Jumala toimii

Aina ajallaan.

Sitä ei voi käskeä.
Sitä ei voi omistaa.
Sitä ei voi aidata.
Sitä ei voi kuvailla vaan se elää ajallaan milloin lystää.

Se toimii kun niin päättää, se on spontaania vaan ei ihmisestä riippuvaista.

Luovuta itsesi kaikkineen, älä roiku maailmassa kiinni.

Älä minuun ihmiseen luota, turvaa kaikessa Jumalaan.

18

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajalla toimiin,olemme hänestä riippuvaisia,uskoime häneen tai emme.
      Viimeisenä päivä on kuitenkein se tilin maksupäivä,jokainen saa palkansa joko elämä tai kuoleman,nämä ovat ihmiskunnan vaihto ehdot.

      • Anonyymi

        Ei minua ollut ennen syntymääni, joten vanhempani ovat vastuussa olemassaolostani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua ollut ennen syntymääni, joten vanhempani ovat vastuussa olemassaolostani.

        Vanhemmilesi on suonut sinun syntymisesi,ei ole ollut mikään itsestään selvä.
        Olen sen oppinut leskesi jäåmisen jälkee,mikään asia ei ole itsetään selvä kaikella on oma tarkoitusensa. Ei me ihmise aina sitä edes käsitetä(ymmäretä).
        Elämme toista ihmistä varten emme itseämme,mitä teemme lähimäisellemme sen me olemme tehnee Jeesukselle,niin kuin hän sanoo mikä te olette jättäneet kekemättä näistä minun lähimmistä veljistäni sen te olette jättäneet tekemättä minulle.
        On siinä miettimistä itse rakkaalle ihmiselle!


    • Anonyymi

      Jumalalla voi tehdä rahaa.

      • Miksi?


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Miksi?

        Jos jumalasta ei olisi hyötyä joillekin niin evoluutio sen poistaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jumalasta ei olisi hyötyä joillekin niin evoluutio sen poistaisi.

        Onko evoluutiota ilman ihmistä ja hänen mielikuvitustaan?


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Onko evoluutiota ilman ihmistä ja hänen mielikuvitustaan?

        Voit kysyä sitä Kelan tukien hakijoita, jotka maailman ääristä raahautuvat tänne kylmään pohjoiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kysyä sitä Kelan tukien hakijoita, jotka maailman ääristä raahautuvat tänne kylmään pohjoiseen.

        Ne tukien hakijat, jotka lisääntyvät eniten ovat voittajia tukien viidakossa.


    • Anonyymi

      Ei toimi, on rikki edelleen.

    • Anonyymi

      "Aina ajallaan.

      Sitä ei voi käskeä
      Sitä ei voi omistaa.
      Sitä ei voi aidata.
      Sitä ei voi kuvailla vaan se elää ajallaan milloin lystää."


      Tyhjyyttä voisi kuvailla samoilla sanoilla

      • Entäpä elämää?


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Entäpä elämää?

        Järjestäytyneessä yhteiskunnassa kaikki toimii, koska on laki .
        Anarkisti toimii kuin jumalasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järjestäytyneessä yhteiskunnassa kaikki toimii, koska on laki .
        Anarkisti toimii kuin jumalasi.

        Elämä/luonto/kaikkeus toimii ilman järjestäytynyttä yhteiskuntaakin vallan mainiosti.
        Kun toimit muiden ihmisten kehittelemien lakien /sääntöjen mukaan niin koetko olevasi vapaa jollain tasolla?
        Mieleltäsi ja toiminnaltasi siis.


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Elämä/luonto/kaikkeus toimii ilman järjestäytynyttä yhteiskuntaakin vallan mainiosti.
        Kun toimit muiden ihmisten kehittelemien lakien /sääntöjen mukaan niin koetko olevasi vapaa jollain tasolla?
        Mieleltäsi ja toiminnaltasi siis.

        Silloin eletään luonnonlakien mukaan ja se on julmaa peliä se.
        Yhteiskunta toimii lakien ja sääntöjen mukaan siihen voi ihan hyvin sopeutua.
        Jos menen kirkkoon huutamaan, että jumalaa ei ole niin se ei tietenkään onnistu.
        Kirkko on heidän omistamaa aluetta ja siellä toimitaan heidän ehtojen mukaan.
        Voin silti huonontaa kirkon elinmahdollisuuksia esim. lopettamalla kirkollisveron maksun ja kehottamalla muita tekemään samoin. Tapoja on lukemattomia vaikuttaa asioihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin eletään luonnonlakien mukaan ja se on julmaa peliä se.
        Yhteiskunta toimii lakien ja sääntöjen mukaan siihen voi ihan hyvin sopeutua.
        Jos menen kirkkoon huutamaan, että jumalaa ei ole niin se ei tietenkään onnistu.
        Kirkko on heidän omistamaa aluetta ja siellä toimitaan heidän ehtojen mukaan.
        Voin silti huonontaa kirkon elinmahdollisuuksia esim. lopettamalla kirkollisveron maksun ja kehottamalla muita tekemään samoin. Tapoja on lukemattomia vaikuttaa asioihin.

        Sinä kuvittelet sen julmaksi vaikka on vain luonnollista.
        Onko sopeutuminen (alistuminen) vapautta?


    • Anonyymi

      Mutta kaikki uskovaiset voivat lukea Jumalan ajatuksia ja toimia Jumalan varamiehinä?

    • Jeesuksen väitetään sanoneen raamatun sivuilla :
      Ei ole kuin yksi hyvä ja se on Jumala.

      Minä uskon häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe