Jouluna alkaa uusi kausi Selviytyjät 26.12.2020 kello 16 ja kaksi jaksoa peräkkäin.
Huikea kausi taas tulossa.
Selviytyjät survivor kausi 36
6
1519
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin eilen,mielenkiintoinen kausi taas ja kaksi jaksoa joka lauantai sub tv.⁰
- Anonyymi
Hyvä sarja, olen seurannut jo vuosia ihan alusta asti kun suomen telkkariin tuli, alussa oli vielä kovempia juttuja survivorissa mm niitä torakoiden syömisiä j akovia kuntorääkkejä.
Mutta hienoa että Maikkari/sub tv näyttää!!!!!!- Anonyymi
Olen minäkin seurannut ja tykkään sarjasta, mutta viime vuosina mennyt huonompaan suuntaan. Ennen oli enemmän oikeaa luonnossa selviytymistä kun itse kalastivat, etsivät ruokansa ja muutenkin joutuivat pärjäämään luonnon ehdoilla. Nyt nämä on vain kilpailuja valmiilla laitteilla ja juonittelua puskissa. Nämä iankaikkiset palapelit vois jo jättää pois, ei niitten ratkomisella ole mitään tekemistä oikean selviytymisen kanssa.
- Anonyymi
Lähetysaika on huono.
- Anonyymi
Kannattaa nauhoittaa jos ei aika sovi,ihan hyvä sarja mutta tosiaan palapelejä liikaa,saisi olla kestävyyskokeita enemmän,juonittelua ja ihmisten persoonallisuuksia näkee.
- Anonyymi
Pystyyköhän tätä enää mistaan saamaan suomitekstityksen kanssa, siis ihan noita alkupään jaksoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976