Ovat kuin Perussuomalaiset: yhden asian liike, kun se vielä Ville Niinistön kaudella oli yleispuolue.
Jotta saatiinhan ne PerusSit kytkettyä tähänkin edes löysän linkin kautta.
https://www.hs.fi/junkkari/art-2000007700984.html
HS:n mielestä Vihreiden alamäen syy
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata haaskata aikaa hesarin lukemiseen, Trump ,Persut ,äärioikeisto paha,paha,paha,paha.......
Mennyt jopa ylen ohi propagandassaan,mahdotonta lukea nykyään.- Anonyymi
Kyllä samat spesialistit siellä ylellä miettii mistä löydetään pöydän ympäri tarpeeksi kuplassa kasvaneita,oula silvennoinen siellä näyttää rähisevän persupeloissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä samat spesialistit siellä ylellä miettii mistä löydetään pöydän ympäri tarpeeksi kuplassa kasvaneita,oula silvennoinen siellä näyttää rähisevän persupeloissaan.
Onko Hakkarainen siis Teuvo taas tullut viinasta humalaan? Ja kyllä se Suomen suurin puolue on yhä "nukkuvat" jotka rahoittaa idioottien elämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739