Pääministeri

Anonyymi

Suosii rikollisia , kuuluu puolueen aatteeseen ja henkilö sisältöön .

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vedin vessan.

• Anonyymi

Rokotuksilla KIIRE sanoo dosentti ! Kun ministerit niin kehuu itteensä niin olis VOINu tehdä ne rokotus KAUPAT niillä velkarahoilla makso mita maksoi !!! Nyt sitte ootellaan varmaan puoli vuotta !!!!!!! Voi vit,,,,,

• Anonyymi

Velkarahat menee ulkomaille "humanitääriseen kukaan ei tiedä mihin apuun" , viherpuna hallitus rulettaa .

• Anonyymi

HALOO TYTTELI MARIN KANNATTAS ENSIN ITE OPISKELLA YHTEISKUNTA VASTUUTA ENNEN KUIN MUILLE OPETAT VASTUUTA JA PYYHI NAAMALTAS TUO YLIMIELINEN VITTUMAINEN VIRNISTELY ÄLÄKÄ PAKENE VASTUUTA. JOKAINEN TÄYS JÄRKINEN NÄKEE JA KOKEE MITEN KYPSYMÄTÖN OLET YHTEISKUNTAAN TIETO TAIDOILLASI.

• Anonyymi

Ei kanna vastuuta yhtään mistään ja uskokaa jo kaikki, että niitä ROKOTTEITA EI OLE EIKÄ ROKOTUKSIA OLE TULOSSA LAINKAAN!

• Anonyymi

Ei Minä, minä, minä ja Minun hallitus Sanna ehdi hoitaa tehtäviä, kun tissikuvaukset vievät kaiken ajan.

• Anonyymi

Rokotteet on Sannan hanurissa ja kansa kärsii. Seuraavaksi akkalauma esiintyy rivissä selittämässä vituiksi mennyttä rokotus ohjelmaa. Sanna apinoi minä monä me tehdään ??

• Anonyymi

Älkää kritisoiko Marinia, hän loihe lausumahan että isisin kalifaattiin matkustaneet terroristien tukijat ovat yhteiskunnan vastuulla al Holin leirillä, siksi sieltä on pelastettava ihmishenkiä.
      Kaapauakat joutuvat elämään karanteenin kaltaisessa leirissä ja se on heidän arvolleen sopimatonta.
      Suomalaisten ei muslimien karanteenit saavat jatkua jatkumistaan, kunhan vain kykenemme maksamaan veroja ylivertaisten kunniakansalaisten elättämiseksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      226
      3941
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      36
      3289
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      32
      3275
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      24
      3207
    5. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      73
      3139
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      103
      3079
    7. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      7
      2907
    8. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      10
      2609
    9. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      95
      2326
    10. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      237
      2319
    Aihe