Jouluna alkaa uusi kausi Selviytyjät 26.12.2020 kello 16 ja kaksi jaksoa peräkkäin.
Huikea kausi taas tulossa.
Selviytyjät survivor kausi 36
6
1640
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin eilen,mielenkiintoinen kausi taas ja kaksi jaksoa joka lauantai sub tv.⁰
- Anonyymi
Hyvä sarja, olen seurannut jo vuosia ihan alusta asti kun suomen telkkariin tuli, alussa oli vielä kovempia juttuja survivorissa mm niitä torakoiden syömisiä j akovia kuntorääkkejä.
Mutta hienoa että Maikkari/sub tv näyttää!!!!!!- Anonyymi
Olen minäkin seurannut ja tykkään sarjasta, mutta viime vuosina mennyt huonompaan suuntaan. Ennen oli enemmän oikeaa luonnossa selviytymistä kun itse kalastivat, etsivät ruokansa ja muutenkin joutuivat pärjäämään luonnon ehdoilla. Nyt nämä on vain kilpailuja valmiilla laitteilla ja juonittelua puskissa. Nämä iankaikkiset palapelit vois jo jättää pois, ei niitten ratkomisella ole mitään tekemistä oikean selviytymisen kanssa.
- Anonyymi
Lähetysaika on huono.
- Anonyymi
Kannattaa nauhoittaa jos ei aika sovi,ihan hyvä sarja mutta tosiaan palapelejä liikaa,saisi olla kestävyyskokeita enemmän,juonittelua ja ihmisten persoonallisuuksia näkee.
- Anonyymi
Pystyyköhän tätä enää mistaan saamaan suomitekstityksen kanssa, siis ihan noita alkupään jaksoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959