Sain Joululahjaksi

Anonyymi

Uuden Bemarin ja Kaksion Tampereelta...Kelpaa noin aluksi. Faija lupasi kyllä ensi vuonna Malagasta rivarikolmion..mutta sitä odotellessa..mites teillä muilla? Hiuskiharrin ja Tamppooneita vai? Hahaaaa.....vituttaisi olla köyhä todella paljon!

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielikuvitusmaailmassa on mukava elää.. Todellisuudessahan vietit tämänkin joulun ypöyksin koneesi ääressä, ilman lahjan lahjaa...

    • Anonyymi

      Sain tornitalosta kaksi ylintä kerrosta ja helikopterin, katolla helikopterikenttä. En kerro mistä, mites nyt sulla...

    • Anonyymi

      Mina saada loppuelama elatus. Sina maksa.

    • Anonyymi

      Minä oon tehny töitä, oon nukkunu ihanan naiseni ja koiranpentuni kanssa erämaissa nuotioilla porontajojen välissä.
      Aloittajan rääpäle voi ruveta säälimään ihteään.

      • Anonyymi

        Joo, rivarikolmio Malagasta kuulostaa lähinnä painajaiselta, samoin kaksio Tampereelta. Mutta voihan ne aina myydä.


    • Anonyymi

      Tulee varmaan kivat lahjaverot maksettavaksi... Jotain 60.000e varmaan...

    • Anonyymi

      sain semmosen peniksenkehittäjän.oli koko yön kyrvänvarressa.nyt on vähän puutunut olo.

    • Anonyymi

      Aloittajan faija osti itselleen lahjan päästä saamattomasta pojan jolpistaan eroon omista nurkistaan, ostamalla saamattomalle skloddille kaksion ja 318 bemarin vuodelta 1993, ajalta kun "pulut käytti potkuhousuja".

    • Anonyymi

      Joululahjat on jo juotu. Nyt ootellaan uutta vuotta, silloin tulee pakkasukko lahjoineen. Sitten vaihdetaan uskontoa ja kansallisuutta, niin taas on lahjontapäiviä edessä. Ei saa juuttua yhteen juhlaan, kun niitä juhlapäiviä ja öitä on useampia vuodessa.
      Pitää vaan olla joustava ja ottaa ilolla vastaan joka suunnan juhlapåivät!

    • Anonyymi

      Kosteapaketti.

    • Anonyymi

      Ja sitten heräsin...

    • Anonyymi

      Tuollainen ihan yleistä nykyaikana, suomalaisten elintaso on todella korkea, jos vertaa siihen mitä se oli 50 vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Suomi on täynnä tukiluukuilta rahansa saavia, jotka ostavat vain välttämättömimmän, eli ruokaa.
        Liikenteessä olevien autojen keski-ikä on 13,5 vuotta, ja keski hinta-arvo 3600€.
        Asumistukia saa ennätys suuri määrä suomalaisia, ja teollista toimintaa lakkautetaan koko ajan lisää.
        Tarkoittaa että tukiluukuilta rahansa saavien määrä on jatkuvassa nousussa.
        Olikohan se että pelkästään Helsingissä on tänä vuonna 89.000 työtöntä enemmän kuin vuosi sitten.
        Finnair irtisanoo noin 700 ihmistä lisää työttämiksi, ja sekin on vain yksi yhtiö.
        Suomessa ei todellakaan mene hyvin, ja se mikä julkisuuskuvassa ja katukuvassa näkyy, on vain vanhaa varallisuutta, joka rapistuu ja rappeutuu olemattomaksi, uudistuotannon lakattua ja popetettua kokonaan.
        Voi kuvitella kauanko "hyvinvointisi" jaksaa näkyä päällepäin, ennekuin "maalit rapistuvat" kokonaan.


    • Anonyymi

      Ookkona pimmee?

    • Anonyymi

      Mina sai kaksi vaimo Suomeen. Tulee paljo rahaa, sina maksa.

    • Anonyymi

      Muija osti mulle lahjaksi jonkun pikkuvaltion Euroopasta. Taisi alkaa L:llä. Liechtenstein?, Luxemburg?

      Mä taas ostin muijalle Zaran. Siis sen firman.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe