Afrikassa oli vauvatehdas, vangitut naiset pakotettiin raskauteen ja heidän vauvat myytiin.
Kuka heitä auttaa.
Pitäisi uusi laki kirjoittaa tai vanhaa tarkentaa.
Äiti ei jaksa hoitaa liian suurta perhettä sen usein muut tietävät paremmin kuin äiti.
Ja se on totta kaiken lisäksi.
Kiinassa oli hyvä laki yhteen aikaan kun sai synnyttää vaan yhden.
Mutta sekin johti siihen että poikalapsia synty liikaa.
Olisi hyvä jos etukäteen voisi päättää että kumman haluaa tytön vai pojan.
Ja jos voisi tarkistaa että kumpaa on nyt liikaa niin sen mukaan valinta.
Ja laki voisi määrätä lasten määrän sopivaksi koska lapset, koirat, kissat ym. jäävät hamstraajilta hoitamatta
Jotkut eivät kykene olemaan hamstraamatta ja he ovat avun, hoidon ym.tarpeessa.
On paljon ihmisiä jotka eivät kykene ajattelemaan.
Ja joillekkin se on kohtalo jos joutuu synnytyskoneeksi.
JOTKUT VAIN HAUKKUVAT EIVÄTKÄ ETSI RATKAISUA.
ihmis vapaus omaan päätökseen ei aina tuo vapautta vaan orjuuttaa suurperheen äitiksi ym.
Synnytyskone
Anonyymi
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268717- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545