Pullossa syntiä?

Anonyymi

22.12.2020 jKr. ostin pullon viskiä. 60e maksoi. Onko syntiä tehty vielä?

En ole käynyt siihen käsiksi. Se on kuin neitsyt, koskematon. Miksi ostin sen?

Maistaakseni sitä joskus. Onko tarkoitus maistaa viskiä syntiä?

Jos ei niin entä kun tulee se hetki jolloin pullosta korkki avataan ja maistetaan 3 cl ?

Asiaa miettiä miettien miettinyt,

Commandohauis

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä tartu , älä maista, älä koske. Onko tämä, tuo, se, nämä, nuo, ne syntiä. Kyselijöitä oli jo 2000 v. sitten. Et ole vapaa Kristuksessa. Ei näin.

      • Anonyymi

        Kysyminen on vapautta.

        Pelon vaikuttama kysymättömyys on sidottua.

        Niin tai näin. Aina väärin päin?

        Olen vapaa ja levossa Jeesuksessa. Annoit väärän todistuksen minusta. Tee parannus valheen todistuksestasi, häpeä!

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Aloituksen tekijä ei liene oikea Commandohauis.

      Eikä aloittaja tunne edes alkeitakaan kristinopista. Hän katsoo syntiä väärästä suunnasta, vanhan Mooseksen Lain näkökulmasta.

      Laki: "Väärästä teosta" syntyy synti. Siis ensin pullo, joka johtaisi syntiin. (Väärä) päätelmä: jos ei osta pulloa, ei ole syntinenkään.

      Kristus-uskossa: jumalattomuus / synnin suosiminen pitää sisällään lukemattomia synnintekoja. Ensin epäusko, joka sisältää eli poikiimyös lukemattomia syntejä. Ongelma ei siis ole se yksi synti, vaan henkilön pelastusta / syntien sovitusta vailla oleva, uudestisyntymätön henki.
      ~

      • Anonyymi

        Olen oikea Commandohauis ja teen kysymyksiä, joista teet väärät johtopäätökset.

        Miten tärkeää onkaan ettei nainen opeta paimena miestä. Logiikka ja ymmärrys on osittainen ja luuloja senkin edestä.

        Saako kysyä vain jos ei tiedä vastausta?

        Vastauksia KYSYMYKSIINI odottaen.

        Kristinuskon alkeiskurssilaiseksi alennettu/ nälvitty syntiä Golgatan ristin edestä katsoen Jeesuksen sanat SE ON TÄYTETTY,muistaen.

        Pullo on täytetty viskillä. Laki on täytetty Jeesuksen ristinkuolemalla.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikea Commandohauis ja teen kysymyksiä, joista teet väärät johtopäätökset.

        Miten tärkeää onkaan ettei nainen opeta paimena miestä. Logiikka ja ymmärrys on osittainen ja luuloja senkin edestä.

        Saako kysyä vain jos ei tiedä vastausta?

        Vastauksia KYSYMYKSIINI odottaen.

        Kristinuskon alkeiskurssilaiseksi alennettu/ nälvitty syntiä Golgatan ristin edestä katsoen Jeesuksen sanat SE ON TÄYTETTY,muistaen.

        Pullo on täytetty viskillä. Laki on täytetty Jeesuksen ristinkuolemalla.

        Commandohauis

        Kuulepas Commando, minä, vaikka olenkin nainen, en nk. "itse" opeta.

        Olen aika paljon perehtynyt eri teologioihin, joiden taustalta löytyvät arvostetut, kristityt miehet jo vuosisatoja, jopa -tuhansia sitten. Pääsääntöisesti teologian tohtoreita tai vastaavia.

        Sinä helluntailaisittain herrastelet omilla päätelmilläsi ja joista nopeasti huomaa, ettei sinulla ole minkäänlaista asiaan liittyvää koulutusta.

        Terv. miesteologeja lukenut ja heiltä oppinut nainen, Soffiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulepas Commando, minä, vaikka olenkin nainen, en nk. "itse" opeta.

        Olen aika paljon perehtynyt eri teologioihin, joiden taustalta löytyvät arvostetut, kristityt miehet jo vuosisatoja, jopa -tuhansia sitten. Pääsääntöisesti teologian tohtoreita tai vastaavia.

        Sinä helluntailaisittain herrastelet omilla päätelmilläsi ja joista nopeasti huomaa, ettei sinulla ole minkäänlaista asiaan liittyvää koulutusta.

        Terv. miesteologeja lukenut ja heiltä oppinut nainen, Soffiina.

        Mainitse yksi tällainen omalla päätelmällä herrastelu , josta huomaa ettei minulla ole minkäänlaista koulutusta asiaa kommentoida.

        Olen Raamattua lukenut ja ymmärtänyt että se riittää mutta se ei riitäkään vaan minun tulisi opiskella teologian tohtoriksi tai sellaista vastaavaksi ennenkuin voisin asiaa ymmärtää?

        Vastauksia KYSYMYKSIINI odottaen,

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitse yksi tällainen omalla päätelmällä herrastelu , josta huomaa ettei minulla ole minkäänlaista koulutusta asiaa kommentoida.

        Olen Raamattua lukenut ja ymmärtänyt että se riittää mutta se ei riitäkään vaan minun tulisi opiskella teologian tohtoriksi tai sellaista vastaavaksi ennenkuin voisin asiaa ymmärtää?

        Vastauksia KYSYMYKSIINI odottaen,

        Commandohauis

        >>Mainitse yksi tällainen omalla päätelmällä herrastelu , josta huomaa ettei minulla ole minkäänlaista koulutusta asiaa kommentoida.<<

        "22.12.2020 jKr. ostin pullon viskiä. 60e maksoi. Onko syntiä tehty vielä?

        En ole käynyt siihen käsiksi. Se on kuin neitsyt, koskematon. Miksi ostin sen?

        Maistaakseni sitä joskus. Onko tarkoitus maistaa viskiä syntiä?

        Jos ei niin entä kun tulee se hetki jolloin pullosta korkki avataan ja maistetaan 3 cl ?

        Asiaa miettiä miettien miettinyt,

        Commandohauis"

        Esim. tässä edellä herrastelet omilla päätelmilläsi. Kun itse esitin asian kristinuskon opin mukaisesti, sinä sätit minua, vain koska olen nainen ja vastasin siten, kuin - en minä, vaan - kristinusko opettaa. Kristinoppi ei kelvannut sinulle, mutta siirsit herjauksesi itseeni, koska olin mielestäsi helppo uhrisi: nainen. Itse opinkappaleeseen et ottanut mitään kantaa (= "Ihminen vanhurskautuu uskon kautta Jeesukseen, ilman mitään laintekoja").

        Tätä ei tarvitse pohtimalla pohtia, "miettien miettiä", enkä ole tätä itse keksinyt, vaan uskoa UT:n evankeliumi, jonka välittivät meille Itse Jumalan Poika sekä Hänen itsensä valitsemat mies-apostolit.
        ~
        Tällaista tyhjää lässytystä on tarpeetonta jatkaa. Jos kerran ostit pullon, mitä enää teeskentelet: juo se niin, että pul-pul käy: katsot vain pullonpohjaa katossa.

        Vaikket yksittäisiä sanoja ymmärtäisi, itse asian ydin kai tulee selväksi?
        https://www.youtube.com/watch?v=FfoAWjBSCDA
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulepas Commando, minä, vaikka olenkin nainen, en nk. "itse" opeta.

        Olen aika paljon perehtynyt eri teologioihin, joiden taustalta löytyvät arvostetut, kristityt miehet jo vuosisatoja, jopa -tuhansia sitten. Pääsääntöisesti teologian tohtoreita tai vastaavia.

        Sinä helluntailaisittain herrastelet omilla päätelmilläsi ja joista nopeasti huomaa, ettei sinulla ole minkäänlaista asiaan liittyvää koulutusta.

        Terv. miesteologeja lukenut ja heiltä oppinut nainen, Soffiina.

        Millainen sekopää jumala olikaan kun kirjoitti raamatun josta tappelemaan tarvitaan pataljoonan verran teologeja. Muutoin tarkoituksesta ei saa pirukaan selvää.

        Te uskit voisitte varmaan pyytää jumalalta uuden tarkistetun painoksen raamatusta kaikilla tunnetuilla kielillä. Ei tuo olisi hokkuspokkusjumalalta temppukaan.
        Itse asia mahtuisi varmaan pariin tviittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sekopää jumala olikaan kun kirjoitti raamatun josta tappelemaan tarvitaan pataljoonan verran teologeja. Muutoin tarkoituksesta ei saa pirukaan selvää.

        Te uskit voisitte varmaan pyytää jumalalta uuden tarkistetun painoksen raamatusta kaikilla tunnetuilla kielillä. Ei tuo olisi hokkuspokkusjumalalta temppukaan.
        Itse asia mahtuisi varmaan pariin tviittiin.

        Yksi pyhä kirja ja yksi Pyhä Henki sitä uskoville kirkastamassa...ja yli kolmetuhatta opillisesti erimielistä lahkoa.


    • Anonyymi

      Ehkä jonain päivänä löydät sen korkkaamattoman neitsyen, joka on yhtä ehtaa "tavaraa" kuin kallis viski.
      Ja humallut hänen viinistään. Toisaalta liikaa puhetta asian ympärillä, enemmän puhetta kuin mitään muuta.

      Oliko äitin pöperöt syötäviä vai onko yksinäinen joulu?

      LS

    • Anonyymi

      Ostin 23.12. pullon Suomen satavuotisjuhliin tehtyä konjakkia a` 54 €.
      Olen juonut siitä yhden n. 5 cl:n annoksen aattoiltana.
      En tuntenut itseäni yhtään syntisemmäksi kuin ennenkään.

      Tänään juon toisen samanlaisen annoksen. Veikkaan, ettei synnintuntoni lisäänny siitäkään.

      On teilla murheet.

      • Anonyymi

        Mikä kiire sulla on juodaksesi saada joka päivä.


    • Anonyymi

      Kaukana, kaukana olet joulun sanomasta. Edes uudestisyntymättömät kunnon kansalaiset elävät parempaa elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe