Terroriuhka Ilmajoki?

Anonyymi

Mitä, onko Vihreiden kutsulapset olleet vauhdissa?

30

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sipilän opetuslapsetko pommeja paukuttelee?

    • Anonyymi

      Kannabista keuhkoihin äärijärjestö Vihreiden tyyliin, niin voit psykooseissa saada uskomattomia ideoita päähäsi, allahu akbar.

    • Anonyymi

      Monikulttuurisuus on rikkaus,

      • Anonyymi

        20v - 35v "ala-ikäiset "enot" ovat voimavara ja meille rikkaudeksi. He ovat moniosaajia.


    • Anonyymi

      Varmaan ihan peruspersujen lapsia jotka rasismin jo tuttipullosta imeneet.

      • Anonyymi

        No niin, tuli se rasismikorttikin sieltä taas käyttöön.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tuli se rasismikorttikin sieltä taas käyttöön.🤣

        No oliko se sitte Kotipizzaan kohdistettu ? Vai turkkilaisen pizzeriaan ? Kumpaakaa en hyväksy mutta kyllä se joka tapauksessa käytös ja asenne opitaan kotoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tuli se rasismikorttikin sieltä taas käyttöön.🤣

        Ei ole ihme - persut ilman rasisismia ei olisi persuakaan.
        EU ja Brittiyhteustyö jatkuu => vain rasismilla voi enää hekumoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ihme - persut ilman rasisismia ei olisi persuakaan.
        EU ja Brittiyhteustyö jatkuu => vain rasismilla voi enää hekumoida.

        Aika kummallista se EU:sta erohan piti olla täysin MAHDOTONTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kummallista se EU:sta erohan piti olla täysin MAHDOTONTA

        Tulevat Britit vielä takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevat Britit vielä takaisin.

        Nehän sai melkein samat edut kunin eu:ssakin mites se nyt näin


    • Anonyymi

      Tässä tapauksessa kepulaisten kersoja olivat ja ihan kotoa opittua huonoa käytöstä.

      • Anonyymi

        Rauhoittukaa siellä Ilmajoella, ei mitään terroriuhkaa ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoittukaa siellä Ilmajoella, ei mitään terroriuhkaa ole olemassa.

        Missä Vihreät, siellä mahdollinen terrori, hehän tänne haalivat kaiken maailman jihadisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Vihreät, siellä mahdollinen terrori, hehän tänne haalivat kaiken maailman jihadisteja.

        Onko meillä Ilmajoella vihreitä/ terroristeja ? Kuinkas paljon kylällä näkyy jihadisteja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko meillä Ilmajoella vihreitä/ terroristeja ? Kuinkas paljon kylällä näkyy jihadisteja ?

        Ne ovat melko liikkuvaa sakkia ja ne kantavat mielellään selässä kassia.
        Käsky pääjehulta toimia on irrottaa sokka ja niin kohta leviää pieni kylä tokka.
        Kättä pidempää on hyvä helmassa pitää niin omaa pihaa voi sillä suojella lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Vihreät, siellä mahdollinen terrori, hehän tänne haalivat kaiken maailman jihadisteja.

        Vihreät ovat lähimmäisiä rakastava puoleue toisin kuin kristilliset ja persut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät ovat lähimmäisiä rakastava puoleue toisin kuin kristilliset ja persut.

        Vihreät kyöräsi murhanhimoisia ISIKSIÄ suoraan leiriltä "kotiin?" Terrorismi on vihreiden henkinen koti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät kyöräsi murhanhimoisia ISIKSIÄ suoraan leiriltä "kotiin?" Terrorismi on vihreiden henkinen koti

        Pikkulaspet eivät ole uhka, sitäpitsi píenistä isiksistä voi kasvattaa isoja vihreitä, maailma kiittää ja naurismaa vihertää entistä kauniimmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkulaspet eivät ole uhka, sitäpitsi píenistä isiksistä voi kasvattaa isoja vihreitä, maailma kiittää ja naurismaa vihertää entistä kauniimmin.

        Jo 5 vanhat ISIS lapset osaavat melkoisia metkuja, Googleen vain oikeat hakusanat, niin johan löytyy materiaalia. Varoitus herkille, voi mennä yöunet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo 5 vanhat ISIS lapset osaavat melkoisia metkuja, Googleen vain oikeat hakusanat, niin johan löytyy materiaalia. Varoitus herkille, voi mennä yöunet.

        Oliko ne polttopullon heittelijätkin viisivuotiaita isislapsia? Ootko eksyny aiheesta, tämähän on Ilmajoen sivu...


    • Anonyymi

      Local White Trash.

      • Anonyymi

        Notti blacl lover


    • Anonyymi

      Voisiko joku kertoa hyvän huume diilerin

      • Anonyymi

        Ei voi.


    • Anonyymi

      PikkuMoskovaan meet porraskäytävään haistelemaan mistä postiluukusta tuloo parhaat fibat

      • Anonyymi

        moskovas oo kymmeneen vuoteen tapahtunut mitään järkevää kaikki hyvät jätkät asuu muualla päin


    • Anonyymi

      Americans suffer at Christmas while Trump golfs and sows chaos
      Kevin Liptak-Profile-Image

      Analysis by Kevin Liptak, CNN

      Updated 0502 GMT (1302 HKT) December 25, 2020

    • Anonyymi

      Nero fiddled. Trump plays golf

    • Anonyymi

      Weather disasters cost $150bn in 2020, revealing impact of climate change – report

      https://www.theguardian.com/australia-news/2020/dec/28/climate-change-fuelling-costly-and-deadly-natural-disasters-report

      Lue, jos osaat
      Ajattele, jos kykenet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe