Hei. Halusin täällä kysyä asiaa kun ei netistä näytä löytyvän tietoa juuri näihin oireisiin mitä minun kanillani on. Mutta siis kävin vähän aikaa sitten reissussa kanini kanssa ja siellä oli kaksi muutakin kania (jotka molemmat tyttöjä niinkuin minunkin kani) ja olivat tutustuneet jo aiemmin tms, sai olla tilavassa häkissä ja hoidettiin joka päivä. Mutta eilen kun tulimme kotiin, niin kanini käytös oli muuttunut paljon. Ennen se totteli käskystä, esimerkiksi jos sanoin "tule" niin se tuli mutta enää se ei tottele sitä yhtä hyvin kun ennen, saattaa se välillä tulla minua hiukan lähemmäs. On kyllä syönyt heinää ja papanoinut eli en usko että sillä on ummetusta. Ennen kani myös halusi olla päivät pitkät vapaana ja liikkua ympäri taloa, mutta nyt se haluaa vaan levätä omassa häkissään. Se saattaa olla hiukan väsynyt, mutta annoin sen olla eilispäivän ihan rauhassa että saisi levättyä. Ja joo, en tiedä sitten mikä sillä on, mutta hyvin paljon on muuttunut. Muuten, kani on 16 viikkoa eli voiko kyse olla murkkuiästä?
Kani muuttunut paljon
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kiitos kaikille siis etukäteen jo vastauksista😃
- Anonyymi
Unohdin tuohon kirjoittaa vielä että pissadi tänään sängylleni vaikka ei ole tehnyt niin pitkään aikaan.
- Anonyymi
oletko satavarma, että vieraat kanit olivat tyttöjä. kyse voi ola myös stessistt'jota matkustelu aihetti
- Anonyymi
Ainakin se keneltä kani ostettiin sanoi että on tyttö. Ja kylä minä itsekkin yritin katsoa että olisi tyttö
- Anonyymi
Luultavasti potee ikävää laji toverien puutteessa, jos sai ensi kerran maistaa sellaista?
- Anonyymi
Ei ollut ensikerta, mutta tätini epäilee myös että olisi ikävä
- Anonyymi
Kiitos kaikille avusta! Tarkkailen tilannetta ja palataan asiaan😃
- Anonyymi
Saako tänne silti laittaa näitä?
- Anonyymi
Tottakai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662