Terroriuhka Ilmajoki?

Anonyymi

Mitä, onko Vihreiden kutsulapset olleet vauhdissa?

30

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sipilän opetuslapsetko pommeja paukuttelee?

    • Anonyymi

      Kannabista keuhkoihin äärijärjestö Vihreiden tyyliin, niin voit psykooseissa saada uskomattomia ideoita päähäsi, allahu akbar.

    • Anonyymi

      Monikulttuurisuus on rikkaus,

      • Anonyymi

        20v - 35v "ala-ikäiset "enot" ovat voimavara ja meille rikkaudeksi. He ovat moniosaajia.


    • Anonyymi

      Varmaan ihan peruspersujen lapsia jotka rasismin jo tuttipullosta imeneet.

      • Anonyymi

        No niin, tuli se rasismikorttikin sieltä taas käyttöön.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tuli se rasismikorttikin sieltä taas käyttöön.🤣

        No oliko se sitte Kotipizzaan kohdistettu ? Vai turkkilaisen pizzeriaan ? Kumpaakaa en hyväksy mutta kyllä se joka tapauksessa käytös ja asenne opitaan kotoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tuli se rasismikorttikin sieltä taas käyttöön.🤣

        Ei ole ihme - persut ilman rasisismia ei olisi persuakaan.
        EU ja Brittiyhteustyö jatkuu => vain rasismilla voi enää hekumoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ihme - persut ilman rasisismia ei olisi persuakaan.
        EU ja Brittiyhteustyö jatkuu => vain rasismilla voi enää hekumoida.

        Aika kummallista se EU:sta erohan piti olla täysin MAHDOTONTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kummallista se EU:sta erohan piti olla täysin MAHDOTONTA

        Tulevat Britit vielä takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevat Britit vielä takaisin.

        Nehän sai melkein samat edut kunin eu:ssakin mites se nyt näin


    • Anonyymi

      Tässä tapauksessa kepulaisten kersoja olivat ja ihan kotoa opittua huonoa käytöstä.

      • Anonyymi

        Rauhoittukaa siellä Ilmajoella, ei mitään terroriuhkaa ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoittukaa siellä Ilmajoella, ei mitään terroriuhkaa ole olemassa.

        Missä Vihreät, siellä mahdollinen terrori, hehän tänne haalivat kaiken maailman jihadisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Vihreät, siellä mahdollinen terrori, hehän tänne haalivat kaiken maailman jihadisteja.

        Onko meillä Ilmajoella vihreitä/ terroristeja ? Kuinkas paljon kylällä näkyy jihadisteja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko meillä Ilmajoella vihreitä/ terroristeja ? Kuinkas paljon kylällä näkyy jihadisteja ?

        Ne ovat melko liikkuvaa sakkia ja ne kantavat mielellään selässä kassia.
        Käsky pääjehulta toimia on irrottaa sokka ja niin kohta leviää pieni kylä tokka.
        Kättä pidempää on hyvä helmassa pitää niin omaa pihaa voi sillä suojella lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Vihreät, siellä mahdollinen terrori, hehän tänne haalivat kaiken maailman jihadisteja.

        Vihreät ovat lähimmäisiä rakastava puoleue toisin kuin kristilliset ja persut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät ovat lähimmäisiä rakastava puoleue toisin kuin kristilliset ja persut.

        Vihreät kyöräsi murhanhimoisia ISIKSIÄ suoraan leiriltä "kotiin?" Terrorismi on vihreiden henkinen koti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät kyöräsi murhanhimoisia ISIKSIÄ suoraan leiriltä "kotiin?" Terrorismi on vihreiden henkinen koti

        Pikkulaspet eivät ole uhka, sitäpitsi píenistä isiksistä voi kasvattaa isoja vihreitä, maailma kiittää ja naurismaa vihertää entistä kauniimmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkulaspet eivät ole uhka, sitäpitsi píenistä isiksistä voi kasvattaa isoja vihreitä, maailma kiittää ja naurismaa vihertää entistä kauniimmin.

        Jo 5 vanhat ISIS lapset osaavat melkoisia metkuja, Googleen vain oikeat hakusanat, niin johan löytyy materiaalia. Varoitus herkille, voi mennä yöunet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo 5 vanhat ISIS lapset osaavat melkoisia metkuja, Googleen vain oikeat hakusanat, niin johan löytyy materiaalia. Varoitus herkille, voi mennä yöunet.

        Oliko ne polttopullon heittelijätkin viisivuotiaita isislapsia? Ootko eksyny aiheesta, tämähän on Ilmajoen sivu...


    • Anonyymi

      Local White Trash.

      • Anonyymi

        Notti blacl lover


    • Anonyymi

      Voisiko joku kertoa hyvän huume diilerin

      • Anonyymi

        Ei voi.


    • Anonyymi

      PikkuMoskovaan meet porraskäytävään haistelemaan mistä postiluukusta tuloo parhaat fibat

      • Anonyymi

        moskovas oo kymmeneen vuoteen tapahtunut mitään järkevää kaikki hyvät jätkät asuu muualla päin


    • Anonyymi

      Americans suffer at Christmas while Trump golfs and sows chaos
      Kevin Liptak-Profile-Image

      Analysis by Kevin Liptak, CNN

      Updated 0502 GMT (1302 HKT) December 25, 2020

    • Anonyymi

      Nero fiddled. Trump plays golf

    • Anonyymi

      Weather disasters cost $150bn in 2020, revealing impact of climate change – report

      https://www.theguardian.com/australia-news/2020/dec/28/climate-change-fuelling-costly-and-deadly-natural-disasters-report

      Lue, jos osaat
      Ajattele, jos kykenet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe