Moikka mulla alko tulemaan anoreksiaan viittaavia ajatuksia. 14v tyttö ja ylipainoa. Luin keskustelupalstoja ja tajusin että NYT käännyttävä vielä kun voin. En halua kuolla. Haluan olla terve ja pitää terveellisistä elämäntavoista kiinni. En laske enään kaloreita tai katso painoa päivittäin. Sinäkin pystyt siihen. Haluatko todella kuihtua kuin kukkakeppi vai laihduttaa terveellisellä tavalla?
Käänny ennenkuin liian myöhäistä
Anonyymi
1
158
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on terve ajattelumaailma, hyvä! Pidä pintasi, ja toivon sinulle pärjäämistä elämässäsi! Jos joku terveydenhuoltohenkilö joskus naputtaa painostasi (niitä aina valitettavasti sattuu kohdalle), niin kerro omista tuntemuksistasi ja havainnoistasi! Varmasti moni syömishäiriö on peräisin myös lääkärin tai terkkarin vastaanotolta, kun käsketään laihduttaa, mutta käskijä ei oikeasti itsekään tiedä toimivaa keinoa, miten asia pitäisi toteuttaa turvallisesti ja ilman henkisiä tai fyysisiä vaurioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698