Tekee yhteistyötä vasurien ja demarien kanssa.
Vihreät on Kommaripuolue !
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haaviston toiminta muistutta Putinia. Kenkää kaikille jotka ei ole samaa mieltä hänen kanssaan.
- Anonyymi
Eikös se trumppilaisuutta tehdä niin kuin tekee ja antaa kenkää erimieltä oleville.
Muutenkin populistioikeistoa harmittaa trumpin häviö joten kaikki muut saa viha -ja maalitus jaarittelua kunhan omapersunpesä on puhdas , no kauanko , kohta taas jotain löytyy ja sekin on median vika tai ainakin ylen.
- Anonyymi
Vihreä on kommareiden väri.
- Anonyymi
Haavisto on tiltu.
- Anonyymi
Haavisto on valehteleva kommari.
- Anonyymi
stalinistit perustivat virhe puolueen
- Anonyymi
Vasemmistoliitossa on tilaa vihreille.
- Anonyymi
Väärin taas luette vaan naisten lehtii.
Esim vihreiden politiikka vastustaa eläkeputkea kokoomuksen ja keskutankanssa.
Samoin b i hreet eikoskaa h uolissaa tavallisen kansan maksuista tyten kotihoidon tuki tai työläisen verot ja suuruus.
Vihreet puuhaa v aan verokertymää v altionkassaan tavallislta kansalta saastuamisen varjolla.
Suuryrityksien verottamista saastuksen suhteen ei puhetaa koskan.
Suryritykset saa vihreiden mukaan saastutaa kuinka vaan ilmaiseksi vielä yritystuellakin.
Mutta yh äidin pitää h ävetä kun mene etöihin bensa. Autitoll a. - Anonyymi
Abdullahien ja Isiksen ystäväpuolue .
- Anonyymi
Totta hitossa vihreät tekee yhteistyötä vasemmiston kanssa. Onhan vihreiden juuret stalinisteissa eli taistolaisuudessa. Hehän olivat valmiit nostamaan kädet ylös taputusasentoon jos emäpuolue olisi tulvahtanut Suomeen 1970-luvulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749