Mikä ongelma se on muille jos minä en ota rokotetta?

Anonyymi

Jos nyt lähdetään siitä että rokote suojaa ottajaansa niin että hän ei sairastu tautiin vaikka altistuisi sille NIIN mikä ihmeen ongelma rokotteen ottajalle on sellainen henkilö joka ei sitä rokotetta ota?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ongelma on se että et tottele. Kim Jong Un'kin joskus törmää tähän ongelmaan mutta se hoidetaan tavalla jota Suomen hallitus ei vielä pysty toteuttamaan. Ei vielä.

    • Anonyymi

      Ei ole tietenkään normaalissa systeemissä ongelma, mutta jos sisässä on toinen valtio, niin heillä on se tyrannia. Ei ollut mitään pakkoa vielä sikainfluenssarokotetta ottaa, mutta erään blogistin mukaan olisivat kehittämässä nyt systeemiä, ettei koronaan rokottamaton pääsisi internettiin. Jos myös kappaan meno evätään rokottamattomilta ja matkustelu, niin vaihtoehtona on mennä metsään asumaan ja ottaa ravinto luonnosta. Piileskellä myöskin the great resetin leirille viejiä.

    • Anonyymi

      No sitähän minäkin että eihän se ole muille mikään ongelma jos minä en sitä rokotetta ota - Ihan turhaa rokotepropagandaa täälläkin yritetään lietsoa!

    • Anonyymi

      mitä jää yli niin suomi harjoittaa lobaalia lahjoitusta antaa köyhiin maihiin olkoon sitten vaikka joululahja meiltä heille.

      • Anonyymi

        Entäs toi potilasvastuu? siellä kehitymaassa jos sairastuvat lääkkeen takia niin valtio vastuussa...? ja melko varmasti jokainen rokotteen saanut varmaan tulee tätäkin keinoa käyttämään päästäkseen köyhyydestä pois.


    • Anonyymi

      Suurin ongelma on se että jos sairastut niin lähdet ruikuttamaan apua terveydenhoidosta ja varsinkin sairaalahoito on kallista ja koronapotilaat pidentää muiden hoitojonoja.

      • Anonyymi

        Hyvä että tuli asiaa tähänkin...


      • Anonyymi

        Suurin ongelma on rokotteella heikennetty oma puolustus. Virus on eliö, joka päivittyy uudelleen joka hetki, ja se pystyy ohittamaan täsmäohjatun rokotteen helposti.
        Oikea tapa torjua kaikkia viruksia on vahvistaa omaa puolustusta muilla tavoilla kuin rokotteilla.


    • Anonyymi

      Ongelma on se, että olet estämässä tai hidastamassa taudin hiipumista.
      Kaltaisesi katsovat, että junahan kulkee vaikka en itse maksa lippuani kun nuo muut kerran maksavat.

    • Anonyymi

      Mietipä seuraavasta uutisesta: IS: "Espanja aikoo rekisteröidä korona­rokotteesta kieltäytyjät ja jakaa nimilistaa EU-maille".

      Nyt se myrkyn lykkäsi. Öykkäröidä voi tiettyyn rajaan asti, mutta pissi tulee housuun!

      • Anonyymi

        Jos Suomeen tulee sama lista, niin ilmoittaudun välittömästi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei mikään ongelma minulle.
      Ongelma on ne jotka levittävät kaikkea salaliittoteoriaa rokotteista. Kamalaa lun on elohopeaa rokotteessa, kalasta saat isomman määrän sitä, unohtuu kertoa.
      Olisivatpa yhtä innokkaita kertomaan mitä vaarallisia yhdisteitä tatuointiväreissä, huumeissa, alkoholissa ja tupakassa ja heidän psyykelääkkeissään on.

      • Anonyymi

        Niinhän se on. Meiltä puuttuu kokemus asiasta ja katsotaan nyt miten rokotetuille käy. Itse tautihan on aika vaaraton perusterveelle.


    • Anonyymi

      Jos et ota et lähde kotoasi ulos enää lainkaan! Semmoinen tyyppi pitää eristää kaikesta.

      • Anonyymi

        Miksi?


    • Anonyymi

      Rokotteen ottanut on oireeton taudin kantaja. Mikä ongelma olen sinulle jo et sairastu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe