Afrikassa oli vauvatehdas, vangitut naiset pakotettiin raskauteen ja heidän vauvat myytiin.
Kuka heitä auttaa.
Pitäisi uusi laki kirjoittaa tai vanhaa tarkentaa.
Äiti ei jaksa hoitaa liian suurta perhettä sen usein muut tietävät paremmin kuin äiti.
Ja se on totta kaiken lisäksi.
Kiinassa oli hyvä laki yhteen aikaan kun sai synnyttää vaan yhden.
Mutta sekin johti siihen että poikalapsia synty liikaa.
Olisi hyvä jos etukäteen voisi päättää että kumman haluaa tytön vai pojan.
Ja jos voisi tarkistaa että kumpaa on nyt liikaa niin sen mukaan valinta.
Ja laki voisi määrätä lasten määrän sopivaksi koska lapset, koirat, kissat ym. jäävät hamstraajilta hoitamatta
Jotkut eivät kykene olemaan hamstraamatta ja he ovat avun, hoidon ym.tarpeessa.
On paljon ihmisiä jotka eivät kykene ajattelemaan.
Ja joillekkin se on kohtalo jos joutuu synnytyskoneeksi.
JOTKUT VAIN HAUKKUVAT EIVÄTKÄ ETSI RATKAISUA.
ihmis vapaus omaan päätökseen ei aina tuo vapautta vaan orjuuttaa suurperheen äitiksi ym.
Synnytyskone
Anonyymi
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711569
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361176- 521025
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532640- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568