Onnenpotku.

Anonyymi

Saatiin perheelle ruokalahjakortti 65e. Myin se marketin nurkalla 40e ja arvatkaa on minulla nyt joulu? Jippii, kaksi jallua...

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylläpäs järkevästi teit.

      • Anonyymi

        Täh? Anopille mennään kumminkin syömään, eikä minua edes maita. Otan hömpsyt eteisessä ja yritän kestää sen aika kun muija ja eukko täyttää itsensä ähkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Anopille mennään kumminkin syömään, eikä minua edes maita. Otan hömpsyt eteisessä ja yritän kestää sen aika kun muija ja eukko täyttää itsensä ähkyyn.

        Info. Lapsilisät ja noi ruokaosto läpyskät on tarkoitettu lapsille vaimolle ja sullekin. Niillä eletään ainakin 1 viikko jos et tiedä sitä että ihmiset syö aamupalan ja päivällä. Lapset tarvii kenkiä ja toppatakkia eikä sun kuuluu niiden rahoja tuhlata ahneena . Viinaa saa juoda uutena vuonna ei joulua tarvi pilata .


    • Anonyymi

      Ääh muija ja lapset tietenkin (3).

    • Anonyymi

      Pereheenne sai ruokalahjakortin, sinä myit sen ja nyt sinulla on joulu. Mikä perheelläsi on?

      • Anonyymi

        Ei se ymmärrä. - Nm. Turha kysyä


    • Anonyymi

      Kyllä on törkeä teko.

    • Anonyymi

      Onnistuu se niin kauan kun kortti ei ole henkilökohtainen...

      • Anonyymi

        Kun kortti tai Kelan/sossun ruokakupongit ovat henkilöohtaisia, tekevät rappioalkoholistit niin, että he ostava kortilla/kupongilla kaupasta yleisesti käytettyjä elintarvikkeita ja myyvät ne pilkkahinnalla ja ostavat saamillaan rahoilla kaljaa/Sinolia.


    • Anonyymi

      Aloitus on surkea provo.

      Kaikki ruokalahjakortit on sellaisia, että lahjoittaja kirjoittaa niihin lahjan saajan nimen. Kaupassa pitää sitten kassalla näyttää henkilöllisyystodistus ja todistaa että on kortissa nimetty henkilö.

      Aloittaja sepitti aloituksen. Varmaan on hänen vaimokin yhtä lailla mielikuvituksen tuotetta;DDD

    • Anonyymi

      On se noin yleisellä tasolla jos viinanpiru ohjailee toimintoja.

    • Anonyymi

      "Perheelle"! Mistä helweetestä teitä tyhjäaivoja riittää aina vain? - Nm. Ei junalauta

    • Anonyymi

      Kävi onnenpotku!

      Ensin sos. tt. antoi juuri tuollaisen ruokakupongin jossa oli oma nimi. Sitten saatiin vielä pieni pino 20e lahjakortteja, jossa ei mitään nimeä, mutta tupakkaa ja alkoholia ei saanut ostaa.

      Siinä sitten ostettiin jääkaappi ja pakastin PULLOLLEEN juuri sopivasti ennen joulua. Riittää pitkälle tammikuuta vielä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe