Miten jotkut jaksavat roikkua näillä palstoilla aamusta iltaan

Anonyymi

Eikö ole muita harrastuksia tai ystäviä joiden seurassa voi viettää aikaa.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomi on vapaa maa.

    • Anonyymi

      Mitä muita harrastuksia pitäisi olla? Annappa esimerkki jostain hyödyllisestä harrastuksesta

      • Anonyymi

        Muita harrastuksia on runsain mitoin, lähtemällä lenkille ja vaikka pariksi yöksi vaikka laavulle yms.Itse olin maalla viikon verran ennen joulua, vaikka päivät ovat lyhyitä niin ulkona kerkiää puuhastella vaikka mitä.Hakkasin halkoja muutaman motin ja illlalla kun vielä lämmittää saunan,voi sitä raukeaa tunnetta kun illalla kellahtaa vuoteeseen.Olisin ollut toisenkin viikon,kahdesta syystä jouduin lähtemään jouluksi kotiin,puolisoa kaipaili,ja toinen oli se että Vasuriserkku änkeää kylään ja alkaa tätä hallitutusta kehumaan ,siinä olisi mennyt joulu pilalle.Ps ei tarvitse olla häävi ihminen että saa toisen päivän pilalle.Nettiä ei tietenkään ole mukana koskaan,sen parissa en maalla tuhlaa aikaani, ainostaan puhelin turvallisuus syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita harrastuksia on runsain mitoin, lähtemällä lenkille ja vaikka pariksi yöksi vaikka laavulle yms.Itse olin maalla viikon verran ennen joulua, vaikka päivät ovat lyhyitä niin ulkona kerkiää puuhastella vaikka mitä.Hakkasin halkoja muutaman motin ja illlalla kun vielä lämmittää saunan,voi sitä raukeaa tunnetta kun illalla kellahtaa vuoteeseen.Olisin ollut toisenkin viikon,kahdesta syystä jouduin lähtemään jouluksi kotiin,puolisoa kaipaili,ja toinen oli se että Vasuriserkku änkeää kylään ja alkaa tätä hallitutusta kehumaan ,siinä olisi mennyt joulu pilalle.Ps ei tarvitse olla häävi ihminen että saa toisen päivän pilalle.Nettiä ei tietenkään ole mukana koskaan,sen parissa en maalla tuhlaa aikaani, ainostaan puhelin turvallisuus syistä.

        Hahah. Nojoo, onhan tuo varmaan mukavaa, mutta minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta olla maalla. Minulla on yritys ja yrittäjällä ei ole aikaa lomailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah. Nojoo, onhan tuo varmaan mukavaa, mutta minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta olla maalla. Minulla on yritys ja yrittäjällä ei ole aikaa lomailla.

        Onhan se jonkinlaista yrittämistä kun päivystää palstalla aamusta iltaan hhee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se jonkinlaista yrittämistä kun päivystää palstalla aamusta iltaan hhee.

        Minulla on sellainen tietokone jolla voi tehdä useita asioita samaa aika. Mieti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se jonkinlaista yrittämistä kun päivystää palstalla aamusta iltaan hhee.

        Se ei kyllä ole yrittämistä hölmö. Politiikka on minulle hyväntekeväisyyttä ja harrastusta. Hyväntekeväisyys on erittäin tärkeää koska se joka kylvää runsaasti niittää runsaasti. Jokainen niittää mitä kylvää. Teen hyväntekevisyyttäni liiketoimieni ohessa paljon. Koska olen oma itseni herra niin saan itse valita ajan ja paikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei kyllä ole yrittämistä hölmö. Politiikka on minulle hyväntekeväisyyttä ja harrastusta. Hyväntekeväisyys on erittäin tärkeää koska se joka kylvää runsaasti niittää runsaasti. Jokainen niittää mitä kylvää. Teen hyväntekevisyyttäni liiketoimieni ohessa paljon. Koska olen oma itseni herra niin saan itse valita ajan ja paikan.

        Älä Vanha komuakka valehtele ainakaan minulle,olet ollut sairaseläkkeellä suurimmaksi osaksi koko elämäsi,päästäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä Vanha komuakka valehtele ainakaan minulle,olet ollut sairaseläkkeellä suurimmaksi osaksi koko elämäsi,päästäsi.

        Kyllä minä saan valehdella niin paljon kun mua huvittaa. Ei sinun ole pakko uskoa mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita harrastuksia on runsain mitoin, lähtemällä lenkille ja vaikka pariksi yöksi vaikka laavulle yms.Itse olin maalla viikon verran ennen joulua, vaikka päivät ovat lyhyitä niin ulkona kerkiää puuhastella vaikka mitä.Hakkasin halkoja muutaman motin ja illlalla kun vielä lämmittää saunan,voi sitä raukeaa tunnetta kun illalla kellahtaa vuoteeseen.Olisin ollut toisenkin viikon,kahdesta syystä jouduin lähtemään jouluksi kotiin,puolisoa kaipaili,ja toinen oli se että Vasuriserkku änkeää kylään ja alkaa tätä hallitutusta kehumaan ,siinä olisi mennyt joulu pilalle.Ps ei tarvitse olla häävi ihminen että saa toisen päivän pilalle.Nettiä ei tietenkään ole mukana koskaan,sen parissa en maalla tuhlaa aikaani, ainostaan puhelin turvallisuus syistä.

        Näytät kyttäävän nettiä silmä kovana mitä täällä sanotaan. Kapulaa ilman kukaan ei lähde mihinkään, silloin nettiäkin täytyy selata halonhakkuussa ja sitten facebuukissa kehua pinoaan. Paras harrastus on näiden tarinoiden lukeminen, näitä lukemalla selviää nuijasotien vaikutus Suomalaisten kupolin ajatusten kulkuun.


    • Anonyymi

      Jumalan soturi jaksaa koska jumala antaa voimat taistella kunnes sota on voitettu

    • Anonyymi

      Sosiaaliturva järjestelmä viedään Suomesta, lähi-itään jo huomenna!

    • Anonyymi

      Eikö aloittajalla ole ystäviä ja harrastusia kun olet täällä 24/7 ?

    • Anonyymi

      Ei pidä tuomita tuota "otabanaanijarauhoitu" hemmoa, ei sillä ole ketään joka siitä välittäisi.

      • Anonyymi

        Kohta helpottaa kun pyhät ovat ohi, kun lukee noita kommentteja niin syvä yksinäisyys sieltä paistaa läpi ja ahdistus.Sitä yritetään helpottaa haukkumalla kaikkea mikä liikkuu,mieleen tulee pystykorva takki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta helpottaa kun pyhät ovat ohi, kun lukee noita kommentteja niin syvä yksinäisyys sieltä paistaa läpi ja ahdistus.Sitä yritetään helpottaa haukkumalla kaikkea mikä liikkuu,mieleen tulee pystykorva takki.

        Ei helpota eroa arjen ja pyhien välillä kun ei ole sen suhteen miten paljon aikaa nämä nettipeikot somessa käyttää vuorokauden aikana. Nettiriippuvaisuus luokiteltu sairaudeksi jo vuosia sitten määritelmän täyttyessä 3kk:n kestoajalla päivittäisen käytön ylittäessä 6h vuorokaudessa.

        6h/vrk riitä yhtään mihinkään esim. tätä palstaa häiriköivän kanssa minimin per vuorokausi ollessa 18h. Eikä kyseessä ole edes seuranhaku vaan riidanhaasto. Ei avausta tai viestiketjua jossa ei pyrkisi provosoimaan muita hyvin heikolla lopputuloksella eli sillä, että ainoa joka provosoituu on hän itse.


      • Anonyymi

        Jos jokainen ymmärtäisi että näihin provoihin ei yksinkertaisesti kannata vastata, näillä yritetään saada aikaan keskustelua,ja kun joku menee näihin vastaamaan niin tämä narsisti on onnistunut tehtävässään.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe