Mainoksissa itseäni ärsyttää, ettei mainosten mallit millään tavalla vastaa ko. tuotteiden käyttäjäkuntaa.
Jäätelö- tai suklaamainoksissa esiintyy aina nuori laiha nainen, vaikka suurimman osan jäätelöistä ja suklaista ostaa lihavat keski-ikäiset naiset. Toki laihakin ostaa noita tuotteita, mutta satunnaisesti.
Samoin nämä Mäkkärin mainosten nuoret lukiolaiset eivät käy Mäkissä päivittäin, ehkä kerran-pari vuodessa. Mäkkärin jonossa päivittäin on lihavat lippispäiset amikset.
Automainoksissa kalliita uusia autoja ajavat nuoret miehet, ostajakunta kuitenkin koostuu valtaosin eläkeikäisistä ulkoista.
Yrittääkö mainostaja luoda harhaanjohtavaa mielikuvaa, osta tämä tuote, sinustakin tulee laiha, kaunis ja nuori...
Harhaanjohtavaa mielikuvamainontaa
Anonyymi
1
99
Vastaukset
- Anonyymi
Uskooko joku niitä mainoksia vai miksi tuo sama vuodesta toiseen jatkuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163321
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit201856- 181841
- 801696
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321695- 261552
- 281400
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91364Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui351324Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111304