Aihe

Parkanolaisen työtä tekevän tuleva puolue on skp.

Anonyymi

Ei ne muut puolueet mitään työtätekevän etuja aja kyllä nähty on. Onneksi Skp nousee
Kevään vaaleihin mukaan ajavat työn tekijän etuja.

4

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työntekijä ja työläinen ja yrittäjä ovat sanoja joita pitäisi välttää. Niillä ei pitkälle
      mennä. Kaikki ovat vaan kitisemässä rahaa lisää on harvat yritykset jotka tuo tähän maahan oikeata valuuttaa että suomen rahat lisääntyisivät.

• Anonyymi

Kyllä oli SDP ja vasemmistoliitto ennen suomalaisten työläistenkin asialla. Tietenkin nykyään on toisin. Ajoipa keskustakin joskus maaseudun asioita. Kuka vielä muistaa? Skp nimi on vanhan aikainen. Parempi olisi puhua suoraan hoikkalalaisuudesta. Uusi puolue on aina tervetullut.

• Anonyymi

SKP, Tulee väkisin mieleen Stalinin vainot Polpot ja venetsuelan talous romahdus ja paljon muuta.

• Anonyymi

Kyllä tämä tästä kun oikein yritetään ja päästetään rattorilla ja kuarma-autolla.
      Taakaleet kippaa sinne ja tänne lykkää lunta siellä ja täällä ja kauko rakentaa vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      609
      29606
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20964
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14062
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10888
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      86
      8021