Jouluna alkaa uusi kausi Selviytyjät 26.12.2020 kello 16 ja kaksi jaksoa peräkkäin.
Huikea kausi taas tulossa.
Selviytyjät survivor kausi 36
6
1629
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin eilen,mielenkiintoinen kausi taas ja kaksi jaksoa joka lauantai sub tv.⁰
- Anonyymi
Hyvä sarja, olen seurannut jo vuosia ihan alusta asti kun suomen telkkariin tuli, alussa oli vielä kovempia juttuja survivorissa mm niitä torakoiden syömisiä j akovia kuntorääkkejä.
Mutta hienoa että Maikkari/sub tv näyttää!!!!!!- Anonyymi
Olen minäkin seurannut ja tykkään sarjasta, mutta viime vuosina mennyt huonompaan suuntaan. Ennen oli enemmän oikeaa luonnossa selviytymistä kun itse kalastivat, etsivät ruokansa ja muutenkin joutuivat pärjäämään luonnon ehdoilla. Nyt nämä on vain kilpailuja valmiilla laitteilla ja juonittelua puskissa. Nämä iankaikkiset palapelit vois jo jättää pois, ei niitten ratkomisella ole mitään tekemistä oikean selviytymisen kanssa.
- Anonyymi
Lähetysaika on huono.
- Anonyymi
Kannattaa nauhoittaa jos ei aika sovi,ihan hyvä sarja mutta tosiaan palapelejä liikaa,saisi olla kestävyyskokeita enemmän,juonittelua ja ihmisten persoonallisuuksia näkee.
- Anonyymi
Pystyyköhän tätä enää mistaan saamaan suomitekstityksen kanssa, siis ihan noita alkupään jaksoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567825Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675921Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,635405Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515303Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084632Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1082349Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41241Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko451006