Aihe

koronarokote

Anonyymi

Jos rokote täytyy säilyttää ainakin -70C lämpötilassa, mikä on sen lämpötila kun se pistetään ihmiseen? Sehän ei voi olla -70C lämpötilassa silloin!

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulatetaan jääkaappilämpötilaan jolloin se säilyy max. 5 vrk jonka sisällä se on käytettävä.

• Anonyymi

Miten sulatus tapahtuu? Pitämällä tavallisessa jääkaapissa, huoneenlämmössä vai lämmittämällä? Onko rokote hiilineutraali?

• Anonyymi

Siinä saa hallitus jakaa tukia lehdistölle, että hysteria pysyy päällä. Kaikki paikallislehdetkin varmasti valjastettu tiedotukseen. Pitää kaikki lestaatiolaiset ja muut hörhöt saada pelkäämään jotta ottavat rokottotteen jonka verorahoin hommanneet

• Anonyymi

Kuinkas kun muistelee kakarasta sitä keinosiementäjän säiliötä aikoinaan kotitilalla; höyry vaan nousi, kun sieltä jäähdytetyn typen , vai mitä se oli, seasta otettiin niitä munasoluja , aika kylymää varmaan....

• Anonyymi

Älkää turhaan kiihtykö - Amerikan uusi pressakin otti piikin, kotonarokotteen.
      Minä kans ku saan.

Ei se keinosiementäjä mitään munasoluja tuonut, vaan sonnin spermaa se pitkällä pipetillä lehmiin tökkäsi.

• Anonyymi

Oliko korona vai vitamiinipiikki?

• Anonyymi

Jokainen joutuu punnitsemaan ottaako vai ei. Tautiin voi kuolla ja rokotteella voi olla haittavaikutuksia. Kumpi on sitten huonompi asia, mahdollinen kuolema tai mahdollinen haittavaikutus, saa jokainen sitten itse päättää.

Rokote on tietojen mukaan kehtietty olemassa olevan rokotteen pohjalta. Ei siis olla lähdetty nollasta liikkeelle. Tämä selittäisi sen, miksi rokote on saatu aikaan suhteellisen nopeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      255
      18138
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13796
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      330
      10172
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      58
      7345
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      329
      4494