KIROUSTA JA HERJAA vai EVANKELIUMIA?

Anonyymi

Kumpaakohan Jeesus lähetyskäskyssään käski julistamaan?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä väliä mitä tua höpöttelj. Kuollu ja kuopattu koko epeli. Turha julkkis.

      • Anonyymi

        Voi teidän pakanoiden juttuja…


    • Anonyymi

      Joo, pyydän anteeksi että totuutta leventelemällä olen kirousta, vihaa ja tuomiota edeskantanut enkä evankeliumia. Evankeliumi on sanoma jostakin paremmasta kuin ennen.
      Evankeliumia monet saarnaavat henkensä uhalla alueilla, joissa se on kielletty. Olen häpeäksi, pilkaksi ja tuhoksi heille kun parjaan parantajaani. Teen sitä siksi kun vieraat uskonnot viettelevät tietoon ja totuuteen armon asemesta. Enkä halua kenenkään tuhlaavan elämänsä vuosia jos tulos on niin epävarma kuin raamatun osoittamat asiat etenkin Ilmestys kertoo.

      • Menevät, kun Saatana lähettää.

        Kristus ei lähetä ketään mihinkään vieraasen maahan, ei lähettänyt Vanhan liiton, eikä Uuden liitonkaan aikana:

        "Ei sinua lähetetä outoa, käsittämätöntä kieltä puhuvan kansan pariin, vaan Israelin kansan luo."

        "Nämä kaksitoista Jeesus lähetti matkaan annettuaan heille ohjeet:
        "Älkää menkö vierasheimoisten keskuuteen älkääkä mihinkään Samarian kaupunkiin.
        Sen sijaan menkää Israelin kansan eksyneiden lampaiden luo."

        Näin tapahtuu tämän Rajun eksytyksenkin aikana:

        "Jokaisen kansan keskeltä minä etsin  miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt."

        Tämän kansan keskeltä löysi yhden:

        "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt. 
        Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."


    • Anonyymi

      Kukin toimii herransa tahdon mukaisesti. Me, jotka kuulumme Jeesukselle, julistamme evankeliumia sanoin, teoin ja rukouksin. Toisen herran palvelijat herjaavat ja latelevat kirouksia. Ei se sen kummempaa ole. Teot kertovat ja paljastavat!

    • Anonyymi

      Olen yhä vakuuttuneempi, ettei ikuisen elämän tavoittelu ole järkevää.
      Mätänemisen jälkeen muiden valittujen mädätettyjen kera elo ei voi olla hääviä jossakin Taivas-nimisessä paikassa. Miljardit vuodet yhdessä ovt pelkkää haisevaa helvettiä.

    • Anonyymi

      Jeesus kehoitti menemään lampaiden luokse. Eikö tämä ole rienausta ja Saatanasta?

    • Anonyymi

      Joka pelleksi ryhtyy niin leikin kestäköön.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe