Mikäli arvostat itseäsi ja haluat vastinetta rahoillesi vahingon sattuessa, älä vaan valitse IF vakuutusyhtiötä koska joudut palkkaamaan asianajajia itsellesi että saat edes minimi korvaukset vahingoista mitkä muualta tulisi kuin manulle illallinen.
IF antaa itsestään harhaan johtavan kuvan asiakkaalleen, pidä varasi ja vaihda pois vakuutuksesi IFistä!
IF vakuutusyhtiö
4
82
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tarvitaan useita asianajajia, yksi ei riitä? Kyllä sinua on nyt kohtalo kohdellut kaltoin. Tai sitten kuulut siihen enemmistöön, joka alkaa lukea vakuutuskirjaansa ja vakuutusehtojaan vasta jälkeen päin.
Mikään vakuutusyhtiö ei jaa rahaa asiakkailleen kovin heppoisesti. Kyllä ne kaikki vaativat tarkan kuvauksen vahinkotapahtumasta sekä syntyneestä vahingosta kuitteineen ja muine asiakirjoineen päivineen. Jos tällainen on hankalaa, voi totta kai maksaa "asianajajille", jotka tekevät nämä hommat puolestasi.- Anonyymi
"Mikään vakuutusyhtiö ei jaa rahaa asiakkailleen kovin heppoisesti. "
Minulle kyllä jaettiin rahaa uskomattoman helposti. Sain ruokamyrkytyksen Thaimaassa ja vietin nelisen tuntia paikallisen klinikan vuoteella antibioottiletku ranteessani. Vointi parani selvästi, ja sain klinikalta vielä mukaani muutaman pussillisen pillereitä, joista osa oli kylläkin varmasti aika turhia, mutta mukavahan vakuutusyhtiötä oli laskuttaa.
Palattuani Suomeen otin netin avulla yhteyden vakuutusyhtiö Ifiin. Oletin, että minua pyydetään lähettämään yhtiölle kuitti sairaalamaksustani (runsaat 300 euroa). Mitään tositteita ei kuitenkaan pyydetty. Korvaussumma oli kokonaisuudessaan tililläni samana päivänä.
Noh, byrokratiaahan tässä tietysti säästyi, enkä sitä paitsi mitenkään huijannut If-yhtiötä. Korvausta ei kuitenkaan olisi voinut mitenkään hoitaa nopeammin ja vaivattomammin.
- Anonyymi
Sysipaska vakuutusyhtiö tuo IF
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635