Reippahasti käypi askeleet, jouluemakko saapui.
Nyt kelpaa kulkusia kilistellä.
Raukeus saapuu.
Jouluemakko rauhan tuo.
Jouluemakko
7
188
Vastaukset 7
- Anonyymi
Samoin täällä, röhkimme ja pahnoilla elämme, majoneessit jo vähissä.
- Anonyymi
tip tap tip, joulu-ukko. sika maistuu hyvälle. ja on terrorivapaata.
- Anonyymi
Jouluemakko tossa lepää, on ollu rankkaa, mut syömällä täs joulu menny, väliin juodaan, heitetään mällit ja lepoa. Se on köyhän elämä tällaista. Luomu elämää, ilman kulutusta. Voisi alkaa myydä työtön mällejä, niin saisi kulutusrahoja ja hedelmöityshoidot materiaalia. Näin ne geenit leviäisi.
- Anonyymi
Vanhaa viikunaa on tullut jouluna.
- Anonyymi
joulu mennyt on , mutta ensi vuonna hän saapuu lailla ystävän, tuo joulemakko.
- Anonyymi
Panitkos takoapäin
- Anonyymi
kerroppa, miten se onnistuu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681246
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381054Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111690S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22615Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16601Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32551Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61541Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22486Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475