Uuden Bemarin ja Kaksion Tampereelta...Kelpaa noin aluksi. Faija lupasi kyllä ensi vuonna Malagasta rivarikolmion..mutta sitä odotellessa..mites teillä muilla? Hiuskiharrin ja Tamppooneita vai? Hahaaaa.....vituttaisi olla köyhä todella paljon!
Sain Joululahjaksi
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mielikuvitusmaailmassa on mukava elää.. Todellisuudessahan vietit tämänkin joulun ypöyksin koneesi ääressä, ilman lahjan lahjaa...
- Anonyymi
Sain tornitalosta kaksi ylintä kerrosta ja helikopterin, katolla helikopterikenttä. En kerro mistä, mites nyt sulla...
- Anonyymi
Mina saada loppuelama elatus. Sina maksa.
- Anonyymi
Minä oon tehny töitä, oon nukkunu ihanan naiseni ja koiranpentuni kanssa erämaissa nuotioilla porontajojen välissä.
Aloittajan rääpäle voi ruveta säälimään ihteään.- Anonyymi
Joo, rivarikolmio Malagasta kuulostaa lähinnä painajaiselta, samoin kaksio Tampereelta. Mutta voihan ne aina myydä.
- Anonyymi
Tulee varmaan kivat lahjaverot maksettavaksi... Jotain 60.000e varmaan...
- Anonyymi
sain semmosen peniksenkehittäjän.oli koko yön kyrvänvarressa.nyt on vähän puutunut olo.
- Anonyymi
Aloittajan faija osti itselleen lahjan päästä saamattomasta pojan jolpistaan eroon omista nurkistaan, ostamalla saamattomalle skloddille kaksion ja 318 bemarin vuodelta 1993, ajalta kun "pulut käytti potkuhousuja".
- Anonyymi
Joululahjat on jo juotu. Nyt ootellaan uutta vuotta, silloin tulee pakkasukko lahjoineen. Sitten vaihdetaan uskontoa ja kansallisuutta, niin taas on lahjontapäiviä edessä. Ei saa juuttua yhteen juhlaan, kun niitä juhlapäiviä ja öitä on useampia vuodessa.
Pitää vaan olla joustava ja ottaa ilolla vastaan joka suunnan juhlapåivät! - Anonyymi
Kosteapaketti.
- Anonyymi
Ja sitten heräsin...
- Anonyymi
Tuollainen ihan yleistä nykyaikana, suomalaisten elintaso on todella korkea, jos vertaa siihen mitä se oli 50 vuotta sitten.
- Anonyymi
Suomi on täynnä tukiluukuilta rahansa saavia, jotka ostavat vain välttämättömimmän, eli ruokaa.
Liikenteessä olevien autojen keski-ikä on 13,5 vuotta, ja keski hinta-arvo 3600€.
Asumistukia saa ennätys suuri määrä suomalaisia, ja teollista toimintaa lakkautetaan koko ajan lisää.
Tarkoittaa että tukiluukuilta rahansa saavien määrä on jatkuvassa nousussa.
Olikohan se että pelkästään Helsingissä on tänä vuonna 89.000 työtöntä enemmän kuin vuosi sitten.
Finnair irtisanoo noin 700 ihmistä lisää työttämiksi, ja sekin on vain yksi yhtiö.
Suomessa ei todellakaan mene hyvin, ja se mikä julkisuuskuvassa ja katukuvassa näkyy, on vain vanhaa varallisuutta, joka rapistuu ja rappeutuu olemattomaksi, uudistuotannon lakattua ja popetettua kokonaan.
Voi kuvitella kauanko "hyvinvointisi" jaksaa näkyä päällepäin, ennekuin "maalit rapistuvat" kokonaan.
- Anonyymi
Ookkona pimmee?
- Anonyymi
Mina sai kaksi vaimo Suomeen. Tulee paljo rahaa, sina maksa.
- Anonyymi
Muija osti mulle lahjaksi jonkun pikkuvaltion Euroopasta. Taisi alkaa L:llä. Liechtenstein?, Luxemburg?
Mä taas ostin muijalle Zaran. Siis sen firman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749