Aihe

Onko Hjallis Harkimo "perkeleen kasvatti"?

Anonyymi

Sitä mieltä oli kokoomuspomo kaksi vuotta ja puoli vuotta sitten. Harkimon liike pitää huolen siitä ettei kokoomuksesta voi tulla suurinta puoluetta, pääministeripuoluetta. Mitä mieltä olet Harkimon toiminnasta?

"Keskeisellä sijalla liikemies ja kansanedustaja Harry Harkimon maanantaina julkistetussa kirjassa on viime kevään episodi, jossa Harkimo lähti kokoomuksesta ja perusti Liike Nytin muun muassa Sdp:n entisen puoluesihteeri Mikael Jungnerin kanssa.

Kirjan mukaan Harkimo sai ratkaisustaan kovasanaista palautetta. WSOY:n verkkosivuilla julkaistussa näytteessä Harkimon Suoraan sanottuna -kirjasta kerrotaan viestistä, jonka Harkimo sai Myrskylän kokoomuksen puheenjohtajalta:

”Olen järkyttynyt eroamisestasi Kokoomuksesta ja halveksin nyt jopa kaikkia jonninjoutavia saavutuksiasi. Sinä siis yrität hajottaa itsekkyydessäsi kaiken sen 1987 vaaleista asti saavuttamamme Kokoomuksen tuloksen, hajotat oikeiston ja suot taas kommunisteille ja sosialisteille vaalivoiton. Olet todella itsekkyydessäsi perkeleen kasvatti. Rukoilen, ettet elä enää seuraaviin vaaleihin!”, kirjoitti puheenjohtaja kirjan mukaan.

Ilta-Sanomien tavoittama Myrskylän kokoomus ry:n puheenjohtaja Kirsti Salminen kertoi, että oli hyvin pettynyt Harkimon ratkaisuun viime keväänä.

– Olen joskus vähän impulsiivinen ihminen. Kirjoitin henkilökohtaisen viestin enkä olettanut, että sitä kirjoihin pistettäisiin. Olen keskustellut hänen kanssaan jälkeen päin asiasta ja pahoitellut, Salminen kertoi."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005822419.html

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hajoita ja hallitse, muinaisten roomalaisten viisaus. Harkimo hajoittaa porvaririntamaa, olisi joko kokoomuksessa tai persuissa mutta hän on itsekäs eikä ajattele kokonaisuutta. Mitä hänestä sanottiin niin niinhän se asia on, en olisi ihan noin itseäni ilmaissut.

• Anonyymi

Vanhempi väki muistaa nuorsuomalaiset, sekin erosi kokoomuksesta ja sai kaksi kansanedustajaa. Ei sekään pitkään pysynyt pinnalla, Harkimolle käy samalla tavalla.

• Anonyymi

Perkeleen kasvatti, niin sitä pitää, kokoomus muka sivistysporvarien puolue, kuulostaa päivä päivältä enemmän persuilta. Kokoomus voisi vaihtaa nimensä, "Akateemiset persut" olisi oikea nimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      269
      19183
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13893
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10398
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      71
      7625
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      358
      4673