JOulu vei rahat

Anonyymi

nyt on pankissa 3 e ja pitäs sillä elää tammikuun 20 pvä asti. Mitä vois osaa? Tuleeko tammikuu lisää työttömille? Entä mistä vois saaha rahaa jos ei tule lisiä? On se kumma ettei suomen kansalISISTA PIDETÄ huolta, mutta pakolaiset saa aina lisää rahaa jos entiset on loppu. Muutenkin niillä on isommat tuet kuin omalla kansalla.

Mitä mä teen, ulkona on lunta eikä oo kenkiä ei voi mennä edes käpyjä kerää joita vois sydöä.

Joluna kinkku vei kaikki rhaat. Jos ryhtyisin rinsessaksi saisin yhteiskunnlata joka vuosi 4 miljardia käyttörahaa, mutta kun olen vaan tavis niin mie maksan rinsosoojen kulut.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syö sitä lunta!

      • Anonyymi

        Jos sitä olisi, meilläpäin ei ole! Toisitko sitä minulle?


    • Anonyymi

      Jaa-a, jos vaikka menisit töihin...

      • Anonyymi

        En ole työ ihmisiä, en mene. Olen viihtynyt niin hyvin kotona etten mene orjailemaan.


    • Anonyymi

      Pikavippiä 200eur ni ei tarvi rahattomana olla.

      • Anonyymi

        Ei kiitos, pikavippejä en ole koskaan ottanut enkä ota. Syön ennemmin naapurin hatun kun vippaan.


    • Anonyymi

      Ei hätää, sillä mullakin on pankkitilillä vaan 3 .. No, oli siihen livahtanut jotain nollia kuitenkin perään. Eiköhän noilla pärjätä pitkälle tammikuuhun tai jopa kevääseen.
      Mullakin on vasta 20 pnä tammikuuta se Kevapäivä (ei kelapäivä).

      • Anonyymi

        Kevan tammikuun eläkkeethän maksettiin jo vahingossa tässä kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevan tammikuun eläkkeethän maksettiin jo vahingossa tässä kuussa.

        En ole eläkkeellä.


    • Anonyymi

      Ei saa humputuksiin tuhlata viimoisia pennejä, nuukasti pittee ellee vaikeina aikoina?

      • Anonyymi

        Suomessa ruoka on kallista, sitä ei voi ostaa niin paljon että riittäisi rahat.


    • Anonyymi

      Hahah. Ei me uskota sun juttuja. Jos sulla on tietokone kirjoitella tänne niin varmaan on ruokaakin. Itse kun saan rahaa niin ostan pakastimen ja kaapit täyteen ruokaa kuukaudeksi eikä ole 30 vuoden aikana vielä ollut tilannetta että ruokaa ei olisi.
      Kalastan paljon myös ja pakastimessa on kalaakin.

      2 kuukautta niin alkaa uusi kalastuskausi jos ei tule kovia pakkasia eikä meri jäädy ja täällä länsirannikolla vien verkkoja viedä veteen ja kalaa tulee, ahventa ja siikaa. Myyn kalaa ja saan rahaa siitä ja itselle myäs pistän pakkaseen. Just eilen olin enon luonakin syömässä jouluruokaa ja myin sille kesällä ja syksylllä ahven fileitä ja se sanoi että sillä on niitä vieläkin kun myin sille 16 kg. kun pakastaa niin kala säilyy vaikka vuoden. Pitää valmistautua etukäteen ja suunnittelemalla selviää.

    • Anonyymi

      Sarkasmi kirjoitus aloitus on mutta kyllä joillakin totta. Ryyppäämällä voi saada itselleen mukavan tilanteen tai pelaamalla. Rahat vaan menee eikä sen pidemmälle ajattele. Jos edes jonkin verran ajattelis järkevästi ni hommais pakastimeen ruokia.

    • Anonyymi

      Aika jännä että täällä yleensä vstataan että mitäs ostit viinaa ja tupakkaa!!!! Miksiköhän kuvitellaan että työttömät ja käyhät aina on juoppoja ja nikotinisteja? Aika hassua, en usko että kukaan oikeesti niin ajattelee, pitää olla tosi idiootti jos noin uskoo.

      Esim. itse olen ollut työtön 25 v, en polta enkä juo , en ole koskaan käyttänyt tupakkaa ja alkoholia, mulla ei rahat riitäs emmoseen. Mutta tää oli toisasia juttu, Pääasia on se että kuvitellaan toisita asioita mi kun ei muuta osata sanoa.

      • Anonyymi

        Centin venytystä se on jos mieli asua jossain ja vuokran pitäisi olla kohtuullinen


      • Anonyymi

        Toi päivän parhain että työtön 25vuotta mutta valehtelet kuitenkin jotain oot tehny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi päivän parhain että työtön 25vuotta mutta valehtelet kuitenkin jotain oot tehny.

        Olen tehnyt paljon kotitöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Centin venytystä se on jos mieli asua jossain ja vuokran pitäisi olla kohtuullinen

        Yhtiövastike on 230 e kk, mutta eläminen on kalliimpaa.


    • Anonyymi

      Taito se on tuokin, suomalaisessa hyysäys kulttuurissa.

    • Anonyymi

      Jos Sulla vaan 3 € niin Osta 3 olutta.

      • Anonyymi

        En pidä oluesta enkä alholista enkä tupakasta enkä kahvista.


    • Anonyymi

      Seurakunnasta saat ruoka apua.

    • Anonyymi

      Osta lenkkimakkaraa siitä pidät varmaan.

    • Anonyymi

      SarkaSMI ALOTUKSEEN NI MIKÄPÄS TÄSSÄ.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe