Aihe

Pääministeri

Anonyymi

Suosii rikollisia , kuuluu puolueen aatteeseen ja henkilö sisältöön .

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vedin vessan.

• Anonyymi

Rokotuksilla KIIRE sanoo dosentti ! Kun ministerit niin kehuu itteensä niin olis VOINu tehdä ne rokotus KAUPAT niillä velkarahoilla makso mita maksoi !!! Nyt sitte ootellaan varmaan puoli vuotta !!!!!!! Voi vit,,,,,

• Anonyymi

Velkarahat menee ulkomaille "humanitääriseen kukaan ei tiedä mihin apuun" , viherpuna hallitus rulettaa .

• Anonyymi

HALOO TYTTELI MARIN KANNATTAS ENSIN ITE OPISKELLA YHTEISKUNTA VASTUUTA ENNEN KUIN MUILLE OPETAT VASTUUTA JA PYYHI NAAMALTAS TUO YLIMIELINEN VITTUMAINEN VIRNISTELY ÄLÄKÄ PAKENE VASTUUTA. JOKAINEN TÄYS JÄRKINEN NÄKEE JA KOKEE MITEN KYPSYMÄTÖN OLET YHTEISKUNTAAN TIETO TAIDOILLASI.

• Anonyymi

Ei kanna vastuuta yhtään mistään ja uskokaa jo kaikki, että niitä ROKOTTEITA EI OLE EIKÄ ROKOTUKSIA OLE TULOSSA LAINKAAN!

• Anonyymi

Ei Minä, minä, minä ja Minun hallitus Sanna ehdi hoitaa tehtäviä, kun tissikuvaukset vievät kaiken ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Rokotteet on Sannan hanurissa ja kansa kärsii. Seuraavaksi akkalauma esiintyy rivissä selittämässä vituiksi mennyttä rokotus ohjelmaa. Sanna apinoi minä monä me tehdään ??

• Anonyymi

Älkää kritisoiko Marinia, hän loihe lausumahan että isisin kalifaattiin matkustaneet terroristien tukijat ovat yhteiskunnan vastuulla al Holin leirillä, siksi sieltä on pelastettava ihmishenkiä.
      Kaapauakat joutuvat elämään karanteenin kaltaisessa leirissä ja se on heidän arvolleen sopimatonta.
      Suomalaisten ei muslimien karanteenit saavat jatkua jatkumistaan, kunhan vain kykenemme maksamaan veroja ylivertaisten kunniakansalaisten elättämiseksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      10108
    2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
      Maailman menoa
      83
      3559