Aihe

Kattokaa rokottamattomia häjysti

Anonyymi

Rokotevapaamatkustajat pitää sulkea yhteiskunnallisesta elämästä syrjään.
Heitä ei saa päästää julkidiin tiloihin, busseihin, juniin, lentokoneisiin, kauppoihin eikä tietenkään mihinkään tilaisuuksiin.

Näin tullaan menettelemään kaikkialla. Ranska jo ehti julkistamaan esitietoja. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d057973a-ced3-4af2-9714-819a3eb1f36f

42

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä sä kusipää jaksat tuota skeidaa vetää ,,,roketeen ottaminen vapaaehtoista ja en nyt ihan heti suosittele sitä ottamaan ekassa junassa sillä haittavaikutuksista emme tiedä ja todennäköisemmin ne ovat huomattavat.eli sulla viiraa päässä ja pahoin kun koko ajan laitat maskeista ja nyt tästä tuota samaa paskaa

• Anonyymi

Sulla viiraa erittäin pahasti päästä, kun venkoilet kaikesta vastaan!
        Tätä ovat olleet tekemässä miljoonat maailman parhaat tiedemiehet, joten jonkun kaljamahan venkoilu on typerintä mitä nettiin voi naputella!

Jos ei sulle rokote kelpaa, niin pysy siellä peräkamarissasi ja pidä turpasi kiinni. Kyllä sun vanha äitee sun sinne ruokkii kuten tähänkin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla viiraa erittäin pahasti päästä, kun venkoilet kaikesta vastaan!
        Tätä ovat olleet tekemässä miljoonat maailman parhaat tiedemiehet, joten jonkun kaljamahan venkoilu on typerintä mitä nettiin voi naputella!

Jos ei sulle rokote kelpaa, niin pysy siellä peräkamarissasi ja pidä turpasi kiinni. Kyllä sun vanha äitee sun sinne ruokkii kuten tähänkin asti.

on klopilla otsaa huudella kovemmalle jätkälle,,,hyi sua ,,,,vittujako tuollaasia alootuskirjootuksia laittelet ,sitä saa mitä tilaa..kenenkään oo pakko mitään rokotuksia ottaa eikä varmaan niitä suurin osa edes otakkaan kun sivuvaikutukset voi olla mitä sattuu että ihan turha huudella sieltä puskista sellasta mistä et tiedä sitten yhtään mitään paljon vähemmän kun minä ja ne tiedemiehet.kaljaa en juo eikä äiti kanna ruokaa mulle,,,pää kiinni torvi,,,suna en uskaltaasi hudella yhtikäs mitään ! jos joku roketteen ottaa niin siitä vaan jos ei ota niin siitä vaan....naurattaa tommoset venkulat hissukat joilla ei oo kroppaa lunastaa sanoja ,,,,,missä teitä kasvaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on klopilla otsaa huudella kovemmalle jätkälle,,,hyi sua ,,,,vittujako tuollaasia alootuskirjootuksia laittelet ,sitä saa mitä tilaa..kenenkään oo pakko mitään rokotuksia ottaa eikä varmaan niitä suurin osa edes otakkaan kun sivuvaikutukset voi olla mitä sattuu että ihan turha huudella sieltä puskista sellasta mistä et tiedä sitten yhtään mitään paljon vähemmän kun minä ja ne tiedemiehet.kaljaa en juo eikä äiti kanna ruokaa mulle,,,pää kiinni torvi,,,suna en uskaltaasi hudella yhtikäs mitään ! jos joku roketteen ottaa niin siitä vaan jos ei ota niin siitä vaan....naurattaa tommoset venkulat hissukat joilla ei oo kroppaa lunastaa sanoja ,,,,,missä teitä kasvaa ?

Tuota nyt ei usko kukaan ettei äitis ruokkisi sua, ellei se ole kuollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota nyt ei usko kukaan ettei äitis ruokkisi sua, ellei se ole kuollut.

pakko uskoa on se vaan niin...sinä taidat itse olla äitisi helmoissa vai kuinka ? napanuora ei oo varmaan vieläkään katkennut,,,,,tulisit aikapojan oppiin niin voisin kertoa sulle miten isot pojat toimii voisit joskus tulevaisuudessa saada vaikka naista kun se kokemus karttuu mun opeilla .HÄ ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pakko uskoa on se vaan niin...sinä taidat itse olla äitisi helmoissa vai kuinka ? napanuora ei oo varmaan vieläkään katkennut,,,,,tulisit aikapojan oppiin niin voisin kertoa sulle miten isot pojat toimii voisit joskus tulevaisuudessa saada vaikka naista kun se kokemus karttuu mun opeilla .HÄ ?

Tuota nyt ainakaan kukaan usko että sinulla olisi ihka oikea morsian! 🤣🤣🤣
        Käteesi vetelet kun äitee nukkuu. Tosiasiassa se luuraa avaimenreiästä sun puuhia ja on valmiina tulemaan auttamaan jos alat itkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota nyt ainakaan kukaan usko että sinulla olisi ihka oikea morsian! 🤣🤣🤣
        Käteesi vetelet kun äitee nukkuu. Tosiasiassa se luuraa avaimenreiästä sun puuhia ja on valmiina tulemaan auttamaan jos alat itkeä.

tuollaasia puhuu kokematon pieni kloppi joka ei oo naista ikään saanutkaan tai jos on saanut niin hätääsesti parikertaa pimiässä.oot valovuoden jäljessä Heh Heh DDDDD
        sulla on kuvitelmat ja unelmat suuret mutta totuus on ihan muuta eikä koskaan tule sen valmiimmaksi ,säälittävää pienen klopin unelmaa.olisit aika urho jos saisit edes puolet mun kokemuksista tai kolmas-osan edes ,silläkin voisit kylillä kerskua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuollaasia puhuu kokematon pieni kloppi joka ei oo naista ikään saanutkaan tai jos on saanut niin hätääsesti parikertaa pimiässä.oot valovuoden jäljessä Heh Heh DDDDD
        sulla on kuvitelmat ja unelmat suuret mutta totuus on ihan muuta eikä koskaan tule sen valmiimmaksi ,säälittävää pienen klopin unelmaa.olisit aika urho jos saisit edes puolet mun kokemuksista tai kolmas-osan edes ,silläkin voisit kylillä kerskua

Jaa että äitees on kova harrastaan insestiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa että äitees on kova harrastaan insestiä?

Tuosta huomaa että olet äitisi helmoissa ollut koko joulun pyhien kun vasta nyt pääsit ääneen.Mites muuten noi sun päätelmät,ittekkö keksit vai ihan omaa fantasiaa ,,ai ai kun oot sairas ja pahasti,mene hyvä mies hoitoon ajoissa kun vielä pääset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ano 21:59 on tainnut persulla jäädä koulu kesken.

• Anonyymi

Muuta pohjois-koreaan!

• Anonyymi

juuri näin,aloittajan olisi syytä muuttaa sinne

• Anonyymi

Apua! Kapia! Lapua! Kapia rokotteesta! Perskeles! Kapia kapia kapia!

• Anonyymi

Kaikki suomalaiset on jo rokotettu pienenä. Joten älä kitaja täällä. Mee eduskuntatalon portahille meuhkaamaan tai pulttaa ittes pylvääseen kiinni.

• Anonyymi

Kapia! Kapia! Kapia! Kapia! Kapia! Lapualapualapualapualapua apuaapuvavapualapuvavalavapua!!! AAAAAPUUUVVVVA! =D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapia! Kapia! Kapia! Kapia! Kapia! Lapualapualapualapualapua apuaapuvavapualapuvavalavapua!!! AAAAAPUUUVVVVA! =D

Vauvavauvavauvavauvvavauvvavauvva! Jo vauvana!! Kapia, apua!

• Anonyymi

No, tuolloin voi aina väärentää rokotustodistuksen. Näin ainakin itse tekisin. Valehtelisin olevani rokotettu ja näyttäisin väärennettyä todistusta.

• Anonyymi

Eihän sitä piikkiä edes saa kun joskus keväällä, jos silloinkaa.
      Mutta ompa meillä aikaa nähdä mitä vahinkoja tämä hätää kyhätty testaamaton rokote saa aikaan, sitä ei kukaan tiedä mitä haittoja se saa aikaan.

• Anonyymi

Ihan sama vaikka sen saisi vasta vuoden päästä, ennemmin et matkusta.
        Mieti nyt että jos sinulla olisi lepra tai rutto, niin onhan se täysin päivänselvää että et matkusta ennen kuin sinulla on todistus siitä ettet enää tartuta muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama vaikka sen saisi vasta vuoden päästä, ennemmin et matkusta.
        Mieti nyt että jos sinulla olisi lepra tai rutto, niin onhan se täysin päivänselvää että et matkusta ennen kuin sinulla on todistus siitä ettet enää tartuta muita.

Kysymyksessä ei ole lepra eikä rutto. Kokonaiskuolleisuus ei ylitä missään maassa tavanomaista vuotta. Tämä on mentaalinen "pandemia", joukkopsykoosi, ihmiskoe. Laittakaa vaan vaippa noukalle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymyksessä ei ole lepra eikä rutto. Kokonaiskuolleisuus ei ylitä missään maassa tavanomaista vuotta. Tämä on mentaalinen "pandemia", joukkopsykoosi, ihmiskoe. Laittakaa vaan vaippa noukalle..

Ei kai se nyky-yhteiskunnassa tapa kun osataan varautua. Kaupungilla vain muutama hullu liikkuu väkijoukossa ilman maskia.
        Espanjantautiin kuoli 50 miljoonaa ihmistä ja niin kuolisi tähänkin, jos kaikkialla ei olisi massiivisia torjuntatoimia, ulkonaliikkumiskieltoja, kaiken sulkemisia ja maskipakkoja. Silti kuolleiden määrä lasketaan miljoonissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai se nyky-yhteiskunnassa tapa kun osataan varautua. Kaupungilla vain muutama hullu liikkuu väkijoukossa ilman maskia.
        Espanjantautiin kuoli 50 miljoonaa ihmistä ja niin kuolisi tähänkin, jos kaikkialla ei olisi massiivisia torjuntatoimia, ulkonaliikkumiskieltoja, kaiken sulkemisia ja maskipakkoja. Silti kuolleiden määrä lasketaan miljoonissa.

älä vollata taas ,,tunnen myötähäpeää sun tyhmyytesi takia

• Anonyymi

Lauri Tähkä kattoo kaikkia häjysti. Toinen silmä kattoo eri planeetalle ja toinenkin harittaa.

• Anonyymi

Rokottamaton valitsee linjansa olla menemättä ravintolaan, elokuviin, bussiin, taksiin, kauppaan jne. Äiti kyllä tuo ruokaa ja videoita saa vuokrata netistä.

• Anonyymi

Rokottamaton voi mennä vaikka mihin siinä ei lupaa tartteta ellei se ole erikseen kiellettyä.Sun kaltaiset pysyköön äiteensä helmoissa syöden pullamössöä ja uneksien mieheksi kasvamisesta.Sulta ei lupia kysellä ja sä et niitä ole millään tavoin kellekkään jakelemassa,pysy kloppi kuule vaan kotosalla ja ole aivan hiljaa.

• Anonyymi

Klopilla kapi! Klopilla kapi!! Keltä lie saanut? äiteeltä? Apua! Kapia! Lapua! Kapia Kapia Kapia Kapia Kapia!!

• Anonyymi

Uskon osan kansasta tulleen niin aivopestyiksi jotta luulevat NRA rokotteen suojaavan Koronalta.
      Rokote suojaa koronan oireilta ja tekee kantajasta SUPER tartuttajan.
      Oireeton tappaa ja tartuttaa oman lähipiirinsä.

• Anonyymi

Ei se tattu kun pidetään maskeja ja etäisyyttä vielä ainakin vuosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tattu kun pidetään maskeja ja etäisyyttä vielä ainakin vuosi.

maskin käyttö ei suojaa juuri ollenkaan tutkimusten mukaan,,,eli turvaväleillä mennään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

maskin käyttö ei suojaa juuri ollenkaan tutkimusten mukaan,,,eli turvaväleillä mennään

Suojaa erittäin hyvin levittämiseltä, kunhan joka ainoa pitää sitä.
        Maskipakko meillekin, kuten monissa sivistysmaissa on ollut kauan. Kovan sakon uhalla tietty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suojaa erittäin hyvin levittämiseltä, kunhan joka ainoa pitää sitä.
        Maskipakko meillekin, kuten monissa sivistysmaissa on ollut kauan. Kovan sakon uhalla tietty.

No eipä se suojaa niinkuin varsin hyvin tiedät,miksi wittu väännät taas asiasta,HÄ ? onko sulla kusta päässä ? HÄ?

Eipä taida tulla mitään maskipakkoa,,sakoista puhumattakaan.Keskitytään ennemmin remppamiesten lainvastaiseen puukkojenkantoon kylillä,polkupyöräilijöiden väistämisvelvollisuuteen autoja kohtaan suojatiellä,traktoreiden verottomalla menovedellä ajeluun,parveketupakointiin ,,,onhan näitä ....keskitytään olennaiseen eikä mihinkään turhaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä se suojaa niinkuin varsin hyvin tiedät,miksi wittu väännät taas asiasta,HÄ ? onko sulla kusta päässä ? HÄ?

Eipä taida tulla mitään maskipakkoa,,sakoista puhumattakaan.Keskitytään ennemmin remppamiesten lainvastaiseen puukkojenkantoon kylillä,polkupyöräilijöiden väistämisvelvollisuuteen autoja kohtaan suojatiellä,traktoreiden verottomalla menovedellä ajeluun,parveketupakointiin ,,,onhan näitä ....keskitytään olennaiseen eikä mihinkään turhaan!

Itse väännät selvää asiaa vastaan ja vaadit idioottimaisia turhia tutkimuksia! Läsihin tarttisit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse väännät selvää asiaa vastaan ja vaadit idioottimaisia turhia tutkimuksia! Läsihin tarttisit!

Tutkimukset on tehty ,,eipä suojaa eli älä jaksa vääntää asiaa ,,vääristelet tietoa ,tuollaiselle ihmiselle ei yhteiskunnassa ole sijaa....Alajoelle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi tuollaanen vellihousu ei oo ketään läsihin antamaan ,,,kädet on kun tikut,,,,,oikeen naurattaa DDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!! HÄ ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi tuollaanen vellihousu ei oo ketään läsihin antamaan ,,,kädet on kun tikut,,,,,oikeen naurattaa DDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!! HÄ ?

Kyllä mä hakkaan kaikki maskitta kulukevat lapualaaset mettäpöllööt koska vaan, jos sille päälle satun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä hakkaan kaikki maskitta kulukevat lapualaaset mettäpöllööt koska vaan, jos sille päälle satun.

ihan oikeesti ,älä naurata enempää ,,tuomoonen hintelä vellihousu ketään hakkaa....maskitta kuljen ja luulenpa avaan että ett kissaa kerkiä sanoa kun lennät niskaperseotteella

• Anonyymi

Tasavallan presidentti käski uudenvuodenpuheessaan ottamaan rokotuksen ja pitämään maskeja. M. O. T.

• Anonyymi

Juuri näin, alamaisten kuuluu totella. Jos et usko niin koita mennä sairaalaan kinuamaan apua ilman maskia, niin heittävät nuo netistä "tietoa" hakeneet pellolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, alamaisten kuuluu totella. Jos et usko niin koita mennä sairaalaan kinuamaan apua ilman maskia, niin heittävät nuo netistä "tietoa" hakeneet pellolle.

no mitäpä muuta se voi sanoa ,,pressan sana kun ei ole ihan vapaa..ei se voi sanoa mitä ajattelee vaan etsii lausunnoissa sen kultaisen keskitien.kyllä tieto on netissä ja uutisissa Yleisradiota myöten TXT,,,sieltä voi tarkistaa .maskien käyttö on monella sitä sun tätä eli nekin käyttäjät luokitellaan maskittomiksi.revi siitä rysä,HÄ?

• Anonyymi

Korotuksen voi hjuoletta olla. Jos sputnik

• Anonyymi

Ei tarvi kattoa häjysti muuten kuin jos yrittää ängetä jonnekin sisään iliman rokotepassia. 👺

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      11600
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      151
      8553
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      6798
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      25
      4018
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      176
      2668