Pääministeri

Anonyymi

Suosii rikollisia , kuuluu puolueen aatteeseen ja henkilö sisältöön .

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vedin vessan.

• Anonyymi

Rokotuksilla KIIRE sanoo dosentti ! Kun ministerit niin kehuu itteensä niin olis VOINu tehdä ne rokotus KAUPAT niillä velkarahoilla makso mita maksoi !!! Nyt sitte ootellaan varmaan puoli vuotta !!!!!!! Voi vit,,,,,

• Anonyymi

Velkarahat menee ulkomaille "humanitääriseen kukaan ei tiedä mihin apuun" , viherpuna hallitus rulettaa .

• Anonyymi

HALOO TYTTELI MARIN KANNATTAS ENSIN ITE OPISKELLA YHTEISKUNTA VASTUUTA ENNEN KUIN MUILLE OPETAT VASTUUTA JA PYYHI NAAMALTAS TUO YLIMIELINEN VITTUMAINEN VIRNISTELY ÄLÄKÄ PAKENE VASTUUTA. JOKAINEN TÄYS JÄRKINEN NÄKEE JA KOKEE MITEN KYPSYMÄTÖN OLET YHTEISKUNTAAN TIETO TAIDOILLASI.

• Anonyymi

Ei kanna vastuuta yhtään mistään ja uskokaa jo kaikki, että niitä ROKOTTEITA EI OLE EIKÄ ROKOTUKSIA OLE TULOSSA LAINKAAN!

• Anonyymi

Ei Minä, minä, minä ja Minun hallitus Sanna ehdi hoitaa tehtäviä, kun tissikuvaukset vievät kaiken ajan.

• Anonyymi

Rokotteet on Sannan hanurissa ja kansa kärsii. Seuraavaksi akkalauma esiintyy rivissä selittämässä vituiksi mennyttä rokotus ohjelmaa. Sanna apinoi minä monä me tehdään ??

• Anonyymi

Älkää kritisoiko Marinia, hän loihe lausumahan että isisin kalifaattiin matkustaneet terroristien tukijat ovat yhteiskunnan vastuulla al Holin leirillä, siksi sieltä on pelastettava ihmishenkiä.
      Kaapauakat joutuvat elämään karanteenin kaltaisessa leirissä ja se on heidän arvolleen sopimatonta.
      Suomalaisten ei muslimien karanteenit saavat jatkua jatkumistaan, kunhan vain kykenemme maksamaan veroja ylivertaisten kunniakansalaisten elättämiseksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      123
      8679
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5184
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      25
      3462
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      36
      2394
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      126
      1672
    6. 60
      1599
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      182
      1436
    8. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1377
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1129
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      22
      1070
    Aihe