Teot ratkaisevat eikä turhat puheet! Verotuksen kiristäminen kaikilta tuloryhmiltä, turvesekoilut, autoilun kieltäminen, bensan/dieselin hinnankorotukset, Haaviston luottamus ja viimeisenä ISIS morsianten siirto Suomeen. Holtiton rahanjako ja valtion lainamäärien kasvattaminen miljardeilla. Ei pidä myöskään unohtaa Keskustan ajamaa sote-uudistusta, jolla palvelut ja valta maakuntakeskuksiin. Tässä ei enää auta Saarikon "nyt olen vihainen"- puheet. Keskusta on ajanut itsensä paitsioon nykyisen vasemmisto hallituksen matkassa. Olen äänestänyt aiemmin Keskustaa, mutta tulevissa vaaleissa ääneni saa Perussuomalaiset. Se näkyy olevan ainoa puolue, jolla maalaisjärki matkassa ja suomalaisten etujen ja elämisen turvaaminen!
Kurvisen viimeinen kansanedustajakausi
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen maalaisjärki??? Hah hah haa. Kun näitä lukee, niin tulee mieleen, onkohan näillä persuilla mitään järkeä.
- Anonyymi
Ei se järkeä lisää, vaikka katsoo juutubea yötä päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se järkeä lisää, vaikka katsoo juutubea yötä päivää.
Teot ratkaisevat eikä turhat puheet! Verotuksen kiristäminen kaikilta tuloryhmiltä, turvesekoilut, autoilun kieltäminen, bensan/dieselin hinnankorotukset, Haaviston luottamus ja viimeisenä ISIS morsianten siirto Suomeen. Holtiton rahanjako ja valtion lainamäärien kasvattaminen miljardeilla. Ei pidä myöskään unohtaa Keskustan ajamaa sote-uudistusta, jolla palvelut ja valta maakuntakeskuksiin. Tässä ei enää auta Saarikon "nyt olen vihainen"- puheet. Keskusta on ajanut itsensä paitsioon nykyisen vasemmisto hallituksen matkassa. Olen äänestänyt aiemmin Keskustaa, mutta tulevissa vaaleissa ääneni saa Perussuomalaiset. Se näkyy olevan ainoa puolue, jolla maalaisjärki matkassa ja suomalaisten etujen ja elämisen turvaaminen!
0
T - Anonyymi
👍😄
- Anonyymi
Oikeassa olet. Kurvisen paikka ei ole eduskunnassa.
- Anonyymi
Kurvisen äänestäjät siirtyy oersuihin.
Kauhava ei punikkiedustajaa äänestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurvisen äänestäjät siirtyy oersuihin.
Kauhava ei punikkiedustajaa äänestä.Kauhavasta tulee Etelä-Pohjanmaan johtava persukaupunki.Vaikka notti kuinka ilkkuis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhavasta tulee Etelä-Pohjanmaan johtava persukaupunki.Vaikka notti kuinka ilkkuis.
Ikäpäivänä en tule persuja äänestämään, järjestään niin tyhmää porukkaa jotka ei näe nenäänsä pidemmälle.
Puheenjohtajakin joku sivaripelkuri.
- Anonyymi
Kurvinen on Suomen paras kansanedustaja ja ehkä maailmanhistorian taitavin poliitikko ja kaikkien pitäisi avata joka päivä kymmenen uutta keskustelua kuinka HYVÄ ja mahtava Kurvinen on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842