Reippahasti käypi askeleet, jouluemakko saapui.
Nyt kelpaa kulkusia kilistellä.
Raukeus saapuu.
Jouluemakko rauhan tuo.
Jouluemakko
7
98
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin täällä, röhkimme ja pahnoilla elämme, majoneessit jo vähissä.
- Anonyymi
tip tap tip, joulu-ukko. sika maistuu hyvälle. ja on terrorivapaata.
- Anonyymi
Jouluemakko tossa lepää, on ollu rankkaa, mut syömällä täs joulu menny, väliin juodaan, heitetään mällit ja lepoa. Se on köyhän elämä tällaista. Luomu elämää, ilman kulutusta. Voisi alkaa myydä työtön mällejä, niin saisi kulutusrahoja ja hedelmöityshoidot materiaalia. Näin ne geenit leviäisi.
- Anonyymi
Vanhaa viikunaa on tullut jouluna.
- Anonyymi
joulu mennyt on , mutta ensi vuonna hän saapuu lailla ystävän, tuo joulemakko.
- Anonyymi
Panitkos takoapäin
- Anonyymi
kerroppa, miten se onnistuu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1204319Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n312374Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj952234Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge371710Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111373- 371305
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181269Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481139Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o301119Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit801044