Aihe

Huh huh on maha täynnä

Anonyymi

Tuli mässäiltyä oikein kunnolla kinkkua. kalaa, laatikoita ja kaikkea. Maha niin täynnä että sattui oikein pari tuntia sitten. Nyt ei jaksa syödä mitään vuorokauteen

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jouluna ei ole pakko ahmia liikaa herkkuja, jossei taho?

• Anonyymi

Pakko on syödä koska joulu on kaupallinen juhla ja silloin pitää ostaa ja syödä.

• Anonyymi

markkinatalous joulu vaatii ahnehdintaa, näin joulun henki toteutuu.

• Anonyymi

Syön taas huh huh. Hirvenlihasta tehtyjä pasteijoita. Köyhällä menee hyvin koska ei ole nälkää enää.

• Anonyymi

Huh, huh. Karjanlanpaistia ja kinkkua tuli tosiaan syötyä aika paljon. Lisäksi vielä joulutorttuja ja suklaatakin vielä illalla. Aika ähky olo.

• Anonyymi

Ei tääl oo köyhiä...vain ihmisiä jotka ei osaa järjestää asioitaan

• Anonyymi

Miten niin ei osaa järjestää asioitaan!! Ostin aatonaattona 3 kpl 400g rasiaa maksalaatikkoa, maksoi 1,79€, yhden imelletyn 400g perunalaatikko rasian, maksoi 0,96€, yhteensä nämä 2,75€!! Lisäksi joulukinkku 5kg lahjakortilla! Ei ollut kallista ja aika paljon syötävää, en ole syönnyt itseäni ähkyyn. Lisäksi oli riisipuuroa maitoon keitettynä, oli hyvää makeutusjauheen ja kanelin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin ei osaa järjestää asioitaan!! Ostin aatonaattona 3 kpl 400g rasiaa maksalaatikkoa, maksoi 1,79€, yhden imelletyn 400g perunalaatikko rasian, maksoi 0,96€, yhteensä nämä 2,75€!! Lisäksi joulukinkku 5kg lahjakortilla! Ei ollut kallista ja aika paljon syötävää, en ole syönnyt itseäni ähkyyn. Lisäksi oli riisipuuroa maitoon keitettynä, oli hyvää makeutusjauheen ja kanelin kanssa.

Onneksi oli jo alkukuusta itse tehtynä useita rasioita kutakin laatikkoa eli punajuuri-punakaali, punajuuri-aurajuusto, bataatti sekä porkkanalaatikko . Siihen kun vielä hankki kinkun, salakaadetun hirven sekä lohta ja nieriää sekä silliä konjakki-dijon kastikkeessa, niin jo joulu repeää. Ai olin unohtaa rosollin, sienisalaatin sekä maittavan luumukiisselin.
        Lanttulaatikko ja imelletty perunalaatikko jätettiin tänä vuonna väliin , kun tarjoilipöydälle ei enää mahtunut. Jaksaako nämä einehtiä ennen uutta vuotta edes apujoukkojen kera, kun ei saa kokoontua vain 10 henkilöä kerrallaan. Hyvää koronatalvea kaikille ostareiden tungoksessa niiden eriväristen maskien kanssa räpiköiville.

• Anonyymi

Olen laatikot tehnyt itse ja syönyt niitä. Olen syönyt vähän liikaa mutta tänään urheilin jo ja vähän helpottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      205
      13576
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13170
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      8516
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      35
      6077
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      210
      3519