Aihe

Köyhä?Saitko joululahjan?

Anonyymi

Saitko joululahjan?

11

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lämpimät villasukat ja suklaarasia.

• Anonyymi

En saanut mitää. Ei minulla ole läheisiä, minun vanhemmat hylkäs minut kun olin 6 vuotias. Sukulaisetkaan ei ole pahemmin muistellut.
      Ihan yksin olen taas jouluna mutta ostin paljon ruokaa kute lohta ja juustoja ja kaikkea. Ruokaa on varmaan 5 henkilölle mutta yksin vaan syön.

• Anonyymi

Joo rahnaa 💸

• Anonyymi

Köyhä.Mitä joulupukki sinulle toi?

• Anonyymi

kynttilöitä, suklaata numerolapun pidike käsivarteen (tarpeen koiranäyttelyssä), kahvia

• Anonyymi

Montakin ja rahaa.

• Anonyymi

Muutama tarpeellinen joululahja tuli, mutta turhanpäiväiset jätettiin kauppoihin, niin saldokin tilillä säilyi ihan mukavana. Tammikuussa voi helposti maksaa auton vakuutuksen, ajoneuvoveron ja käyttövoimaveron . Saa taas vuoden rillutella.

• Anonyymi

Kyllä sain näin köyhänä joululahjoja, olen ilmeisesti ollut kiltti, kun sain useamman lahjan. Sain uuden pyjaman, collegepaidan ja pari elämänkertaa kirjana, lisäksi tänä aamuna oli postilaatikkoon ilmestynyt vielä suklaarasia naapureilta kiitokseksi heidän auttamisestaan. Ennen aattoa yhden naapurit toivat vielä Heinekenin alkoholitonta olutta 24 packin, kun auttelin heitä polttopuiden kanssa.
      Joulupukki kävi aivan yllättäen aattona pihallamme, mukava yllätys koko perheelle, oli kuulemasti keikkaa samalla suunnalla, niin päätti poiketa meilläkin ❤

syrjäseudunasukki

• Anonyymi

Menossa just, siks näin myöhään ettei maailman lapset näkisi. Lapsellinen emojielokuva. Älä kato.

• Anonyymi

Sain lahjakortteja 300 euron edestä s ryhmään. Ostinkin heti olutta eilen prismasta ja nyt on hirvee krapula.

• Anonyymi

Nyt oli koronajoulu eikä joulupukki käynyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      9963
    2. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      141
      6483
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      2756
    4. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1965
    5. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1906