Aihe

Kani muuttunut paljon

Anonyymi

Hei. Halusin täällä kysyä asiaa kun ei netistä näytä löytyvän tietoa juuri näihin oireisiin mitä minun kanillani on. Mutta siis kävin vähän aikaa sitten reissussa kanini kanssa ja siellä oli kaksi muutakin kania (jotka molemmat tyttöjä niinkuin minunkin kani) ja olivat tutustuneet jo aiemmin tms, sai olla tilavassa häkissä ja hoidettiin joka päivä. Mutta eilen kun tulimme kotiin, niin kanini käytös oli muuttunut paljon. Ennen se totteli käskystä, esimerkiksi jos sanoin "tule" niin se tuli mutta enää se ei tottele sitä yhtä hyvin kun ennen, saattaa se välillä tulla minua hiukan lähemmäs. On kyllä syönyt heinää ja papanoinut eli en usko että sillä on ummetusta. Ennen kani myös halusi olla päivät pitkät vapaana ja liikkua ympäri taloa, mutta nyt se haluaa vaan levätä omassa häkissään. Se saattaa olla hiukan väsynyt, mutta annoin sen olla eilispäivän ihan rauhassa että saisi levättyä. Ja joo, en tiedä sitten mikä sillä on, mutta hyvin paljon on muuttunut. Muuten, kani on 16 viikkoa eli voiko kyse olla murkkuiästä?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja kiitos kaikille siis etukäteen jo vastauksista😃

• Anonyymi

Unohdin tuohon kirjoittaa vielä että pissadi tänään sängylleni vaikka ei ole tehnyt niin pitkään aikaan.

• Anonyymi

oletko satavarma, että vieraat kanit olivat tyttöjä. kyse voi ola myös stessistt'jota matkustelu aihetti

• Anonyymi

Ainakin se keneltä kani ostettiin sanoi että on tyttö. Ja kylä minä itsekkin yritin katsoa että olisi tyttö

• Anonyymi

Luultavasti potee ikävää laji toverien puutteessa, jos sai ensi kerran maistaa sellaista?

• Anonyymi

Ei ollut ensikerta, mutta tätini epäilee myös että olisi ikävä

• Anonyymi

Kiitos kaikille avusta! Tarkkailen tilannetta ja palataan asiaan😃

• Anonyymi

Saako tänne silti laittaa näitä?

• Anonyymi

Tottakai

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25158
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14240
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11760
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      110
      8757
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      548
      6026