Aihe

Olen kiinnostunut vieraista kulttuureista.

Anonyymi

Haluaisin tietää mitkä ovat muslimien perinteiset jouluruoat. Kinkkua eivät kaiketi syö, mutta onko heillä joulupöydässä laatikot ja entäs glögi ja piparkakut. Kertokoot ken tietää.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käy kysymässä heiltä itseltään vai onko estoja?

• Anonyymi

Eipä niitä kiinosta jouluna kuin korkeintaan silvottu pipari ja niitähän niillä on moneksi asti!

• Anonyymi

Niitähän niillä on 1-4 riippuen siitä kuinka vanha Afrikansarvi niillä on.

• Anonyymi

Niin harvoissa kulttuureissa on niin paljon siveiksi silvottuja pipareita kun Islamin palvojilla. Kyllä niissä kelpaa uittaa Afrikansarvea, vai mitä?

• Anonyymi

Perinteistä tuli mieleen että 60- ja 70-luvuilla Ruotsiin työn perässä muuttaneet Suomalaiset ovat kotoutuneet Ruotsiin aika hyvin. Samaa ei voi tosiaan sanoa kaikista muista ihmisryhmistä, joilla on täysin erilainen kulttuuri ja ajatusmaailma kuin länsimaisilla on.

• Anonyymi

Juomana niillä on kamelinkusi.

• Anonyymi

Ja pukin pulkkaa vetää poron sijasta kameli. Näyttää aluksi oudolta, mutta kyllä silmä pian tottuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      215
      14465
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13376
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8910
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6380
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      228
      3701