Jumala toimii

Aina ajallaan.

Sitä ei voi käskeä.
Sitä ei voi omistaa.
Sitä ei voi aidata.
Sitä ei voi kuvailla vaan se elää ajallaan milloin lystää.

Se toimii kun niin päättää, se on spontaania vaan ei ihmisestä riippuvaista.

Luovuta itsesi kaikkineen, älä roiku maailmassa kiinni.

Älä minuun ihmiseen luota, turvaa kaikessa Jumalaan.

18

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajalla toimiin,olemme hänestä riippuvaisia,uskoime häneen tai emme.
      Viimeisenä päivä on kuitenkein se tilin maksupäivä,jokainen saa palkansa joko elämä tai kuoleman,nämä ovat ihmiskunnan vaihto ehdot.

      • Anonyymi

        Ei minua ollut ennen syntymääni, joten vanhempani ovat vastuussa olemassaolostani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua ollut ennen syntymääni, joten vanhempani ovat vastuussa olemassaolostani.

        Vanhemmilesi on suonut sinun syntymisesi,ei ole ollut mikään itsestään selvä.
        Olen sen oppinut leskesi jäåmisen jälkee,mikään asia ei ole itsetään selvä kaikella on oma tarkoitusensa. Ei me ihmise aina sitä edes käsitetä(ymmäretä).
        Elämme toista ihmistä varten emme itseämme,mitä teemme lähimäisellemme sen me olemme tehnee Jeesukselle,niin kuin hän sanoo mikä te olette jättäneet kekemättä näistä minun lähimmistä veljistäni sen te olette jättäneet tekemättä minulle.
        On siinä miettimistä itse rakkaalle ihmiselle!


    • Anonyymi

      Jumalalla voi tehdä rahaa.

      • Miksi?


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Miksi?

        Jos jumalasta ei olisi hyötyä joillekin niin evoluutio sen poistaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jumalasta ei olisi hyötyä joillekin niin evoluutio sen poistaisi.

        Onko evoluutiota ilman ihmistä ja hänen mielikuvitustaan?


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Onko evoluutiota ilman ihmistä ja hänen mielikuvitustaan?

        Voit kysyä sitä Kelan tukien hakijoita, jotka maailman ääristä raahautuvat tänne kylmään pohjoiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kysyä sitä Kelan tukien hakijoita, jotka maailman ääristä raahautuvat tänne kylmään pohjoiseen.

        Ne tukien hakijat, jotka lisääntyvät eniten ovat voittajia tukien viidakossa.


    • Anonyymi

      Ei toimi, on rikki edelleen.

    • Anonyymi

      "Aina ajallaan.

      Sitä ei voi käskeä
      Sitä ei voi omistaa.
      Sitä ei voi aidata.
      Sitä ei voi kuvailla vaan se elää ajallaan milloin lystää."


      Tyhjyyttä voisi kuvailla samoilla sanoilla

      • Entäpä elämää?


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Entäpä elämää?

        Järjestäytyneessä yhteiskunnassa kaikki toimii, koska on laki .
        Anarkisti toimii kuin jumalasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järjestäytyneessä yhteiskunnassa kaikki toimii, koska on laki .
        Anarkisti toimii kuin jumalasi.

        Elämä/luonto/kaikkeus toimii ilman järjestäytynyttä yhteiskuntaakin vallan mainiosti.
        Kun toimit muiden ihmisten kehittelemien lakien /sääntöjen mukaan niin koetko olevasi vapaa jollain tasolla?
        Mieleltäsi ja toiminnaltasi siis.


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Elämä/luonto/kaikkeus toimii ilman järjestäytynyttä yhteiskuntaakin vallan mainiosti.
        Kun toimit muiden ihmisten kehittelemien lakien /sääntöjen mukaan niin koetko olevasi vapaa jollain tasolla?
        Mieleltäsi ja toiminnaltasi siis.

        Silloin eletään luonnonlakien mukaan ja se on julmaa peliä se.
        Yhteiskunta toimii lakien ja sääntöjen mukaan siihen voi ihan hyvin sopeutua.
        Jos menen kirkkoon huutamaan, että jumalaa ei ole niin se ei tietenkään onnistu.
        Kirkko on heidän omistamaa aluetta ja siellä toimitaan heidän ehtojen mukaan.
        Voin silti huonontaa kirkon elinmahdollisuuksia esim. lopettamalla kirkollisveron maksun ja kehottamalla muita tekemään samoin. Tapoja on lukemattomia vaikuttaa asioihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin eletään luonnonlakien mukaan ja se on julmaa peliä se.
        Yhteiskunta toimii lakien ja sääntöjen mukaan siihen voi ihan hyvin sopeutua.
        Jos menen kirkkoon huutamaan, että jumalaa ei ole niin se ei tietenkään onnistu.
        Kirkko on heidän omistamaa aluetta ja siellä toimitaan heidän ehtojen mukaan.
        Voin silti huonontaa kirkon elinmahdollisuuksia esim. lopettamalla kirkollisveron maksun ja kehottamalla muita tekemään samoin. Tapoja on lukemattomia vaikuttaa asioihin.

        Sinä kuvittelet sen julmaksi vaikka on vain luonnollista.
        Onko sopeutuminen (alistuminen) vapautta?


    • Anonyymi

      Mutta kaikki uskovaiset voivat lukea Jumalan ajatuksia ja toimia Jumalan varamiehinä?

    • Jeesuksen väitetään sanoneen raamatun sivuilla :
      Ei ole kuin yksi hyvä ja se on Jumala.

      Minä uskon häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe