Tulee uusi direktiivi, jonka mukan etäkaupassa on tunnistauduttava pankkitunnuksilla. Minulla on puhelimessa kätevä appi, jolla voi maksaa polttoaineostoksensa. Siihenkin tulee nyt ylimääräinen kuvio, maksutapahtuma pitää hyväksyä ilmeisesti kahteen kertaan, ensin puhelimen sovlluksella ja sitten vielä pankin tunnuksilla. Taidan siirtyä takaisin pankkikortilla maksamiseen, ei tarvitse räplätä tietotekniikkaa niin paljon.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ainakaan Neste äppi toimii aivan niinkuin ennenkin. Mulla puhelimessa naamatunnistus.
- Anonyymi
On parin kuukauden siirtymäaika kun kaikki eivät ole saaneet ihan valmiiksi noita APppejaan.Keään mennessä oltava tai loppuu niiden käyttö kokonaan.Suurin ongelma on HKL:: ja Vr:n Apeilla ne vvoi mennä kokonaan uusiksi ja kaiken lisäksi ei enään käteinen käy maksuun niissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532