Aion olla sossupummi koko elämän!

Anonyymi

Ei kiinnosta töihin meneminen tippaakaan... Nyt minulla on aikaa toteuttaa unelmiani ja tehdä juuri niitä asioita mistä pidän. Nautin elämästäni, ja tähänkään asti ei ole yhtään tylsää päivää ollut, vaikkakin korona aika rajoittaa tekemisiä ja menemisiä.

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikea asenne. Olet ihan oikealla tiellä. Niinhän se Mannerheiminkin vihas tätä maata.

      • Anonyymi

        Silloin jos on elämäänsä tyytyväinen niin minusta näin sen kuuluukin olla.


    • Anonyymi

      Aivan oikea valinta. Itse tein aikanaan virheen kun menin töihin. Ei mitään hyötä. Kaikki menee kun kenkää tulee...

      • Anonyymi

        Palkka 9€/pv ei lisää ostovoimaa, kun työmatkakustannukset ovat 11 €/pv.
        Milloin aikaisemmin negatiivinen päiväkate on lisännyt ostovoimaa?
        Siinä nähdään demareiden (Parpo & Filatov), kokkareiden (Risikko, Käteinen, Tuppelo, Orpo) ja sinertävien (Lindström) talousmatematiikkaosaaminen!


    • Anonyymi

      Siinähän kituutat. Ennemmin tai myöhemmin köyhyys alkaa vituttaa ja saat mielenterveysongelmia.

      • Anonyymi

        Ei muuten ala, sillä olen tähänkin saakka ollut elintasooni tyytyväinen, saan kaiken tarvittavan hankittua.


    • Anonyymi

      Sama täällä. Onneksi älysin leppoistamisen ajoissa. Yksikin työtunti on kohdallani jo turmioksi.

      • Anonyymi

        "Älä mieti, mitä pitäisi tehdä (käydä töissä tai hakea töitä), vaan minkä voisit jättää tekemättä." (Masanobu Hukuoka)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe