ihmisiä saaden heidät vakuuttumaan suuresta johtajasta ja ainoasta oikeasta uskosta.

        Nyt on saavutettu kaikki kolme päälinjaa: 1. kaupallinen 2. sotilaallinen, Nato. 3. uskonnollinen, paavi. Sama yhdistelmä, joka näytettiin Johannekselle Patmoksella: Antikristus - peto - väärä profeetta. Ilm. 13.

        Vielä katsotaan ja selvitellään, jokainen tahollaan, miten tämä kaikki sulautuu kansaan? Sitten alettiin otetta kiristää kaikilla linjoilla. Taloudellisen avun syrjintää niiden kohdalla, jotka eivät olleet tyytyväisiä EU:n toimiin.

        Nyt nousee valtaan mies, röyhkeä ja juonissa taitava. Dan. 7:8 ; 8:22,23. Hän syrjäyttää muutamia ja järjestelee uudelleen vallassa olevia. Ja kaikki ne, joilla on vähääkään inhimillistä mieltä ja sääliä, hän syrjäyttää nämä vallasta. Valitsee vain kovan linjan edustajia.

        Taivaalla lensi enkeli ja laski ja julisti aikaa parannuksen tekoon. Niille jotka vielä haluavat nöyrtyä ja katua, ennen tuomioiden liikkeelle lähtöä. Lähti liikkeelle voimakas Jumalan hengen aalto, jolloin kirkot ja rukoushuoneet täyttyivät kuulijoista. Jopa uusia seurakuntia syntyi. Sairaita parantui hyvin paljon. Voimallisia tunnustekoja tapahtui. Myös kuolleita herätettiin. Jooel 2:28-32. Luuk. 12:11,12.

        Tämän siunauksen ilmenemisestä johtuen vastavoimat alkoivat vastustaa uskovia. Ja muutamia heistä vangittiin. Matt. 24:9-13. Dan. 3:28. Luuk. 21:25-28.

        Mutta tämän vastustuksen noustua, Herra Jeesus yhtäkkiä ilmestyi pilviin väkevällä voimalla ja kirkkaudella vieden ylöstempauksessa omansa taivaisiin ja ovi suljettiin. 1.Tess. 4:16-18. Matt. 24:27,39. ; 25:10.

        >> Määräys annettiin, että jokaisen on luovutettava omaisuutensa valtiolle. <<

        No niin. Siinä meni loputkin kaksi euroa...


      • Anonyymi

        Miten kuollut karjahtelee?


      • Anonyymi

        Profeetoista on siis tullut rasistipersuja. Hallet sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Määräys annettiin, että jokaisen on luovutettava omaisuutensa valtiolle. <<

        No niin. Siinä meni loputkin kaksi euroa...

        Kun yksi profeetta puhuu kuin kansallismielinen persu toinen muuten höpöjä, niin ei ihme että uskovaisillakin on vaikeuksia ottaa profetioita vakavasti. Tämä ei tosin eroa mitenkään Karjalan evakoiden profetioista, joiden mukaan Venäjä on ollut jo vuosikymmenten ajan tulossa.


    • Anonyymi

      >> Kyllä tässä on kemistikin ihmeissään ottaako koronarokotteen. <<

      Ei Suomessa ole enää sanavapautta ilmaista huoltaan asioista, joita kansalaisten halutaan tekevän.

      • Anonyymi

        Ei ole muka sananvapautta. Mutta täällä sinäkin kirjoittelet.


    • Anonyymi

      Lähiviikkoina ja -kuukausina nyt sitten tullaan näkemään mahdolliset sivuvaikutukset käytännössä. Ei tarvitse enää arvailla, kuka on ollut palturin puhuja ja valheen levittäjä, kuka totuudenpuhuja.

      • Anonyymi

        Ei lähestulkoonkaan lähiviikkoina tai lähikuukausina. Rokotereaktiot vievät huomattavasti pidemmän ajan kehittyäkseen. Mikään rokote sitäpäitsi ei vaikuta yksikseen, vaan aina yhdistyneenä edellisiin, jolloin kunkin yksilöllinen immuunivaste reagoi miten reagoi. Joka tapauksessa useiden vuosien immulogisten taistelujen tulos on se tulos, mikä lopultakin rokotteista ihmiselle seuraa. Tällä hetkellä syöpäsairaudet ovat varmimpia rokotteista johtuvia haittoja ja erittäin nousujohteisia ovat lukemat viime vuosina olleet. Mutta mehän rakastamme rokotteita, joten syövät kelpuutettaneen edelleen!

        Kiinalaisessa lääketieteessä rokotehaittoja tavallisesti käsitellään aikajanalla 10 - 20 vuotta. Ja länsimaisessa tavallisesti sen aikaa, kun potilas ehtii pistoksesta siirtyä toisiin tiloihin. Eroa siis on!


    • Anonyymi

      James Perloff julkaisi lokakuussa kirjan tästä kaikesta. Sen sähköinen versio on saatavilla hänen sivuiltaan - ilmaiseksi! Tarvitsee vain kirjoittaa hänelle ja pyytää. Minä sain sen eilen. Kirjailija pyytää levittämään sitä mahdollisimman laajalle. En laita tähän tarkempia tietoja, koska Suomessa ei totuudelle enää juuri sijaa ole. Löydätte sen kyllä, jos teillä on rakkaus totuuteen. Se on selkeästi kirjoitettu, sisältää paljon asiaa, lainauksia, linkkejä, lähteitä. Omaa mutuilua on vähän, tosin sitäkin on siteeksi. Perloff tuli uskoon kolme vuotta sitten ja on ortodoksi.

      Amerikan tautilaitoksen tilastojen mukaan kokonaiskuolleisuus ei ole viime vuotisesta kasvanut. Se, mitä on merkattu tähän ruttoon kuolleiksi, on vähentyneet muista tautiluokista. Ajatelkaapa itse, mitä se tarkoittaa. Koronaviruksia on melkein jokaisen kehossa. PCR-testiä ei koskaan ollut tarkoitettu diagnosoimaan tautia. Sillä saa 'positiivisen' tuloksen melkein kenelle vaan, kun toistaa testiä tarpeeksi kauan. Oikeasti tähän tautiin lienee kuollut alle prosentti sairastuneista, tai siis 'positiivisiksi' testatuista. Oikeasti sairastuneista siis lienee kuollut hiukan suurempi prosentti, mutta lukumäärä on suhteellisen pieni.

      • Anonyymi

        Titetenkin muihin tauteihin kuolleisuus on laskenut. Jos kausiflunssan takia olisi otettu käyttöön yhtä vahvoja vastatoimia, olisi kuolleisuus siihen romahtanut, on koronaa tai ei.¨Suomessa huomattiin sekä kausiflunssan että monen muun tarttuvan sairauden esiintymien vähentyneen viime keväänä oleellisesti. Se mikä puree koronaa vastaan, puree miltei mitä tahansa tartuntatautia vastaan.

        Koronaviruksia on varmaan lähes jokaisen kehossa. Niitä tunnetaan yli useita kymmeniä erilaisia ja niistä ainakin seitsemän voi sairastuttaa ihmisen.

        Näiden salaliittohuuhareiden perustelut ovat niin läpinäkyviä, ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Mutta joihinkin ne silti uppoavat.


    • Anonyymi

      Kreikankielen φαρμακεία -sana (pharmakeia; joka lausutaan farmakeia) tarkoittaa englanninkielisen wiktionaryn mukaan nimenomaan lääkkeen tai huumeen KÄYTTÄMISTÄ. Ei siis lääkettä tai huumetta eli ainetta itseään. Toinen merkitys sanalle on noituus, velhous:

      φαρμακεία; pharmakeia; pharmacy; the USE of drugs or medicines - sorcery, witchcraft
      (en.wiktionary.org, hakusanalla φαρμακεία)

      engl. "USE" = käyttää, kuluttaa

      Myrkkyä pharmakeia ei kyseisen wiktionaryn mukaan tarkoita. Eikä myrkyn käyttämistäkään.

      Kreikankielessä lääkettä tarkoittava sana on pharmako (φάρμακο). Myös therapeia tai giatriko joissakin yhteyksissä.

      Kreikankielinen myrkky-sana on dilitirio (δηλητήριο).

      Englanninkielessä lääke-sana on medicine, mutta myös "drug", joka tarkoittaa sekä lääkettä että huumetta, sekä huumeen sekoittamista johonkin, kuin myös rohdoksia, kuten lääkemielessä käytettyjä yrttejä. Esimerkiksi kemikalio-sana on englanniksi drugstore. Myrkkyä drug-sanakaan ei kuitenkaan tarkoita, vaan myrkylle on oma sanansa englannissakin (poison, venom, toxin, toxin substance, vitriol).

      Lääkemyrkky-sanaa sanakirja ei tunnista lainkaan.

      Olen, ainakin toistaiseksi, itse sitä mieltä, että raamatun pharmakeia-sana siis tarkoittaa lääkkeitä ja huumeita. Ne ja niihin liittyvät ongelmat ovat tunnetusti jo levinneet kaikkialle maailmaan, nuorista vanhoihin, köyhistä hyvätuloisiin. Huumeiden ja lääkkeiden väärinkäyttöön liittyvät kuolemat lisääntyvät koko ajan. Huumeita käytetään myös laillisina lääkeaineina.

      Lääkkeiden ja huumeiden käyttöä pharmakeia myös tarkoittaa wiktionaryn mukaan.

      • Anonyymi

        >> Kreikankielen φαρμακεία -sana (pharmakeia; joka lausutaan farmakeia) tarkoittaa englanninkielisen wiktionaryn mukaan nimenomaan lääkkeen tai huumeen KÄYTTÄMISTÄ. Ei siis lääkettä tai huumetta eli ainetta itseään. Toinen merkitys sanalle on noituus, velhous... >>

        "Myrkynsekoittamista" sana pharmakeia ei myöskään niiden sanaselitysten mukaan tarkoita, joita itse olen tutkinut.

        Mitä taas tulee aborttien aiheuttamiseen tällä "farmakeia-lääkemyrkyllä", niin ihmettelen, mihin tällaista UUTTA ainetta edes tarvittaisiin?

        Kemikaaliaborttejahan ollaan jo olemassaolevilla lääkeaineilla tehty kauan. Lääkkeellinen abortti tehdään nykyaikana ihan laillisesti terveydenhuollossa kahden lääkkeen yhdistelmällä. Ns. katumuspilleriäkin eli itse otettua jälkiehkäsiytablettiakin on myyty jo kauan, jolla estetään mahdollinen hedelmöittyminen.

        Pharmakeia eli lääkkeen käyttö, myös raskaudenkeskeytyksessä ja -ehkäisyssä, on siis jo kauan olleet käytössä.

        Abortti ylipäänsä on wikipedian mukaan tunnettu jo Rooman valtakunnassa.


    • Anonyymi

      Itse en aio ottaa! Osa ottajista tuntuu kuvittelevan, miten rokote antaa vapauden normaaliin elämään ja suojan tartuntaa vastaan, vaikka monet asiantuntijatkaan eivät ole sellaista luvanneet. Allergisen reaktion saaminen voi tuntua ei-allergisista mitättömältä oireelta, vaikka voi olla sen saaneelle tappava, invalidisoiva, tehohoitoon johtava tila!! Itsestä tuntuu, miten rokotetta yritetään nyt markkinoida valheen kaikella voimalla!

      Myöhemmin kun rokotteisiin tullaan lisäämään teknologiaa, voi se aluksi tuntua vapaudelta ja helpotukselta, mutta onko se sitä todella? Kaikkea mitä teet, voidaan rekisteröidä ja seurata. Mihinkään et pääse pakoon. Voi joutua esim. digitaalisen häirinnän kohteeksi, jos omaa vääränlaisen mielipiteen. Veikkaan, että moni tulee tuossa vaiheessa katumaan päätöstään, kun ymmärtää, että luvattu vapaus onkin tosiasiassa orjuutta ja pelkoa.

      • Anonyymi

        >> Allergisen reaktion saaminen voi tuntua ei-allergisista mitättömältä oireelta <<

        Ei kukaan ole allergisia reaktioita vähätellytkään. Kaikkihan sen tietävät, että osa ihmisistä on allerginen joillekin aineille, eikä sen takia voi jotain ottaa tai käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Allergisen reaktion saaminen voi tuntua ei-allergisista mitättömältä oireelta <<

        Ei kukaan ole allergisia reaktioita vähätellytkään. Kaikkihan sen tietävät, että osa ihmisistä on allerginen joillekin aineille, eikä sen takia voi jotain ottaa tai käyttää.

        Petri Paavola puhuu videollaan ("Raamatun opetus lääkemyrkky ja noituus sanat") allergisesta enostaan, jota lääkäri oli kieltänyt ottamasta koronarokotetta, koska se luultavasti tappaisi enon. Hän kysyi enoltaan, saako tätä ("tietoa") jakaa eteenpäin ja eno antoi luvan. "Tällaisten kanssa olemme tekemisissä", toteaa Petri, viitaten ilmeisesti vaarallisiin allergisia reaktioita aiheuttaviin rokotteisiin ja niiden valmistajiin.

        Paavola puhuu videolla allergia-aiheesta vastoin parempaa tietoaan. Asiassa ei ole mitään uutta. On yleisesti tiedossa, että mahdolliset vakavat allergiset reaktiot eivät todellakaan liity vain nyt tulleeseen koronarokotteeseen, vaan KAIKKIIN rokotteisiin liittyy sama riski.

        THL:n sivuilta:

        "Varaudu anafylaksiaan kaikissa rokotustilanteissa"

        https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/tietoa-rokotuksista/eri-kohderyhmien-rokottaminen/laaketieteellisten-riskiryhmien-rokottaminen/allergisten-rokottaminen

        Ketään ei hoideta edes sairaalassa, eikä kukaan saa lääkäriltä reseptilääkettäkään ilman, että häneltä on ensin selvitetty mahdolliset yliherkkyydet. Samoin toimitaan ennen rokotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petri Paavola puhuu videollaan ("Raamatun opetus lääkemyrkky ja noituus sanat") allergisesta enostaan, jota lääkäri oli kieltänyt ottamasta koronarokotetta, koska se luultavasti tappaisi enon. Hän kysyi enoltaan, saako tätä ("tietoa") jakaa eteenpäin ja eno antoi luvan. "Tällaisten kanssa olemme tekemisissä", toteaa Petri, viitaten ilmeisesti vaarallisiin allergisia reaktioita aiheuttaviin rokotteisiin ja niiden valmistajiin.

        Paavola puhuu videolla allergia-aiheesta vastoin parempaa tietoaan. Asiassa ei ole mitään uutta. On yleisesti tiedossa, että mahdolliset vakavat allergiset reaktiot eivät todellakaan liity vain nyt tulleeseen koronarokotteeseen, vaan KAIKKIIN rokotteisiin liittyy sama riski.

        THL:n sivuilta:

        "Varaudu anafylaksiaan kaikissa rokotustilanteissa"

        https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/tietoa-rokotuksista/eri-kohderyhmien-rokottaminen/laaketieteellisten-riskiryhmien-rokottaminen/allergisten-rokottaminen

        Ketään ei hoideta edes sairaalassa, eikä kukaan saa lääkäriltä reseptilääkettäkään ilman, että häneltä on ensin selvitetty mahdolliset yliherkkyydet. Samoin toimitaan ennen rokotuksia.

        Tiedoksi shokkiriskistä:

        Allergisen, vaarallisen shokkireaktion voi tunnetusti saada ruoka-aineesta, lääkeaineesta, lisäaineesta, eläimen myrkystä tai syljestä jne. Myös rokotteesta.

        Jokaisella ensiapu-kursseillakin opetetaan ko. shokin ensiavusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petri Paavola puhuu videollaan ("Raamatun opetus lääkemyrkky ja noituus sanat") allergisesta enostaan, jota lääkäri oli kieltänyt ottamasta koronarokotetta, koska se luultavasti tappaisi enon. Hän kysyi enoltaan, saako tätä ("tietoa") jakaa eteenpäin ja eno antoi luvan. "Tällaisten kanssa olemme tekemisissä", toteaa Petri, viitaten ilmeisesti vaarallisiin allergisia reaktioita aiheuttaviin rokotteisiin ja niiden valmistajiin.

        Paavola puhuu videolla allergia-aiheesta vastoin parempaa tietoaan. Asiassa ei ole mitään uutta. On yleisesti tiedossa, että mahdolliset vakavat allergiset reaktiot eivät todellakaan liity vain nyt tulleeseen koronarokotteeseen, vaan KAIKKIIN rokotteisiin liittyy sama riski.

        THL:n sivuilta:

        "Varaudu anafylaksiaan kaikissa rokotustilanteissa"

        https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/tietoa-rokotuksista/eri-kohderyhmien-rokottaminen/laaketieteellisten-riskiryhmien-rokottaminen/allergisten-rokottaminen

        Ketään ei hoideta edes sairaalassa, eikä kukaan saa lääkäriltä reseptilääkettäkään ilman, että häneltä on ensin selvitetty mahdolliset yliherkkyydet. Samoin toimitaan ennen rokotuksia.

        En usko, että yksikään lääkäri sanoisi, että rokotus luultavasti tappaisi allergisen enon. Jos hoito aloitetaan heti, ei anafylaktiseen sokkiin kuole. Toki riskiä on turha ottaa.
        Tällainen riski on kuitenkin erittäin huono syy vastustaa rokotteita yleensäkin. Sokki on harvinaninen ja se kyetään lähes aina hoitamaan. Turha pelottelua.

        Mutta kun on pakkomielle rokotteista, niin kaikkeen mahdolliseen pitää vedota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että yksikään lääkäri sanoisi, että rokotus luultavasti tappaisi allergisen enon. Jos hoito aloitetaan heti, ei anafylaktiseen sokkiin kuole. Toki riskiä on turha ottaa.
        Tällainen riski on kuitenkin erittäin huono syy vastustaa rokotteita yleensäkin. Sokki on harvinaninen ja se kyetään lähes aina hoitamaan. Turha pelottelua.

        Mutta kun on pakkomielle rokotteista, niin kaikkeen mahdolliseen pitää vedota.

        >> En usko, että yksikään lääkäri sanoisi, että rokotus luultavasti tappaisi allergisen <<

        Öö, tuota... ei tämä kyllä ollut mikään uskon asia, vaan fakta, joka kuuluu terveydenhoitoalan koulutukseen ja työnkuvaan.

        On allergikkoja, joilla tiedetään jonkin aineen aiheuttavan allergisen reaktion eli anafylaktisen shokin. Sitä varten on jopa oma ensiapurokotteensa nimeltä adrenaliinikynä, jota esim. ampiaisen pistolle allerginen pitää mukanaan hätäapuna, koska ampiaisen piston tiedetään aiheuttavan anafylaktisen shokin allergiselle.


      • Anonyymi

        Rokotteen valmistaja ei väitä sen auttavan mihinkään muuhun kuin siihen tautiin, mitä varten rokote on kehitetty.
        Miksi valehtelet?

        Mediassa esiintyvät asiantuntijat ovat myöntäneet avoimesti, että rokotteisiin kuten kaikkiin toimiviin lääkkeisiin liittyy aina myös haittavaikutuksia. Kyse on siitä, että hyödyt ovat monin verroin suuremmat kuin haitat.

        Mitä rahaan tulee, ainakin kaksi lääketehdasta on lupautunut toimittamaan rokotteet omakustannushintaan, eli he eivät ota niistä voittoa. Propakandaele mainosmielessä, mutta silti hyvä. Kyse ei ole rahasta, vaan ihmisten terveydestä ja turvallisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> En usko, että yksikään lääkäri sanoisi, että rokotus luultavasti tappaisi allergisen <<

        Öö, tuota... ei tämä kyllä ollut mikään uskon asia, vaan fakta, joka kuuluu terveydenhoitoalan koulutukseen ja työnkuvaan.

        On allergikkoja, joilla tiedetään jonkin aineen aiheuttavan allergisen reaktion eli anafylaktisen shokin. Sitä varten on jopa oma ensiapurokotteensa nimeltä adrenaliinikynä, jota esim. ampiaisen pistolle allerginen pitää mukanaan hätäapuna, koska ampiaisen piston tiedetään aiheuttavan anafylaktisen shokin allergiselle.

        "Sitä varten on jopa oma ensiapurokotteensa nimeltä adrenaliinikynä..."

        Kyllä näin on ja siksi anafylaktinen sokki ei sairaalaolosuhteissa juuri koskaan johda kuolemaan. Lääkäri voi olla suosittelematta rokotetta, mutta että lääkäri väittäisi sen luultavasti tappavan, on silkkaa sepittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sitä varten on jopa oma ensiapurokotteensa nimeltä adrenaliinikynä..."

        Kyllä näin on ja siksi anafylaktinen sokki ei sairaalaolosuhteissa juuri koskaan johda kuolemaan. Lääkäri voi olla suosittelematta rokotetta, mutta että lääkäri väittäisi sen luultavasti tappavan, on silkkaa sepittelyä.

        >> Kyllä näin on ja siksi anafylaktinen sokki ei sairaalaolosuhteissa juuri koskaan johda kuolemaan. Lääkäri voi olla suosittelematta rokotetta, mutta että lääkäri väittäisi sen luultavasti tappavan, on silkkaa sepittelyä. <<

        Adrenaliinikynää ei käytetä sairaalassa, vaan se kulkee allergisen mukana siltä varalta, että hän tarvitsee sitä shokin ehkäisyyn.

        Ja kyllä todellakin lääkäri suoraan kieltää ottamasta sellaista, jonka hän tietää olevan tappavaa jollekin, eikä hän silloin kiertele asian vaarallisuudessa, puhumalla suosituksista, koska silloin ei ole kysymys mistään suosituksesta, vaan ehdottomasta kiellosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että yksikään lääkäri sanoisi, että rokotus luultavasti tappaisi allergisen enon. Jos hoito aloitetaan heti, ei anafylaktiseen sokkiin kuole. Toki riskiä on turha ottaa.
        Tällainen riski on kuitenkin erittäin huono syy vastustaa rokotteita yleensäkin. Sokki on harvinaninen ja se kyetään lähes aina hoitamaan. Turha pelottelua.

        Mutta kun on pakkomielle rokotteista, niin kaikkeen mahdolliseen pitää vedota.

        Minulla on ollut kaksi anafylaktista reaktiota. Mutta tässä vaan kirjoittelen. Mikäs pahan tappais kun epipen on keksitty. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sitä varten on jopa oma ensiapurokotteensa nimeltä adrenaliinikynä..."

        Kyllä näin on ja siksi anafylaktinen sokki ei sairaalaolosuhteissa juuri koskaan johda kuolemaan. Lääkäri voi olla suosittelematta rokotetta, mutta että lääkäri väittäisi sen luultavasti tappavan, on silkkaa sepittelyä.

        Allergiat ovat jokseenkin harvinainen, mutta tiedossa oleva ilmiö kaikkien rokotteiden kohdalla. Niistä kysytään aina ennen rokotusta. Sen lisäksi kehotetaan yllätävän reaktion varalta istumaan 15-30 min. rokotuspaikalla rokotteen saamisen jälkeen.

        Influenssarokotteitakaan ei suositella kananmuna-allergisille. Erittäin allergisen kannattaa ehkä jättää rokote ottamatta. Mutta jos kuuluu koronan korkeaan riskiryhmään ja on allerginen, niin rokote pitäisi vähintäänkin ottaa terveyskeskuksessa tai sairaalassa. Aina pohdittava hyöty ja haittasuhdetta.

        Olen minäkin saanut kaksi anafylaktista reaktiota lääkkeistä. Mutta rokotteista en ole koskaan saanut mitään. Se on niin tapauskohtaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Kyllä näin on ja siksi anafylaktinen sokki ei sairaalaolosuhteissa juuri koskaan johda kuolemaan. Lääkäri voi olla suosittelematta rokotetta, mutta että lääkäri väittäisi sen luultavasti tappavan, on silkkaa sepittelyä. <<

        Adrenaliinikynää ei käytetä sairaalassa, vaan se kulkee allergisen mukana siltä varalta, että hän tarvitsee sitä shokin ehkäisyyn.

        Ja kyllä todellakin lääkäri suoraan kieltää ottamasta sellaista, jonka hän tietää olevan tappavaa jollekin, eikä hän silloin kiertele asian vaarallisuudessa, puhumalla suosituksista, koska silloin ei ole kysymys mistään suosituksesta, vaan ehdottomasta kiellosta.

        Rokotuspaikoilla ja terveyskeskuksissa on epipenejä. Sairaalassa tietenkin iv.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteen valmistaja ei väitä sen auttavan mihinkään muuhun kuin siihen tautiin, mitä varten rokote on kehitetty.
        Miksi valehtelet?

        Mediassa esiintyvät asiantuntijat ovat myöntäneet avoimesti, että rokotteisiin kuten kaikkiin toimiviin lääkkeisiin liittyy aina myös haittavaikutuksia. Kyse on siitä, että hyödyt ovat monin verroin suuremmat kuin haitat.

        Mitä rahaan tulee, ainakin kaksi lääketehdasta on lupautunut toimittamaan rokotteet omakustannushintaan, eli he eivät ota niistä voittoa. Propakandaele mainosmielessä, mutta silti hyvä. Kyse ei ole rahasta, vaan ihmisten terveydestä ja turvallisuudesta.

        Rokotelääkeaineen ottaja altistuu lääkkeelle kokonaisuudessaan. Rokote ei ole minkään tason täsmäisku, kuten nyt asiattomasti väitetään. Rokote vaikuttaa ottajaansa vuosikausia, vuosikymmeniä monilla kehityksen eri tasoilla. Rokotteita ihmiset saavat monia ja nämä kaikki vaikuttavat yhdessä, eivät erikseen. Immuniteetti erityisesti lapsilla joutuu tavattoman koville. Ei pidä ihmetellä, miksi se ei heillä kestäkään. Aikuisten pitäisi vastata tällaisesta lapsiin kohdistuneesta väkivallasta, mutta kiireellisinä he eivät ehdi paneutua asiaan.

        Poliitikot uskovat yhä enemmän jokavuotisiin kansallisen rokotusohjelman lääkelisäyksiin. Lapsille on lupa tehdä ihan mitä vain, kunhan bisnekset karttuvat. Rokotteiden jatkuva lisääminen on politiikkaa. Miksi tämä tällainen pitää ujuttaa tieteeseen, jolla sentään alun perin oli jokseenkin kunnioitettava pyrkimys. Mutta ei ole enää.

        Poliitikot, miettikääs edes hitusen, mihin kaikkeen kannattaa lähteä vuosisadoiksi mukaan temmeltämään.


    • Anonyymi

      Tottakai me otamme rokotteen.
      Kuvastaa omituista luonnetta, jos vastustaa terveyttä.

    • Anonyymi

      Itse en ota, vaan katson, mitä tapahtuu niille, jotka ottavat.

      • Anonyymi

        Otan heti kun saan. Todennäköisesti en ole Suomessakaan ensimmäisen miljoonan joukossa, joten arvaamattomia äkillisiä seurauksia siitä tuskin silloin enää tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan heti kun saan. Todennäköisesti en ole Suomessakaan ensimmäisen miljoonan joukossa, joten arvaamattomia äkillisiä seurauksia siitä tuskin silloin enää tulee.

        Eiköhän vaarallinen ole vaarallinen jatkossakin, jos se ensimmäisillekin ottajille on vaarallinen? Eihän se siitä vaarattomaksi itsestään ajan saatossa muutu. Kyllä sitten vaaditaan kokonaan uusi rokote, jos ensimmäinen osoittautuu sudeksi.

        Poliorokotuksenkin kohdalla taisi ensin joku mennä aikanaan pieleen (kiireen takia) ja vasta sen jälkeen tehtiin rokote oli turvallinen. Iltalehti kertoo tästä:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/19ff4e7f-f905-4deb-8ad0-396c42188bde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän vaarallinen ole vaarallinen jatkossakin, jos se ensimmäisillekin ottajille on vaarallinen? Eihän se siitä vaarattomaksi itsestään ajan saatossa muutu. Kyllä sitten vaaditaan kokonaan uusi rokote, jos ensimmäinen osoittautuu sudeksi.

        Poliorokotuksenkin kohdalla taisi ensin joku mennä aikanaan pieleen (kiireen takia) ja vasta sen jälkeen tehtiin rokote oli turvallinen. Iltalehti kertoo tästä:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/19ff4e7f-f905-4deb-8ad0-396c42188bde

        Kaivoit uutisen, joka kertoi lähes 70 vuoden takaisesta epäonnistumisesta. Lääketiede on kehittynyt noista päivstä huimasti, eikä RNA rokotteesta edes voi sairastua koronaan. Se ei sisällä koronavirusta.

        Jos ja luultavasti kun rokote on osoittautunut hyvin siedetyksi vielä miljoonien rokotusten jälkeenkin, sen ottamisessa on enää erittäin pieni riski. Paljon pienempi ainakin kuin koronaan sairastumisessa.

        Suomeenkin on luultavasti tulossa useita erilaisia rokotteita. Nyt jo useammalla on jossain päin maailmaa myyntilupa ja viimeisessä testivaiheessa oli viikeksi asiaa tarkastettuani 14 eri rokotetta. Vaihtoehtoja tulee kyllä löytymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivoit uutisen, joka kertoi lähes 70 vuoden takaisesta epäonnistumisesta. Lääketiede on kehittynyt noista päivstä huimasti, eikä RNA rokotteesta edes voi sairastua koronaan. Se ei sisällä koronavirusta.

        Jos ja luultavasti kun rokote on osoittautunut hyvin siedetyksi vielä miljoonien rokotusten jälkeenkin, sen ottamisessa on enää erittäin pieni riski. Paljon pienempi ainakin kuin koronaan sairastumisessa.

        Suomeenkin on luultavasti tulossa useita erilaisia rokotteita. Nyt jo useammalla on jossain päin maailmaa myyntilupa ja viimeisessä testivaiheessa oli viikeksi asiaa tarkastettuani 14 eri rokotetta. Vaihtoehtoja tulee kyllä löytymään.

        Kaivoin esiin uutisen, joka julkaistiin tämän vuoden huhtikuussa.

        Mitä ilmeisemmin kirjoittaja halusi koronarokotteen kohdalla muistuttaa kiirehtimisen vaaroista, kertomalla, mitä tapahtui historiassa, kiireellä tekemisen ym. inhimmillisen seikan takia.

        "...tapaus, johtui suurelta osin siitä, että poliittinen paine ja myös suuren yleisön paine saada rokote nopeasti aikaiseksi oli kova. Mutkia oiottiin... Ihmiset eivät tienneet miten tauti tarttuu, siksi he pelkäsivät kaikkea. Ei uskallettu ostaa hedelmiä kaupasta... Tilanne on tällä hetkellä sama. Ihmisillä on käsineet kädessä, suojaimet kasvoilla ja eikä kukaan uskalla kätellä.... sanoo artikkeli ja jatkaa: "Paine rokotteen laajamittaiseen testaamiseen oli kova... Ensimmäiset erät poliorokotteesta lähetettiin pikaisesti käyttöön. Laatikoissakin oli teksti rush, kiire.... kuudesta rokotenäytteestä kolme halvaannutti apinat... tieteellisen ja byrokraattisen kaaoksen keskellä Workman ei koskaan välittänyt tietoa rokotteen valmistuslisenssejä myöntävälle viranomaiselle..."

        Samaa kiirettä on nyt kritisoitu joka puolella maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivoin esiin uutisen, joka julkaistiin tämän vuoden huhtikuussa.

        Mitä ilmeisemmin kirjoittaja halusi koronarokotteen kohdalla muistuttaa kiirehtimisen vaaroista, kertomalla, mitä tapahtui historiassa, kiireellä tekemisen ym. inhimmillisen seikan takia.

        "...tapaus, johtui suurelta osin siitä, että poliittinen paine ja myös suuren yleisön paine saada rokote nopeasti aikaiseksi oli kova. Mutkia oiottiin... Ihmiset eivät tienneet miten tauti tarttuu, siksi he pelkäsivät kaikkea. Ei uskallettu ostaa hedelmiä kaupasta... Tilanne on tällä hetkellä sama. Ihmisillä on käsineet kädessä, suojaimet kasvoilla ja eikä kukaan uskalla kätellä.... sanoo artikkeli ja jatkaa: "Paine rokotteen laajamittaiseen testaamiseen oli kova... Ensimmäiset erät poliorokotteesta lähetettiin pikaisesti käyttöön. Laatikoissakin oli teksti rush, kiire.... kuudesta rokotenäytteestä kolme halvaannutti apinat... tieteellisen ja byrokraattisen kaaoksen keskellä Workman ei koskaan välittänyt tietoa rokotteen valmistuslisenssejä myöntävälle viranomaiselle..."

        Samaa kiirettä on nyt kritisoitu joka puolella maailmaa.

        Kuten sanottu, lääketiede on edennyt huiman paljon noista päivistä ja rokotteet testataan todella hyvin. Kaikki rokotteille vaadittavat testit on tehty, joskin nopeutetulla aikataululla.
        Seitsemänkymenen vuoden takaiseen virheeseen vetoaminen ei ole missään suhteessa järkevä rinnastus.


      • Anonyymi

        Eikö ole?
        Nykyään kyetään hoitamaan sairauksia, jotka olivat ennen kuolemaksi. Jos neurokirurgiamme olisi -50 luvun tasolla, en itse olisi kävellyt enää 15 vuoteen.

        Miksi huudat suurilla kirjaimilla ja kaiken lisäksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivoit uutisen, joka kertoi lähes 70 vuoden takaisesta epäonnistumisesta. Lääketiede on kehittynyt noista päivstä huimasti, eikä RNA rokotteesta edes voi sairastua koronaan. Se ei sisällä koronavirusta.

        Jos ja luultavasti kun rokote on osoittautunut hyvin siedetyksi vielä miljoonien rokotusten jälkeenkin, sen ottamisessa on enää erittäin pieni riski. Paljon pienempi ainakin kuin koronaan sairastumisessa.

        Suomeenkin on luultavasti tulossa useita erilaisia rokotteita. Nyt jo useammalla on jossain päin maailmaa myyntilupa ja viimeisessä testivaiheessa oli viikeksi asiaa tarkastettuani 14 eri rokotetta. Vaihtoehtoja tulee kyllä löytymään.

        "Lääketiede on kehittynyt noista päivstä huimasti"

        On kehittynyt, lääketieteen ja ravitsemustieteen kehittyminen vain taitaa tarkoittaa sitä, että ihmiset käyttävät enemmän lääkkeitä, eli ovat sairaita. 60 % suomalaisista käyttää reseptilääkkeitä. Tarkoitus kai olisi, että ihmiset olisivat terveempiä ja tarvitsevat vähemmän lääkkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, lääketiede on edennyt huiman paljon noista päivistä ja rokotteet testataan todella hyvin. Kaikki rokotteille vaadittavat testit on tehty, joskin nopeutetulla aikataululla.
        Seitsemänkymenen vuoden takaiseen virheeseen vetoaminen ei ole missään suhteessa järkevä rinnastus.

        Kysymys ei ollut mistään kehityksen tai testauksen puutteesta, vaan kiireestä.

        Oletko kenties lukutaidoton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lääketiede on kehittynyt noista päivstä huimasti"

        On kehittynyt, lääketieteen ja ravitsemustieteen kehittyminen vain taitaa tarkoittaa sitä, että ihmiset käyttävät enemmän lääkkeitä, eli ovat sairaita. 60 % suomalaisista käyttää reseptilääkkeitä. Tarkoitus kai olisi, että ihmiset olisivat terveempiä ja tarvitsevat vähemmän lääkkeitä.

        "Terveydenhoitokaan" ei nykyään juuri ole mitään terveyden hoitamista, vaan sairauksien hoitamista ja oireiden lievitystä.

        Aikaa sitten on lääkärikunnasta eronneet omiksi tekijöikseen ne, jotka pyrkivät sitä terveyttä hoitamaan.

        Raamattukin kehottaa rukoilemaan sairaiden puolesta, eikä sairauden puolesta. Mutta niin vaan moni antaumuksella rukoilee sen sairauden, eikä terveyden puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lääketiede on kehittynyt noista päivstä huimasti"

        On kehittynyt, lääketieteen ja ravitsemustieteen kehittyminen vain taitaa tarkoittaa sitä, että ihmiset käyttävät enemmän lääkkeitä, eli ovat sairaita. 60 % suomalaisista käyttää reseptilääkkeitä. Tarkoitus kai olisi, että ihmiset olisivat terveempiä ja tarvitsevat vähemmän lääkkeitä.

        "Tarkoitus kai olisi, että ihmiset olisivat terveempiä ja tarvitsevat vähemmän lääkkeitä."

        Kerro se suomalaiselle perimälle. Soluille jotka lähtevät tuntemattomista syistä mutatoitumaan ja aiheuttavat syöpiä yms. sairauksia. Kerro se ilmansaasteille. Kerro rakentajille, jotka rakentavat taloja, jotka sairastuttavat. Kerro miksi tupakoimaton, raitis ja liikuntaa harrastava kasvissyöjä sairastuu.


    • Anonyymi

      Pääsitkö kerralla noin sekaisin?

    • Anonyymi

      mRNA-rokote ei vaikuta koronapandemian kestoon.
      Uuden ennusteen mukaan koronapandemia kestänee kaksi vuotta. Sitten se on ohi.
      – Suomalaistutkijat pitävät arviota realistisena.

      Meille ei kerrota mitä kaikkia aineita koronarokote sisältää, eikä myöskään eläin- ja ihmistestien tuloksia. Rokotetehtaat eivät vastaa haittavaikutuksista.
      Phizerin tuplarokotteen hinta n. 46 € ja sen säilyvyys on taattu 70 asteen luonnottomassa pakkasessa.

      • Anonyymi

        Rokote vaikuttaa aivan varmasti pandemian pituuteen ja ilman rokotetta se ei olisi kahdessa vuodessa ohi.

        Mitä teet sillä tiedolla, mitä aineita rokotteessa on? Et kuitenkaan osaa päätellä niistä yhtään mitään.
        Kokeiden tulokset ovat asiantuntijoiden arvioitavissa ennen kuin ainuttakaan rokotetta hyväksytään käyttöön. Miksi sinulle pitäisi erikseen kertoa kokeiden tuloksista muuta kuin se, että rokote on sekä tehokas että turvallinen.
        Rokotetehtaat eivät vastaa haittavaikutuksista pääasiassa USA:n järjettömän vahingonkorvausjärjestelmän takia. Pienikin haittojen määrä voisi kaataa lääketehtaan USA:n miljoonakorvausten takia.
        Eri maat mm. Suomi ovat varanneet korvauksiin rahaa, Suomessa muistaakseni 30 miljoonaa.

        Miksi -70 astetta on luonnoton pakkanen? Se on Maassakin rikottu monta kertaa; ennätys on 89,2 astetta Etelämantereella. Avaruuden lämpötila on -270 astetta ja sitä piisaa paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokote vaikuttaa aivan varmasti pandemian pituuteen ja ilman rokotetta se ei olisi kahdessa vuodessa ohi.

        Mitä teet sillä tiedolla, mitä aineita rokotteessa on? Et kuitenkaan osaa päätellä niistä yhtään mitään.
        Kokeiden tulokset ovat asiantuntijoiden arvioitavissa ennen kuin ainuttakaan rokotetta hyväksytään käyttöön. Miksi sinulle pitäisi erikseen kertoa kokeiden tuloksista muuta kuin se, että rokote on sekä tehokas että turvallinen.
        Rokotetehtaat eivät vastaa haittavaikutuksista pääasiassa USA:n järjettömän vahingonkorvausjärjestelmän takia. Pienikin haittojen määrä voisi kaataa lääketehtaan USA:n miljoonakorvausten takia.
        Eri maat mm. Suomi ovat varanneet korvauksiin rahaa, Suomessa muistaakseni 30 miljoonaa.

        Miksi -70 astetta on luonnoton pakkanen? Se on Maassakin rikottu monta kertaa; ennätys on 89,2 astetta Etelämantereella. Avaruuden lämpötila on -270 astetta ja sitä piisaa paljon.

        >> Mitä teet sillä tiedolla, mitä aineita rokotteessa on? Et kuitenkaan osaa päätellä niistä yhtään mitään. <<

        Ei kai kukaan muu kuin ammattilaiset osaakaan, jos kerrotaan vain ne koodinimet yms.

        Mutta jos olisi aidosti uskottu, että kansa hyväksyy mitä vain, niin kyllä meille olisi kerrottu ihan suomeksi, että rokotteissa on hyödynnetty eläviä abortoituja sikiöitä. Sen tiedon kyllä liki kaikki suomea osaavat aikuiset olisivat tajunneet.

        RNA:stakin hälytään, koska siitä tajuaa vähäsen lääketieteen ulkopuolella olevatkin. Käsittääkseni soluasioita, kuten lisääntymistäkin, käsitellään ihan peruskoulutasolla jo.


      • Anonyymi

        Pandemia = on koko maailman koronatilanne. Kyllä korona Suomessa saataisiin tänä vuonna hiipumaan, jos tarpeeksi moni ottaisi rokotteen. Sama koskee myös muita pieniä maita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Mitä teet sillä tiedolla, mitä aineita rokotteessa on? Et kuitenkaan osaa päätellä niistä yhtään mitään. <<

        Ei kai kukaan muu kuin ammattilaiset osaakaan, jos kerrotaan vain ne koodinimet yms.

        Mutta jos olisi aidosti uskottu, että kansa hyväksyy mitä vain, niin kyllä meille olisi kerrottu ihan suomeksi, että rokotteissa on hyödynnetty eläviä abortoituja sikiöitä. Sen tiedon kyllä liki kaikki suomea osaavat aikuiset olisivat tajunneet.

        RNA:stakin hälytään, koska siitä tajuaa vähäsen lääketieteen ulkopuolella olevatkin. Käsittääkseni soluasioita, kuten lisääntymistäkin, käsitellään ihan peruskoulutasolla jo.

        "Ei kai kukaan muu kuin ammattilaiset osaakaan, jos kerrotaan vain ne koodinimet "

        Lyhyesti sanottuna siinä on koronan piikkiproteiinin lähetti RNA:ta ja apuaineena erilaisia lipidejä (rasva-aineita), jotka auttavat rna:ta tekemään tehtävänsä. Samoja joita on ihmisen elimistössäkin.


    • Anonyymi

      QAnon sekä koko Anti Science Movement lienevät luotettavia lähteitä...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Suurin osa oli järkeviä ihmisiä. Tuo DNA:sta ja sikiöistä huolestunut oli niellyt salaliittohömpän nahkoineen ja karvoineen ja pelastusarmeijjan nainen taitaa luottaa yliluonnolliseen apuun.

        "En tiedä" vaihtoehtojen määrää en ihmettele. Varsinkin nuorilla ihmisillä ei ole kovin suurta riskiä koronan suhteen ja on se hyvä varmistaa turvallisuus odottamalla. Tosin tuostakaan porukasta tuskin kukaan edes saisi rokotetta ennen kuin maailmalla rokotettujen määrä olisi useita kymmeniä- ellei satojamiljoonia.

        Itse otan heti kun mahdollista. Suomessa on vaan ainakin 800 000 ihmistä ennen minua jonossa, mutta kun vuoro tulee, niin ei muuta kuin piikille. Korona on minulle aivan varmasti suurempi uhka kuin mahdolliset rokotehaitat.


    • Anonyymi

      Kova on luottamus nopeasti kyhättyyn aineeseen ja vieläpä täysin uudenlaiseen aineeseen.

      Itse en ottanut sikainfluenssarokotustakaan aikanaan ja vielä porskutan, enkä ole saanut tautia, vaikka pandemiaksi sekin luokiteltiin. En ole koskaan ottanut mitään influenssarokotetta. Uskovat varoittivat aikanaan sikarokotuksestakin, mutta itse en kokenut mitään varoitusta saavani Herran taholta. En vain tarvinnut koko rokotusta mihinkään ja siksi en ottanut sitä. Ja sitten jotkut saivat vakavia haittoja siitä.

      Polion historiankin muistan. Siinäkin nimenomaan hosuminen aiheutti ensin vakavia seuraamuksia. Poliorokotteen olen silti saanut ja tehosteenkin ottanut, koska rokote on sittemmin ollut turvallinen ja olen matkan takia tarvinnut sen.

      Seurasin tiiviisti ebolan tekemää tuhoa juuri ennen kuin tämä covid iski ja alkusäikähdys oli kova. Mut kaikkeen tottuu, niin kuin laulussakin lauletaan.

      Uskovana ajattelen, että Herra ohjaa minua ottamaan sellaiset rokotukset, jotka minun on määrä ja tarvis ottaa.

      • Anonyymi

        Erittäin nopeasti kyhättyyn, kiitos kehittyneen sekvensointitekniikan. RNA rokotteen kehittämiseen ei mennyt kuin muutama päivä.
        Rokotetta on alkuvuodesta lähtien testattu, eikä ainuttakaan testiprotokollaa ole ohitettu. Aikataulua on tiivistetty sieltä missä se on ollut mahdollista, mutta nyt Suomeen tullutta rokotetta on kokeiltu jo 40 000 vapaaehtoisella ja tähän mennessä annettuainakin Britanniassa ja Kanadassa varmaan sadoille tuhansille ihmisille. En näe mitään syytä epäillä sen turvallisuutta.

        Olen itse ottanut sikainfluenssarokotteen ja sen jälkeen kun olen saanut, myös kaikki kausi-influenssarokotteet. Ei mitään sivuoireita vähäistä pistoskohdan punotusta lukuun ottamatta, eikä myöskään influensaa yli kymmeneen vuoteen.
        Kun katsoo tilastoja, on helppo tulla siihen johtopäätökseen, että rokotteen riskit ovat selvästi taudin riskejä pienempiä.

        Olet melko iäkäs, jos muistat poliokatastrofin. Tapaus sattui jo 66 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin nopeasti kyhättyyn, kiitos kehittyneen sekvensointitekniikan. RNA rokotteen kehittämiseen ei mennyt kuin muutama päivä.
        Rokotetta on alkuvuodesta lähtien testattu, eikä ainuttakaan testiprotokollaa ole ohitettu. Aikataulua on tiivistetty sieltä missä se on ollut mahdollista, mutta nyt Suomeen tullutta rokotetta on kokeiltu jo 40 000 vapaaehtoisella ja tähän mennessä annettuainakin Britanniassa ja Kanadassa varmaan sadoille tuhansille ihmisille. En näe mitään syytä epäillä sen turvallisuutta.

        Olen itse ottanut sikainfluenssarokotteen ja sen jälkeen kun olen saanut, myös kaikki kausi-influenssarokotteet. Ei mitään sivuoireita vähäistä pistoskohdan punotusta lukuun ottamatta, eikä myöskään influensaa yli kymmeneen vuoteen.
        Kun katsoo tilastoja, on helppo tulla siihen johtopäätökseen, että rokotteen riskit ovat selvästi taudin riskejä pienempiä.

        Olet melko iäkäs, jos muistat poliokatastrofin. Tapaus sattui jo 66 vuotta sitten.

        Miten niin nopeasti kyhätty, SARS-COV1-viruksesta on kohta 20 vuotta. Ex-okkultisti David J.Meyer kirjoittaa tästä vuonna 2003:

        http://lasttrumpetnewsletter.org/2003/06_03.html

        Toukokuun 1.päivä tai Beltaine-sapattina, kuten noidat sitä kutsuvat julistettiin, että SARS oli koronavirus. Pidän ajankohtaa hämmästyttävänä, koska beltaine kunnioittaa aurinkojumalaa okkultismissa ja auringon kruunua tai saatanan kruunua kutsutaan koronaksi.

        http://www.heinola.org/~patato/last_trumpet/trump12[1].php

        "Mainittakoon tässä, että samaan aikaan Irakin sodan kanssa puhkesi outo uusi sairaus tai rutto, myöskin maaliskuun täyden kuun aikana. Tämä tauti joka ilmestyi tyhjästä, vaikuttaa hengityselimiin, ja se on helppo saada niinkuin tavallinen flunssa, mutta se voi tappaa. Se on nyt alkanut levitä metsäpalon tavoin ympäri maailmaa. Tämän taudin nimi on SARS ja se on lyhenne sanoista "Severe Acute Respiratory Syndrome". Minä havaitsin tämän nimen kaikkein kiinnostavimmaksi, sillä astrologiassa, joka on noituuden aikakello, on voimakas sana jota käytetään osoittamaan aikaa auringonpimennyksen ja kuunpimennyksen välillä, ja tämä sana on SAROS. Okkultismin maailmassa auringonpimennys tarkoittaa että maailmanjohtajan tai valtionpäämiehen kuolema on välitön. Tämä sana SAROS voidaan löytää suurista ja vanhoista tietosanakirjoista; se on kreikkalaista alkuperää ja tarkoittaa kirjaimellisesti kuusikymmentä kuuttakymmentä. Minulla ei ole epäilystäkään etteikö tämä kaikki olisi okkulttisen illuminismin työtä ja etteikö tämä "mystery disease" kuten sitä kutsutaan, olisi illuminaatin viruslaboratorioissa työskentelevien tiedemiesten työtä. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin nopeasti kyhättyyn, kiitos kehittyneen sekvensointitekniikan. RNA rokotteen kehittämiseen ei mennyt kuin muutama päivä.
        Rokotetta on alkuvuodesta lähtien testattu, eikä ainuttakaan testiprotokollaa ole ohitettu. Aikataulua on tiivistetty sieltä missä se on ollut mahdollista, mutta nyt Suomeen tullutta rokotetta on kokeiltu jo 40 000 vapaaehtoisella ja tähän mennessä annettuainakin Britanniassa ja Kanadassa varmaan sadoille tuhansille ihmisille. En näe mitään syytä epäillä sen turvallisuutta.

        Olen itse ottanut sikainfluenssarokotteen ja sen jälkeen kun olen saanut, myös kaikki kausi-influenssarokotteet. Ei mitään sivuoireita vähäistä pistoskohdan punotusta lukuun ottamatta, eikä myöskään influensaa yli kymmeneen vuoteen.
        Kun katsoo tilastoja, on helppo tulla siihen johtopäätökseen, että rokotteen riskit ovat selvästi taudin riskejä pienempiä.

        Olet melko iäkäs, jos muistat poliokatastrofin. Tapaus sattui jo 66 vuotta sitten.

        >> Olet melko iäkäs, jos muistat poliokatastrofin. Tapaus sattui jo 66 vuotta sitten. <<

        Tuliko mieleen, että jotkut asiat muistaa sen takia, että niistä on kuullut tai lukenut...? Aika monet asiat on nimittäin kuultu ja opittu sillä tavalla.

        Tämän vuoden huhtikuussa Iltalehdestä sain viimeksi lukea, kuinka asiat menivät poliorokotteen kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin nopeasti kyhättyyn, kiitos kehittyneen sekvensointitekniikan. RNA rokotteen kehittämiseen ei mennyt kuin muutama päivä.
        Rokotetta on alkuvuodesta lähtien testattu, eikä ainuttakaan testiprotokollaa ole ohitettu. Aikataulua on tiivistetty sieltä missä se on ollut mahdollista, mutta nyt Suomeen tullutta rokotetta on kokeiltu jo 40 000 vapaaehtoisella ja tähän mennessä annettuainakin Britanniassa ja Kanadassa varmaan sadoille tuhansille ihmisille. En näe mitään syytä epäillä sen turvallisuutta.

        Olen itse ottanut sikainfluenssarokotteen ja sen jälkeen kun olen saanut, myös kaikki kausi-influenssarokotteet. Ei mitään sivuoireita vähäistä pistoskohdan punotusta lukuun ottamatta, eikä myöskään influensaa yli kymmeneen vuoteen.
        Kun katsoo tilastoja, on helppo tulla siihen johtopäätökseen, että rokotteen riskit ovat selvästi taudin riskejä pienempiä.

        Olet melko iäkäs, jos muistat poliokatastrofin. Tapaus sattui jo 66 vuotta sitten.

        "Erittäin nopeasti kyhättyyn, kiitos kehittyneen sekvensointitekniikan. RNA rokotteen kehittämiseen ei mennyt kuin muutama päivä."

        Koska RNA-teknologiaa oli tutkittu jo 30 vuotta.:D


    • Anonyymi

      Petri Paavolalla on postaus "Erikoislääkärin lausunto C0VID-19 tilanteesta", joka sisältää videon YouTuben poistamasta videosta, jolla erikoislääkäri kertoo näkemyksensä koronatilanteesta.

      En itsekään juuri tuota kyseistä videota löytänyt, mutta sama erikoislääkärin vuodatus löytyy kyllä YouTubesta edelleenkin toisella nimellä:

      Ende der PlanHysterie in unter 6 Minuten - Dr. Roger Hodkinson - Untertitel deutsch - englisch

      https://www.youtube.com/watch?v=ORZj_Fw8J1w

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huolta aiheuttaa korona-ajalla syntynyt uusi kultti-uskonto maskismi. Joka eksyttää uskovaisiakin. Uusi uskonto on tiede-uskonto. Ja tulevaisuudessa kirkot täyttyy tiede uskovaisista, joten löytyneekö enää aitoa uskoa. Koronaattorit (maskismi kultin pyhät miehet ja hallitus samassa henkilössä) ovat kehoittaneet maskismiin haksahtaneita kannattajia maskin kantajiksi, maskistit palvoo ja saarnaa maskia ne on heidän henkilökohtaisia todistuksia kuinka löysivät maskismin, tiede-uskonnon. Maskismi on kultti-uskonto joka näyttää toisaalta mielenterveysongelmalta ja toisaalta jehovalaisuudelta / mormonismilta niille jotka eivät sellaiseen maskismi hömppään usko.

      • Anonyymi

        Itse en aina maskia käytä. Joskus olen ollut ainut kaupassa ilman maskia. Olen silti aika epäileväinen, että maskin käyttämisessä kysymys olisi uskonnosta tai kultista nimeltä maskismi. Eiköhän ihan viranomaisiin luottaminen, pelko ja itsesuojeluvaisto ole sen maskin käytön taustalla. Suomalaiset ovat aina viranomaisia ja silmäätekeviä suht kiltisti kuunnelleet ja uskoneet, muissakin asioissa kuin nyt tässä korona-asiassa. Ihan sama onko puhuja presidentti vai joku tähtönen Kauniista ja rohkeista. Jos puhuja miellyttää, häntä kuunnellaan.

        Ja eikö maskien vastustaminenkin sitten olisi yhtä lailla uskontoa tai kulttia, antimaskismia?


      • Anonyymi

        Sinähän se varsinainen sekopää olet. Mitä on ikää? Neljätoistako vai vähemmän? Uskonto sekoittaa juuri tuollaisten ihmisten päätä. Henkiset kyvyt lähes lapsen asteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se varsinainen sekopää olet. Mitä on ikää? Neljätoistako vai vähemmän? Uskonto sekoittaa juuri tuollaisten ihmisten päätä. Henkiset kyvyt lähes lapsen asteella.

        Keski-ikäinen. Ja onneksi on myös ÄÖ-testi taskussa kertomassa, että pää on keskivertoa paremmassa kunnossa, eikä todellakaan sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-ikäinen. Ja onneksi on myös ÄÖ-testi taskussa kertomassa, että pää on keskivertoa paremmassa kunnossa, eikä todellakaan sekaisin.

        Juttusi kultti uskonnoista ovat kuin esimurrosikäisellä? Ei henkisesti kypsä ihminen tuollaisia kirjoittele. Lapsellista.

        ÄO (ei ÄÖ) testi ei kerro mitään siitä, onko ihminen sekopää vai ei. Älykäskin ihminen voi olla mieleltään sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi kultti uskonnoista ovat kuin esimurrosikäisellä? Ei henkisesti kypsä ihminen tuollaisia kirjoittele. Lapsellista.

        ÄO (ei ÄÖ) testi ei kerro mitään siitä, onko ihminen sekopää vai ei. Älykäskin ihminen voi olla mieleltään sairas.

        Täällä on enemmän taikka vähemmän tietämättömiä tai itsekkäitä kommentoijia. En ole koskaan nähnyt täällä kommenttia, josta voisin tehdä diagnoosin mielisairas, joka ei muuten sivistyksen keskellä hänkään ole mikään "sekopää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on enemmän taikka vähemmän tietämättömiä tai itsekkäitä kommentoijia. En ole koskaan nähnyt täällä kommenttia, josta voisin tehdä diagnoosin mielisairas, joka ei muuten sivistyksen keskellä hänkään ole mikään "sekopää".

        Raamatussakin sanotaan sananen hulluksi haukkumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi kultti uskonnoista ovat kuin esimurrosikäisellä? Ei henkisesti kypsä ihminen tuollaisia kirjoittele. Lapsellista.

        ÄO (ei ÄÖ) testi ei kerro mitään siitä, onko ihminen sekopää vai ei. Älykäskin ihminen voi olla mieleltään sairas.

        Voihan kirjoitusvirhe. Niitähän ei teille professoreille ja briljanteille satu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi kultti uskonnoista ovat kuin esimurrosikäisellä? Ei henkisesti kypsä ihminen tuollaisia kirjoittele. Lapsellista.

        ÄO (ei ÄÖ) testi ei kerro mitään siitä, onko ihminen sekopää vai ei. Älykäskin ihminen voi olla mieleltään sairas.

        >> Juttusi kultti uskonnoista ovat kuin esimurrosikäisellä? <<

        Kun nyt kerran varta vasten sitä kysyt - sitähän tuo kysymysmerkki perässä tarkoittaa - niin vastaus on, että eivät minusta ole.

        Kulttiuskonnot on muuten yhdyssana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi kultti uskonnoista ovat kuin esimurrosikäisellä? Ei henkisesti kypsä ihminen tuollaisia kirjoittele. Lapsellista.

        ÄO (ei ÄÖ) testi ei kerro mitään siitä, onko ihminen sekopää vai ei. Älykäskin ihminen voi olla mieleltään sairas.

        > Älykäskin ihminen voi olla mieleltään sairas.

        Minun lapsuudessani sanottiin, että "liikaa lukenut". Moni kansanihminen uskoi, että äärimmäinen kirjojen pänttääminen voi johtaa mielisairauteen. Muistan yhden mölisevän äijän, jolla oli sekä yliopistotutkinto että näkyvä ja kuuluva psyykkinen ongelma. Hän asioi samassa kaupassa kuin äitinikin (ja minä usein mukana).


      • Anonyymi

        Oletko huomannut, että uskovat eivät yleensä käytä maskia. Nimittäin uskovat muslimit. Olet selvästi Allahin oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut, että uskovat eivät yleensä käytä maskia. Nimittäin uskovat muslimit. Olet selvästi Allahin oma.

        >> Oletko huomannut, että uskovat eivät yleensä käytä maskia. <<

        En, koska hengellisissä tilaisuuksissa useimmat käyttävät. Ja julkisissa paikoissakin.

        Myös Israelin uutisia katsoessa olen havainnut heikäläisten siellä käyttävän maskeja, niin juutalaisten kuin arabienkin, niin kadulla, töissä kuin länsimuurilla rukoillessakin. Tosin enempi kuin Suomen katukuvassa näkee väärin käytettyjä maskeja, kuten vain suun eteen laitettuna jne., mikä voi selittää taudin runsaan leviämisen siellä. Mutta maassa terveysviranomaiset jopa opettivat nenäliinasta taittelemaan maskeja ennen kuin niitä oli vapaasti saatavilla.


    • Anonyymi

      Mitähän sille tiedolle tapahtui, että kornavirus on vaarallinen vain riskiryhmäläisille? Missä vaiheessa siitä tuli kaikille vaarallinen?

      • Anonyymi

        Siinä vaiheessa, kun tauti opittiin tuntemaan paremmin.
        Vanhuksille riski kuolla koronaan on paljon suurempi kuin nuorilla, mutta nuorilla perusterveillä aikuisilla on ollut vieläkin jatkuvia pahoja oireita keväällä sairastetusta koronasta. Ne tapaukset ovat melko harvinaisia, mutta niitä on sen verran, ettei kannattaisi kenenkään riskeerata sen perusteella, että on nuori ja perusterve.


      • Eikö tosiaan ole ihmeellistä, että tästäkin taudista tiedetään sitä enemmän, mitä enemmän sitä on tutkittu? Kuten asioista yleensäkin?

        Selvästi on, jos tärkein tietolähde ovat Raamattu ja salaliittosivustot.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Eikö tosiaan ole ihmeellistä, että tästäkin taudista tiedetään sitä enemmän, mitä enemmän sitä on tutkittu? Kuten asioista yleensäkin?

        Selvästi on, jos tärkein tietolähde ovat Raamattu ja salaliittosivustot.

        Jos asioita ei tiedetä, kannattaa varmaan sanoa se, eikä julistaa valhetta totuutena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos asioita ei tiedetä, kannattaa varmaan sanoa se, eikä julistaa valhetta totuutena.

        Kuka muka on julistanut tietoista valhetta totuutena? Tieteessä ei täysin ehdottomia totuuksia edes ole, vaikka uskonnoissa onkin.

        Tieteessä periaatteessa mikä tahansa voi muuttua, vaikka kaikki ei enää koskaan sanottavasti muutukaan, kuten hyvin todennäköisesti vaikkapa Maan ikä. Varmasti sangen vaikeaa aitouskovaisen tajuta, mitä tämä tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Kuka muka on julistanut tietoista valhetta totuutena? Tieteessä ei täysin ehdottomia totuuksia edes ole, vaikka uskonnoissa onkin.

        Tieteessä periaatteessa mikä tahansa voi muuttua, vaikka kaikki ei enää koskaan sanottavasti muutukaan, kuten hyvin todennäköisesti vaikkapa Maan ikä. Varmasti sangen vaikeaa aitouskovaisen tajuta, mitä tämä tarkoittaa.

        >> Tieteessä ei täysin ehdottomia totuuksia edes ole <<

        Jopas jotakin. Tuosta voi saada tiedefanaatikot kimpaantumaan. Yleensä täällä tulee miljoona vastaiskua tuommoisten väitteiden jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> Tieteessä ei täysin ehdottomia totuuksia edes ole <<

        Jopas jotakin. Tuosta voi saada tiedefanaatikot kimpaantumaan. Yleensä täällä tulee miljoona vastaiskua tuommoisten väitteiden jälkeen.

        Tuskin, sillä olen todennut tuon monta kertaa aiemminkin. Falsifiointikriteeri nääs.

        Tiede pyrkii mahdollisimman lähelle totuutta ilman täysin varmaa tietoa siitä, miten lähellä ollaan tai onko totuus peräti jo handussa. Uskonto taas toimii pyrkimättä mihinkään uuteen ja tutkimatta mitään, kuitenkin väittäen että sillä on hallussaan absoluuttinen totuus.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Tuskin, sillä olen todennut tuon monta kertaa aiemminkin. Falsifiointikriteeri nääs.

        Tiede pyrkii mahdollisimman lähelle totuutta ilman täysin varmaa tietoa siitä, miten lähellä ollaan tai onko totuus peräti jo handussa. Uskonto taas toimii pyrkimättä mihinkään uuteen ja tutkimatta mitään, kuitenkin väittäen että sillä on hallussaan absoluuttinen totuus.

        Mikseivät kristittyjen arkeologiset tukimukset ole "mitään tutkimusta" sinun mielestäsi, vaan ainoastaan ei-uskovien arkeologiset tutkimukset? Eivätkö ei-uskovat ja kristityt opiskele ihan samoissa opinahjoissa, kun he haluavat esim. arkeologiksi? Tai joksikin muuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikseivät kristittyjen arkeologiset tukimukset ole "mitään tutkimusta" sinun mielestäsi, vaan ainoastaan ei-uskovien arkeologiset tutkimukset? Eivätkö ei-uskovat ja kristityt opiskele ihan samoissa opinahjoissa, kun he haluavat esim. arkeologiksi? Tai joksikin muuksi.

        Minä en ole oikea henkilö arvioimaan yliopistoryhmien arkeologisia tutkimuksia, enkä myöskään ole kuullut että yliopistot kuulustelisivat tutkimusryhmien jäseniä uskonnon perusteella.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Minä en ole oikea henkilö arvioimaan yliopistoryhmien arkeologisia tutkimuksia, enkä myöskään ole kuullut että yliopistot kuulustelisivat tutkimusryhmien jäseniä uskonnon perusteella.

        Mutta sinähän se juurikin sanoit, että "uskonto toimii pyrkimättä mihinkään uuteen ja tutkimatta mitään", mikä on väärä väite, koska kristinuskossa tutkitaan raamatun paikkansapitävyyttä ja on olemassa kristittyjä tutkijoita.

        ("Uskonto" ei tarkalleen ottaen mitään voikaan tutkia, koska uskonto on abstrakti asia. Mutta oletan, että tarkoitit sillä uskovia.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Tieteessä ei täysin ehdottomia totuuksia edes ole <<

        Jopas jotakin. Tuosta voi saada tiedefanaatikot kimpaantumaan. Yleensä täällä tulee miljoona vastaiskua tuommoisten väitteiden jälkeen.

        Fanaatikoilla on sulkeutunut mieli. Ihan sama minkä puolesta kiihkoilevat. On itsestään selvää, että tiede korjaa itseään, koska koko ajan tutkitaan ja opitaan lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikseivät kristittyjen arkeologiset tukimukset ole "mitään tutkimusta" sinun mielestäsi, vaan ainoastaan ei-uskovien arkeologiset tutkimukset? Eivätkö ei-uskovat ja kristityt opiskele ihan samoissa opinahjoissa, kun he haluavat esim. arkeologiksi? Tai joksikin muuksi.

        Samasta yliopistosta valmistuu niin hyviä kuin vähän huonompiakin tutkijoita. Kristittyjen - kuten muidenkin - tutkimusten taso arvioidaan vertaisten, eli tässä tapauksessa muiden arkeologien toimesta. Vain he pystyvät arvioimaan ovatko tutkimusmenetelmät ja johtopäätökset asiallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinähän se juurikin sanoit, että "uskonto toimii pyrkimättä mihinkään uuteen ja tutkimatta mitään", mikä on väärä väite, koska kristinuskossa tutkitaan raamatun paikkansapitävyyttä ja on olemassa kristittyjä tutkijoita.

        ("Uskonto" ei tarkalleen ottaen mitään voikaan tutkia, koska uskonto on abstrakti asia. Mutta oletan, että tarkoitit sillä uskovia.)

        "kristinuskossa tutkitaan raamatun paikkansapitävyyttä ja on olemassa kristittyjä tutkijoita."

        Ei tutkita. Teologisessa tiedekunnassa tutkitaan uskontojen yksilöllistä, kulttuurista ja yhteiskunnallista merkitystä historiassa ja nykyajassa. Eksegetiikka tutkii raamatun sisältöä alkukielellä sekä sen ajan kulttuuria.

        Arkeologi tutkii kulttuureja historiallisten löydösten kautta. Ilman ennakko-odotuksia ja pyrkimyksiä. Jos joku löydös voidaan yhdistää raamattuun, ja muut arkeologit ovat siitä samaa mieltä, niin hienoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinähän se juurikin sanoit, että "uskonto toimii pyrkimättä mihinkään uuteen ja tutkimatta mitään", mikä on väärä väite, koska kristinuskossa tutkitaan raamatun paikkansapitävyyttä ja on olemassa kristittyjä tutkijoita.

        ("Uskonto" ei tarkalleen ottaen mitään voikaan tutkia, koska uskonto on abstrakti asia. Mutta oletan, että tarkoitit sillä uskovia.)

        >koska kristinuskossa tutkitaan raamatun paikkansapitävyyttä

        Eikö Raamattu pidäkään paikkaansa automaattisesti? 😯


    • Anonyymi

      Suuri osa tartunnan saaneista on jopa oireettomia ja suurin osa sairastaa koronan lievänä. Siinä on ne asiat, mitä koronasta on koko ajan uutisoitu. Rajoitusten tarkoitus on suojata sitä pienempää ja heikompaa ihmisryhmää, joka ei mahdollisesti sairasta tautia lievänä, vaan tarvitsee potilaspaikkoja tai voi jopa menehtyä. Ja näitä riskiryhmiä on joka ikäluokassa.

    • Anonyymi

      En minä koronaa pelkää omasta puolestani peruskunto melkoisen hyvä ei mitään sairauksia joten hyvin tässä porskuttaa.

      Sukulaisissa joissakin on perussairauksia ja tietysti nuo vanhukset suvussa ovat riskiryhmää joten tulee pidettyä maskia kaupoissa käsiä pestyä useammin kuin ennen ja muuta sellaista ei siis niinkään itseni tähden vaan noiden riskiryhmäläisten vuoksi en haluaisi olla se joka taudin perhepiiriini toisi.

    • Anonyymi

      Marcello M
      Reijo jakaa valhetta, syyllistyt lasten vuodatettuun vereen tän rokotteen myötä koska näissä käytetty abortoitujen lasten keuhon solulinjoja, en uskoisi uskovasta ihmisestä
      AstraZenecan AZD1222-rokote tarvitsee tuotantoonsa HEK-293 aborttisolulinjaa. Tätä käytettiin myös rokotteen kehittelyssä ja testaamisessa. Johnson & Johnsonin JNJ-78436735-rokote tarvitsee tuotantoonsa PER.c6 aborttisolulinjaa. Tämä solulinja on peräisin vuonna 1985 abortoidulta sikiöltä.

    • Anonyymi

      Kaikki polio- tai rokkorokotuksen saaneet ovat ottaneet sikiöiden solulinjoihin perustuneen rokotuksen.

    • Anonyymi

      Kehitteillä oleva suomalainen nenäsumute-muodossa oleva "rokote" kuulostaa luotettavammalta vaihtoehdolta.

      • Anonyymi

        En silti sano, etteikö tätä jo tarjolla olevaakin voisi ottaa.

        En itse usko siru- tai myrkkyväitteisiin. Koen, että Herra on itselleni sanonut rokotteen olevan ihan turvallinen siltä osin.

        Mutta tietysti kaikessa lääkinnässä on haittavaikutuksiakin ja riskinsä esim. allergisille. Ja onhan joka särkylääkepakkauksessakin haitat mainittu.


    • Anonyymi

      > Mitä kehnompi koulutus sitä parempi rokotustietous koronarokotuksen huonoudesta.

      Aika huono kenenkään sanoa onko hyvä, kun aika vähän kokemusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rokotteen puolella on kiivaasti mm. Pe.ku, Repe.Ruutikallo ja paavi, joten näillä perusteilla taidan jättää väliin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jokainen tietysti tekee sen päätöksen itse, ottaako rokotteen vai ei. Mielestäni erittäin tervehenkistä ja asiantuntevia kommentteja olen kuullut kahdelta kristityltä lääkäriltä: P. Reinikaiselta ja P. Räsäseltä.

    • Anonyymi

      https://yle.fi/uutiset/3-11722146

      Israel on maailman nopein rokottaja – jo yli kymmenesosa väestöstä saanut ensi piikin

      Israelin ultraortodoksit ja arabit ovat olleet epäluuloisia.

      Ulkomaat

      2.1. 13:11

      Israel antaa väestölleen koronarokotuksia maailman valtioista ylivoimaisesti nopeimmin, kertoo sanomalehti The New York Times(siirryt toiseen palveluun).

      Rokotuskampanja alkoi 20. joulukuuta ja vuodenvaihteeseen mennessä jo enemmän kuin kymmenen prosenttia oli saanut ensimmäisen rokoteannoksen.

      Israelin 9-miljoonaisesta väestöstä rokotuksen oli ottanut jo yli miljoona.

      Joka päivä rokotetaan noin 150 000 israelilaista.

      Toiseksi nopeimmin väestöään rokottaa Persianlahden öljyvaltio Bahrain, mutta Israel on sitäkin väestömäärään suhteutettuna kolme kertaa nopeampi, lehti kertoo. Sen tiedot perustuvat Our World in Data -sivustoon(siirryt toiseen palveluun).

      Israelin terveydenhuoltojärjestelmä on nykyaikainen ja tehokas. Rokotteiden valmistajat ovat mielellään ottaneet kutsut vastaan ja alkaneet käyttää Israelia paikkana, josta ensimmäiset tulokset rokotteista saadaan.

      Kaikki israelilaiset ovat velvoitettuja olemaan rekisteröityneinä yhteen maan neljästä terveydenhuolto-organisaatiosta, HMO:sta. Kuntaperusteinen järjestelmä antaa nopeasti tiedot rokotteiden vaikutuksista samaan aikaan kun itse rokotustoiminta voidaan organisoida tehokkaasti.

      Rokotuksista huolimatta koronaepidemia on pahentunut Israelissa viime päivinä. Noin 5 000 ihmistä on saanut päivittäin tartunnan.

      Väärää tietoa levitetään

      Pääministeri Benjamin Netanjahu on tehnyt kansalaisten nopeasta rokottamisesta henkilökohtaisen kunnia-asian.

      Netanjahu oli ensimmäinen israelilainen, joka sai rokotteen. Muutoin rokotusohjelma on aloitettu ikäihmisistä ja terveydenhuollon henkilöstöstä.

      Israelissa järjestetään maaliskuussa vaalit ja Netanjahu käy toki samalla myös vaalikampanjaa.

      Hän on kuitenkin saanut kehuja myös poliittisilta vastustajiltaan aktiivisuudestaan rokotusten edistämisessä.

      Israelin johdon tavoitteena on, että kaikki riskiryhmiin kuuluvat ihmiset saisivat toisen rokoteannoksen tammikuun loppuun mennessä.

      Torstaina Netanjahu vieraili Keski-Israelissa Tiran kaupungissa, missä hän houkutteli myös kaupungin arabiväestöä rokotukseen. Israelin asukkaista viidesosa on arabeja.

      Arabipoliitikot ovat kertoneet Israelin televisiossa, että arabiankielisissä uutisissa ja sosiaalisessa mediassa on ollut valtavasti disinformaatiota ja vääriä huhuja rokotteista. Israelin arabivaikuttajat yrittävät taistella vääriä tietoja vastaan.

      Israelin ultraortodoksiväestön on myös pelätty suhtautuvan rokotuksiin epäluuloisesti.

      Uskontokunnan johto on kuitenkin itse näyttänyt esimerkkiä julkaisemalla kuvia omista rokotuksistaan.

      Palestiinalaisalueilla Gazassa ja Länsirannalla rokotuksia ei ole vielä aloitettu.

      The New York Timesin mukaan palestiinalaishallinto ei ole ainakaan julkisesti rokotteita pyytänytkään. Ihmisoikeusjärjestöjen mukaan Israelin valtio on vastuussa siitä, että palestiinalaishallinnolla on rokotteita käytettävissään.

    • Anonyymi

      http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm

      25.11.2009

      Nimimerkin "mies itärajan läheisyydestä" uni 25.11.2009

      Haluan kertoa, millaisen erikoisen unen näin aamuyön hetkenä. Erikoisen tekee siitä se, että en ole koskaan nähnyt mitään, mikä viittaisi enkeliin. Tätä voimakasta ilmestystä on vaikea kuvailla, koska siinä oli sellaista salattua ja yllättävää, jota en pysty selittämään ja kertomaankin pystyn vain vajavaisesti.

      Uni koski Israelia. Uskon jopa että siellä tulee tapahtumaan jotain aivan ennalta arvaamattomia asioita. Unessa oli iso valkea laiva. Ja siihen laivaan taivaallinen enkeli (tai jopa viisi enkeliä) vangitsi israelilaisia oman valtansa alle, johon kukaan ei voinut puuttua.

      Ihmiset kaikkialla saivat sen nähdä, se aiheutti suurta pelkoa ja hämmennystä ihmisten mielissä.

      Mitä sitten tapahtui, sitä ei näytetty. Näky oli tietenkin vertauskuvallinen, mutta en pysty sanomaan mitä se merkitsee.''

    • Anonyymi

      50 vastausta tunnetuilta suomalaisilta: Tämän takia aion ottaa korona­rokotteen
      Eri alojen vaikuttajat kertovat IS:lle, miksi ottavat rokotteen.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007670344.html

      9.12.

      Koronarokotteesta liikkuu paljon väärää tietoa, ja moni empii sen ottamista.

      Valtiojohdon huipulta sekä Tasavallan presidentti Sauli Niinistö että pääministeri Sanna Marin ovat kertoneet ottavansa rokotteen heti, kun heidän vuoronsa tulee.

      7. Esko Valtaoja, avaruustähtitieteen emeritusprofessori

      – Vastustajille terveisiä Einsteinin sanoin: "Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä, maailmankaikkeus ja ihmisten typeryys, enkä ole ihan varma maailmankaikkeuden
      suhteen.

      10. Heikki Hiilamo, sosiaalipolitiikan professori

      – Ottamalla rokotuksen haluan olla omalta osaltani pysäyttämässä koko maailmaa kurittavaa epidemiaa ja varmistamassa sitä, että jälleenrakennus voi alkaa.

      12. Pippa Laukka, lääkäri ja juontaja

      – Aion ehdottomasti ottaa rokotteen. Kaikissa lääkkeissä ja rokotteissa on puntaroitava hyödyt ja haitat. Mahdolliset sivuvaikutukset ovat asia, jotka varmasti mietityttävät ihmisiä. Suomeen todennäköisesti ensimmäisenä tulevan Pfizerin koronarokote on käynyt läpi pitkän seulan, joten luotan siihen, että se on turvallinen. Koen, että on isompi riski olla ottamatta rokote ja sairastua koronaan.

      15. Jari Tervo, kirjailija

      – Annan rokottaa itseni heti, kun se on mahdollista. Haluan elää.

      16. Bengt Holmström, Nobel-palkittu taloustieteilijä

      – Aion ehdottomasti ottaa rokotteen heti kun vuoroni tulee. Sekä itseni että muiden takia. Rokote näyttää olevan sekä tehokas että turvallinen.

      17. Timo Kivinen, kenraali puolustusvoimien komentaja

      – Otan sen, koska tarvitsemme yhteiskuntaan laajan rokotekattavuuden.

      23. Pekka Sauri, työelämäprofessori ja somevaikuttaja

      – Aion. Otan sen säästyäkseni koronalta ja sitä kautta levittämästä virusta – ja laajemmin ottanen varmistaakseni rokotekattavuutta omalta osaltani.

      36. Jari Sarasvuo, yrittäjä

      – Totta kai otan rokotteen, en edes mieti muuta vaihtoehtoa. Suomen yhteishenki vaatii rokotteen ottamista. On vastuullista auttaa poistamaan yhtälöstä ongelma, joka on riesaksi sekä Suomen taloudelle että suomalaisten terveydelle.

      39. Tarja Halonen, presidentti

      – Totta kai otan rokotuksen. Olen ottanut kaikki flunssarokotukset.

      -------------------

      6. Päivi Räsänen, kansanedustaja

      – Rokotteilla on ollut valtavia terveyshyötyjä ihmiskunnan historiassa. Eivät mitkään muut innovaatiot ole tuottaneet yhtä paljon terveyttä kuin rokotteet. Luotan siihen, että hyödyt ovat suuremmat kuin mahdolliset sivuvaikutukset ja riskit. Alustavien tutkimustulosten mukaan ne ovat hyvin vähäisiä.

      25. Tapio Luoma, arkkipiispa

      – Aion ottaa koronarokotteen, koska niin suojaan paitsi itseäni myös muita. Elämä on kallisarvoinen lahja, ja sitä on suojeltava. Luoja on antanut meille ihmisille myös järjen ja ymmärryksen, ja niiden ansiosta meillä on apunamme nykyaikainen lääketiede.

    • Anonyymi

      nokialaiselta mielenkiintoinen julkaisu lukekaa!

      http://nokialainen.blogspot.fi/2015/09/amerikka-pisteessa-josta-ei-ole-paluuta.html

      lauantai 26. syyskuuta 2015

      Amerikka pisteessä josta ei ole paluuta – kansakunnan luopumuksen ennusti pastori David Wilkerson 40 vuotta sitten

      Tässä Dr. David Reagan'ilta kirjoitus Lamplighter -lehden syys-lokakuun 2015 numerossa, jossa käydään tiivistäen läpi Amerikan moraalisen luopumuksen vaiheet varsinkin 1960-luvulta lähtien, mutta jo sitä ennen oli profeettoja, jotka näkivät Amerikan menevän väärään suuntaan – kohti maallistumista, pakanallista yhteiskuntaa. Kuitenkin vasta nyt kansakunta on lähes avoimessa kapinassa Jumalaa vastaan, jonka seurauksena tulee tuomio kansallisen tuhon muodossa, kuten tapahtui muinaiselle Israelille kun se vaihtoi Jahven seuraamisen Baalin ym. epäjumalien palvontaan.

      Tässä Samuel Korhosen suomentamassa artikkelissa kerrotaan, miten David Wilkersonin, Amerikan tuhon profeetan, Näky-ennustukset ovat toteutuneet tähän mennessä erikoisen hyvin siitä saakka kun Näky-kirja julkaistiin v. 1974.

    • Anonyymi

      http://www.jouko-piho.fi/211357871

      Alpo Purasen näky v. 2005

      Kirjoitin tämän hengellisen näyn noin kymmenen vuotta sitten. En uskaltanut sitä silloin julkaista, koska pelkäsin sanoman ankaruutta. Nyt kun astumme harppauksin kohti Babyloniaa, rohkaisen mieleni ja julkaisen mitä silloin näin.

      Valkopukuinen sanoi minulle: "Nouse sielu, nouse. Avaa silmäsi ja näe. Nouse yläpuolelle Sodoman ja Gomorran torien. Sieluja myydään ja ostetaan. Elämän kultainen malja on häväisty, maahan tallataan heikkojen henki. Ihminen, ei sinulla ole arvoa - on vain henkesi ja sielusi saldo.

      Hallitusmiehet väsyvät ja nääntyvät, paha on päässyt irti eikä ole ketään, jolla olisi voima sanoa SEIS!

      Nouse sielu, nouse ja astu valoon.

      Sodomaan valmistetaan temppeli ja Gomorraan alttari. Ahneuden uhrit uhrataan ja savu nousee Jumalan tykö.

      Ensimmäinen voi-huuto on tullut. Autuas on se, joka näkee, eikä anna pimeyden vallata sieluaan. Maasta sinut luotiin ja sinulle annettiin valta hallita sitä. Hyvä ja paha asetettiin eteesi ja sinä sait valita. Pahan valitsit.

      Maa itkee ja valittaa. Sen kauniit vaatteet on turmeltu. Meri huokaa raskaasti ja sen asukkaat menehtyvät.

      Sodomaan kylvettiin turmelus. Gomorran savuista sikiää vitsaus.

      Jumala itkee lapsiaan. Paluuta ei enää ole.

      Kedon eläimet, niistä pienimmät, valmistetaan kantamaan vitsaukset, eikä pakopaikkaa ole.

      Tuskaan nääntyy autettava ja kipuun auttaja. Ahneuden alttarilla tämä valmistettiin.

      Sodomaan valmistettiin temppeli ja Gomorraan alttari, eikä pelastajaa ole.

      Näin sanoo valkopukuinen: "Kauniin maan minä annoin asuttavaksi, hyvän ja pahantiedon valittavaksi. Ihminen, sinä halusit tietää mitä paha on. Se näytti niin suloiselta. Valtaa hallita halusit. Nyt on aikasi täyttymässä. Tuomiolle asetetaan pienet ja suuret hallitsijat. Kauhunhuudot kaikuvat: "Vuoret kaatukaa päällemme, kätkekää meidät Kaikkivaltiaan vihalta.”

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taidan jättää ottamatta. Saan allergisia reaktioita joistan lääkeaineista ja kemikaaleista niin olen ollut kahden vaiheilla tanko vai en.

      Muutoinkin mietityttää pitkäaikais vaikkutukset dna ketjussa 🤔

      Saas nähdä nyt otanko.

      Mutta uskon että suurin osa sen otta, amitä tutkimustuloksiin on luottaminen


      ST

    • Anonyymi

      Onkohan tutkittu miten virus reagoi vaikkapa koivunkaarnaan tms, varmaankin on.
      Kaikkeahan ne tutkivat.

      Jotenkin on vain sellainen tunne että luonnossa olusi lääkkeet viruksiinkin 🤔

      Tosin en ole mikään luonnonlääkkeiden käyttäjä.
      Mutta noin siis muutoin tuli vain mieleen. Varmaan tutkijat jo kokeilleet kaikenlaista myös tämänkin viruksen nujertamiseksi.
      Elintilastaanhan ne viruksetkin vain taistelee.

      ST

    • Anonyymi

      Tuli vain yhtäkkiä mieleen, koivun betuliini. Onko kokeiltu sitä lääkepohjana?
      Sitähän käytetään keuhkoklamydian hoidossa.

      Mutta kait ovat jo kaikkea kokeilleet. Kaikjea täytyy kokeilla ja etsiä. Jiskys se onni pitkaisee ja löytäjä innostuu.

      ST

    • Anonyymi

      Toisilla uskivilla on eettinen syy mujseivät ita rokotetta, kiska käytetään abortoituja sikiöitä kasvatuksessa.
      Mutta yksi päivä luin, ettäsaa valita myös eettisemmän vaihtoehdon jossa ei ole sikiöitä käyyetty.
      Ja jos en ihan väärin muista niin Suomeen ei ole tuotu "sikö-rokotteita"?

      ST

    • Anonyymi

      Koronan takia sairaalaan joutuneista on tehty tutkimus Espanjassa. Sen mukaan 50 potilaasta, jotka saivat D3-vitamiinihoitoa, yksi joutui tehohoitoon (2 %). Sen sijaan D-vitamiinia saamattomista 26 potilaasta 13 joutui teholle (50 %). Vitamiinia saaneista ei kukaan kuollut, kun taas saamattomista kaksi kuoli.

      Lähde: National Center for Biotechnology Information, U.S. National Library of Medicine
      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7456194/

      • Anonyymi

        Todella tärkeä ja asiallinen tutkimus! Valtamedia on asiasta pääsääntöisesti hiljaa. Ihmiset pelotellaan ja houkutellaan ottamaan vaarallinen ja kallis rokote, vaikka halpa ja tehokas luonnonaine olisi jokaisen saatavilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella tärkeä ja asiallinen tutkimus! Valtamedia on asiasta pääsääntöisesti hiljaa. Ihmiset pelotellaan ja houkutellaan ottamaan vaarallinen ja kallis rokote, vaikka halpa ja tehokas luonnonaine olisi jokaisen saatavilla.

        Ruokakaupassa D-vitamiini on hyvin halpaa. 50 mikrogramman tabletti kerran tai kaksi vuorokaudessa vahvistaa hyvin immuniteettia.


    • Anonyymi

      Tämä uusi Pfizerin rokote on kyllä hieman hämmentävä. Se toimii eri periaatteella kuin vanhat rokotteet. Vanhoissa rokoitteissa käytetään kuolleita viruksia tai niiden osia. Se käynnistää vasta-ainetuotannon ihmisessä.

      Pfizerin rokotteessa käytetään geeninpätkää, joka on otettu tuosta viruksesta. Tarkoitus on se, että nuo geeninpätkät menisivät ihmisen solujen sisälle ja käynnistävät siellä viruksen proteiinien tuotantoa. Nuo proteeinit sitten aiheuttavat vasta-ainereaktion ihmisessä.

      Kysymys kuuluukin nyt: Kuinka kauan nuo ihmisen solut tuottavat niitä proteiineja? Seitsemän vuotta vai vähemmän? Siirtyykö tuo ominaisuus uusiutuviin soluihin, jolloin se proteiinien tuotanto jatkuisi loppuelämän ajan? Voiko ne geeninpätkät mennä sukusoluihin? Silloin vaikutus siirtyisi jossain muodossa jälkipolviin.

      Luultavasti ihmisen elimistö väsyy, jos se joutuu tuottamaan vasta-aineita jatkuvasti, vaikka niitä ei enää tarvittaisikaan.

      Toisaalta etuna voisi olla se, että mitään uutta rokotusta ei tarvita loppuelämän aikana niinkuin influenssa rokotuksia otetaan joka vuosi.

    • Anonyymi

      Koronatartuntaa mitataan PCR-testillä. Siinä monistetaan aluksi geneettistä materiaalia.

      Tämän jutun mukaan kun eräässä tapauksessa tehtiin 40 monistuskierrosta, saatiin 872 positiivista testitulosta. Kun tehtiin vain 35 kierrosta, noista positiivisista näytteistä hävisi 43 prosenttia. Kun tehtiin 30 kierrosta, positiivisista näytteistä katosi 63 prosenttia.

      Toisessa tapauksessa 85-90 prosenttia saatiin positiivisiksi 40 kierroksella, kun 30 kierroksella kaikki olisivat olleet negatiivisia.

      https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

    • Anonyymi

      Vajaasti testatut rokotteet ovat suurempi riski kuin tauti, jolta niiden väitetään suojaavan. Lääketieteellistä pandemiaa ei ole, vaan korona on poliittinen agenda.
      Suomessa väitetään että koronaan on kuollut muutama sata ihmistä joka vastaa normaalia kuolleisuutta.
      Koronakuolleitten keski-ikä 84 v Thl:n mukaan.

      • Anonyymi

        Älä viitsi valehdella.
        Nyt käyttöön tulevat rokotteet ovat läpäisseet kaikki vaadittavat testit, joskin nopeutetulla aikataululla. Maailmalla oli annettu neljä päivää sitten jo lähes 2 miljoonaa rokotetta, eikä mitään poikkeavia haittoja ole ilmaantunut.

        Lääketieteellinen pandemia on tosiasia. Useissa maissa terveydenhoito on pahasti ylikuormittunut. Vaikka kuolleiden keski-ikä on korkea, nuoriakin on kuollut ja ennen kaikkea saanut vakavia kenties pysyviä jälkitauteja. Lisäksi uusi mutaatio näyttäisi tartuttavan nuoria paljon alkuperäistä virusta tehokkaammin.

        Suomessa ihmisiä on kuollut vähän, kiitos erinomaisen hyvin onnistuneiden vastatoimien ja terveydenhoitomme korkean tason. Jos suomalaisten kuolleisuus väestöön suhteutettuna olisi Italian tasolla, kuolleita olisi jo yli 7 000, Ruotsin tasoon verrattuna kuolonuhrien määrä olisi yli 4 900. San Marinon kuolleisuuteen suhteutettuna luku olisi yli 10 000.

        On täysin edesvastuutonta vähätellä koronapandemiaa ja sen vaarallisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella.
        Nyt käyttöön tulevat rokotteet ovat läpäisseet kaikki vaadittavat testit, joskin nopeutetulla aikataululla. Maailmalla oli annettu neljä päivää sitten jo lähes 2 miljoonaa rokotetta, eikä mitään poikkeavia haittoja ole ilmaantunut.

        Lääketieteellinen pandemia on tosiasia. Useissa maissa terveydenhoito on pahasti ylikuormittunut. Vaikka kuolleiden keski-ikä on korkea, nuoriakin on kuollut ja ennen kaikkea saanut vakavia kenties pysyviä jälkitauteja. Lisäksi uusi mutaatio näyttäisi tartuttavan nuoria paljon alkuperäistä virusta tehokkaammin.

        Suomessa ihmisiä on kuollut vähän, kiitos erinomaisen hyvin onnistuneiden vastatoimien ja terveydenhoitomme korkean tason. Jos suomalaisten kuolleisuus väestöön suhteutettuna olisi Italian tasolla, kuolleita olisi jo yli 7 000, Ruotsin tasoon verrattuna kuolonuhrien määrä olisi yli 4 900. San Marinon kuolleisuuteen suhteutettuna luku olisi yli 10 000.

        On täysin edesvastuutonta vähätellä koronapandemiaa ja sen vaarallisuutta.

        Katsopa eri maiden terveysvirastojen omia tilastoja vuoden kuolleisuusluvuista viime vuonna ja muutamana edellisenä vuonna; viime vuonna kokonaiskuolleisuus ei noussut. Mikä vaihtui, oli mitä merkittiin kuolinsyyksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsopa eri maiden terveysvirastojen omia tilastoja vuoden kuolleisuusluvuista viime vuonna ja muutamana edellisenä vuonna; viime vuonna kokonaiskuolleisuus ei noussut. Mikä vaihtui, oli mitä merkittiin kuolinsyyksi.

        Kun korona vähensi liikkumista ja sitä myöten mm. onnettomuuksia etenkin kehitysmaissa hyvinkin rajusti, alkuun kuolleisuus jopa laski monin paikoin. Intiakin oli niin kiinni, että viime huhtikuussa 1,3 miljardin ihmisen maassa ei rekisteröity ainuttakaan uutta henkilöautoa!

        Tietenkään korona ei nosta kokonaiskuolleisuuutta silloin kun varotoimet ovat massiiviset. Sittenkö olisit tyytyväinen, jos kuolleisuus olisi noussut? Kehuisitko hallitusta?


    • Anonyymi

      Tässä ihan mielenkiintoinen juttu otsikolla Onko koronahäly tilastoharha?
      https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4304408-onko-koronahaly-tilastoharha

    • Anonyymi

      CDC haki patenttia koronavirukselle ja sen testaukselle jo 2003. Se tosin oli laitonta, koska luonnonmukaisia viruksia ei voi patentoida. Viruksen muuntelu laboratoriossa taas sekin on laitonta, joten oli niin tai näin, kyse oli rikoksesta. Ja uskoisitko mieluummin investoijaa, joka odottaa moninkertaista tuottoa rahoilleen, vai asiantuntijoita, jotka uhraavat uransa ja maineensa kertomalla totuuden. Kuunnelkaa Sucharit Bhakdia, James Perloffia ja muita sen tason ihmisiä.

    • Anonyymi

      Vittu että on sekasta sakkia! Mikä on vastuunne tuosta tuosta rokotevastaisen tiedon levittämisestä? Siellä uskisten ja hourupäiden sivuilla riittää matariaalia vaikka minkälaisen skeenarion rakentamiseen rokoitteista.
      Miksi te levitätte tuota paskaa, tuskin lähimmäisen rakkaudesta? Tarkoituksenne on lähinnä loukakata halveksia niitä jotka tekevät työtään tälläkin hetkellä koronapotilaiden keskellä. Onko tämä sitä uskonne antamaa nöyryyttä ja lähimmäisen muomioimista.
      Jos tuttavapiirissä on vanhempi henkilö joka ei ymmärrä mitä paskaa tuolla netissä vellotaan. Mennette valistamaan häntä siitä kuinka vaarallista on ottaa rokote ja kaiken lisäksi joudutte vielä helvettiin, tämä on silkkaa pahuutta. Täälläkin arvostellaan Päivi Räsästä rokotemyönteisyydestä samoin Pekka Reinikaista, heillä on kuiten lääkärinä etiikka toimia ihmisten hyväksi. Se lahko jonka sanomaa levitätte on suoraan helvetistä, sillä ei ole kristillisyyden kanssa mitään tekemistä.

    • Anonyymi

      http://nwohavaintoja.blogspot.com/2021/01/korona-rokote-muuttaa-kehon-dnata-ja.html

      keskiviikkona, tammikuuta 06, 2021

      Ranskassahan tämä koronavirussuunnitelma eristysleireineen vuodettiin jo julki muutama kuukausi, kun italialainen toimittaja Cesare Sacchetti sai haltuunsa siihen liittyiä salaisia dokumentteja.

      Tammi–lokakuu 2021: Eristysleirien hankinnan (tai rakentamisen) nopeuttaminen jokaisella hallintoalueella (région) ja departementissa (département)

      Tammi–maaliskuu 2021: Täydellinen lockdown (paljon tiukempi kuin rajoitusten ensimmäinen ja toinen vaihe)

      Tammi–maaliskuu 2021: Työttömyysohjelman jatkaminen ja uudistaminen – kohti yleistä perustuloa

      Helmi–lokakuu 2021: Covid-19:n suunniteltu mutaatio ja toissijainen virus Covid-21

      Tammi–heinäkuu 2021: Covid-19 ja Covid-21:n hoitokapasiteetin ylitys

      Huhti–kesäkuu 2021: Talouden epävakaus – toimitusketjun suunniteltuja katkeamisia – varastopulaa

      Huhti–heinäkuu 2021: Uusia rajoituksia – kolmas lockdown

      Huhti–lokakuu 2021: Perustulo-ohjelman asettaminen

      Heinä–lokakuu 2021: Armeijan käyttöönotto liikkumisen kontrolloimiseksi

      • Nuo dokumentit ovat varmaan jossain päin nettiä nähtävillä ja arvioitavissa? On nimittäin aika posketonta kamaa...


    • Anonyymi

      Kuolleisuustilastoja

      Vuosi, kuolleet

      2018 54527
      2019 53949
      2020 54943 (ennakkotieto 21.1.2021)

      Viime vuonna kasvua vuodesta 2019 994 eli 1,8 %
      Viime vuonna kasvua vuodesta 2018 416 eli 0,76 %

      Pylväinä 1998-2020: https://www.stat.fi/til/vamuu/2020/12/vamuu_2020_12_2021-01-21_kuv_002_fi.html
      2018: https://www.stat.fi/til/kuol/2018/kuol_2018_2019-04-26_tie_001_fi.html
      2019: https://www.stat.fi/til/vamuu/2020/12/vamuu_2020_12_2021-01-21_laa_001_fi.html
      2020: https://www.stat.fi/til/vamuu/2020/12/vamuu_2020_12_2021-01-21_tau_001_fi.html

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Miten on mahdollista että kirkot ja seurakunnat kiinni, mutta Jyväskylässä järjestetään 150 hengen opiskelijabileet ravintolassa???

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulle Pasi Turunen kannanottoineen on suuri pettymys.
      En tiedä mikä tuohon mieheen on mennyt. Onko noussu k. . i päähän?

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tässä olisi tiivistetysti laaja tietopaketti niille, jotka aidosti miettivät vielä ottaako koronarokotteen vai ei ?
      https://youtu.be/QsVkynjw4mY
      Videolla:
      Riskit COVID-19 rokotuksiin ja COVID-19 taudin sairastamiseen.
      Mitä ovat mRNA – ja adenovirus-vektori- rokotteet?
      Muita tärkeitä asioita ja tiivistelmä päätöksiäsi varten.

      Tässä lyhyempi tietopaketti : https://youtu.be/v0VpZa2DhkQ
      Mitä ovat mRNA – ja adenovirus-vektori- rokotteet?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huonoa vapaatuomari-ajattelua erotuomariharjoittelijalta edelleen.

    • Anonyymi

      Mitäpä tuota rokotetta ottamaan. Luojan luoma se virus on. Mitä nyt sattuman omaisesti tarttuu uskovaan ja uskomattomaan.
      Jos vielä muistetaan vuoden takaisia kuvia Pohjois- Italiasta. Ruumista pukkasi niin, ettei arkut riittäneet. Krematoriot eivät kerenneet polttaa vainajia, osa alkoi pilaantua ruumispusseissa. Suhina vain kävi, kun pussit pullistuivat kaasuista.
      Siinä ei auttanut rukos, Jumala oli kuuro taas sillä hetkellä. Kuten aina.

    • Anonyymi

      Hellaridemarius ei kandee ku ei oo päättäny onko yykoonystävä vai israelinystävä. Jeesust ei kande pitää tyhmänä.

    • Anonyymi

      https://444prophecynews.com/the-vaccine-cannot-save-you-cryptic1/
      3.2.21/Cryptic

      Rokote ei voi pelastaa sinua. Itse asiassa se tuottaa korjaamatonta haittaa, ja sen vaikutuksia ei voi kumota. Monet ovat päättäneet uskoa tiedotusvälineiden ja lehdistön ja niin kutsuttujen tiedemiesten sanoja profeettojeni ja Sanani yli. Älä ota rokotetta äläkä merkkiä. Rokotteen tai merkin ottaminen on jo itsessään kuolema ruumiissa ja sielussa. Ne, jotka ottavat rokotteen, ottavat väistämättä merkin. Tämä on kansakunnan ja maailman järjestelmällistä kaatamista. Viimeisten vapauden ja kansalaisvapauksien riisuminen ja viimeinen isku johtavat maailman ja sen ihmisten tuhoutumiseen. Minä olen se joka Minä olen.

      Ei ole toiveeni, että kukaan joutuisi kadotukseen mutta monet joutuvat sinne tulevina päivinä. Kutsun monia luokseni, mutta harvat vastaavat. Koputan sydämesi oveen. Etsikää minua ennen kaikkea. Minulla yksin on etusija sydämessäsi. Tunnen kunkin teistä nimeltä. Tämä on se hetki, tämä on se päivä, jona jokaisen on otettava kantaa. Valitse viisaasti. Ikuinen elämä ja kuolema riippuvat tasapainossa.

      Menen nyt valmistelemaan paikkaa omilleni.

      Tulen pian lapset kirkkauden pilvien päälle kirkkaudessa.

      Amen Amen, Olen mitä olen, Herrasi, pelastajasi ja kuninkaasi

      Yeshua Hamashiach

      Näin olen puhunut

      Amen Maranatha

      This message was received at 3:33am on 2.3.21

      The Vaccine cannot save you. In fact it will do irreparable harm and its effects cannot be undone. Many have chosen to believe the words of the media and press and so called scientists over My prophets and My Word. Do not take the Vaccine nor the Mark. Taking the Vaccine or the Mark is death itself in the body and in the soul. Those who take the Vaccine will inevitably take the Mark. This is the systematic planned overthrow of your nation and the world. It is the taking down of the last vestiges of freedom and civil liberties and the final blow that will result in the annihilation of the world and its people. I Am that I Am.

      It is not my wish that any should perish but many will in the days to come. I call many to Me but few answer. I knock on the door of your heart. Seek Me above all else. I alone have your best interests at heart. I know each of you by name. This is the hour, this is the day that each must take a stand. Choose wisely. Eternal life and death hang in the balance.
      I go now to prepare a place for My own

      I come soon children upon the clouds of glory upon glory

      Amen Amen,I Am that I Am, Your Lord your Savior and King

      Yeshua Hamashiach

      It is so I have spoken

      Amen Maranatha

    • Anonyymi

      Minä luulin että on lastenleirejä, mitä rokotusleireillå tehdään?

    • Anonyymi

      >>>kollegat Polvijärven pastori tai Mauno Mattila joka sanoo vain 25 prosentin Israelin kansasta ottavan rokotteen. Kumma kun itse valmistavat.<<<

      He ovat puhuneet puuta heinää. Israelissa on rokotettu jo melkein koko kansa.

      Suomessakin on rokotettu suurin osa suomalaisista ensimmäisellä rokotteella. Ylilääkäri Tero Varpula kertoo, että kaikki Husin alueella viimeisen kuukauden aikana tehohoitoa saaneista potilaista ovat olleet sellaisia, joiden olisi pitänyt jo saada rokote, mutta jotka eivät ole ottaneet sitä. Jokainen tehohoitopäivä maksaa yhteiskunnalle noin 3300 euroa päivässä.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008068594.html

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe