Aihe

Olipas nolo juttu

Anonyymi

Tuossa toisessa ketjussa keskustellaan "lapsen halkaisemis"- kertomuksesta.
En nyt puutu siihen muutoin kun,siltä kohdin mitä meillä asian tiimoilta tapahtui.

Olen aina sanonut TV:n piirretyistä ja animaatio ohjelmista lapsilleni, että ne eivät ole totta vaan satuja. Niin ei tapahdu oikeassa elämässä.
Tätä seuran juttua kun sitten katsoimme lapseni kysyi sitten minulta:" eikös tämäkin ole satua?"
Mitäs tuohon sitten muuta kuin:" ööööö...." vastaukseksi, ja suuret kysyvät silmät lapselta.
Eikös Jeesus sanonut jotain lasten suusta, että sieltä tulee totuus?

Voivat pikkasen miettiä nämä päätoimiston poikamiehet mitä suoltavat näytettäväksi.
Ei lapsia sahata silmään vaikka aikuisia voisikin.

7

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen minua syvästi järkyttänyt kohta oli se, kun joku ajattelematon tai Saatanan vallassa oleva isä kielsi lapsiltaan rangkaistukseksi runkaukseta peräilman laskemisen vuosiviikoksi. Tämä jos mikä voi olla erittäin vaarallista jt-lapsen kehitykselle. Ja peräilman laskemisen kieltäminen noinkin pitkäksi ajaksi aiheuttaa aivan varmasti pahoja peruuttamattomia raumoja vielä aikuisuudessakin. Tästä esimerkkinä tase russeli ja ruttervoorti.

• Anonyymi

Silloin kuului ihmisjoukosta pienen tytön ääni. „Mutta eihän keisarin yllä ole lainkaan vaatteita“, tyttö huudahti. Lapsen sanat levisivät nopeasti ihmisjoukossa. „Joku sanoi, että keisarilla ei ole vaatteita“, kuiskasivat ihmiset toisilleen. „Keisarilla ei ole vaatteita, niin kuultiin sanottavan“, he supisivat.

„Mutta eihän hänen yllään olekaan mitään“, huusivat lopulta kaikki.

• Juu. Ja se vitsi oli siinä, että keisari käveli kadulla kikkeli paljaana. Eikä se ollut kuin sellainen mitätön rinssinakin kokoinen nysä, vaikka olikin juhla kunnossa.

• Anonyymi
        kookoo2 kirjoitti:

Juu. Ja se vitsi oli siinä, että keisari käveli kadulla kikkeli paljaana. Eikä se ollut kuin sellainen mitätön rinssinakin kokoinen nysä, vaikka olikin juhla kunnossa.

se oli.kuin männy käpy.

• Anonyymi kirjoitti:

se oli.kuin männy käpy.

Oliko edes sitä kokoa, mutta puhdas se oli. Niin kertoo perimätieto.

• Anonyymi

kuin kauan rivi jehova jaksaa rahottoo.pää juippien .lihomista

• Anonyymi

Ei ole tullut mainosvaltuutetulta kommenttia. Ja kuinka voisikaan. Niin läpinäkyvää on sen selitykset, silkkaa puppua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      66
      9651
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      490
      5619
    3. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      114
      5600
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      5141
    5. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      178
      2821