Eli mikä tässä on vaikeaa, mikä maksaa? Nainen, miksi? Tietysti se, ettet tykkää takaisin. Mutta jos tykkäät, etkä sitä jostain syystä ilmaise, teet väärin. En ole salannut sitä, että olet enemmän kuin muut. Joten?
Sanoin, että tykkään susta
40
210
Vastaukset
- Anonyymi
Et sanonut koskaan noin.
- Anonyymi
Kyllä vain sanoin, ja olen tainnut kertoa sen saman eri sanoin monta kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä sen selvästi ja ymmärrettävästi hänelle olet sanoit, eikä vastakaikua silti tule, niin ehkä nainen ei tätä ole täällä lukemassakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä sanoin olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla vai irl?
- Anonyymi
Sä oot vain ilkeä Trulli joka yrittää lypsää tietoa. Sulla ei ole mitään kunnon tunnisteita ja tuosta ei kukaan pysty päätellä mitään.
On se teillä kiusaajilla rankkaa- Anonyymi
Ei, ei. Tarkoitat jotain toista.
- Anonyymi
Mitä odotat multa nyt? Tykkään susta kyllä, mutta en tiedä mitä odotat multa nyt.
- Anonyymi
Että saisin hetken sun kanssa, että saisin sanoa, minä rakastan sinua, että pääsisimme tunnustelemaan toisiamme hellästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että saisin hetken sun kanssa, että saisin sanoa, minä rakastan sinua, että pääsisimme tunnustelemaan toisiamme hellästi.
Onko se mun käsissä, että tuo hetki toteutuu, eikä sun tai molempien? Nyt tuli tosi kädetön olo :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se mun käsissä, että tuo hetki toteutuu, eikä sun tai molempien? Nyt tuli tosi kädetön olo :)
Kyllä sen huomaa, jos molemmat yrittää ja haluaa. Pitää edes yrittää olla mukana pukkaamassa eteenpäin eikä jarruttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen huomaa, jos molemmat yrittää ja haluaa. Pitää edes yrittää olla mukana pukkaamassa eteenpäin eikä jarruttaa.
Kukaan jaksa kilpailla muiden kanssa. Oli enemmän tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, eikä lahnakaan oo hyvä
- Anonyymi
Kannattais niitä tunnisteita. Nainen on aika löyhästi ilmaistu.
- Anonyymi
Olet salannut sen
- Anonyymi
Tuossa asiaan liittyen :
https://youtu.be/zMrfQvKkuuE
Hauskaa joulua ja onnellista uuttavuotta ! :) - Anonyymi
Luulin ettet välitä, ei sinusta ole kuulunut. Koemme jotain.. ja sitten katoat. Ei viestiä, soittoa tai mitään millä oikeesti osoittaisit että haluat ja kaipaat minua. Tuntuu että leikit tunteillani.
- Anonyymi
Ap kalastelee ei voi ottaa tosissaan kun ei laita kohdehenkilöstä tarkkoja tunnisteita
- Anonyymi
Sinähän sanoit mulle kerran, että seura on ahdistavaa ja luotto on vähissä. Minä olen sitten noudattanut sitä mitä olet tahtonut. En leiki. Sun kohdalla en ikinä. Jos olen niin tehnyt niin anteeksi. Mut hei... Miksi yhteydessä olon tarttee olla yksipuolista? Mikset sä kysy ja ole yhteydessä? Tossa kans yks syy miksen paljoa yhteydessä enää ole. Hyvää joulua sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sanoit mulle kerran, että seura on ahdistavaa ja luotto on vähissä. Minä olen sitten noudattanut sitä mitä olet tahtonut. En leiki. Sun kohdalla en ikinä. Jos olen niin tehnyt niin anteeksi. Mut hei... Miksi yhteydessä olon tarttee olla yksipuolista? Mikset sä kysy ja ole yhteydessä? Tossa kans yks syy miksen paljoa yhteydessä enää ole. Hyvää joulua sinulle.
Tämä ei ole aloittajalta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut oma-aloitteinen... Hänen täytyisi olla vuorostaan jos minusta kiinnostunut on.
- Anonyymi
Älä kalastele ja urki. Tuo ei ole tervettä.
Sulta on pyydetty tunnisteita. Palstalla olevat tietää kyllä että kaltaisesi kirjoittaja haluaa vain tehdä kiusaa.- Anonyymi
Et ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän.
Tässä ei olekaan nyt siitä kyse vaan siitä että urkit silti. Tuollainen on läpinäkyvää.
En ole sellaista edes kuvitellutkaan että olisi minulle, minä en harrasta tunnistelua enkä mitään muutakaan sellaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei olekaan nyt siitä kyse vaan siitä että urkit silti. Tuollainen on läpinäkyvää.
En ole sellaista edes kuvitellutkaan että olisi minulle, minä en harrasta tunnistelua enkä mitään muutakaan sellaista.Jos tuo sopii sun tarinaan, niin suon sulle oman satusi. Näin jouluna.
- Anonyymi
Vastaan kuin olisit hän! Olet yrittänyt salata ne muut, joten se tässä mättää.
- Anonyymi
Ketkä muut? Minulla on vain yksi, jota rakastan ja hänestä tässä kirjoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä muut? Minulla on vain yksi, jota rakastan ja hänestä tässä kirjoitan.
Hänellä oli selän takana muutakin menossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä oli selän takana muutakin menossa
Ei ainakaan minulla. Sen täytyisi olla kateellisten tarinointia.
- Anonyymi
Hei niin mäkin tykkään susta mutta en mä uskalla koskaan oikeasti sitä sulle tunnustaa, aina ei vaan saa sitä mitä haluaa..
- Anonyymi
Mä uskallan.
- Anonyymi
En minä pysty tykkeemään takaisin samanoloisen kanssa.
Eihän siitä mitään tule kun sanat jumii kurkkuun kiinni.
Oon tämmönen.....
Elän ja oon tarvittaessa hiljoo mutta en siedä sitä että mun suu tukitaan.
Ei kukaan muukaan.
En vain pysty rakastamaan miestä.
Toivoisin myös että perheeni (jos mulla koskaan on sellaista ollut) niin loppuisi pois .
En pysty nukkumaan enkä syömään ennenkuin joku rauhoittuis siihen ajatukseen että tytötkin on viisaita.
Enkä anna periksi sille että minussa on jokin oikein .
Ymmärrätkö mitä tarkoitan
Niin että on näköä ,kokoa ja muotoo.
Kuullostan lapselta jos noin sanon mutta kuka sitä on muukaan sanomaan.
Ja kaiken jälkeen, en odota kuulevani miehiltä enää mitään.
Minulla on suhteita ympäri Suomen.
En ole juurtunut minnekkään.
Ainakaan tänään. - Anonyymi
Moi. Oon uusi täällä. Älkää heti lynkatko. Onko täällä sinkkuja, ketä ei pääse eroon ex?
- Anonyymi
Taitaa olla yksipuolista.
- Anonyymi
Tässä realistinen arvio todellisesta tilanteesta. Juuri näin saattaa olla.
Aloittaja
- Anonyymi
Missä/ milloin sanoit että tykkäät?
- Anonyymi
Sinä aloittaja leikit vain toisen tunteilla, koska jos haluat olla tekemisissä niin tiedät monta keinoa siihen ja tiedät myös naisen tunteet sinua kohtaan.
- Anonyymi
En hänen tunteillaan leiki. En hennoisi.
- Anonyymi
Jatkoa... Mitähän ne monet keinot mahtavat olla, näin meidän kesken?
Olisi mahtavaa saada käyttöönsä ne keinot heti.
- Anonyymi
Oikea mies tietää kyllä miten menetellä. Jos ei tiedä niin on väärä mies valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771