Tuossa toisessa ketjussa keskustellaan "lapsen halkaisemis"- kertomuksesta.
En nyt puutu siihen muutoin kun,siltä kohdin mitä meillä asian tiimoilta tapahtui.
Olen aina sanonut TV:n piirretyistä ja animaatio ohjelmista lapsilleni, että ne eivät ole totta vaan satuja. Niin ei tapahdu oikeassa elämässä.
Tätä seuran juttua kun sitten katsoimme lapseni kysyi sitten minulta:" eikös tämäkin ole satua?"
Mitäs tuohon sitten muuta kuin:" ööööö...." vastaukseksi, ja suuret kysyvät silmät lapselta.
Eikös Jeesus sanonut jotain lasten suusta, että sieltä tulee totuus?
Voivat pikkasen miettiä nämä päätoimiston poikamiehet mitä suoltavat näytettäväksi.
Ei lapsia sahata silmään vaikka aikuisia voisikin.
Olipas nolo juttu
6
62
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin kuului ihmisjoukosta pienen tytön ääni. „Mutta eihän keisarin yllä ole lainkaan vaatteita“, tyttö huudahti. Lapsen sanat levisivät nopeasti ihmisjoukossa. „Joku sanoi, että keisarilla ei ole vaatteita“, kuiskasivat ihmiset toisilleen. „Keisarilla ei ole vaatteita, niin kuultiin sanottavan“, he supisivat.
„Mutta eihän hänen yllään olekaan mitään“, huusivat lopulta kaikki.Juu. Ja se vitsi oli siinä, että keisari käveli kadulla kikkeli paljaana. Eikä se ollut kuin sellainen mitätön rinssinakin kokoinen nysä, vaikka olikin juhla kunnossa.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Juu. Ja se vitsi oli siinä, että keisari käveli kadulla kikkeli paljaana. Eikä se ollut kuin sellainen mitätön rinssinakin kokoinen nysä, vaikka olikin juhla kunnossa.
se oli.kuin männy käpy.
Anonyymi kirjoitti:
se oli.kuin männy käpy.
Oliko edes sitä kokoa, mutta puhdas se oli. Niin kertoo perimätieto.
- Anonyymi
kuin kauan rivi jehova jaksaa rahottoo.pää juippien .lihomista
- Anonyymi
Ei ole tullut mainosvaltuutetulta kommenttia. Ja kuinka voisikaan. Niin läpinäkyvää on sen selitykset, silkkaa puppua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984