Kymmeniä tuhansia suomalaisia uhkaa vakavat RNA-COVID-rokotteiden haittavaikutukset

Anonyymi

Yhdysvaltain terveysviranomaisten CDC:n raportti uusien mRNA-koronarokotteiden käytöstä osoittaa huolestuttavia lukuja. Reilusta 100 000 ensimmäisen annoksen saaneista rokotetuista peräti yli 3 000 on kärsinyt huomattavia haittavaikutuksia.

”Pitikös niiden rokotteiden olla turvallisia? Ei siltä näytä. Kolmella prosentilla vakavia oireita: Ei selviä päivittäisistä aktiviteeteista tai työstä, vaatii lääkärin tai muun terveyshenkilökunnan henkilön apua”, kirjoittaa Ossi Tiihonen Twitterissä ja vaatii suomalaisilta viranomaisilta aikalisää.

”Jos laskee, että puolet väestöstä, eli noin 2,5 miljoonaa suomalaista ottaisi rokotteen, niin kolmen prosentin mukaan 75 000 suomalaista saisi vakavia oireita rokotteesta. Nyt Suomen hallitus herätys! Rokotteisiin tarvitaan aikalisä”

https://mvlehti.net/2020/12/21/usan-viranomaisten-raportin-perusteella-kymmenia-tuhansia-suomalaisia-uhkaa-vakavat-rna-covid-rokotteiden-haittavaikutukset/

https://www.cdc.gov/vaccines/acip/meetings/downloads/slides-2020-12/slides-12-19/05-COVID-CLARK.pdf

77

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä sodassa saksan loppuratkaisu
      tapahtuu myrkkypiikillä.

      Viimesodassa se oli polttouunit.

      • Anonyymi

        Koskas me saadaan perinteinen tartunnat estävä ja laumasuojan antava koronarokote, nämä ensi kertaa käyttöön otetut mRNA-rokotteet kun kuulemma estävät vain covid-19 taudin vakavat oireet, eivät siis suojaa itse sars-cov-2 virukselta tai sen jatkolevitykseltä. On todella huono asia, jos mRNA-rokotetut hölläävät suojaustoimia, kun koronavirus riehuu heissäkin rokottamattomien tapaan. Tämä mahdollistaa uusien vaarallisten tai jopa kohtalokkaiden koronakantojen syntymisen. Perinteinen rokote estää tartunnat eli alkaa vähentämään koronaviruksen määrää väestössä ja ehkä jopa lopulta tukahduttaa sen. Ainakin Intiassa kehitetään perinteisiä koronarokotteita ulkomaisista rokoteaihioista, miten lienee Venäjän ja Kiinan koronarokotteiden kanssa, ovatko ne perinteisiä rokotteita vai näitä Big Pharman pelkiltä oireilta suojaavia mRNA-rokotteita?


    • Anonyymi

      Ja mitäköhän vaikutuksia pitkällä aikavälillä, kun nyt jo noin paljon on vahinkoa aiheuttanut??? ÄLKÄÄ OTTAKO KORONA-ROKOTETTA!!!!

      • Anonyymi

        Minä otan. Jätä sinä ottamatta.


      • Anonyymi

        Reppana. Sinä yskot valeuutisia!!


    • Anonyymi

      Hankala ajatella omin aivoin, kuin rokotemarkkinointi on niin vahvaa.

      WHO on muuttanut tänä vuonna (2020) lauma suojan/ lauma immuniteetin määritteen
      Nyt sen voi saada vain rokotteella:
      https://www.who.int/news-room/q-a-detail/coronavirus-disease-covid-19-serology

      Ennen myös lounnollisella tartunnalla:
      https://web.archive.org/web/20201101161006/https://www.who.int/news-room/q-a-detail/coronavirus-disease-covid-19-serology
      Onneksi kaikki mitä laitat nettiin jää arkistoon. Tosin kun on tarpeeksi suuri rikollinen, kuten WHO, ei ole tällä ole välijä.

      • Anonyymi

        WHO = World Humbug Organization


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tuo johtuu siitä, ettei sairastamalla saatu immuniteetti ole varma, se kestää jonkun aikaa, mutta ihminen voi sairastua uudelleen.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Älkää suostuko peloteltavaksi.

      Teillä on oikeus sanoa EI.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on oikeus haastaa tartuntatautimyönteiset ja valtio oikeuteen koronasta

        https://yle.fi/uutiset/3-11714181

        Rokote suojaa ainoastaan rokotettua. Rokotuksesta huolimatta henkilö voi kantaa koronavirusta ja levittää sitä muihin. Ainoa toimiva keino estää koronaa leviämästä on kieltää kaikki kontaktit muihin ihmisiin, mukaanlukien rokotetut henkilöt. Korona tulee olemaan täällä riesana vielä 2040, rokotuksista huolimatta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yli miljoona rokotettu eikä isoja haittoja. Korona muuntui vuodessa uudeksi ja jatkaa muuntumistaan, eli korona on sairastettava joka vuosi tai otettava rokote joka vuosi. Kusessa ollaan, paluuta entiseen ei enää ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli miljoona rokotettu eikä isoja haittoja. Korona muuntui vuodessa uudeksi ja jatkaa muuntumistaan, eli korona on sairastettava joka vuosi tai otettava rokote joka vuosi. Kusessa ollaan, paluuta entiseen ei enää ole

        Korona - "The Thing - se jostain..."


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voidaanko nenäsuihkeeseen piilottaa mikrosiru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaanko nenäsuihkeeseen piilottaa mikrosiru

        Voidaan, ne piilotetaan herneen muodossa.


    • Anonyymi

      Jos otat rokotteen saat hyppykupan ja toinen kives surkastuu. Vakava paikka.

      • Anonyymi

        Panettaa vaan vähemmän.
        Se on hyvä.
        Jää aikaa muulle.


    • Anonyymi

      On kovin epämääräinen tuo linkki.
      Ei pidä uskoa tuollaisia juttuja.

    • Anonyymi

      Luen paljon mieluummin THL:n virallisi tiedotteita kuin amispohjaisen foliohattupään satuja.

      ps. mä olen ottanut influenssarokotteet aina ja kaikki mahdolliset matkailijoiden rokotteet kuten hepotiitit jnejne ja tässä sitä vaan keikutaan 50:tta vuota palkansaajana ja firmoissa joissa olen työskennellyt yhtenä terveimmistä aina.

      Tässä on yksi, johon rokotevastainen lässynlässy ei uppoa!

      • Anonyymi

        Ylesesti, riippumatta onko kyse rokottesta vai muusta. Ainakin minun osaltani viimeistään tämä vuosi on opettanut sen, että viralliset tahot ovat niitä joihin pitää suuntautua kriittisemmin.


      • Anonyymi

        No niin, THL:n väkeäkin tällä palstalla! Ei mene propaganda läpi, sori nyt vaan :D

        THL = Taas Huijaamme Lampaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, THL:n väkeäkin tällä palstalla! Ei mene propaganda läpi, sori nyt vaan :D

        THL = Taas Huijaamme Lampaita.

        "No niin, THL:n väkeäkin tällä palstalla! Ei mene propaganda läpi, sori nyt vaan :D"

        Mä: "Tässä on yksi, johon rokotevastainen lässynlässy ei uppoa!"

        En ole THL:a koskaan palkkaa saanut. Teollisuuden kunnossapidosta on leipä revitty ja työura on kulkenut asentajasta ylemmäksi toimihenkilöksi. Kiitos rokotuksien, terveyttä on riittänyt vaikka työkeikkoja on riittänyt äkkiä laskien kymmenkuntaan maahan ml. puolen vuotta Afrikassa. En edes muista enää kaikkia niitä rokotuksia joita olen saanut, mutta sen muistan, ettei sivuvaikutuksia ole tullut koskaan eikä yhdestäkään rokotteesta. En edes tunne ketään, jolle olisi sen kummempia oireita tullut pl. influenssarokoteesta tutulle pikku viloustuneen kaltainen olotila muutamaksi tunniksi.

        Tuntipalkkaa ja kuukausipalkkaa olen siis saanut nauttia pitkälle yli 40-vuotta kaikki yhteen laskien.

        Kuten jo sanottua, tässä on yksi, johon rokotevastainen lässynlässy ei uppoa omakohtaiseen,laajaan ja pitkään piikityskokemukseen perustuen!


      • Anonyymi

        Sama homma minulla. Olen alkanut ottaa kaikki rokotukset mitkä ovat mahdollisia. Yhden virustaudin sairastaminen opetti minulle järkeä päähän. Ihmisen vastuskyky on kuitenkin rajallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No niin, THL:n väkeäkin tällä palstalla! Ei mene propaganda läpi, sori nyt vaan :D"

        Mä: "Tässä on yksi, johon rokotevastainen lässynlässy ei uppoa!"

        En ole THL:a koskaan palkkaa saanut. Teollisuuden kunnossapidosta on leipä revitty ja työura on kulkenut asentajasta ylemmäksi toimihenkilöksi. Kiitos rokotuksien, terveyttä on riittänyt vaikka työkeikkoja on riittänyt äkkiä laskien kymmenkuntaan maahan ml. puolen vuotta Afrikassa. En edes muista enää kaikkia niitä rokotuksia joita olen saanut, mutta sen muistan, ettei sivuvaikutuksia ole tullut koskaan eikä yhdestäkään rokotteesta. En edes tunne ketään, jolle olisi sen kummempia oireita tullut pl. influenssarokoteesta tutulle pikku viloustuneen kaltainen olotila muutamaksi tunniksi.

        Tuntipalkkaa ja kuukausipalkkaa olen siis saanut nauttia pitkälle yli 40-vuotta kaikki yhteen laskien.

        Kuten jo sanottua, tässä on yksi, johon rokotevastainen lässynlässy ei uppoa omakohtaiseen,laajaan ja pitkään piikityskokemukseen perustuen!

        Vanha maailma oli erilainen kuin nykyinen, kapitalismin viimeiselle päätepysäkille saapunut maailma.

        Ennen haettiin todellisia ratkaisuja, ja ihmiskunnalle haluttiin aidosti hyvää. Ei ollut liikakansoitusta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No niin, THL:n väkeäkin tällä palstalla! Ei mene propaganda läpi, sori nyt vaan :D"

        Mä: "Tässä on yksi, johon rokotevastainen lässynlässy ei uppoa!"

        En ole THL:a koskaan palkkaa saanut. Teollisuuden kunnossapidosta on leipä revitty ja työura on kulkenut asentajasta ylemmäksi toimihenkilöksi. Kiitos rokotuksien, terveyttä on riittänyt vaikka työkeikkoja on riittänyt äkkiä laskien kymmenkuntaan maahan ml. puolen vuotta Afrikassa. En edes muista enää kaikkia niitä rokotuksia joita olen saanut, mutta sen muistan, ettei sivuvaikutuksia ole tullut koskaan eikä yhdestäkään rokotteesta. En edes tunne ketään, jolle olisi sen kummempia oireita tullut pl. influenssarokoteesta tutulle pikku viloustuneen kaltainen olotila muutamaksi tunniksi.

        Tuntipalkkaa ja kuukausipalkkaa olen siis saanut nauttia pitkälle yli 40-vuotta kaikki yhteen laskien.

        Kuten jo sanottua, tässä on yksi, johon rokotevastainen lässynlässy ei uppoa omakohtaiseen,laajaan ja pitkään piikityskokemukseen perustuen!

        Joku melkein koko ikänsä tupaloinutkin elää lähes 100-vuotiaaksi. Se ei silti muuta miksikään sitä tosiasiaa, että rokottamattomat ovat tutkitusti terveempiä kuin rokotetut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No niin, THL:n väkeäkin tällä palstalla! Ei mene propaganda läpi, sori nyt vaan :D"

        Mä: "Tässä on yksi, johon rokotevastainen lässynlässy ei uppoa!"

        En ole THL:a koskaan palkkaa saanut. Teollisuuden kunnossapidosta on leipä revitty ja työura on kulkenut asentajasta ylemmäksi toimihenkilöksi. Kiitos rokotuksien, terveyttä on riittänyt vaikka työkeikkoja on riittänyt äkkiä laskien kymmenkuntaan maahan ml. puolen vuotta Afrikassa. En edes muista enää kaikkia niitä rokotuksia joita olen saanut, mutta sen muistan, ettei sivuvaikutuksia ole tullut koskaan eikä yhdestäkään rokotteesta. En edes tunne ketään, jolle olisi sen kummempia oireita tullut pl. influenssarokoteesta tutulle pikku viloustuneen kaltainen olotila muutamaksi tunniksi.

        Tuntipalkkaa ja kuukausipalkkaa olen siis saanut nauttia pitkälle yli 40-vuotta kaikki yhteen laskien.

        Kuten jo sanottua, tässä on yksi, johon rokotevastainen lässynlässy ei uppoa omakohtaiseen,laajaan ja pitkään piikityskokemukseen perustuen!

        Koronarokote on aivan uudentyyppinen, joten vertailukohteina ei kannata käyttää vanhoja, normaaleilla testausajoilla markkinoille tuotuja rokotteita.


    • Anonyymi

      veikkaan että maapallolta poistuu 4miljardia ihmistä eli n.puolet .

      • Anonyymi

        Ensimmäinen kolmannes ihmiskunnasta tapetaan sodilla (COVID on bioase, kolmas maailmansota), kolmannes nälällä ja rutolla. Viimeinen kolmannes (epäjumalanpalvelijat) on NWO-eliittiä.
        Ilm. 19:20-21


      • Anonyymi

        Maapallolla on 4 miljardia liikaa ihmistä ja ihmiset vaan lisääntyy, ei mitään rajaa.
        Sielläkin lisäännytään missä eletään peltimajoissa ja köyhyydessä.
        Varmaan lisääntyisivät 10X, jos olisi samanlaiset elinolosuhteet, kuin suomalaisilla, jotka eivät juurikaan lisäänny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen kolmannes ihmiskunnasta tapetaan sodilla (COVID on bioase, kolmas maailmansota), kolmannes nälällä ja rutolla. Viimeinen kolmannes (epäjumalanpalvelijat) on NWO-eliittiä.
        Ilm. 19:20-21

        Soros on ihmiskunnan syöpä.


      • Anonyymi

        Todennäköisesti kaikki tartuntatautimyönteiset lähtevät foliohattujen luvattuun maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen kolmannes ihmiskunnasta tapetaan sodilla (COVID on bioase, kolmas maailmansota), kolmannes nälällä ja rutolla. Viimeinen kolmannes (epäjumalanpalvelijat) on NWO-eliittiä.
        Ilm. 19:20-21

        Covid on se rutto. Eikä mitään eliittiä ole noin valtavaa määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallolla on 4 miljardia liikaa ihmistä ja ihmiset vaan lisääntyy, ei mitään rajaa.
        Sielläkin lisäännytään missä eletään peltimajoissa ja köyhyydessä.
        Varmaan lisääntyisivät 10X, jos olisi samanlaiset elinolosuhteet, kuin suomalaisilla, jotka eivät juurikaan lisäänny.

        Ei ole varaa ehkäisyyn ja se vietti hyrrää kuitenkin.
        Ei siinä paljoa järkeä käytetä.

        Jos kaikilla olisi samanlaiset olosuhteet kuin suomalaisilla, maapallon väkiluku vähenisi.
        Kiitos neuvolan, ehkäisyn ja tiedonjaon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soros on ihmiskunnan syöpä.

        Soros lienee erös maailman suurista hyväntekijöustä.
        Säälittää tämä salaliittovajakkien valheiden levittäminen.


      • Anonyymi

        Ei riitä. Meitä on 90 % liikaa planeetan kantokyvyn kannalta.


    • Anonyymi

      Maskien käyttöä täytyy jatkaa, vaikka olisit saanut rokotteen.
      Rokote ei estä saamasta ja levittämästä koronaa, ainostaan lieventää korona oireita.
      Ihmiset kuvittelevat vapautuvansa maskeista ottaessaan rokotteen, vaikkei näin ole.
      Vaikka olisit ottanut rokotteen, niin levität koronaa oireettomana.
      Erikoista lausuntoja thl, että ottamalla rokotteen suojaat läheisesi.
      Sehän tarkoittaa, että ottamalla rokotteen, et tarvitse enää maskia, koska rokote on maski, vaikkei se ole ja et suojaa läheisiäsi vaikka ottaisit 100 annosta, koska levität edelleen koronaa, jos et maskia käytä.

      • Anonyymi

        Kyllä minä ainakin käytän maskeja rokotteenkin jälkeen, niin kauan kuin kotivarastossa vielä niitä riittää.


      • Anonyymi

        Eli täysin turha rokote? Joka vain vaikeuttaa koronan tarttumisen jäljittämistä.


      • Anonyymi

        "Vaikka olisit ottanut rokotteen, niin levität koronaa oireettomana."

        Rokotteesta EI voi saada itse tartuntaa, jos nyt sitä tarkoitit?


      • Anonyymi

        THL = Taas Huijaamme Lampaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THL = Taas Huijaamme Lampaita.

        Rokotteeseen on käytetty abortoitujen sikiöiden soluja joihin virus on kiinnitetty
        Abortoidut sikiöt eivät yleensä ole terveitä eikä teerveen äidin vaan
        kantavat sairauksia jotka siirtyvät rokotteen mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaikka olisit ottanut rokotteen, niin levität koronaa oireettomana."

        Rokotteesta EI voi saada itse tartuntaa, jos nyt sitä tarkoitit?

        Koronaa voi kantaa ja levittää vaikka itse onkin rokotettu. Rokotettu ei saa oireita koronasta, joten ei osaa varoa vaan kulkee huolettomana kuin perseaukinen vuokra-asukki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteeseen on käytetty abortoitujen sikiöiden soluja joihin virus on kiinnitetty
        Abortoidut sikiöt eivät yleensä ole terveitä eikä teerveen äidin vaan
        kantavat sairauksia jotka siirtyvät rokotteen mukana

        "Rokotteeseen on käytetty abortoitujen sikiöiden soluja joihin virus on kiinnitetty"

        -No ei ole. Miksi levität rokotevastaisia valheita täällä?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      MV-lehti *tirsk*
      "Ruokasooda parantaa syövän" *tirsk*

    • Anonyymi

      Jättäkää foliopipot se rokote ottamatta. Se ei ole pakollinen.
      Jos jatkossa Covid-19-rokote vaaditaan esimerkiksi ulkomaamatkoihin, niin sitten voitte olla matkustamatta.

      Ja jos saatte taudin, niin ei voisi vähempää kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Juutalaisvainojen aikaan veivät leirille juutalaisia. Eikä heitä saksalaisia kiinnostanut pääosin heidän hyvinvointinsa. Leireille sairastumaan, aidattuun paikkaan, jonne tuli vesi, muttei ruokaa. Jotkut yksittäiset ihmiset nakkasivat aidan yli ruokaa ja kuka kerkesi, nappasi ne...

        Sama meno, mutta rokotteen muodossa. Jonkinlainen osa kansaa manipuloitu vihaamaan rokotuksesta kieltäytyneitä. Nuhan vuoksi tämä, missä oikeasti mennään?

        Maailma loppusuoralla.


    • Anonyymi

      Ossi Tiihonen on salaliittoja viljelevä pesunkestävä persu eipä kannata tuollaisen äijän juttuja paljon noteerata.

    • Anonyymi

      Korona rokote

      Hoidetaan oiretta mutta ei itse tautia....absurdia

      • Anonyymi

        "Hoidetaan oiretta mutta ei itse tautia....absurdia"

        Onkin todella absurdia, kun rokote suojaa taudin vaikeammalta ja jopa kuolemaan johtavalta muodolta. On se todella absurdia, on....


    • Anonyymi

      Nuori terve hyvä kuntoinen lääkäri oli jo kuollut. Uudet hoidot eivät auttaneet. Minun puolesta ottakaa käsivarteenne vaikkka hemohesseä mutta älkää valittako tv uutisissa taas joka ikinen päivä joka ikisessä uutisen lähetyksessä.ei toimi ei. ANTAKAA VIHERVASPUNAPIIPERTÄJÄT IHMISILLE ETES MIELEN RAUHAA P**KELE Loputtoman tuntuista itkemistä, on maskin takaa vakeaa hengittää jne. ollaan rätkättämässä uutisissa. Milloinkaan ei ole hyvä.

    • Anonyymi

      Mikä kiire meillä on?
      Varovaisesti on hyvä aloittaa, ei mene rokotetta hukkaan.

      Ehkä se ei anna laumasuojaa, jolloin se kannattaa antaa vain näytteenottossa ja teholla työskenteleville. Muut ostakoon omilla rahoilla, jos tahtoo ja jotain myytävää jää.
      Samalla voidaan kerätä tietoa tehosta ja haitoista, sekä eri rokotteiden hinta/teho suhteesta. Tarvitsemme omaa tietoa, suomalaisten genetiikka poikkeaa eurooppalaisesta ja myyntipuhetta sekä bs on levityksessä paljon.

      https://www.stat.fi/til/kuol/2019/kuol_2019_2020-04-24_tie_001_fi.html
      1% kaiken paniikin ja kiireen arvoinen? Ei.

    • Anonyymi

      Minä otan, aloittaja voi jättää ottamatta. Ja tärkeä sanoma on tämä: "Arkkipiispa Tapio Luoma kannustaa suomalaisia ottamaan koronarokotteen – rokotuksen vastustaminen Raamattuun vetoamalla on hänestä vastuutonta

      Joka viides suomalainen kieltäytyisi koronarokotteesta. Osa rokottamista vastustavista ihmisistä perustelee näkemystään kristinuskolla ja Raamatun profetioilla.

      Sitten on nämä "viisaat", jotka jakavat niin sekotietoa, etteivät edes osaa kirjoittaa oikein. Vaarapuheet täyttä paskaa!

      • Anonyymi

        Jumala loi kuudentena päivänä eläimet. Milloin Hän loi Korona viruksen, kuudentena päivänäkö?


    • Anonyymi

      Ei uhkaa mikään - muuta kuin korona! Älä jauha aloittaja paskaa.

    • Anonyymi

      Ymmärsinkä oikei, kun heti alkuvaiveessa Sanna Marin ajatteli nimenomaan tuota laumasuojaa siten, että, kun kaikkiin saadaan tuo virus tartutettua. Kaikilla on muumuassa vesirakkuloilla keuhkot, maksa ja munuaiset, kuka selviää hengissä kituu sitten sen aikaa kun kuolee.
      Minusta tuo on tosi hölmösti ajateltuna ja varsinkin,jos maan parhailta asiantuntijoilta....
      Kun viruksesta on ollut tieto - ja varoitettu vuosien ajan, että tällainen virus on olemassa ja tulee Suomeen, niin miksei laitettu sitten rajoja kiinni. Lopetettu turismi ja lomailu ulkomailla. Olihan siitä niin paljon puhetta, Maria Ohisalokin sanoi pakolaisilla on oikeus tulla maahan. Eii ole mitään oikeutta. Sanna Marin sanoi, viruksen leviämistä ei voida estää, eikä ole tarkoituskaan estää.
      Ei veikkonen ne rokotukset, kuin pahentavat tällaisen viruksen kohdalla ja aiheuttavat muitakin ongelmia. Järki se täytyy olla päässä, eikä olemattomasta sielusta puhua mitään.

      • Anonyymi

        Taisi mennä turismi tappiolle ja tulla muutekin kalliiksi. Ja kalliiksihan se tulee....haa...haaaa...


    • Anonyymi

      Rokotteesta kieltäytyjiä on jo kuollut 1,5 miljoonaa.

      • Anonyymi

        Höpö Höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö Höpö!

        Koronan aiheuttamaan sairauteen oli kuollut 1,8 miljoona rokotteesta kieltäytyjää.
        Ja vauhti kiihtyy


    • Anonyymi

      Ei niitä kulkutauteja rokotteilla voiteta vaan eristämällä?

      • Anonyymi

        Keksitkö ihan itse näin hölmön teorian. Siis väitteesi on väärä. Siis väärä.


    • Anonyymi

      Voiko mies enää lisääntyä rokotuksen saatuaan?

      • Anonyymi

        "Voiko mies enää lisääntyä rokotuksen saatuaan?"

        Kukaan tuntemani mies ei ole lisääntynyt ennen eikä jälkeen minkään rokotuksen.


      • Anonyymi

        En kyllä usko, että vaikkapa joku Einari, saatuaan rokotuksen, lisääntyisi oitis satakertaiseksi? Luulen näiden perättomien huhujen olevan Apostolien tekoja.


    • Anonyymi

      Kauhistuttaa ajatuskin antaa rokottaa ties mitä ainetta itseensä.

    • "Vakava" oireesi on esimerkiksi rokotuksen jälkeen vuorokaudeksi noussut kuume, joka etenkin näin korona-aikana estää töihin tai kouluun menemisen.

      Anafylaktinen reaktio on tietysti pahempi juttu, jonka takia rokotuksia yleisestikin tehdään vain paikoissa, joissa on osaavaa ensihoitoa paikalla tai nopeasti saatavana. Anafylaktinen reaktio voi tulla lähes mistä tahansa rokotteesta.

    • Anonyymi

      Rokotuksia rokotuksia, lisää rokotuksia!

    • Anonyymi

      Valeuutinen.
      Covid TAPPAA ja VAMMAUTTAA tuhansia ihmusiä joka päivä.

    • Anonyymi

      Jos rokotteet tuottavat liian hyvin kansainvälisille sijoittajille ja yhtiöt eivät suostu alistumaan suomalaiseen lääkehintaputkeen , STM joutuu toimimaan kuten keväällä maskiasiassa.

      STM ilmoittaa, että se ei suosittele rokotusta ja varoittaa jopa rokotteen vaarallisuudesta.
      STM:n kansliapäällikkö Kirsti Varhila, SDP, TV:saa kertoo tutkimustuloksista, joissa todetaan , ettei rokotuksesta ole osoitettavissa hyötyä, kuten kaupallisten maskienkin kohdalla STM totesi.

      Lisäksi STM jättää Suomen pois EU:n kaupallisten rokotusten yhteistilauksesta pois kuten maskienkin EU:n yhteistilauksesta STM jätti Suomen pois.

      • Anonyymi

        "Jos rokotteet tuottavat liian hyvin..."

        Tuosta viestistä kun jättää vilkkaan mielikuvituksen tuotteet pois, niin jäljelle jää aika lailla valkoinen paperinpalanen.


    • Anonyymi

      Meillä on oikeus kieltätyä näistä pakotteista ja rokotteista.
      Rokotteita kyllä jollain tavoin ylimainostetaan. Meillä on oikeus myös näyttää tätä nurjaa puolta asiasta, eikö vain? Lehtiä on varmasti kielletty kertomasta mitään negatiivista ja jos niin sanktioita tulee sitten.
      Tässä kuitenkin asiallinen video:

      https://rumble.com/vbzzgn-do-not-take-the-vaccine.html

    • Anonyymi

      Meilläkin tuntuu olevan yllättävän paljon noita kulkutauti myönteisiä ihmisiä itse en ole ja siksi otan rokotteen heti kun olen vuorossa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe