Jumala toimii

Aina ajallaan.

Sitä ei voi käskeä.
Sitä ei voi omistaa.
Sitä ei voi aidata.
Sitä ei voi kuvailla vaan se elää ajallaan milloin lystää.

Se toimii kun niin päättää, se on spontaania vaan ei ihmisestä riippuvaista.

Luovuta itsesi kaikkineen, älä roiku maailmassa kiinni.

Älä minuun ihmiseen luota, turvaa kaikessa Jumalaan.

18

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajalla toimiin,olemme hänestä riippuvaisia,uskoime häneen tai emme.
      Viimeisenä päivä on kuitenkein se tilin maksupäivä,jokainen saa palkansa joko elämä tai kuoleman,nämä ovat ihmiskunnan vaihto ehdot.

      • Anonyymi

        Ei minua ollut ennen syntymääni, joten vanhempani ovat vastuussa olemassaolostani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua ollut ennen syntymääni, joten vanhempani ovat vastuussa olemassaolostani.

        Vanhemmilesi on suonut sinun syntymisesi,ei ole ollut mikään itsestään selvä.
        Olen sen oppinut leskesi jäåmisen jälkee,mikään asia ei ole itsetään selvä kaikella on oma tarkoitusensa. Ei me ihmise aina sitä edes käsitetä(ymmäretä).
        Elämme toista ihmistä varten emme itseämme,mitä teemme lähimäisellemme sen me olemme tehnee Jeesukselle,niin kuin hän sanoo mikä te olette jättäneet kekemättä näistä minun lähimmistä veljistäni sen te olette jättäneet tekemättä minulle.
        On siinä miettimistä itse rakkaalle ihmiselle!


    • Anonyymi

      Jumalalla voi tehdä rahaa.

      • Miksi?


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Miksi?

        Jos jumalasta ei olisi hyötyä joillekin niin evoluutio sen poistaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jumalasta ei olisi hyötyä joillekin niin evoluutio sen poistaisi.

        Onko evoluutiota ilman ihmistä ja hänen mielikuvitustaan?


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Onko evoluutiota ilman ihmistä ja hänen mielikuvitustaan?

        Voit kysyä sitä Kelan tukien hakijoita, jotka maailman ääristä raahautuvat tänne kylmään pohjoiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kysyä sitä Kelan tukien hakijoita, jotka maailman ääristä raahautuvat tänne kylmään pohjoiseen.

        Ne tukien hakijat, jotka lisääntyvät eniten ovat voittajia tukien viidakossa.


    • Anonyymi

      Ei toimi, on rikki edelleen.

    • Anonyymi

      "Aina ajallaan.

      Sitä ei voi käskeä
      Sitä ei voi omistaa.
      Sitä ei voi aidata.
      Sitä ei voi kuvailla vaan se elää ajallaan milloin lystää."


      Tyhjyyttä voisi kuvailla samoilla sanoilla

      • Entäpä elämää?


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Entäpä elämää?

        Järjestäytyneessä yhteiskunnassa kaikki toimii, koska on laki .
        Anarkisti toimii kuin jumalasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järjestäytyneessä yhteiskunnassa kaikki toimii, koska on laki .
        Anarkisti toimii kuin jumalasi.

        Elämä/luonto/kaikkeus toimii ilman järjestäytynyttä yhteiskuntaakin vallan mainiosti.
        Kun toimit muiden ihmisten kehittelemien lakien /sääntöjen mukaan niin koetko olevasi vapaa jollain tasolla?
        Mieleltäsi ja toiminnaltasi siis.


      • Anonyymi
        JJohannesM kirjoitti:

        Elämä/luonto/kaikkeus toimii ilman järjestäytynyttä yhteiskuntaakin vallan mainiosti.
        Kun toimit muiden ihmisten kehittelemien lakien /sääntöjen mukaan niin koetko olevasi vapaa jollain tasolla?
        Mieleltäsi ja toiminnaltasi siis.

        Silloin eletään luonnonlakien mukaan ja se on julmaa peliä se.
        Yhteiskunta toimii lakien ja sääntöjen mukaan siihen voi ihan hyvin sopeutua.
        Jos menen kirkkoon huutamaan, että jumalaa ei ole niin se ei tietenkään onnistu.
        Kirkko on heidän omistamaa aluetta ja siellä toimitaan heidän ehtojen mukaan.
        Voin silti huonontaa kirkon elinmahdollisuuksia esim. lopettamalla kirkollisveron maksun ja kehottamalla muita tekemään samoin. Tapoja on lukemattomia vaikuttaa asioihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin eletään luonnonlakien mukaan ja se on julmaa peliä se.
        Yhteiskunta toimii lakien ja sääntöjen mukaan siihen voi ihan hyvin sopeutua.
        Jos menen kirkkoon huutamaan, että jumalaa ei ole niin se ei tietenkään onnistu.
        Kirkko on heidän omistamaa aluetta ja siellä toimitaan heidän ehtojen mukaan.
        Voin silti huonontaa kirkon elinmahdollisuuksia esim. lopettamalla kirkollisveron maksun ja kehottamalla muita tekemään samoin. Tapoja on lukemattomia vaikuttaa asioihin.

        Sinä kuvittelet sen julmaksi vaikka on vain luonnollista.
        Onko sopeutuminen (alistuminen) vapautta?


    • Anonyymi

      Mutta kaikki uskovaiset voivat lukea Jumalan ajatuksia ja toimia Jumalan varamiehinä?

    • Jeesuksen väitetään sanoneen raamatun sivuilla :
      Ei ole kuin yksi hyvä ja se on Jumala.

      Minä uskon häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe