Aihe

Pukki ei pääse tänä jouluna ahdistelemaan

Anonyymi

Kaikki nuoret kundit voivat huokaista helpotuksesta. Tänä vuonna ei joulupukki pääse jakamaa lahjoja.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kutsuiko joku setää? Setä viettää joulua täällä Savon sydämessä, mutta on lähtövalmiina minne tahansa päin Suomea, jos nuori kundi tarvitsee apua.

• Anonyymi

Setä kyllä myöhästyi pahemman kerran. Täällä olisi jouluaattona odottanut 5 nuorta kundia setää lahjoja jakamaan, mutta ei setä ilmoittanut palstalla, että olisi tullut jakamaan lahjoja joulupukkina.
        Porontaljatkin olisi olleet valmiina ja punaviiniä 5 pulloa.
        Enää ei ole kutsu voimassa, setä myöhästyi jouluaaton huipentumasta.

• Anonyymi

Kertokaa mulle miksi Tuure Boelius näyttää niin oudolta? Johtuuko se hänen kakkosharrastuksestaan?

• Anonyymi

Jospa pukki keskittyisi tänä vuonna jakelemaan lahjansa häpyhuulten väliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      609
      29555
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20854
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14060
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10859
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      85
      8001