Kurvisen viimeinen kansanedustajakausi

Anonyymi

Teot ratkaisevat eikä turhat puheet! Verotuksen kiristäminen kaikilta tuloryhmiltä, turvesekoilut, autoilun kieltäminen, bensan/dieselin hinnankorotukset, Haaviston luottamus ja viimeisenä ISIS morsianten siirto Suomeen. Holtiton rahanjako ja valtion lainamäärien kasvattaminen miljardeilla. Ei pidä myöskään unohtaa Keskustan ajamaa sote-uudistusta, jolla palvelut ja valta maakuntakeskuksiin. Tässä ei enää auta Saarikon "nyt olen vihainen"- puheet. Keskusta on ajanut itsensä paitsioon nykyisen vasemmisto hallituksen matkassa. Olen äänestänyt aiemmin Keskustaa, mutta tulevissa vaaleissa ääneni saa Perussuomalaiset. Se näkyy olevan ainoa puolue, jolla maalaisjärki matkassa ja suomalaisten etujen ja elämisen turvaaminen!

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persujen maalaisjärki??? Hah hah haa. Kun näitä lukee, niin tulee mieleen, onkohan näillä persuilla mitään järkeä.

• Anonyymi

Ei se järkeä lisää, vaikka katsoo juutubea yötä päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se järkeä lisää, vaikka katsoo juutubea yötä päivää.

Teot ratkaisevat eikä turhat puheet! Verotuksen kiristäminen kaikilta tuloryhmiltä, turvesekoilut, autoilun kieltäminen, bensan/dieselin hinnankorotukset, Haaviston luottamus ja viimeisenä ISIS morsianten siirto Suomeen. Holtiton rahanjako ja valtion lainamäärien kasvattaminen miljardeilla. Ei pidä myöskään unohtaa Keskustan ajamaa sote-uudistusta, jolla palvelut ja valta maakuntakeskuksiin. Tässä ei enää auta Saarikon "nyt olen vihainen"- puheet. Keskusta on ajanut itsensä paitsioon nykyisen vasemmisto hallituksen matkassa. Olen äänestänyt aiemmin Keskustaa, mutta tulevissa vaaleissa ääneni saa Perussuomalaiset. Se näkyy olevan ainoa puolue, jolla maalaisjärki matkassa ja suomalaisten etujen ja elämisen turvaaminen!

0

T

• Anonyymi

👍😄

• Anonyymi

Oikeassa olet. Kurvisen paikka ei ole eduskunnassa.

• Anonyymi

Kurvisen äänestäjät siirtyy oersuihin.
        Kauhava ei punikkiedustajaa äänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurvisen äänestäjät siirtyy oersuihin.
        Kauhava ei punikkiedustajaa äänestä.

Kauhavasta tulee Etelä-Pohjanmaan johtava persukaupunki.Vaikka notti kuinka ilkkuis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhavasta tulee Etelä-Pohjanmaan johtava persukaupunki.Vaikka notti kuinka ilkkuis.

Ikäpäivänä en tule persuja äänestämään, järjestään niin tyhmää porukkaa jotka ei näe nenäänsä pidemmälle.
        Puheenjohtajakin joku sivaripelkuri.

• Anonyymi

Kurvinen on Suomen paras kansanedustaja ja ehkä maailmanhistorian taitavin poliitikko ja kaikkien pitäisi avata joka päivä kymmenen uutta keskustelua kuinka HYVÄ ja mahtava Kurvinen on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      870
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe