Meinaatko ottaa koronarokotteen?

Anonyymi

79

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ota ennenkuin on viiden vuoden tuloksia jo rokotettujen kautta saatu.

    • Anonyymi

      En ole ottanut aikaisempiakaan ”flunssarokotteita” ja hyvinkin terve olen ollut. (80-90 luvulla viimeksi kuumeessa muistaakseni). Näen rokotteen haitat itse tautia suurempana. Miksi ottaa rokote mukavuuden halusta vailla tietoa loppuelämän haittavaikutuksista. Mielummin sairastan rehellisesti. Olen alle 80v ja mulla alle 2,5 muuta vakavaa sairautta. Eli ei siis panikkia. oikeasti reilu viisikymppinen ja ei keuhkosairauksia.

    • Anonyymi

      27.12. aikovat aloittaa rokotukset.
      28.12. on viattomien lasten päivä.

      Katolinen kirkko hyväksyy rokotteen, vaikka rokotteen kehittelyssä on käytetty abortoituja sikiöitä. Aborttia ei katolinen kirkko hyväksy. Juttua tuosta IL:n sivulla.

    • Anonyymi

      En vaikka pakotetaan!

    • Anonyymi

      Me otettiiin ihan monta...kyll niit´ teillekin viel jäi...:)

      terv. Feija ja Taisto

    • Anonyymi

      Saksassa on päätetty että korona-rokotteesta kieltäytyjä kieltäytyy samalla myös tehohoidosta ja sairaalapaikasta. Sama sääntö pitää saada Suomeenkin.
      Jos ei tunne vastuuta, ei tarvi oikeuksiakaan.

      • Anonyymi

        Ja rokotteiden ottaneita ei pidä hoitaa jos ilmenee sivuvaikutuksia. Mitäs ottivat. Miksi rokottamattomien pitäisi maksaa rokotettujen tulevia rokotteista johtuvia hoitokuluja?


      • Anonyymi

        Ei koske pakoloisia, eivät ole ottaneet raiskauksista tähänkään mennessä vastuuta...


      • Anonyymi

        Jos kerran rokote on niin hyvä, niin miksi jankataan, että juu, maskeja täytyy vielä käyttää kuukausia rokotteen ottamisen jälkeen.
        Jos rokote on tehokas, niin ei silloin enää mitään maskeja käytetä ja maskeistahan ihmiset haluaa eroon, epämukavaa pitää maskia naamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran rokote on niin hyvä, niin miksi jankataan, että juu, maskeja täytyy vielä käyttää kuukausia rokotteen ottamisen jälkeen.
        Jos rokote on tehokas, niin ei silloin enää mitään maskeja käytetä ja maskeistahan ihmiset haluaa eroon, epämukavaa pitää maskia naamalla.

        Maski ei suojaa viruksilta. Ainoastaan kaasunaamari. Rokote ei estä taudin leviämistä eikä siihen sairastumista. Ainoastaan lieventää oireita, tai ainakin pitäisi.


      • Anonyymi

        Ei ole päätetty, siellä joku rokotekannattaja tohtori oli kommentoinut että hänen mielestään jos kieltäytyy rokotteesta, pitäisi kieltäytyä myös tehohoidosta. Tässä tulee sitten jo suuremmat kysymykset..kuka on oikeutettu sairaalahoitoon? Sittenhän sitä voisi kieltää tupakoitsijoita keuhkohoidot ja alkoholisteilta maksa-ja verisuonihoidot. Hehän ovat itse valinneet ..juu Ei voi kieltää hoitoa rokottamattomilta


    • Anonyymi

      No tottakai rokotteesta kieltäytynyt saa pärjätä itsekseen ja ilman sairaalahoitoa.
      Pitäähän aikuisen ottaa vastuu itsestään.

      • Anonyymi

        Tasapuolisuuden nimissä myös itse aiheutetun rokotteen ottamisen seurauksena syntyvät mahdolliset haitat ja niiden hoito pitää rokotettujen itse kustantaa, tai jättää hoitamatta. Koska lääkeyhtiötkään ei ota mitään vastuuta asiassa.


    • Anonyymi

      Yksi tapa päättää on selvittää rajallisen nykytiedon perusteella kaksi asiaa. Koronasairaudesta on kertynyt tietoa vajaan vuoden ajalta ja rokotteesta alkaa vähitellen kertyä tietoa sekä on tietysti tietoa rokotuksista yleensä. Selvittää kuinka suuri todennäköisyys omalla kohdalla on sairastua vakavasti tai kuolla koronaan. Sitten selvittää kuinka suuri todennäköisyys on sairastua vakavasti tai kuolla koronarokotteeseen. Sen jälkeen toimii pienemmän todennäköisyyden mukaan.

      • Anonyymi

        Minä otan c- ja D-vitamiinia. Luoja päättää lopusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otan c- ja D-vitamiinia. Luoja päättää lopusta.

        Se on viisautta.


    • Anonyymi

      Tuolta puuttui valinta "Otan myöhemmin kun on todettu turvalliseksi"

    • Anonyymi

      Totta kai otan. En ole mikään salaliittoteorioita piereksivä persu.

      • Anonyymi

        Eikä mun mutsi ole koskaan ollut kommari...


    • Anonyymi

      Persut ei anna rokottaa lapsiaan esim. poliota, isorokkoa, hinkuyskää tai kurkkumätää vastaan. Yhteiskunta joutuu sitten hoitamaan kalliissa tehohoidossa näitä persunpentuja.

      • Anonyymi

        Kumma kyllä että todistetusti rokottamattomat ovat terveempiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kyllä että todistetusti rokottamattomat ovat terveempiä.

        Ei muuten ole. Päinvastoin. Ei vaikka rokottamattomien hyväksi tuossa terveysvertailussa toimii ne, jotka ovat kuolleet.
        Rokottamattomat sairastavat enemmän. Ja myös saavat taudeista sivuvaikutuksia ja heidän kuolleisuutensa on huomattavasti suurempaa. Näin vaikka rokottamattomia suojaavat rokotteiden ottaneiden aikaansaama laumasuoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole. Päinvastoin. Ei vaikka rokottamattomien hyväksi tuossa terveysvertailussa toimii ne, jotka ovat kuolleet.
        Rokottamattomat sairastavat enemmän. Ja myös saavat taudeista sivuvaikutuksia ja heidän kuolleisuutensa on huomattavasti suurempaa. Näin vaikka rokottamattomia suojaavat rokotteiden ottaneiden aikaansaama laumasuoja.

        Lieneekö Suomessa yhtään täysin rokottamatonta. Enemmän tai vähemmän rokotettuja tuppaavat olemaan kaikki. Tavattoman paljon sairaudet ovat myös rokotteiden myötä muuntuneet ja tilanne oikeastaan jo karannut käsistä. Rokotteista sairastuneet pelkäävät rokotteita paljon enemmän kuin sairauksia. HPV- rokote yksi esimerkki, millaisen katastrofin keskelle perhe saattaa joutua ”tutkittuun” luottaessaan.

        Rokotteista olisi pitänyt jo ajat sitten käydä vakavaa keskustelua. Valitettavasti rokotteita haluttiin suojella enemmän kuin lapsia ja nuoria, ja nyt on maksun aika.


    • Anonyymi

      Otan heti kun se on mahdollista. Kulkutautimyönteiset lahkolaiset sun muut vajukit tosin voivat tehdä senkin tyhjäksi, jos tarvittavaa massakattavuutta ei änkyröintinsä vuoksi saada. Mutta vapaassa maassa typeryyskin on vapaata, ikävä kyllä.

    • Anonyymi

      En ota. Luonto hoitaa hommat.

      • Anonyymi

        Kuinka suuren turhan kuolleisuuden hyväksyt? Turhan sen vuoksi, että rokote olisi pelastanut.
        Entäpä omalle kohdallesi tai lastesi kohdalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka suuren turhan kuolleisuuden hyväksyt? Turhan sen vuoksi, että rokote olisi pelastanut.
        Entäpä omalle kohdallesi tai lastesi kohdalle?

        Kaikki kuolee se on normaalia. On epänormaalia taistella luontoa vastaan. Siitä ei tule kuin stressi ja paha mieli.


    • Anonyymi

      Suomi on tilannut usealta eri valmistajalta rokotetta. Mahtavatko olla samanlaisia?
      Mistä tiedän minkä merkkistä rokotetta presidentille annetaan jos haluaisin samanlaista.

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys


      • Anonyymi

        Mitä jos kaikkien kansan edessä ruiskuttavat c-vitamiinia tai muuta vitamiinia ja muka rokotetta laittaisivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kaikkien kansan edessä ruiskuttavat c-vitamiinia tai muuta vitamiinia ja muka rokotetta laittaisivat?

        Tai AdrenoCromea.


      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa kaikki jospa joku sattuisi kolahtamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos kaikkien kansan edessä ruiskuttavat c-vitamiinia tai muuta vitamiinia ja muka rokotetta laittaisivat?

        Eläköön, suuri salaliittofani on taas puhunut... tai kirjoittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläköön, suuri salaliittofani on taas puhunut... tai kirjoittanut

        No, ei kukaan tiedä mitä oikeasti heihin ruiskutetaan julkisesti. He voivat väittää mitä vain ja siitä tuskin jää kiinni.


    • Anonyymi

      Miksi ottaa rokotetta, kun joutuu käyttämään siitä huolimatta maskia ja noudattamaan rajoituksia, ihan sama, kuin ilman rokotettakin.

    • Anonyymi

      mulle ihan sama koska en aio lisääntyä

    • Anonyymi

      no en varmaan...sairastua voi muutenkin, joskus otin työnantajan maksaman ns. infuenssarokotteen ja olin sairaampi koko talven kuin koskaan...

      • Anonyymi

        Niinon käynyt monelle kaverillenikin. Itse sen kuin porskutan ilman mitään pahempia sairauksia. kaverit jotka ovat käyneet flunssapiikeillä ovat saikulla useasti. itse olin kuumeessa joskus 80-90 luvun vaihteessa. Ja lapseni ovat terveempiä verraten ikäisiinsä joilla on vaivaa vaivan perään. varsinkin allergioita.


    • Anonyymi

      Me ei oteta, me käytetään ainoastaan homeopatiaa ja enkeliterapiaa intuitiivisesti.

      • Anonyymi

        Me taas hoidellaan korona hopeavettä päivittäin litkimällä ja kuhnekylvyillä. Kuparilanka myös viritetään vasempaan ranteeseen manaillaan piruja seiniltä joka ilta. Kerta viikkoon viina ja terva-annos.
        Johan on kumma, jos korona tuosta ei tokene....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me taas hoidellaan korona hopeavettä päivittäin litkimällä ja kuhnekylvyillä. Kuparilanka myös viritetään vasempaan ranteeseen manaillaan piruja seiniltä joka ilta. Kerta viikkoon viina ja terva-annos.
        Johan on kumma, jos korona tuosta ei tokene....

        Eivätkö jopa prinssi Charlesin kehumat kahviruiskeet peräsuoleen syöväntorjunnassa olisi päteviä myös tässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö jopa prinssi Charlesin kehumat kahviruiskeet peräsuoleen syöväntorjunnassa olisi päteviä myös tässä?

        ... ja linkki tai valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me taas hoidellaan korona hopeavettä päivittäin litkimällä ja kuhnekylvyillä. Kuparilanka myös viritetään vasempaan ranteeseen manaillaan piruja seiniltä joka ilta. Kerta viikkoon viina ja terva-annos.
        Johan on kumma, jos korona tuosta ei tokene....

        Lääkäreille aikoinaan tehtiin koe esittämällä heille lista erilaisista luonnonparannuskeinoista ja sitten kysyttiin, mitä mieltä olivat. Humpuukina pitivät hoitoja, jopa olemattomiakin parannuskeinoja, joita hämäyksen vuoksi joukkoon oli laitettu. Kerran asenne on tämä, mitä järkeä potilaankaan kertoa lääkärilleen mistään lääketieteen ulkopuolisista parantavista hoidoista. Parempi kun osapuolet eivät tiedä toisistaan mitään.

        Ihmiset ovat todenneet, että rokotteista johtuvia vakaviakaan seuraamuksia ei kannata lääkärille tai neuvolan tädille kertoa, koska joka tapauksessa heitä ei oteta todesta. Näin rokotteista on opittu vaikenemaan. ja niistä johtuville sairauksille etsimään myöhemmin virheelliset, mutta hyväksyttävämmät syyt.


    • Anonyymi

      Taidan jos mahdan.

    • Otan tietysti heti kuin vaan mahdollista, vaikka en tunne olevani sellaisen rokotteen tarpeessa. Ei ole ollut mitään, ei kausiflunssiakaan yli 10 vuoteen, enkä ole niitäkään rokotuttanut koskaan.
      Otan sen ihan muista syistä, haluan nähdä tuleeko mitään jälkiseuraamuksia ja lähden kaukomaille.

      • Anonyymi

        Sama täällä olen kokeilun haluinen. Pitkästyttää tämä koko juttu säpinää kehiin. Voiko jostain tilata myös venäläisen rokotteen? Haluan kokeilla kaikki saatavilla olevat.


      • Anonyymi

        No, itse en kaukomatkoja varten rokotusta tarvitse, koska olen päättänyt ulkomaan matkailun kokonaan. Matkailu ei vain enää kiinnosta.


      • Anonyymi

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???

        Joissain yhteyksissä on sanottu, että tulevaisuudessa ulkomaan matkat ehkä vaativat rokotetta. Eli joko otetaan rokote tai lopetetaan matkailu. Itse lopetan matkailun, jos pitää valita.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En ota. En niin hullu ole.

    • Anonyymi

      En ole ottanut aikaisempiakaan ”flunssarokotteita” ja hyvinkin terve olen ollut. (80-90 luvulla viimeksi kuumeessa muistaakseni). Näen rokotteen haitat itse tautia suurempana. Miksi ottaa rokote mukavuuden halusta vailla tietoa loppuelämän haittavaikutuksista. Mielummin sairastan rehellisesti. Olen alle 80v ja mulla alle 2,5 muuta vakavaa sairautta. Eli ei siis panikkia. oikeasti reilu viisikymppinen ja ei keuhkosairauksia. Siis en.

    • Anonyymi

      Influenssarokotteet otettu vuosikymmeniä jo. Ei kuoltu! Koronarokote otetaan. Rokote niin turvallinen kuin voi olla. Turha levittää paskaa rokotteesta koska epäilijöiden eväät ovat oman pään hilsettä.

      Ei kannata pelästyä, ottakaa rokote, kun saatte. Muutoin korona ei poistu maailmasta!

      • Anonyymi

        Influenssarokotteet ovatkin lähinnä plaseboa, sen verran tehottomia ne ovat viime vuosina olleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Influenssarokotteet ovatkin lähinnä plaseboa, sen verran tehottomia ne ovat viime vuosina olleet.

        Lisään... Ja korona ei tule ikinä poistumaan maailmastaa, ei edes vaikka ottaisi rokotteen.


    • Anonyymi

      Minun ikäiselläni ei enää ole paljonkaan enää menetettävää. Siksi otan koronarokotteen vaikka teoreettisellä riskilläkin.

      Luulisin, että ennen pääsiäistä olen jo Covid-19 virusta vastaan saanut rokotteen. ( artturi 83 v. )

    • Anonyymi

      Pyykkipoju persiissä ennalta ehkäisee.

    • Anonyymi

      Kuulemma aids-proteiinia istutettu koronapiikkiin,joten en ota T:hiihtäjä 47 härmästä

      • Anonyymi

        Surullista että joillekin "Kuulemma" eli huhu on tärkeämpi tiedonlähde kuin mikään muu. Ne ovat niitä menetettyjä tapauksia, joita sitten Veli Venäläinen ohjailee laittamalla liikkeelle mitä huhuja milloinkin. Nämä sitten toimivat kun "kuulemma" pitää tehdä mitä Putin käskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista että joillekin "Kuulemma" eli huhu on tärkeämpi tiedonlähde kuin mikään muu. Ne ovat niitä menetettyjä tapauksia, joita sitten Veli Venäläinen ohjailee laittamalla liikkeelle mitä huhuja milloinkin. Nämä sitten toimivat kun "kuulemma" pitää tehdä mitä Putin käskee.

        Kauhea stoori kehitettiin sikapiikin adjuvantista; se skvaleeni-tukiaine kuulemma lähes tuhoaa koko ihmisen....no eipä ole moisesta mitään kuultu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea stoori kehitettiin sikapiikin adjuvantista; se skvaleeni-tukiaine kuulemma lähes tuhoaa koko ihmisen....no eipä ole moisesta mitään kuultu..

        Tuhosi aika monen ihmisen elämän, eikö se riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea stoori kehitettiin sikapiikin adjuvantista; se skvaleeni-tukiaine kuulemma lähes tuhoaa koko ihmisen....no eipä ole moisesta mitään kuultu..

        Sikapiikin ongelmista on kyllä sen verran tietoakin ettei enää tarvitse adjuvanttia syytellä. Tässä vuodelta 2015 kansantajuisesti ja tarkemmin löytyy tieteellisistä julkaisuista.

        https://suomenkuvalehti.fi/jutut/tiede/uusi-tutkimus-syypaa-narkolepsiaan-varmistui-ei-ollut-pandemrixin-tehosteaine/

        Eli taaskin oli "kuulemma" väärässä.

        "Pandemrix-rokotteessa oli Focetriaan verrattuna enemmän tiettyä viruksen ydinproteiinia, joka muistuttaa aivojen unirytmiä säätelevän proteiinin oreksiinin reseptoria. Näin Pandemrixin aiheuttama immuunivaste hyökkäsi myös ihmisen omien solujen kimppuun yksilöillä, joilla oli geneettinen narkolepsia-alttius."

        Tuosta opittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikapiikin ongelmista on kyllä sen verran tietoakin ettei enää tarvitse adjuvanttia syytellä. Tässä vuodelta 2015 kansantajuisesti ja tarkemmin löytyy tieteellisistä julkaisuista.

        https://suomenkuvalehti.fi/jutut/tiede/uusi-tutkimus-syypaa-narkolepsiaan-varmistui-ei-ollut-pandemrixin-tehosteaine/

        Eli taaskin oli "kuulemma" väärässä.

        "Pandemrix-rokotteessa oli Focetriaan verrattuna enemmän tiettyä viruksen ydinproteiinia, joka muistuttaa aivojen unirytmiä säätelevän proteiinin oreksiinin reseptoria. Näin Pandemrixin aiheuttama immuunivaste hyökkäsi myös ihmisen omien solujen kimppuun yksilöillä, joilla oli geneettinen narkolepsia-alttius."

        Tuosta opittiin.

        Eipä yllättänyt nytkään. Rokotteiden aikaansaamissa katastrofeissa geenit pelastavat aina. Ihanaa saada syyttää geeniperimää. Rokotteet kylläkin muuttavat tätä perimää, mutta silti, mitäpä tyhmä kansa mistään ymmärtäisi. Lääketieteessä on paljon hienoja sanoja, joilla voi sumuttaa, ah niin monia.

        Ehkäpä joskus vielä palataan vuoden 1985 poliosokeripalarokotteeseen ja tuon aikaansaamaan kansan kärsimykseen. Rokotteilla pelastettujen rummutus pitäisi jo lopettaa ja alkaa katsomaan, mitä oikeasti tuonakin vuonna tapahtui.

        Ellei rokotesodista ryhdytä luopumaan, tulevaisuutta ei ole. Ei meillä, eikä muualla.


    • Anonyymi

      Jos ei kuulu riskiryhmiin, ei rokotus muutenkaan ole ajankohtainen. Muut rokotetaan vasta korkeintaan juhannuksen jälkeen. Eli jos ei ole riskiryhmässä tai työssä terveydenhuollossa, on vielä ainakin puoli vuotta aikaa harkita.

    • Anonyymi

      hmm.. tilanne tänään... 22% vastaajista ottaa rokotteen vapaaehtoisesti...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lisäksi nettiäänestykseen vastanneet eivät vastaa oikeaa populaatiota, vaikka manipulointi ei onnistuisikaan. Niihin kun vastaavat vain asiasta kiinnostuneet ja ne jotka sattuvat kyseiselle sivustolle eksymään. Anonyymit nettikyselyt eivät koskaan ole luotettavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi nettiäänestykseen vastanneet eivät vastaa oikeaa populaatiota, vaikka manipulointi ei onnistuisikaan. Niihin kun vastaavat vain asiasta kiinnostuneet ja ne jotka sattuvat kyseiselle sivustolle eksymään. Anonyymit nettikyselyt eivät koskaan ole luotettavia.

        Otan varmasti jos valtio takaa kirjallisesti, että vaimoni saa korvauksen koko loppuelämänsä jos heitän ruostuneen veivini rokotteen jälkeen, kun on sydänvika.


    • Anonyymi

      Kyllä, ihminen todella on niin idiootti kuin rokotekiimainen on. Kun valmistaja kertoo rokotteen estävän viruksen aiheuttamaa tautia, levittävät rokotekiimaiset valhetta, että rokote estää viruksen leviämisen.

      "Pfizerin rokote kuuluu samaan kategoriaan kuin muutkin kehittelyssä pisimmällä olevista koronarokotteista. Ne ehkäisevät taudin oireita eli antavat suojan taudin oireilta, mutta eivät välttämättä vähennä tartuntoja ja (vähennä) viruksen mahdollista levittämistä eteenpäin, Sillanaukee painottaa STT:lle."

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007611176.html

    • Anonyymi

      No mutta missä ongelma kun kaikki ottaa rokotteen niin juuri kukaan ei sen jälkeen sairastu yksinkertainen asia normaaleille ihmisille paitsi niille joita ei voi älykkyydestä kehua.

      • Anonyymi

        Mistä tällaisen unelman olet itsellesi sepittänyt.

        Suomea on kehuttu jopa maailman rokotemyönteisimmäksi maaksi, ja tuo kyllä näkyy sekä lasten että nuorten elämässä. Lapset sairastavat yhtenään ja nuoret syrjäytyvät, mutta ainoa seikka, mikä pysyy, ovat nämä rokotemantrat. Niitä jauhetaan solkenaan, että ”olisipa pelastava rokote” niin ei tarvitsisi kärsiä näin paljon, ja mitä enemmän piikkipelastajia ilmaantuu, sitä enemmän kansa sairastaa ja yhä oudommin. Psyyken lääkkeiden piirissä alkavat olla yhä useammat ja lääketeollisuus kiittää. Kiittää rokotteista ja sen seurauksista saada rahastaa ylen määrin kansoja.


      • Anonyymi

        Olet harvinaisen normaali täydellisen vähä-älyinen. Valehtelet ja uskot valheesi todeksi.

        Rokotetut sairastuvat virukseen yhtä helposti kuin rokottamattomat, ja levittävät virusta yhtä lailla. Rokotteen ainut vaikutus on, että se voi helpottaa sairastamisen oireita niillä, joille oireita ehkä muuten tulisi. Läheskään kaikki eivät saa oireita muutenkaan, ja heidän kohdalla rokotus on turhaa. On tutkittu, että rokote on jo välittömästi aiheutanut n. 3 %:lle vakavia terveysongelmia, mikä näyttäisi olevan enemmän kuin mitä itse virus aiheuttaa.

        On huvittavaa, kun kaltaisesi asioista mitään tietämättömät idiootit haukkuvat asioihin perehtyneitä totuuden kertojia epänormaaleiksi ja vähä-älyisiksi.


    • Anonyymi

      En ainakaan heti.
      En ole rokotusvastainen. Aikaisemmin olen ottanut kaikki, mutta tämä herättää suuria epäilyjä.
      Kyhättiin vauhdilla. Ja kun esim Britaniassa aloitettiin rokottaa tuli muuntoviruksia.
      Maski, käsidesi, etäisyydet ja julkisten yleisötapahtumien välttäminen toimii.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe