Suosii rikollisia , kuuluu puolueen aatteeseen ja henkilö sisältöön .
Pääministeri
8
77
Vastaukset
- Anonyymi
Vedin vessan.
- Anonyymi
Rokotuksilla KIIRE sanoo dosentti ! Kun ministerit niin kehuu itteensä niin olis VOINu tehdä ne rokotus KAUPAT niillä velkarahoilla makso mita maksoi !!! Nyt sitte ootellaan varmaan puoli vuotta !!!!!!! Voi vit,,,,,
- Anonyymi
Velkarahat menee ulkomaille "humanitääriseen kukaan ei tiedä mihin apuun" , viherpuna hallitus rulettaa .
- Anonyymi
HALOO TYTTELI MARIN KANNATTAS ENSIN ITE OPISKELLA YHTEISKUNTA VASTUUTA ENNEN KUIN MUILLE OPETAT VASTUUTA JA PYYHI NAAMALTAS TUO YLIMIELINEN VITTUMAINEN VIRNISTELY ÄLÄKÄ PAKENE VASTUUTA. JOKAINEN TÄYS JÄRKINEN NÄKEE JA KOKEE MITEN KYPSYMÄTÖN OLET YHTEISKUNTAAN TIETO TAIDOILLASI.
- Anonyymi
Ei kanna vastuuta yhtään mistään ja uskokaa jo kaikki, että niitä ROKOTTEITA EI OLE EIKÄ ROKOTUKSIA OLE TULOSSA LAINKAAN!
- Anonyymi
Ei Minä, minä, minä ja Minun hallitus Sanna ehdi hoitaa tehtäviä, kun tissikuvaukset vievät kaiken ajan.
- Anonyymi
Rokotteet on Sannan hanurissa ja kansa kärsii. Seuraavaksi akkalauma esiintyy rivissä selittämässä vituiksi mennyttä rokotus ohjelmaa. Sanna apinoi minä monä me tehdään ??
- Anonyymi
Älkää kritisoiko Marinia, hän loihe lausumahan että isisin kalifaattiin matkustaneet terroristien tukijat ovat yhteiskunnan vastuulla al Holin leirillä, siksi sieltä on pelastettava ihmishenkiä.
Kaapauakat joutuvat elämään karanteenin kaltaisessa leirissä ja se on heidän arvolleen sopimatonta.
Suomalaisten ei muslimien karanteenit saavat jatkua jatkumistaan, kunhan vain kykenemme maksamaan veroja ylivertaisten kunniakansalaisten elättämiseksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2884462Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1074034Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942415Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar781789Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351697- 171219
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71159Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431112entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä139928- 94919